JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120921/359882-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów 5 szkół podstawowych i 2 szkół gimnazjalnych oraz warsztatów dla nauczycieli z szkół.
2. Wsparcie psychologiczno-pedagogiczno-zawodowe dla uczniów 5 szkół podstawowych oraz 2 szkół gimnazjalnych.
3. Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych.
4.Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych.
5. Usługa prowadzenia zadań  Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji.
6. Zakup i dostarczenie sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć w ramach projektu.
7. Zakup i dostarczenie materiałów promoc.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 359882 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta  Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów 5 szkół podstawowych i 2 szkół gimnazjalnych oraz warsztatów dla nauczycieli z szkół.
2. Wsparcie psychologiczno-pedagogiczno-zawodowe dla uczniów 5 szkół podstawowych oraz 2 szkół gimnazjalnych.
3. Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych.
4.Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych.
5. Usługa prowadzenia zadań  Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji.
6. Zakup i dostarczenie sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć w ramach projektu.
7. Zakup i dostarczenie materiałów promoc..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów pięciu szkół podstawowych i dwóch szkół gimnazjalnych oraz warsztatów dla nauczycieli z szkół

1.Prowadzenie zajęć w pięciu szkołach podstawowych w Piekarach Śląskich ; tj: MSP 1,9,11,12,13 w klasach od IV-VI  ( 1920 godzin):
a. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół 
b. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół
c. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół; 
d. Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół. 
2.Prowadzenie zajęć w dwóch szkołach Gimnazjalnych w Piekarach Śląskich ; tj: MG nr 1 i 4 w klasach od I-III ( 832 godziny):
e. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły 
f. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły 
g. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły 
h. Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły 
i. Zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości - 32 tyg. x 1 grupa x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły 
3.Prowadzenie warsztatów dla 3 grup nauczycieli (max. 40 osób) z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod kształcenia z uwzględnieniem indywidualnego podejścia dla ucznia ( 96 godziny) .
Ad.1,2. Zajęcia będą się odbywały w placówkach szkolnych w salach udostępnionych przez szkoły w godzinach pozalekcyjnych. Wsparciem objęci zostaną uczniowie klas IV-VI szkół podstawowych oraz klas I-III szkół gimnazjalnych. Grupa na zajęcia powinna liczyć w szkołach podstawowych średnio 10 osób a w szkołach gimnazjalnych średnio 20 osób. Z każdego rodzaju zajęć przewiduje się trzy poziomy tj. dla każdego poziomu nauczania po 1 grupie. Wyjątek stanowią zajęcia z przedsiębiorczości gdzie tworzy się jedną grupę w każdej z dwóch szkół gimnazjalnych.
Zajęcia muszą być prowadzone przez nauczycieli posiadających odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z 12 marca 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Obowiązkiem każdego nauczyciela jest prowadzenie list obecności uczniów na zajęciach oraz kart czasu pracy. Zajęcia będą prowadzono według programów przedstawionych przez wykonawcę, zaakceptowanych przez Kierownika Projektu, Naczelnika Wydziału Edukacji lub odpowiednich metodyków.
Na zajęciach Nauczyciele muszą wykorzystywać sprzęt zakupiony w ramach projektu. W każdej placówce, na poszczególny rodzaj zajęć Wykonawca musi przewidzieć min. 1 nauczyciela.
Ad.3
Warsztaty dla max.40 nauczycieli (zrekrutowanych przez Zamawiającego ) będą się odbywały dla  3 grup x 2 moduły dla każdej z grup (każdy moduł musi zawierać 16 godzin szkoleniowych). Nauczyciele zostaną przeszkoleni z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod kształcenia  z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do nauczania. Zajęcia mają poruszać również tematykę równości szans. Trenerzy (nauczyciele)prowadzący warsztaty muszą prowadzić listy obecności oraz karty czasu pracy. Warsztaty będą się odbywały zgodnie z programem przedstawionym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Kierownika projektu oraz Naczelnika Wydziału Edukacji. Warsztaty będą się odbywały w placówce szkolnej w salach udostępnionych przez szkoły. Nauczyciele muszą zakończyć szkolenie testem z wiedzy i  otrzymać certyfikat ukończenia warsztatów.
CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 

Zadanie nr 2 Wsparcie psychologiczno-pedagogiczno-zawodowe dla uczniów pięciu szkół podstawowych oraz dwóch szkół gimnazjalnych
Zakres zadania przewiduje zajęcia dla uczniów MSP 1,9,11,12,13 klas od IV-VI oraz dla uczniów 2 miejskich gimnazjów -MG nr 1 i 4 klas od I-III.
1. Zajęcia z psychologiem- 1 h x 1069 uczniów.
2. Zajęcia z pedagogiem- 1 h x 1238 uczniów.
3. Zajęcia z doradcą zawodowym- 1h x 900 uczniów. 
4. Zakup 2 szt. programów komputerowych składających się z testów znormalizowanych pozwalających na zaplanowanie indywidualnej wizji kariery zawodowej, po jednym dla każdej z placówek gimnazjalnych dla prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym. Testy powinny posiadać licencję bezterminową na dowolną liczbę stanowisk. Przykładowy program: Indywidualny Planer Kariery.
5. Zakup 900 kompletów materiałów na przygotowanie indywidualnych portfolio - 1komplet. x 900 uczestników. 
Ad.1-3. Zajęcia z psychologiem/pedagogiem/doradcą zawodowym będą się odbywały na terenie placówek szkolnych w salach udostępnionych przez szkoły. Zajęcia będą się odbywały w godzinach pozalekcyjnych. Psycholog pedagog doradca zawodowy są zobowiązani prowadzić listy obecności oraz karty czasu pracy. Specjaliści prowadzący wsparcie psycholog pedagog doradca zawodowy muszą posiadać kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Doradcy zawodowi muszą na zajęciach wykorzystywać programy komputerowe wymienione w punkcie 4, a do tworzenia indywidualnych portfolio wykorzystać pomoce wymienione w punkcie 5.
Ad.4 W ramach zadania zakupione zostaną 2 programy komputerowe (po jednym dla każdej ze szkół gimnazjalnych). Programy te muszą się składać z testów znormalizowanych pozwalających na zaplanowanie indywidualnej kariery dla prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym. Testy powinny posiadać licencję bezterminową na dowolną liczbę stanowisk.
Ad.5  Zakup 900 kompletów materiałów na przygotowanie indywidualnych portfolio - 1komplet. x 900 uczestników. Jeden komplet  powinien składać się z: 
- twardej zamykanej teczki formatu A4 umożliwiającej spięcie poszczególnych dokumentów, oznaczona odpowiednimi logotypami (wzór dostarczony przez Biuro Projektu), - 10 twardych koszulek (obwolut) na dokumenty w formacie A4, - 6 miękkich, białych kartek z bloku rysunkowego formatu A4, - wydruk w kolorze 6 kartek (3 kartki x 2) opinii specjalistów po przeprowadzeniu poszczególnych zajęć, na papierze typu ksero, formatu A4.
CPV 98390000-3 Inne usługi 

Zadanie nr 3  Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych.

Koordynator terenowy Szkół Podstawowych będzie sprawował koordynację projektu na terenie 5 szkół podstawowych MSP nr 1, 9, 11, 12, 13. Będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasowy projektu to minimum 10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych będzie należeć 1) współpraca z Biurem Projektu  2) pomoc w prowadzeniu rekrutacji uczestników projektu oraz prowadzenie dokumentacji z nią związanej 3) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w projekcie 4) zapewnienie prawidłowej korespondencji i komunikacji z Biurem Projektu 5) wspieranie Biura Projektu w przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych z realizacją projektu 6) kreowanie w środowisku dobrego wizerunku projektu; 7) wspieranie Biura Projektu w działaniach promocyjno-informacyjnych 8) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych 9)  kontakt z uczestnikami projektu oraz nauczycielami prowadzącymi zajęcia 10)  wstępna weryfikacja list obecności uczestników projektu oraz kart czasu pracy nauczycieli
11) ustalanie harmonogramów zajęć wspólne z dyrekcją placówek oraz Biurem Projektu
Koordynator powinien spełniać następujące wymagania: 
1)wykształcenie wyższe ( I lub II stopnia )                                              2)znajomość specyfiki pracy w szkole 3) znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej  (udział przy realizacji w min. 1 projekcie).                                                                                                     4)bardzo dobra obsługa MS Office                                                                                                      5)znajomość obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego                                                                        6)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres. 
CPV 98390000-3 Inne usługi 

Zadanie nr 4.  Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych.

Koordynator terenowy Szkół Gimnazjalnych będzie sprawował koordynację projektu na terenie 2 szkół gimnazjalnych MG nr 1,4.Wybrana osoba będzie zatrudniona na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasowy umowy to minimum 10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych będzie należeć: 
1) współpraca z Biurem Projektu 2) pomoc w prowadzeniu rekrutacji uczestników projektu oraz prowadzenie dokumentacji z nią związanej                                                                                                      3) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w projekcie 4) zapewnienie prawidłowej korespondencji i komunikacji z Biurem Projektu 5) wspieranie Biura Projektu w przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych z realizacją projektu                                                                                                       6) kreowanie w środowisku dobrego wizerunku projektu 7) wspieranie Biura Projektu w działaniach promocyjno-informacyjnych 8) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych 9) kontakt z uczestnikami projektu oraz nauczycielami prowadzącymi zajęcia 10) wstępna weryfikacja list obecności uczestników projektu oraz kart czasu pracy nauczycieli 11) ustalanie harmonogramów zajęć wspólne z dyrekcją placówek oraz Biurem Projektu
Wymagania niezbędne jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko koordynatora: 
1)wykształcenie wyższe ( I lub II stopnia)                                                                                         2)znajomość specyfiki pracy w szkole 3) znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej  (udział przy realizacji w min. 1 projekcie).                                4)bardzo dobra obsługa MS Office
5)znajomość obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 6)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres. 

Zadanie nr 5. Usługa prowadzenia zadań Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji. 

Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasu pracy to min.10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków  Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji będzie należało:
1) współpraca z Biurem Projektu 2) przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji projektu 3) diagnozowanie problemów oraz niezwłoczne informowanie o nich Kierownikowi projektu  4)monitorowanie uczestników projektu, w tym przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz jej bieżąca kontrola w zgodności z projektem oraz wytycznymi POKL  5) prowadzenie sprawozdawczości w systemie PEFS - gromadzenie danych o uczestnikach projektu 6)bieżąca współpraca z zespołem projektowym w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników                                                                                       7)przygotowywanie wewnętrznych informacji pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji 8)Prowadzenie dokumentacji dotyczącej danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.                                                                                              9)sporządzanie okresowych raportów oraz raportu końcowego z monitoringu i ewaluacji 10)wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika projektu, mających bezpośredni związek z działaniami monitoringu i ewaluacji                                                                                                     11) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych.
Wymagania niezbędne jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko koordynatora: 
1)wykształcenie wyższe ekonomiczne                                                                                                 2)znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej  (udział przy realizacji w min. 1 projekcie).  3)znajomość narzędzi ewaluacji i monitoringu m.in. systemu PEFS  4)znajomość obsługi Generatora Wniosków Płatniczych w szczególności Załącznika nr 2 do wniosku o płatność. 5) praktyczne znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych 6)bardzo dobra obsługa MS Office                                                                                                     7)znajomość wszelkich obowiązujących  wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 8)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
 CPV 98390000-3 Inne usługi 

Zadanie nr 6.Zakup i dostarczenie sprzętu do prowadzenia zajęć w ramach projektu. 
W ramach zadania przewiduje się zakup:

I)Telewizor LED - 5 sztuk 1)Przekątna ekranu:40 2) Panel: LED 3)Technologia: FULL HD 4) Rozdzielczość: 1920x1080 5) Tuner TV: DVB-T MPEG-4                   6)Proporcje obrazu 16:9 7) Czujnik intensywności oświetlenia w pomieszczeniu         8)Złącza: - 1 gniazdo USB 2.0 - 2 złącza HDMI - 1 złącze Component - 1 złącze SCART - 1 złącze antenowe - 1 optyczne wyjście audio - 1 wejście audio mini jack
9)Głośniki:2x10W  10)Kolor obudowy: przewaga koloru czarnego (czarny błyszczący lub matowy) 11)Wymiary bez podstawy (nie więcej niż): - szerokość: 93cm - wysokość:56cm - głębokość:9,5cm 12) Waga: nie więcej niż 11kg z podstawą 13) Możliwość powieszenia na ścianie, dopasowany do wieszaków ściennych w standardzie VESA 14) Podstawka umożliwiająca postawienie telewizora na płaskiej, poziomej powierzchni 15) Polskie MENU wyświetlane na ekranie  16) Możliwość odtwarzania filmów poprzez wbudowane złącze USB 17) Automatyczne strojenie  18) Pilot, zestaw baterii niezbędnych do prawidłowego działania pilota                    19)Telegazeta  20) Przewód podłączeniowy (zasilający), wtyczka europejska (230V)   21) Polska instrukcja obsługi
Przykładowe urządzenia spełniające specyfikację: Samsung UE40EH5000

II)Odtwarzacz DVD - 5 szt. 
1) Rodzaj odtwarzanych formatów płyt:
- CD-DA, CD-RW, CD-R  - DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-Audio, DVD-Video, DVD-R DL - Blu-Ray 3D
2)Rodzaj obsługiwanych formatów plików:
-.MP3  - .MPEG  - .MPG  - .MOV  - .WMV - .BMP - .GIF - .JPG - .WAV
3) Złącza:
- HDMI                                                                                                          - USB
4)Wbudowany WLAN                                                                                                            5)Obsługiwane kodeki video: DivX                                                                                                              6)Obsługiwane standardy audio: Dolby Pro, Dolby Digital                           7)Obsługiwane formaty napisów: TXT                                                     8)Możliwość odtwarzania filmów poprzez wbudowane złącze USB 9)Kolor obudowy: przewaga koloru czarnego (czarny błyszczący lub matowy)                            10)Wyświetlacz LED lub LCD                                                                                                               11)Pilot, zestaw baterii niezbędnych do prawidłowego działania pilota                      12) Polskie MENU wyświetlane na ekranie  13) Przewód podłączeniowy (zasilający), wtyczka europejska (230V)  14)Przewód HDMI 3m umożliwiający podłączenie urządzenia do TV (pełne połączenie 19din, pozłacane końcówki, ekranowany, podwójny filtr) 15) Polska instrukcja obsługi
Przykładowe urządzenia spełniające specyfikację: Samsung BD-E5500 + kabel HDMI

III)  Tablica multimedialna  - 2 sztuki :
Wartości minimalne:
1) Rozmiar: 78 2) Wymiary: 1868mm x 1329mm  3) Powierzchnia aktywna: 1628mm x 1175mm  4) Rozdzielczość: 12800x9200  5) Format: 4:3 6) Szybkość śledzenia: 200 cali na sekundę  7) 2 pióra zapewniające zgodność sprzętową z myszką komputerową  8) 2 porty USB  9) Technologia digitalizacji: elektromagnetyczna pasywna  10) Powierzchnia tablicy: matowa, melaminowa 11) Podłączenie do komputera poprzez port USB                                                                                                        12) Kabel do podłączenia z komputerem USB, długość 5m 13) Uchwyt do mocowania na ścianie
Przykładowe urządzenie spełniające specyfikację: Tablica interaktywna Promethean ActivBoard 378.
Informacje dodatkowe dot. specyfikacji sprzętu:
Każde dostarczone urządzenie musi posiadać dokumentację w języku polskim, co najmniej dwuletnią gwarancję (jeżeli szczegółowa specyfikacja urządzenia nie stanowi inaczej). Gwarancja na sprzęt obejmuje odbiór i dostawę serwisowanego sprzętu w siedzibie zamawiającego. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami progowymi (tzn. minimalnymi), każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych spełnia tą specyfikację. Wszystkie parametry dotyczą danych producenta sprzętu z wykorzystaniem jego firmowych materiałów eksploatacyjnych, w razie jakichkolwiek wątpliwości muszą być potwierdzone dokumentacją producenta przedstawioną przez oferenta. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia  do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać ww sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem.
Urządzenia wyspecyfikowane w tym dokumencie powinny ze sobą współpracować oraz być ze sobą zgodne na płaszczyźnie współpracy danych urządzeń. W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt fabrycznie nowy, nigdzie nieużywany poza oczywistą sytuacją związaną  z jego testowaniem. Dostawca obowiązany jest wymienić sprzęt na nowy o takich samych lub lepszych parametrach po 3 kolejnych naprawach serwisowych nie usuwających objawów awarii. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku w którym użyto znaków towarowych w tej specyfikacji jest to podyktowane specyfiką zamawianego sprzętu oraz środowiska i zaplecza systemowo-sieciowego w którym takie urządzenie musi pracować. Za użyciem ww zapisów przemawia także wymóg 100% kompatybilności z obecnie posiadaną infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową.

Zadanie nr 7. Zakup i dostarczenie materiałów promocyjnych. 

W ramach zadania przewiduje się:

1. Opracowanie graficzne i druk 70 szt. plakatów. 
2. Wykonanie 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich (100cm x 100cm, płyta PVC), 
3. Zakup i dostarczenie 1069 szt. plecaków promujących projekt wraz z logo unijnym. Plecak wykonany z wytrzymałego materiału z min. 1 dodatkową kieszenią oraz regulowanymi szelkami . 

Ad.1 Wykonawca musi opracować graficznie druk 70 szt. plakatów w formacie A3, nadruk jednostronny w pełnym kolorze. Zleceniodawca musi zaakceptować opracowanie graficzne plakatu i opracować treść plakatu. Plakaty muszą zostać przygotowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach PO KL.                                                                                                                Ad.2. Wykonawca musi wykonać 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich. Tablica musi być zrobiona na płycie PCV i musi mieć wymiar 100cm x 100cm. Oznaczenia na tablicach muszą być zgodne z  Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach PO KL.                                                                                                                Ad.3. Zakup i dostarczenie 1069 szt. plecaków promujących projekt wraz z logo unijnym. Plecak musi być wykonany z wytrzymałego materiału z min. 1 dodatkową kieszenią oraz regulowanymi szelkami. Wzór Loga unijnego zostanie dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca będzie musiał dostarczyć wszystkie materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego tj. ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie. Na poszczególne materiały i pomoce dydaktyczne wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z odpowiednimi zapisami projektów umów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 98.39.00.00-3, 32.30.00.00-6, 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dotyczy zadania  nr 3  Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych.
- udział w okresie ostatnich trzech lat przy realizacji w minimum 1 projekcie współfinansowanym  ze środków Unii Europejskiej .
dotyczy  zadania nr 4  Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych.
- udział w okresie ostatnich trzech lat przy realizacji w minimum 1 projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej .

dotyczy  zadania nr 5  Usługa prowadzenia zadań Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji .
- udział w okresie ostatnich trzech lat  w minimum 1 projekcie dofinansowanym z Unii Europejskiej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz oferty ( dla każdej części osobno)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie 
Biuro Zamówień Publicznych pok. 218.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie 
Biuro Zamówień Publicznych pok.218.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> budżet państwa i środki Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów pięciu szkół podstawowych i dwóch szkół gimnazjalnych oraz warsztatów dla nauczycieli z szkół..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Prowadzenie zajęć w pięciu szkołach podstawowych w Piekarach Śląskich  tj: MSP 1,9,11,12,13  w klasach od IV-VI  ( 1920 godzin):
a. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół 
b. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół
c. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół
d. Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół. 
2.Prowadzenie zajęć w dwóch szkołach Gimnazjalnych w Piekarach Śląskich ; tj: MG nr 1 i 4 w klasach od I-III ( 832 godziny) :
e. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
f. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
g. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
h. Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
i. Zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości - 32 tyg. x 1 grupa x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
3.Prowadzenie warsztatów dla 3 grup nauczycieli (max. 40 osób) z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod kształcenia z uwzględnieniem indywidualnego podejścia dla ucznia ( 96 godziny) .
Ad.1,2. Zajęcia będą się odbywały w placówkach szkolnych w salach udostępnionych przez szkoły w godzinach pozalekcyjnych. Wsparciem objęci zostaną uczniowie klas IV-VI szkół podstawowych oraz klas I-III szkół gimnazjalnych. Grupa na zajęcia powinna liczyć w szkołach podstawowych średnio 10 osób a w szkołach gimnazjalnych średnio 20 osób. Z każdego rodzaju zajęć przewiduje się trzy poziomy tj. dla każdego poziomu nauczania po 1 grupie. Wyjątek stanowią zajęcia z przedsiębiorczości gdzie tworzy się jedną grupę w każdej z dwóch szkół gimnazjalnych.
Zajęcia muszą być prowadzone przez nauczycieli posiadających odpowiednie kwalifikacje zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z 12 marca 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Obowiązkiem każdego nauczyciela jest prowadzenie list obecności uczniów na zajęciach oraz kart czasu pracy. Zajęcia będą prowadzono według programów przedstawionych przez wykonawcę, zaakceptowanych przez Kierownika Projektu, Naczelnika Wydziału Edukacji lub odpowiednich metodyków.
Na zajęciach Nauczyciele muszą wykorzystywać sprzęt zakupiony w ramach projektu. W każdej placówce, na poszczególny rodzaj zajęć Wykonawca musi przewidzieć min. 1 nauczyciela.
Ad.3
Warsztaty dla max.40 nauczycieli (zrekrutowanych przez Zamawiającego ) będą się odbywały dla 3 grup x 2 moduły dla każdej z grup (każdy moduł musi zawierać 16 godzin szkoleniowych). Nauczyciele zostaną przeszkoleni z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod kształcenia  z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do nauczania. Zajęcia mają poruszać również tematykę równości szans. Trenerzy (nauczyciele)prowadzący warsztaty muszą prowadzić listy obecności oraz karty czasu pracy. Warsztaty będą się odbywały zgodnie z programem przedstawionym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Kierownika projektu oraz Naczelnika Wydziału Edukacji. Warsztaty będą się odbywały w placówce szkolnej w salach udostępnionych przez szkoły. Nauczyciele muszą zakończyć szkolenie testem z wiedzy i  otrzymać certyfikat ukończenia warsztatów.
CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wsparcie psychologiczno-pedagogiczno-zawodowe dla uczniów pięciu szkół podstawowych oraz dwóch szkół gimnazjalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania przewiduje zajęcia dla uczniów MSP 1,9,11,12,13 klas od IV-VI oraz dla uczniów  2 miejskich gimnazjów -MG nr 1 i 4 klas od I-III.
1. Zajęcia z psychologiem- 1 h x 1069 uczniów.
2. Zajęcia z pedagogiem- 1 h x 1238 uczniów.
3. Zajęcia z doradcą zawodowym- 1h x 900 uczniów. 
4. Zakup 2 szt. programów komputerowych składających się z testów znormalizowanych pozwalających na zaplanowanie indywidualnej wizji kariery zawodowej, po jednym dla każdej z placówek gimnazjalnych dla prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym. Testy powinny posiadać licencję bezterminową na dowolną liczbę stanowisk. Przykładowy program: Indywidualny Planer Kariery.
5. Zakup 900 kompletów materiałów na przygotowanie indywidualnych portfolio - 1komplet. x 900 uczestników. 
Ad.1-3. Zajęcia z psychologiem pedagogiem doradcą zawodowym będą się odbywały na terenie placówek szkolnych w salach udostępnionych przez szkoły. Zajęcia będą się odbywały w godzinach pozalekcyjnych. Psycholog pedagog doradca zawodowy są zobowiązani prowadzić listy obecności oraz karty czasu pracy. Specjaliści prowadzący wsparcie psycholog pedagog doradca zawodowy muszą posiadać kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Doradcy zawodowi muszą na zajęciach wykorzystywać programy komputerowe wymienione w punkcie 4, a do tworzenia indywidualnych portfolio wykorzystać pomoce wymienione w punkcie 5.
Ad.4 W ramach zadania zakupione zostaną 2 programy komputerowe (po jednym dla każdej ze szkół gimnazjalnych). Programy te muszą się składać z testów znormalizowanych pozwalających na zaplanowanie indywidualnej kariery dla prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym. Testy powinny posiadać licencję bezterminową na dowolną liczbę stanowisk.
Ad.5  Zakup 900 kompletów materiałów na przygotowanie indywidualnych portfolio - 1komplet. x 900 uczestników. Jeden komplet  powinien składać się z: 
- twardej zamykanej teczki formatu A4 umożliwiającej spięcie poszczególnych dokumentów, oznaczona odpowiednimi logotypami (wzór dostarczony przez Biuro Projektu),  - 10 twardych koszulek (obwolut) na dokumenty w formacie A4, - 6 miękkich, białych kartek z bloku rysunkowego formatu A4, - wydruk w kolorze 6 kartek (3 kartki x 2) opinii specjalistów po przeprowadzeniu poszczególnych zajęć, na papierze typu ksero, formatu A4.
CPV 98390000-3 Inne usługi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koordynator terenowy Szkół Podstawowych będzie sprawował koordynację projektu na terenie 5 szkół podstawowych MSP nr 1, 9, 11, 12, 13. Będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasowy projektu to minimum 10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych będzie należeć 1) współpraca z Biurem Projektu  2) pomoc w prowadzeniu rekrutacji uczestników projektu oraz prowadzenie dokumentacji z nią związanej  3) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w projekcie 4) zapewnienie prawidłowej korespondencji i komunikacji z Biurem Projektu  5) wspieranie Biura Projektu w przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych z realizacją projektu  6) kreowanie w środowisku dobrego wizerunku projektu 7) wspieranie Biura Projektu w działaniach promocyjno-informacyjnych 8) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych 9)  kontakt z uczestnikami projektu oraz nauczycielami prowadzącymi zajęcia 10)  wstępna weryfikacja list obecności uczestników projektu oraz kart czasu pracy nauczycieli
11) ustalanie harmonogramów zajęć wspólne z dyrekcją placówek oraz Biurem Projektu
Koordynator powinien spełniać następujące wymagania: 
1)wykształcenie wyższe ( I lub II stopnia )                                           2)znajomość specyfiki pracy w szkole  3) znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej  (udział przy realizacji w min. 1 projekcie). 4)bardzo dobra obsługa MS Office 5)znajomość obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego                                                                        6)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres. 
CPV 98390000-3 Inne usługi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie w realizacji  projektów unijnych - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koordynator terenowy Szkół Gimnazjalnych będzie sprawował koordynację projektu na terenie 2 szkół gimnazjalnych MG nr 1,4.Wybrana osoba będzie zatrudniona na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasowy umowy to minimum 10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych będzie należeć: 
1) współpraca z Biurem Projektu 2) pomoc w prowadzeniu rekrutacji uczestników projektu oraz prowadzenie dokumentacji z nią związanej 3) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w projekcie  4) zapewnienie prawidłowej korespondencji i komunikacji z Biurem Projektu 5) wspieranie Biura Projektu w przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych z realizacją projektu 6) kreowanie w środowisku dobrego wizerunku projektu 7) wspieranie Biura Projektu w działaniach promocyjno-informacyjnych 8) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych    9) kontakt z uczestnikami projektu oraz nauczycielami prowadzącymi zajęcia 10) wstępna weryfikacja list obecności uczestników projektu oraz kart czasu pracy nauczycieli 11) ustalanie harmonogramów zajęć wspólne z dyrekcją placówek oraz Biurem Projektu
Wymagania niezbędne jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko koordynatora: 
1)wykształcenie wyższe ( I lub II stopnia                                              2)znajomość specyfiki pracy w szkole  3) znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (udział przy realizacji w min. 1 projekcie)  4)bardzo dobra obsługa MS Office5)znajomość obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  6)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie w realizacji  projektów unijnych - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługa prowadzenia zadań Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia  od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasu pracy to min.10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków  Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji będzie należało:
1) współpraca z Biurem Projektu 2) przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji projektu  3) diagnozowanie problemów oraz niezwłoczne informowanie o nich Kierownikowi projektu 4)monitorowanie uczestników projektu, w tym przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz jej bieżąca kontrola w zgodności z projektem oraz wytycznymi POKL. 5) prowadzenie sprawozdawczości w systemie PEFS - gromadzenie danych o uczestnikach projektu 6)bieżąca współpraca z zespołem projektowym w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników           7)przygotowywanie wewnętrznych informacji pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji 8)Prowadzenie dokumentacji dotyczącej danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.                                              9)sporządzanie okresowych raportów oraz raportu końcowego z monitoringu i ewaluacji 10)wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika projektu, mających bezpośredni związek z działaniami monitoringu i ewaluacji  11) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych.
Wymagania niezbędne jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko koordynatora: 
1)wykształcenie wyższe ekonomiczne                                                                                                2)doświadczenie w realizacji projektów (udział w  w min.1 projekcie dofinansowanym z Unii Europejskiej)                                                                                      3)znajomość narzędzi ewaluacji i monitoringu m.in. systemu PEFS  4)znajomość obsługi Generatora Wniosków Płatniczych w szczególności Załącznika nr 2 do wniosku o płatność 5) praktyczne znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych 6)bardzo dobra obsługa MS Office 7)znajomość wszelkich obowiązujących  wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego                               8)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
 CPV 98390000-3 Inne usługi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie w realizacji  projektów unijnych - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostarczenie sprzętu do prowadzenia zajęć w ramach projektu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania przewiduje się zakup:

I)Telewizor LED - 5 sztuk
1)Przekątna ekranu: 40 cali  2) Panel: LED 3)Technologia: FULL HD  4) Rozdzielczość: 1920x1080 5) Tuner TV: DVB-T MPEG-4 6)Proporcje obrazu 16:9 7) Czujnik intensywności oświetlenia w pomieszczeniu  8)Złącza:   - 1 gniazdo USB 2.0 - 2 złącza HDMI  - 1 złącze Component - 1 złącze SCART - 1 złącze antenowe - 1 optyczne wyjście audio - 1 wejście audio mini jack
9)Głośniki: 2x10W  10)Kolor obudowy: przewaga koloru czarnego (czarny błyszczący lub matowy) 11)Wymiary bez podstawy (nie więcej niż): - szerokość: 93cm - wysokość: 56cm  - głębokość: 9,5cm  12) Waga: nie więcej niż 11kg z podstawą      13) Możliwość powieszenia na ścianie, dopasowany do wieszaków ściennych w standardzie VESA   14) Podstawka umożliwiająca postawienie telewizora na płaskiej, poziomej powierzchni  15) Polskie MENU wyświetlane na ekranie  16) Możliwość odtwarzania filmów poprzez wbudowane złącze USB 17) Automatyczne strojenie  18) Pilot, zestaw baterii niezbędnych do prawidłowego działania pilota                 19)Telegazeta  20) Przewód podłączeniowy (zasilający), wtyczka europejska (230V) 21) Polska instrukcja obsługi
Przykładowe urządzenia spełniające specyfikację: Samsung UE40EH5000

II)Odtwarzacz DVD - 5 szt. 
1) Rodzaj odtwarzanych formatów płyt:
- CD-DA, CD-RW, CD-R - DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-Audio, DVD-Video, DVD-R DL - Blu-Ray 3D
2)Rodzaj obsługiwanych formatów plików:
- .MP3 - .MPEG  - .MPG  - .MOV  - .WMV - .BMP- .GIF  - .JPG   - .WAV
3) Złącza:
- HDMI  - USB
4)Wbudowany WLAN                                                                                                          5)Obsługiwane kodeki video: DivX                                                     6)Obsługiwane standardy audio: Dolby Pro, Dolby Digital                           7)Obsługiwane formaty napisów: TXT   8)Możliwość odtwarzania filmów poprzez wbudowane złącze USB  9)Kolor obudowy: przewaga koloru czarnego (czarny błyszczący lub matowy) 10)Wyświetlacz LED lub LCD  11)Pilot, zestaw baterii niezbędnych do prawidłowego działania pilota 12) Polskie MENU wyświetlane na ekranie  13) Przewód podłączeniowy (zasilający), wtyczka europejska (230V)     14)Przewód HDMI 3m umożliwiający podłączenie urządzenia do TV (pełne połączenie 19din, pozłacane końcówki, ekranowany, podwójny filtr) 15) Polska instrukcja obsługi
Przykładowe urządzenia spełniające specyfikację: Samsung BD-E5500 + kabel HDMI
III)  Tablica multimedialna  - 2 sztuki :
Wartości minimalne:
1) Rozmiar: 78 cali                                                                                                              2) Wymiary: 1868mm x 1329mm  3) Powierzchnia aktywna: 1628mm x 1175mm                                                                                                       4) Rozdzielczość: 12800x9200 5) Format: 4:36) Szybkość śledzenia: 200 cali na sekundę 7) 2 pióra zapewniające zgodność sprzętową z myszką komputerową 8) 2 portyUSB  9) Technologia digitalizacji: elektromagnetyczna pasywna  10) Powierzchnia tablicy: matowa, melaminowa 11) Podłączenie do komputera poprzez port USB  12) Kabel do podłączenia z komputerem USB, długość 5m 13) Uchwyt do mocowania na ścianie
Przykładowe urządzenie spełniające specyfikację: Tablica interaktywna Promethean ActivBoard 378.
Informacje dodatkowe dot. specyfikacji sprzętu:
Każde dostarczone urządzenie musi posiadać dokumentację w języku polskim, co najmniej dwuletnią gwarancję (jeżeli szczegółowa specyfikacja urządzenia nie stanowi inaczej). Gwarancja na sprzęt obejmuje odbiór i dostawę serwisowanego sprzętu w siedzibie zamawiającego. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami progowymi (tzn. minimalnymi), każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych spełnia tą specyfikację. Wszystkie parametry dotyczą danych producenta sprzętu z wykorzystaniem jego firmowych materiałów eksploatacyjnych, w razie jakichkolwiek wątpliwości muszą być potwierdzone dokumentacją producenta przedstawioną przez oferenta. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia  do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać ww sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem.
Urządzenia wyspecyfikowane w tym dokumencie powinny ze sobą współpracować oraz być ze sobą zgodne na płaszczyźnie współpracy danych urządzeń. W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt fabrycznie nowy, nigdzie nieużywany poza oczywistą sytuacją związaną  z jego testowaniem. Dostawca obowiązany jest wymienić sprzęt na nowy o takich samych lub lepszych parametrach po 3 kolejnych naprawach serwisowych nie usuwających objawów awarii. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku w którym użyto znaków towarowych w tej specyfikacji jest to podyktowane specyfiką zamawianego sprzętu oraz środowiska i zaplecza systemowo-sieciowego w którym takie urządzenie musi pracować. Za użyciem ww zapisów przemawia także wymóg 100% kompatybilności z obecnie posiadaną infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.30.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostarczenie materiałów promocyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania przewiduje się:

1. Opracowanie graficzne i druk 70 szt. plakatów. 
2. Wykonanie 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich (100cm x 100cm, płyta PVC), 
3. Zakup i dostarczenie 1069 szt. plecaków promujących projekt wraz z logo unijnym. Plecak wykonany z wytrzymałego materiału z min. 1 dodatkową kieszenią oraz regulowanymi szelkami . 

Ad.1 Wykonawca musi opracować graficznie druk 70 szt. plakatów w formacie A3, nadruk jednostronny w pełnym kolorze. Zleceniodawca musi zaakceptować opracowanie graficzne plakatu i opracować treść plakatu. Plakaty muszą zostać przygotowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach PO KL.                                                                                                                Ad.2. Wykonawca musi wykonać 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich. Tablica musi być zrobiona na płycie PCV i musi mieć wymiar 100cm x 100cm. Oznaczenia na tablicach muszą być zgodne z  Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach PO KL.                                                                                                                Ad.3. Zakup i dostarczenie 1069 szt. plecaków promujących projekt wraz z logo unijnym. Plecak musi być wykonany z wytrzymałego materiału z min. 1 dodatkową kieszenią oraz regulowanymi szelkami. Wzór Loga unijnego zostanie dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. 
Wykonawca będzie musiał dostarczyć wszystkie materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego tj. ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie.  Na poszczególne materiały i pomoce dydaktyczne wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z odpowiednimi zapisami  projektów umów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com